Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 47
    Last Online
    23 juni 2015 @ 22:07
    Discussies
    40
    Thanks
    0

Lächeln Laura (Hongaarse) ex-Babylon

Naam : Laura

Nationaliteit / taal : Hongaarse / Hongaars (heel goed), Duits (niet zo goed)

Leeftijd : 25 jaar volgens de website - maar tel daar maar iets bij op ...

Haarkleur/lengte : halflang donker haar

Lengte : 1.65m

Postuur / Cupmaat : Slank / A-cup

Tatoeage / Piercing : geloof het niet

Service : PZC, NMC, zoenen, massage

Extra :
    __________________________________________________ ______________

Laura is een nieuwe Hongaarse dame in het Rheinland-se. Een klein (op de bank zie je dat niet zo, maar toen ze naast W-L stond merkte hij het hoogteverschil wel ;-) maar fijne dame. Duits beheerst ze bijna totaal niet (onderwijs in Hongarije lijkt er slechter op te zijn geworden, vroeger leerden ze daar wel een woordje Duits) maar met behulp van een mede door een zekere Thekedame ingevuld aantekenboekje komt ze er wel uit met de klanten. En ze is van goede wil, dat telt al.

Met haar eerst in de whirlpool geweest, maar daar die een miezerige 33 graden was, daar heeeel snel weer uitgehold richting sauna. Dat was beter ... Ons humeur bleef goed en al snel hadden we weer goede zin om op kamer te gaan. Zonder in details te treden: de dame is een zoeteke, ziet er schattig uit, beetje meisjesachtig, doet wat ze moet doen en doet dat goed en enthousiast. Een aanwinst voor het team.

Van harte aangeraden - persoonlijk herhalingsgevaar : 101%

W-L

Last Online
    24 januari 2025 @ 20:50
    Discussies
    177
    Thanks
    3.076

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wagons-Lits Bekijk bericht
    Naam : Laura

Laura is een nieuwe Hongaarse dame in het Rheinland-se. Een klein (op de bank zie je dat niet zo, maar toen ze naast W-L stond merkte hij het hoogteverschil wel ;-) maar fijne dame. Duits beheerst ze bijna totaal niet (onderwijs in Hongarije lijkt er slechter op te zijn geworden, vroeger leerden ze daar wel een woordje Duits) maar met behulp van een mede door een zekere Thekedame ingevuld aantekenboekje komt ze er wel uit met de klanten. En ze is van goede wil, dat telt al.
    Nou het ging best goed vandaag:

Met haar eerst in de whirlpool geweest, maar daar die een miezerige 33 graden was, daar heeeel snel weer uitgehold richting sauna. Dat was beter ... Ons humeur bleef goed en al snel hadden we weer goede zin om op kamer te gaan. Zonder in details te treden: de dame is een zoeteke, ziet er schattig uit, beetje meisjesachtig, doet wat ze moet doen en doet dat goed en enthousiast. Een aanwinst voor het team.
    Ik was de naam vergeten maar toen ik met haar bezig was schoot bovenstaande recensie me te binnen. nu even gecheckt en het klopt helemaal....
    Van harte aangeraden - persoonlijk herhalingsgevaar : 101%

W-L
    Dat klopt niet, het moet minstens 101% zijn.

Laura, daar rijd je VV GT en YY voor voorbij. (zoals ik vandaag deed)
    Ik raak van alles kwijt....

Behalve gewicht

Last Online
    9 september 2024 @ 21:49
    Discussies
    6
    Thanks
    0

Standaard Laura

Vorige week kwam ik in Babylon binnen omdat ik door bovenstaande berichten het idee had dat Laura wel een goede keuze zou zijn. Ze stond net achter de bar wat te drinken in te schenken voor zichzelf toen ik haar aansprak. Dat was nauwelijks moglijk omdat ze geen woord duits spreekt (noch een andere taal). Deze hongaarse dame is echt petite, heel slank klein, heel kleine tietjes. Maar vreemd genoeg heeft ze echt een sterke uitstraling, zoals ze beweegt en loopt komt ze niet over als een klein, mager grietje. Eenmaal bezig blijkt dat ook in andere zin: ze vreet je op. Als je hebt aangegeven dat je geen zin hebt in even snel pijpen, neuken en klaar,maar in lekker lang sexen, gaat ze tot het gaatje. De tijd ging eigenlijk pas in toen we eenmaal op het grote bed in de Kino beland waren. Na een half uur was werkelijk alles uit de kast gehaald en waren we druipnat van inspanning. Laura doet alles voor je. Daarna hield het niet op: we bleven -uitrustend- wat zoenen, strelen, beetje lachten, bijna niks zeggen, want we konden elkaar niet verstaan, en na zo'n 10 minuten weer langzaam op gang tot een nog heftiger eindpunt. Ik was kapot.
    Daarom: vrijdag om 2 uur stond ik weer voor deur om het nog eens dunnetjes over te doen. Laura is er een om niet snel te vergeten.

Last Online
    10 maart 2015 @ 23:52
    Discussies
    20
    Thanks
    17

Standaard

Laura met de kersentietjes
    Zegt 27 te zijn, maar schat haar ongeveer 31.
    Spreekt tóch behoorlijk Duits hoor! Onze gesprekken voor en na de kamer verliepen vlot.
    Aftersales à volonté. Ze verdiende een dikke fooi bij het afrekenen.
    #Ursi polari, aardig beest#

Last Online
    Discussies
    40
    Thanks
    0

Beitrag Een snelle leerlinge...

Haar Duits is inderdaad behoorlijk verbeterd in een maand. Ze heeft nu een boek waaruit ze het leert, en kijkt t.v. Ook heeft ze waarschijnlijk met Anita overlegd hoe ze het snelste Duits kan leren.

Aan haar service valt vooralsnog niets te verbeteren, zoals ik afgelopen woensdag mocht ervaren. Heerlijke meid.

W-L

Last Online
    3 augustus 2023 @ 16:21
    Discussies
    96
    Thanks
    1.464

Standaard

Naar het zich laat aanzien gaat Meneer Befke in de nabije toekomst vaker naar Babylon. De spraakverwarring ten spijt was het samenzijn met Laura dusdanig geslaagd dat ... Nou ja - aan bovenstaande heb ik niets toe te voegen. Uitgesproken leuke, lieve topvrouw.

Als ik niet twee keer zo oud was, deed ik er een strik omheen en nam ik haar mee op wereldreis.
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

Last Online
    Discussies
    177
    Thanks
    3.076

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Befke Bekijk bericht

Als ik niet twee keer zo oud was, deed ik er een strik omheen en nam ik haar mee op wereldreis.
    Slecht excuus, maar ik ben blij, ik zou het je nooit vergeven als je haar meenam

Behalve gewicht

Last Online
    Discussies
    40
    Thanks
    0

Standaard

Naar het zich laat aanzien gaat Meneer Befke in de nabije toekomst vaker naar Babylon. De spraakverwarring ten spijt was het samenzijn met Laura dusdanig geslaagd dat ... Nou ja - aan bovenstaande heb ik niets toe te voegen. Uitgesproken leuke, lieve topvrouw.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goedemorgenallemaal Bekijk bericht
    Slecht excuus, maar ik ben blij, ik zou het je nooit vergeven als je haar meenam
    he, hee, heren beren,

Wie was nou de eerste hier ? Ik heb ook mijn rechten ...

een soms bezitterige

W-L

Last Online
    3 augustus 2023 @ 16:21
    Discussies
    96
    Thanks
    1.464

Standaard

De eersten zullen de laatsten zijn

Een meestal bezitterige Befke

* wat is dat nou??? - er is een post van me verwijderd... Mijn 100e post was een paar weken geleden al, toen mijn vrijkaartje voor Babylon werd toegekend... *
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

Last Online
    Vandaag @ 13:04
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Idee

* wat is dat nou??? - er is een post van me verwijderd... Mijn 100e post was een paar weken geleden al, toen mijn vrijkaartje voor Babylon werd toegekend... *
    Denk dat dat betrekking had op Meeting Point en/of Tombola berichten. Daar wordt wel eens wat opgeschoond !
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    Discussies
    177
    Thanks
    3.076

Standaard Helahaaas...:(

laura prijkt niet meer op het lijstje met "Gottinnen"

Behalve gewicht

Last Online
    Discussies
    177
    Thanks
    3.076

Standaard Ze is er weeeheeheeeheerr!!!!!!

Het was, ach, niet te beschrijven. Zie de bovenstaand recensies, verdubbel en dan ben je nog iet halverwege. Wat een meid.
    Ik was eigenlijk van pan af te reizen naar Lichtenberg maar ik zag eigenlijk net voordat ik vertrok hier bij de advertentie van Babylon dat ze weet terug was.
    Een echte verklaring voor haar lange afwezigheid heet ze niet gegeven en ik heb er ook niet echt naar gehengeld.

Ik houd het er even op, goed opletten Laurafans, dat deze dame voor een week of twee, drie, misschien vier in het Babylonische kasteeltje verblijft om dan een maand of twee weer naar de pusta's (nou ja om eerlijk te zijn, ze zegt van de grote stad te komen) terug te keren. Dus ikke blij dat ik toch maar de afslag Elsdorf genomen had in plaats van door te rijden, het volgende voorziene gat in mijn agenda is aanmerkelijk verder weg dan de tijd die ze nog verwacht te blijven.

Behalve gewicht

Last Online
    11 januari 2025 @ 10:54
    Discussies
    197
    Thanks
    2.499

Standaard

Vandaag ook aanwezig. Zeer lief meisje, erg dienstverlenend. Vanwege andere sessies niet aan toegekomen, mogelijk een volgende keer.

Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

Last Online
    Vandaag @ 11:35
    Discussies
    58
    Thanks
    1.653

Standaard

Vorige keer tweemaal na elkaar met haar geweest, dit volstaat.

Last Online
    Gisteren @ 12:19
    Discussies
    64
    Thanks
    15

Standaard

Was me vorige keer Babylon al door de neus geboord (reed net de straat in toen ik een telefoontje kreeg) deze week lukte het beter!

Al snel zag ik deze meid en ik had dit vorige keer wat huiswerk op dit forum gedaan. Dacht dus dat er gemengde berichten over waren en dacht toch maar even een babbeltje slaan. Het viel me gelijk al super mee. Blijkbaar zijn de hersenen niet in staat al die namen te onthouden...

Heerlijk kennisgemaakt en dat werd al snel steeds intiemer.
    Het zag er allemaal goed, schoon en lief uit; ik wilde het gewoon proberen met haar en dacht dat die berichten dan niet zouden kloppen.

Op de kamer weer verder en verder en verder.
    Het was gewoon super goed met haar. Zelfs nadat het schot gelost was bleef ze de fierblijvende knaap minuten lang met haar geslacht omarmen terwijl de zachte kussen en tongzoenen ook bleven doorgaan. Ongelooflijke doorzetting van haar (ook later beneden nog!).
    Het enige puntje is een wat gemaakt gekreun.
    Voor de rest is dit vrouwtje een toppertje van de bovenste plank!

Denk dat herhalingsgevaar minstens 102% is!:wink:

BefBeer

Last Online
    Discussies
    177
    Thanks
    3.076

Standaard Belangrijk!!!!! Grijpt uw kans

Laura heeft mij toevertrouwd de 20e weer terug naar de Poesta's te gaan. Ze verwacht zeker terug te keren (al was het maar vanwege mij natuurlijk), maar het kan ff duren.

Behalve gewicht

Last Online
    Discussies
    64
    Thanks
    15

Standaard

Laura heeft mij toevertrouwd de 20e weer terug naar de Poesta's te gaan. Ze verwacht zeker terug te keren (al was het maar vanwege mij natuurlijk), maar het kan ff duren.
    Je begrijpt het niet helemaal!
    Ze hoop natuurlijk mij weer aan te treffen en daarom komt ze natuurlijk weer terug!!

BefBeer

PS
    Geheel gespeend van enige overdrijving!
    Niet lang foppen, effe poppen!

Last Online
    Discussies
    177
    Thanks
    3.076

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BefBeer Bekijk bericht
    Geheel gespeend van enige overdrijving!
    bij mij natuurlijk ook niet

Behalve gewicht

Last Online
    Discussies
    40
    Thanks
    0

Lächeln

Ah,

Is het de 20e dat ze naar huis gaat. Goed dat u dat weet, want ik ben het eergisteren van de opwinding vergeten te vragen. Het was namelijk veel te leuk tussen ons 2. Haar Duits gaat steeds beter en beter en de dienstverlening is nog steeds van eenzaam hoge klasse. Wat een wereldmeid

al uitkijkend naar het nieuwe jaar,

W-L

Last Online
    Discussies
    177
    Thanks
    3.076

Standaard

Ah,

al uitkijkend naar het nieuwe jaar,

W-L
    zal toch ff zonder haar zijn.....

Behalve gewicht

Last Online
    Discussies
    64
    Thanks
    15

Standaard

Afgelopen al weer te druk om helemaal naar Elsdorf (Lees Laura te gaan).

Toch jammer dat deze lady vertrekt naar verre orden net nu er al zoveel ijsberen voor haar lijken te ontdooien!

Hoop nog snel een keertje te kunnen genieten van deze superster.....

BefBeer

Last Online
    6 november 2013 @ 16:44
    Discussies
    49
    Thanks
    438

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BefBeer Bekijk bericht
    Afgelopen al weer te druk om helemaal naar Elsdorf (Lees Laura te gaan).

Toch jammer dat deze lady vertrekt naar verre orden net nu er al zoveel ijsberen voor haar lijken te ontdooien!

Hoop nog snel een keertje te kunnen genieten van deze superster.....

BefBeer
    Die komt vast wel weer terug. Vaak sneller dan je denkt.
    PLECAT

Last Online
    Discussies
    64
    Thanks
    15

Standaard

Die komt wel terug ......
    Misschien wel en mss niet ....

Deze week nog maar het zekere voor het onzekere genomen en het stalen ros de teugels naar Elsdorf gegeven. Ondanks barre omstandigheden van winterse en winderige aard, vlot daar kunnen geraken omdat de sneeuw nog niet erg dik lag.

De 1e verrassing was al gelijk aan de inkom. Ik zocht gepast de entree-euro's bij elkaar toen de thekefrau zei dat er een cadeautje van John was. !0,- reductie voor de kerst!

De 2de verrassing was Laura nog boven met een klant toen ik ging omkleden (ik baalde al dat ik mss 1 of meerdere uren op haar zou moeten wachten) al snel na mijn omkleding paraat was.

Op de bank al weer heerlijk herkennist met deze leuke vrouw en daar neemt ze ruim de tijd voor. Toen we elkaar weer kende naar een kamer gegaan en daar was het weer super tof!
    Met Laura heb je maar enkele zoenen terwijl de date al bij een snel anderhalf uur duurt.
    Een zoen op de bank beneden, kan zo 20 minuten duren. Tweede zoen op bed van minstens 20 minuten tot je haar gaat beffen. Derde zoen van een dik half uur terwijl je elkaar het innigst nadert als mogelijk tussen man en vrouw. En de vierde zoen na het bed verlaten te hebben en de vijfde zoen bij het afrekenen/vertrek.

Met Laura is zoenen nog leuker dan met je allerbeste girlfriend ever!!
    Laat ik dat nu zelf ook zo leuk vinden!

Met 'slechts' 5 zoenen anderhalf uur met Laura gefeest en alles gedaan wat lekker is en zalig klaargekomen. De moeite, 1000%!

Ze heeft nog steeds haar plannen. Maandag weg naar huis, dan naar zuid-duitsland of mss zwitserland.
    Mss komt ze nog naar Elsdorf. Ik heb het namens al die verliefde beertjes hier gevraagd.

BefBeer

Last Online
    12 juli 2023 @ 21:43
    Discussies
    42
    Thanks
    819

Standaard

Ik twijfelde of ik mijn volgende sessie met Mandy moest hebben of bij mijn planning blijven waarop LauraHU stond. De keuze was eerder snel gemaakt omdat Mandy constant in de armen van een andere beer vertoefde. Over Laura had ik veel gelezen en ik wist dat dit gewoon een succes zou worden al is haar stijl erg verschillend van mijn vorige ervaring. Laura is klein, slank, lief en aanhankelijk. Onze sessie begon op een barkruk en werd al snel in de kino vervolgd. Deze GF kruipt dicht tegen je aan en kust heel lekker en heel veel. Ze pijpt zacht en afwisselend, soms diep maar geen deeptrroat. Ze houdt altijd een handje aan de wortel zodat hij niet in haar keel terechtkomt. Haar grotje is spannend en met mooie schaamlipjes. Ze reageert vochtiger op vingermassage dan op likken en komt niet klaar ook niet wanneer ik er hard tegenaan gaat. Als ik haar vertel dat ik vandaag meer een orale dan fickdag heb, zet ze echt haar beste beentje voor om mij het oraal naar de zin te maken. Terwijl ze me lekker pijpt kijkt ze met die lichtblauwe ogen uitdagend naar me. We genieten van elkaar en wanneer de klok bijna het einde van ons samenzijn inluidt, laat ik me door haar klaartrekken wat ze op een perfecte manier doet. Ik heb echt genoten van dit samenzijn en zet haar zeker op mijn herhalingslijst.
    " A dirty mind is a joy forever"

Last Online
    Discussies
    177
    Thanks
    3.076

Standaard

Tja, Laura..... Ik ben maar weer eens bij haar geweest want ze stond op het aanwezigenlijstje.... Wat kan ik nog zeggen???? het was bij binnenkomst al een feets haar te zien, ook al was bv sabrina er ook en nog veel meer dames... Maar Tja, die is het gewoon, die heeft het allemaal in huis. Er zijn dames die wilder en geiler zijn, er zijn misschien ook dames die leuker en liever zijn (niet veel, en het kan natuurlijk ook een beetje aan de wat beperkte vocabulaire van Laura liggen, dat denk ik eigenlijk), er zullen best mooiere figuurtjes zijn (hoewel dat subjectief is natuurlijk) maar bij Laura komt dat allemaal samen in 1 persoon.

Ik vind haar gewoon leuk......
    Gossie, moet ik me zorregen gaan maken?? klinkt dat niet erg groentenwandelaar-achtig?????

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten