Nationaliteit/Taal : Iraanse, spreekt nederlands , engels
Leeftijd : 23-27jaar
Tatoeages/Piercings : nee
Service : PZC, NMC
Gisteren weer eens yin yang bezocht, eerst gebeld om te vragen hoeveel dames er waren. Er zouden er 45 zijn en ik heb daarom besloten om toch maar weer een kijkje te gaan nemen. Bij binnenkomst gelijk een aantal bekende dames gezien en ook een aantal nieuwe gezichten. Een meisje viel mij op, ze zag er een beetje exotisch uit. Mooi bruin en mooi lichaam. Hoewel ik eigenlijk meer val op blonde haren, blauwe ogen vond ik deze dame toch zeer aantrekkelijk. Ik sprak haar aan in het Duits (waarom weet ik ook niet, dan heb je de meeste kans dat ze je begrijpen, denk ik) maar ze sprak gewoon Nederlands.
Op de kamer gekomen heb ik iets gedaan wat ik achteraf misschien beter niet had kunnen doen, waardoor ik niet zo van de dame heb kunnen genieten, maar ik denk dat ik bij een volgend bezoek haar nog wel een keer ga proberen.
Overigens vind ik de sfeer en het aantal meisjes wel beter worden bij YY.
Ook de actie van 30 euro entree voor 15 uur is leuk, alleen kan ik hier slechts in het weekend gebruik van maken.
Morgen is trouwens een groot feest ter viering van het 1jarig bestaan, kost wel 70 euro entree, maar ik denk toch dat ik er naar toe ga!!!!!
Laatst gewijzigd door Willem2; 24 mei 2006 om 13:16
Ik heb Lizzie even kort gesproken vorige week donderdag. Ze moest helaas naar huis, want ik vond haar wel een mooie en lekkere uitstraling hebben. Wat heb je in hemelsnaam gedaan op de kamer waardoor het vervolg tegen viel? Ik ben benieuwd .. omdat ik niet wil dat mij hetzelfde overkomt
Laatst gewijzigd door Willem2; 11 september 2006 om 11:40