Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7
    Last Online
    24 januari 2025 @ 07:56
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Daumen hoch Silva (half Duits, half Brits) ex-LR

Nieuw vlees in de kuip... Haar eerste dag in LR... En wat een cocktail: de vrucht van een Duitse moeder en een Engelse vader! Een lichaam vol met tatoes zoals een Britse Hooligan, en de service op Duits degelijk niveau!!!

Haarkleur/-lengte : Donkerblond, rossig, krullend en lang (Shakira-kapsel)
    Lengte dame : 1m73 zonder hakken, 1m85 met hakken (oh jawel)
    Postuur/Cupmaat : slank met de nodige rondingen / bescheiden B-cup
    Nationaliteit/Taal : Duitse / Engels & Duits
    Leeftijd : 28 zegt zij, 30+ denk ik
    Tatoeages/Piercings : 15 stuks over haar hele lichaam (mjam mjam)
    Service: GFE, GFE, GFE... Innig tongzoenen, diep en sappig pijpen, NMC, massage,...en nog veel meer!
    Voordelen: GFE, intelligent, sterke conversaties, lekkere sappige kont, lekker lijf, nauwe kut...etc
    Nadelen: Niks nadeel
    Tijdsduur : een uur
    Prijs : 75 + een vette fooi voor héééééél goede zorgen
    Extra’s bij het bezoek: dat gaat jullie niks aan...

Haar eerste dag in LR... Eerder ook achter de venster in Eindhoven gewerkt. Ze was me al meteen opgevallen toen ze een rondleiding kreeg... Groot, een SFL-bestendig lichaam, Shakira-haardos en supersympathiek.

Aan de bar stond ik even met Zedd te lullen, over de nieuwste ijsschotsen en dat soort dingen. Ik voeld haar blik al branden op mijn rug, maar ik deed dat ik van niets wist. Maar zelf kon ik mijn geile ogen niet van haar silhouet houden. Toen ik Zedd wees naar de kwaliteit van haar kont, kwam dit ook haar aan de oren en ze richtte zich als een roofdier meteen tot mij.

"Slik" dat was het enige wat SFL kon uitbrengen. Zedd ging er al meteen vandoor. Hoewel ze overkomt als een heuse biker-chick, viel het meteen op dat ze een bijzonder lief meisje met een zachte persoonlijkheid is. Het rond de pot lullen moest niet lang duren en ik vertrok haast meteen met haar naar kamer 2.

Een uur kwamen we overeen en een vol uur zou het dus ook worden. Op de kamer viel haar lieftalligheid me nog meer op en ze ontpopte zichzelf tot de ultieme GFE. Knuffelen dat het slijm ervanaf droop, tongen als jonge vogels die gevoederd worden uit de krop, strelen en likken waar het maar kon.

Voor we tot de echte actie over gingen gaf ze ook nog een stevige massage ten goede. SFL zijn spieren werden in gereedheid gebracht voor een topprestatie. Daarna langzaam begonnen... Heerlijk kutje likken, me laten pijpen en met haar tieten gespeeld.

Vervolgens zijn we beginnen neuken in 6 mogelijke standjes. Niets was gek of intensief genoeg! Haar kut begon in een kabbelend beekje te veranderen en mijn hart sloeg 500. De klimax kwam toen we heel hard in elkanders armen geklemd zaten en ik heel die bij haar binnendrong.

Wat een topwijf... En wat mooier is, ze mag me evenees graag. Telefoonnummers werden later op de avond uitgewisseld en nog een hele tijd brachten we in de bar samen door. Tegen kameraad Ace zei ze al dat me zouden trouwen binnen twee weken. Alleen weet het arme kind niet dat ik binnen twee weken niet meer in Europa ben. Maar ik wou haar het plezier niet ontnemen.

We hebben ook samen gegeten, want ze haat alleen eten en gezien de eerste werkdag in LR kent ze de andere meiden nauwelijks. Dus ik bleef als een goedgemanierde heer bij haar en dat versterkte de band alleen maar.

Hoewel ze erop stond dat ik bij haar bleef, ben ik na een tijdje toch bij haar weggegaan. Ik wou haar tijd niet blijven stelen en bovendien wil ik haar niet beletten in haar job. Zij ging achteraf met andere venten mee en ik ging na haar ook nog 2x met andere dames mee... Toch verloren we elkaar niet uit het oog en geregeld voerden we nog een korte dialoog. Zelfs toen ik later op de avond mijn vertrek aankondigde, stond ze te wachten en kwam liefdevol afscheid nemen.

Ze is nieuw, een aanrader en simpelweg gesteld een echt topwijf.
    Herhalingsgevaar zeeeeeerr zeker

Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Gisteren was ze er dus niet, maar vandaag weer wel.
    In het weekend zal ze wegens omstandigheden ook niet in LR aanwezig zijn.
    Vanaf woensdag is ze terug...
    Eén verdomde nadeel is dat ze haar haren heeft laten knippen vandaag en dat ze nu met een veel kortere coupe door het leven gaat.

Net één van die dingen die ik zo leuk aan haar vind, net die knipt ze af
    Maar dat veranderd natuurlijk niets aan haar lieve karakter en goede service!

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Daumen hoch

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    Haarkleur/-lengte : Donkerblond/In carrésnit
    Lengte dame : 1m73 zonder hakken, 1m85 met hakken (oh jawel)
    Postuur/Cupmaat : slank met de nodige rondingen / bescheiden B-cup
    Nationaliteit/Taal : Duitse / Engels & Duits
    Leeftijd : 28 jaar
    Tatoeages/Piercings : 15 stuks over haar hele lichaam (mjam mjam) /piercing in clit
    Service: GFE, GFE, GFE... Innig tongzoenen, diep en sappig pijpen, NMC, massage,...en nog veel meer!
    Voordelen: GFE, intelligent, sterke conversaties, lekkere sappige kont, lekker lijf, nauwe kut...etc
    Nadelen: Niks nadeel

Wat kunnen we nog meer over haar schrijven... Veel! Heel veel zelfs; maar het gros van die info ga ik niet aan jullie neus hangen.

Dit lekkere Duitse topwijf is sinds vorige week heel fel in mijn achting gestegen en het zal dan ook geen wonder wezen dat ik 3x met haar van jetje heb gegeven, afgelopen woensdag.

2x met haar op een kamer: 1x een uur en twee keer geknald en 1x een halfuur en 1x geknald. Buiten deze 2 sessies hing ik vaak bij haar rond in de bar.

Tijdens de eerste sessie hebben we het eerst vrij wild aangepakt. Ze ging als een duivelin tekeer. In doggy-style tot mijn hoogtepunt gekomen, met zicht op haar prachtig getatoeerde lijf. Om bij te komen, kreeg ik weer een stevige massage van haar. Na 10 minuten werd ik terug geil en begonnen we opnieuw. Deze keer rustiger en liefdevoller. Heel diep zat ik in haar en na 20min intens te vrijen en met met mijn tong helemaal in haar keer, spoot ik de 2de lading eruit.

De tweede sessie was terug wat wilder, maar was niet zo beestig zoals in de eerste sessie. Het bleef ook leuk voor haar en vooral zij deed het werk. Ze zat boven op me met haar heerlijke tieten over mijn bek te wrijven. Mijn klauwen grepen haar kont stevig beet... De laatste zaadlozing van de dag was een feit.

Deze Wuppertaalse schone is een absolute aanrader qua service. Je moet maar vragen wat je wenst, en zij zorgt ervoor! GFE of PSE, zacht en rustig of onstuimig en wild. Silva is de nieuwe Duitse Goddin van LR... Geloof me vrij!

Haar uiterlijk zal je bekoren, oftewel helemaal niet. Ze valt onder de noemer van speciale smaak. SFL-smaak zonder meer! Groot, atletisch gebouwd, niet te mager, de nodige rondingen, kleine tieten en stevige kont. Dit alles afgekruid met een hoop body-art.

Maar of het je type is of niet, loop haar niet zomaar voorbij en maak vrijblijvend een praatje met haar. Meteen zal je een lieve en zachtaardige persoonlijkheid ontdekken... Dit in contrast met de stoere getoeeerde op gebied van uiterlijk. Laat je dus niet afschrikken door die eerste indruk.

TOPWIJF !

Last Online
    Vandaag @ 13:29
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869

Standaard SILVA UIT WUPPERTAL

SFL ik ben je voor geweest en nog wel de eerste dag dat ik in ACAPULCO was alleen toen zat ze nog niet onder de tattoo's.
    Je hebt zelfs nog getikt dat je niet op de meisjes van mij viel ,maar dat je een heel andere smaak hebt
    Wat kan een mens toch veranderlijk zijn het ene moment zo en dan weer dat,mooi he.
    Je gelooft het of niet maar ik blijf het steeds weer opnieuw proberen
    Wanneer ze goed zijn moet je ze het gevoel geven dat je haar alleen maar wilt hebben en dat ze je helemaal gek maakt dan heb je een mooie tijd met haar en doen ze alles met je en dat willen we toch zo graag.

Last Online
    24 januari 2025 @ 23:00
    Discussies
    21
    Thanks
    120

Standaard

Haha, ik heb SFL met Silva om zijn nek afgelopen woensdag nog ontmoet in Living, ze had nu haar haar anders geknipt, wat mij betreft een verbetering maar ik vermoedde dat SFL daar anders over dacht Ze stelde zich netjes voor en maakte een babbeltje terwijl SFL ernaast met zijn tong op de bar stond na te hijgen van hun laatste sessie

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Idee

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dalton Bekijk bericht
    SFL ik ben je voor geweest en nog wel de eerste dag dat ik in ACAPULCO was alleen toen zat ze nog niet onder de tattoo's.
    Je hebt zelfs nog getikt dat je niet op de meisjes van mij viel ,maar dat je een heel andere smaak hebt
    Wat kan een mens toch veranderlijk zijn het ene moment zo en dan weer dat,mooi he.
    Je gelooft het of niet maar ik blijf het steeds weer opnieuw proberen
    Wanneer ze goed zijn moet je ze het gevoel geven dat je haar alleen maar wilt hebben en dat ze je helemaal gek maakt dan heb je een mooie tijd met haar en doen ze alles met je en dat willen we toch zo graag.
    Goede vriend Dalton... De tattoes horen er gewoon bij... Zij is niet af zonder de nodige body-art.

Ja, nu komen we van smaak eens overeen. Maar Simona bv is zeker mijn smaak niet, ook al is ze lief en snoezig.

Gelukkig hebben we allemaal een verschillende smaak, of het zou in de saunaclubs niet goedkomen hé.

Gegroet

Last Online
    22 juli 2023 @ 00:38
    Discussies
    127
    Thanks
    422

Standaard

In het kielzog van Flora nu opgedoken in Villa Vertigo.

Regels voor berichten