Nieuw vlees in de kuip... Haar eerste dag in LR... En wat een cocktail: de vrucht van een Duitse moeder en een Engelse vader! Een lichaam vol met tatoes zoals een Britse Hooligan, en de service op Duits degelijk niveau!!!
Haarkleur/-lengte : Donkerblond, rossig, krullend en lang (Shakira-kapsel)
Lengte dame : 1m73 zonder hakken, 1m85 met hakken (oh jawel)
Postuur/Cupmaat : slank met de nodige rondingen / bescheiden B-cup
Nationaliteit/Taal : Duitse / Engels & Duits
Leeftijd : 28 zegt zij, 30+ denk ik
Tatoeages/Piercings : 15 stuks over haar hele lichaam (mjam mjam)
Service: GFE, GFE, GFE... Innig tongzoenen, diep en sappig pijpen, NMC, massage,...en nog veel meer!
Voordelen: GFE, intelligent, sterke conversaties, lekkere sappige kont, lekker lijf, nauwe kut...etc
Nadelen: Niks nadeel
Tijdsduur : een uur
Prijs : 75 + een vette fooi voor héééééél goede zorgen
Extra’s bij het bezoek: dat gaat jullie niks aan...
Haar eerste dag in LR... Eerder ook achter de venster in Eindhoven gewerkt. Ze was me al meteen opgevallen toen ze een rondleiding kreeg... Groot, een SFL-bestendig lichaam, Shakira-haardos en supersympathiek.
Aan de bar stond ik even met Zedd te lullen, over de nieuwste ijsschotsen en dat soort dingen. Ik voeld haar blik al branden op mijn rug, maar ik deed dat ik van niets wist. Maar zelf kon ik mijn geile ogen niet van haar silhouet houden. Toen ik Zedd wees naar de kwaliteit van haar kont, kwam dit ook haar aan de oren en ze richtte zich als een roofdier meteen tot mij.
"Slik" dat was het enige wat SFL kon uitbrengen. Zedd ging er al meteen vandoor. Hoewel ze overkomt als een heuse biker-chick, viel het meteen op dat ze een bijzonder lief meisje met een zachte persoonlijkheid is. Het rond de pot lullen moest niet lang duren en ik vertrok haast meteen met haar naar kamer 2.
Een uur kwamen we overeen en een vol uur zou het dus ook worden. Op de kamer viel haar lieftalligheid me nog meer op en ze ontpopte zichzelf tot de ultieme GFE. Knuffelen dat het slijm ervanaf droop, tongen als jonge vogels die gevoederd worden uit de krop, strelen en likken waar het maar kon.
Voor we tot de echte actie over gingen gaf ze ook nog een stevige massage ten goede. SFL zijn spieren werden in gereedheid gebracht voor een topprestatie. Daarna langzaam begonnen... Heerlijk kutje likken, me laten pijpen en met haar tieten gespeeld.
Vervolgens zijn we beginnen neuken in 6 mogelijke standjes. Niets was gek of intensief genoeg! Haar kut begon in een kabbelend beekje te veranderen en mijn hart sloeg 500. De klimax kwam toen we heel hard in elkanders armen geklemd zaten en ik heel die bij haar binnendrong.
Wat een topwijf... En wat mooier is, ze mag me evenees graag. Telefoonnummers werden later op de avond uitgewisseld en nog een hele tijd brachten we in de bar samen door. Tegen kameraad Ace zei ze al dat me zouden trouwen binnen twee weken. Alleen weet het arme kind niet dat ik binnen twee weken niet meer in Europa ben. Maar ik wou haar het plezier niet ontnemen.
We hebben ook samen gegeten, want ze haat alleen eten en gezien de eerste werkdag in LR kent ze de andere meiden nauwelijks. Dus ik bleef als een goedgemanierde heer bij haar en dat versterkte de band alleen maar.
Hoewel ze erop stond dat ik bij haar bleef, ben ik na een tijdje toch bij haar weggegaan. Ik wou haar tijd niet blijven stelen en bovendien wil ik haar niet beletten in haar job. Zij ging achteraf met andere venten mee en ik ging na haar ook nog 2x met andere dames mee... Toch verloren we elkaar niet uit het oog en geregeld voerden we nog een korte dialoog. Zelfs toen ik later op de avond mijn vertrek aankondigde, stond ze te wachten en kwam liefdevol afscheid nemen.
Ze is nieuw, een aanrader en simpelweg gesteld een echt topwijf.
Herhalingsgevaar zeeeeeerr zeker