Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7

Discussie: Parisa (Letland)

Last Online
    16 april 2024 @ 00:19
    Discussies
    65
    Thanks
    1.452

Standaard Parisa (Letland)

Naam : Parisa

Nationaliteit/Taal : Letland - Engels,Russische, Duits (?)

Leeftijd : zegt 18

Haarkleur/-lengte : blond - lang

Lengte dame : 1m72 (?)

Postuur/Cupmaat : slank - hoogstens B

Tatoeages/Piercings : kan ik niet herinneren

Service: TZ,PZC,MC, clitstimulatie zonder ingang

Voordelen: ziet er goed uit, leuk om mee te praten

Nadelen: zag haar soms eens kijken op de klok

Tijdsduur : 30'

Prijs : € 50

Extra’s bij het bezoek:

Vrijdag toegekomen en zag haar net binnenkomen. Was iemand die ik er nog niet gezien had (achteraf bleek dat het haar tweede dag was).

Eerst rustig ontbeten en verder de kat uit de boom gekeken, ze was blijkbaar een vriendin van Milana & Samantha. Nadat Milana iets probeerde liet ik snel blijken dat haar vriendin interessanter leek, eventjes kennis gemaakt en afgesproken na de voetbal.... Eenmaal in de tent aangekomen was het nogal warm dan maar naar het terras. Daar gekeken tot 1-0 voor de braziliaantjes en dan was het tijd voor airco !!! Gelukkig zat ze nog in de zetels en zo gezegd zo gedaan.

Op de kamer een beetje zot gedaan in alle mogelijk betekenissen.
    Pijpen doet ze wel goed, af en toe beetje bijsturen, het op en neer gaan is ook goed, etc is een leuke aanwinst voor GT, vertelde dat ze er een hele poos zou blijven werken.

Last Online
    22 juli 2023 @ 00:38
    Discussies
    127
    Thanks
    422

Standaard

Deze maar liefst 1.78 mtr. lange dame sprong er voor mij tussenuit. Ze bleek inderdaad pas 18 te zijn en maakte een grappige indruk. Doordat een medbeer haar voor mijn neus wegkaapte en bezet hield, bewaarde ik dit toetje voor een andere dag. Dit bleek reeds 2 dagen later te zijn waarbij ze me gelijk aansprak. Op de kamer zoenen alleen met mond, hetgeen ze overigens goed doet. Pijpen monotoon, maar nat en diep. Neuken standaard waarbij ze op een gegeven moment aangaf dat ik nog 2 minuten had. Tsjaa, dat moet je natuurlijk niet doen. Weg feestvreugde. Ik hou het nog maar even op onervarenheid. Desondanks technisch redelijk goede sessie, maar beleving ontbreekt. Wel in de omgang bijzonder sympatieke dame.

Last Online
    22 juli 2023 @ 00:38
    Discussies
    127
    Thanks
    422

Standaard

Ze is erg goed in teasen en met name pleasen. Dit zonder opdringerig te worden, integendeel. Ze maakte me bijkans gek om dan zonder de sleutelvraag te stellen gewoon weer weg te lopen. Net of ze ervan geniet je publiekelijk te verschalken. Heb me in ieder geval 4 x kortstondig met een schaamteloze erectie verlaten zien worden. Herhaalde kamergang bleef dan ook niet uit, alwaar de body-to-body bij haar geintroduceerd werd. Ze is leergierig, maar is pas 18 (hoewel ze ook voor mid-twintig door kan gaan met haar rijzige gestalt) Ze had haar haar opgestoken, en in combinatie met haar lengte en koele blik komt ze heerlijk arrogant over. Spreek je haar dan verdwijnt dit als sneeuw voor de zon. Lijkt me ook eerder een soort van zelfbescherming. Zo gedraagt ze zich ook op de kamer: ze luistert naar de klant, vindt nieuwe dingen leuk maar soms ook onwennig en daardoor blijft er een kleine blokkade. Da's jammer, want het maakt nu nog het verschil tussen goed en een topper. Hier zit zeker nog meer potentie in.

Last Online
    Vandaag @ 19:57
    Discussies
    58
    Thanks
    2.764

Standaard

Sinds gister is deze lange knappe verschijning weer voor een paar weken in GT aanwezig.
    Inmiddels is ze 19 en nog steeds leergierig
    Lengte mag wel in topic worden aangepast, denk dat de 178 van knabbel zeer dichtbij komt.

Last Online
    18 oktober 2024 @ 23:56
    Discussies
    6
    Thanks
    1.855

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sir Wankalot Bekijk bericht
    Sinds gister is deze lange knappe verschijning weer voor een paar weken in GT aanwezig.
    Inmiddels is ze 19 en nog steeds leergierig
    Lengte mag wel in topic worden aangepast, denk dat de 178 van knabbel zeer dichtbij komt.
    Vandaag viel deze schoonheid me op in GT , ze deed me denken aan Jamila rijzige gestalte, mooi gezicht , mooie stevige borstjes met uitdagende tepels , donkerbruin halflang haar en een mooie glimlach , ze zat me aan te kijken als ik uit de sauna kwam en een douche nam . Ik kreeg er zowaar een stijve van . Op haar toegestapt kennis gemaakt en een sleutel laten halen .
    Op kamer was ze een lief meisje dat zeer rustig begon , goed zoenen , me een beetje laten pijpen , haar kutje likken tot het einde ze kwam hevig schuddend klaar en ze genoot ervan , mekaar strelen en liefkozen waarna ze terug verder ging met de Blowjob , uiteindelijk in mission gekomen . De Blowjob doet ze goed .
    We waren een uur op kamer en tussendoor veel gebabbeld het is een lieve jonge dame uit Letland die me in veel opzichten deed denken aan Jamila met haar uiterlijk en vriendelijkheid en ook een goede familieband .
    Zij beweerde dat ik als twee druppels water lijk op een Amerikaanse komische acteur .
    Haar aftersales kon ze wel een beetje beter verzorgen toen ik afscheid nam later op de avond zat ze er maar stilletjes bij .
    Een Tatoe konijntje op haar linkerzijde .

Last Online
    27 november 2017 @ 07:53
    Discussies
    294
    Thanks
    621

Standaard

Mooie meid, goede presales, vlotte babbel en ogen om in weg te zinken.
    Toch is PP niet in het diepe gestapt met Parisa.
    178 cm is net wat te veel. Samen met de griekse Eleni waren dat de twee dames die ik op het oog had op de party in GT.
    Maar in GT kom ik nooit in een goede mood om flink uit te halen. Te veel meiden met de neus omhoog ;(.
    Zo kon het dus gebeuren dat ik rond 22 uur ongepoppt de tent verliet. Genoten van de fraaie mixen van DJ Sonny. Vooral de golden oldie one way ticket van Eruption in een nieuw mix-jasje gestoken schalt nu al door de speakers van mijn auto, even snel gedownload. Toch blijft GT een mooie club met veel mooie meiden maar de klik komt bij mij helaas maar zelden tot stand.
    Hopelijk vanavond meer succes in PHG.

Last Online
    Vandaag @ 20:33
    Discussies
    18
    Thanks
    1.729

Standaard

bloedmooie verschijning, naar eigen zeggen 1.80. prachtig gezicht en idem figuur.
    Doet leuk mee op de kamer, vooral wel goed diep, snel, en nat pijpwerk voor wie daar van houdt. heerlijke arrogante blik in haar ogen maar blijkt als je haar aanspreekt een heel vriendelijke meid. zoals al gezegd wellicht iets te profi/ te weinig GFE.
    Maar goed, combi van looks en prestaties zorgen toch voor een ruime voldoende.
    want bij dergelijke fotomodelachtige verschijningen heerst bij mij toch altijd een beetje angst voor carla-achtige taferelen, maar deze bleken in dit geval niet gegrond.

als ze iets minder formeel/routinematig zou worden zou het een topper zijn, nu was het leuk en aardig maar voor mij geen direct herhalingsgevaar bij een goede bezetting..
    qua looks zeker een van de mooiste dames die er momenteel rondloopt.

Regels voor berichten