Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Discussie: Ramona / Roemeens

Last Online
    1 januari 2016 @ 22:52
    Discussies
    76
    Thanks
    106

Standaard Ramona / Roemeens

Naam : Ramona

Nationaliteit /taal :Roemeens /Duits

Leeftijd : 22 jaar

Haarkleur/lengte : blond half lang haar

Lengte : 1.65 m

Postuur /Cupmaat :Slank, b cup

Tatoeage /Piercing : Nee/Nee

Service : NMC, beffen, FT, massage,

Extra :

Type dame: MichelJ dame
    It´s better to fail in originality, than to be succesful in following

Last Online
    8 februari 2021 @ 19:11
    Discussies
    493
    Thanks
    531

Standaard

Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

Last Online
    1 maart 2012 @ 19:57
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard

Die dame wil ik ook wel eens bezoeken kortelings !

Last Online
    8 juli 2014 @ 02:52
    Discussies
    10
    Thanks
    64

Standaard

Vandaag, op weg van Dusseldorf naar huis, denkend aan het feit dat Marisol slechts 2 min. van de autobahn ligt, er maar eens naar toe gereden. Voor mij, mijn eerste bezoek aan dit etablissement. Er waren mij 2 naamgenoten voorgegaan en aan de bar raakte ik in een geanimeerd gesprek met mijn mede-ijsberen. Na een poosje waren er voldoende dames aanwezig om een redelijke keus te maken en het werd Ramona. Precies mijn type en ze werd me warm aanbevolen door 1 van de heren. Ramona, gekleed in een minijurkje met van die gaten opzij en, naar later bleek, sliploos. Enfin, samen een bank uitgezocht en toen ze merkte, dat mijn handen koud waren, pakte ze spontaan een hand en drukte die tegen haar naakte, warme poes. Even later naar de kamer gegaan en ik kan slechts zeggen, dat het heerlijk was. toen ik een vinger in haar poes bewoog en even later een vinger achter inbracht ging ze door het lint. We hebben verschillende standjes uitgeprobeerd en ik kan me niet aan de indruk onttrekken, dat ook Ramona genoot, gezien de vastberadenheid waarmee ze haar hand tussen ons wrong om haar heerlijke klit te stimuleren. Uit haar woorden begreep ik dat ze dit werk nog niet zo lang doet en dat kan haar gevoeligheid verklaren. Ik heb het deze keer bij Ramona gehouden, maar ik kom zeer zeker terug om van meer lekkers te genieten!

Last Online
    27 november 2017 @ 07:53
    Discussies
    294
    Thanks
    621

Standaard

Na enkele weekjes is Ramona weer terug in Villa Marisol!

Last Online
    27 januari 2025 @ 10:34
    Discussies
    16
    Thanks
    170

Standaard

Zaterdag VM weer eens bezocht. Tijdens mijn laatste bezoek kon ik nog buiten zitten. Nu is dat helaas voorbij
    Bij binnenkomst spotte ik Ramona al meteen in de kleedruimte... Beter gezegd: Romona spotte mij Verwelkomd en omgekleed. Boven gekomen meteen aan de cappuccino en een broodje. Maar dat stond Ramona niet echt aan. Ik denk dat ze vond dat ik meer aandacht aan haar moest besteden... Ze bleef maar bij me. Gelukkig kreeg ik wel de kans met de andere dames praten.
    Uiteindelijk toch maar met Ramona een uurtje naar de kamer gegaan. Ik had al eerder met haar het bed gedeeld en dat was best wel heftig Helaas was het deze keer allemaal wat bezadigder. Nou ja, andere keer beter. Hoewel... Ik vind Sara ook erg leuk en ik denk dat de volgende keer zij het wordt die ik meeneem. Deze zaterdag had ik geen zin meer om nog een ronde te maken en ben om ca 22:00 weer vertrokken.
    Alles bij elkaar een leuke dag waarbij het mij erg opviel hoe rustig het was en dat sommige DVP's echt niets te doen hadden hoewel de looks prima waren. Volgende keer wat nieuws, dat is zeker: biggrin:

Regels voor berichten