Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8
    Last Online
    6 november 2013 @ 16:44
    Discussies
    49
    Thanks
    438

Standaard Vingerlingstraat 03/3, Ella (Roe)

Vandaag stond er eigenlijk een ritje naar Duitsland op het programma, om eens te kijken bij 'n Partytreff. Door de negatieve berichten en wat vertraging op het werk, er toch maar vanaf gezien. Het was een uur of 12 voor ik weg kon en dat werd erg krap. 14.00 uur daar, dan drie uur wippen en dan nog naar huis. Die tijd had ik vandaag helaas niet.

Dan maar koers gezet richting Breda, kon ik altijd nog zien of ik rechts naar Utrecht ging of links richting Antwerpen. Maar eens gevraagd of Andrea in Antwerpen was. Kreeg d'r niet te pakken, een vriendin wist te melden dat ze terug naar Roemenie is, maar dat zij er wel was. Had al 'n paar keer met d'r gebeld en ze klonk altijd wel ok. Vooruit, koers gezet richting Antwerpen en de wandelmobiel aangemeerd aan de Falcon.

Zoals altijd genoeg volk op de been in het Schipperskwartiertje, maar vrij weinig actie. Meer mensen die er komen om rond te hangen en rond te kijken, dan mensen die echt naar binnen gaan. De kwaliteit van het etalagewaar was ook een stuk minder dan ik gewend was. Veel oudere dames, veel dikkere dames en met name Villa Tinto was een groot drama.

Ik zag 'n bontkraagje hand in hand lopen met een of ander dom, veel te dun blondje. Om de haverklap kwamen ze voorbij, rondjes aan het lopen. Hij was haar vast d'r nieuwe werkplek aan het showen. Eerst maar eens 'n kopje koffie en 'n peuk doen, dan zien we daarna wel verder.

Daarna aan mijn zoektocht begonnen. Al met al een paar leuke dames gezien, vrijwel allemaal Roemeens. Voor de rest veel Bulgaristaanse dames, oudere Thaise dames, wat Franstalige fossielen en 'n paar Latina's die of omgebouwd waren of te oud en te dik. Maar eens 'n telefoontje gepleegd naar Ella (da's haar artiestennaam). Deze dames wisselen veelvuldig van raam, dus het is altijd maar weer de vraag waar ik ze nu weer aantref. Dit keer aan het einde van de Schipperstraat tegenover de Peepshow/sexshop. Na wat zoeken gevonden en het was wel apart om nu een gezicht te hebben achter de stem aan de telefoon en de sms-jes. Dat vond ze zelf ook wel grappig.

Eerst een tijdje gebabbeld met haar en haar zus (tenminste, zo werd het gezegd). Daarna naar boven gegaan. Wat volgde was een heerlijke ervaring.

Eerst 'n lekkere tongzoen gekregen van d'r, waarbij ze al even voelde aan de bobbel in mijn broek. Ik dacht nog bij mezelf: “Opletten, anders spuit je straks binnen de 2 minuten de poncho vol en sta je weer buiten”. Dat bleek achteraf heel goed mee te vallen. Al zoenend en voelend elkaar ontdaan van de kleren en richting het bed gegaan. Het zoenen was prima. Actief, maar zeker geen staafmixer en geen fake gedoe buiten de mond.

Daarna mocht ze beginnen aan haar mondelinge proefwerk. Poncho-tje erom en ze begon me eerlijk te zuigen. Aanvankelijk met het handje erbij, maar nadat ik het handje voorzichtig heb weggehaald, moest ze lachen en was het pure orale verwennerij. Ze was aardig op weg om me de poncho vol te laten spuiten, maar het was nog te vroeg om de volle lading te lossen.

Daarna lekker naast en op elkaar gelegen en wat gestreeld en gezoend. Ik heb haar klitje nog even verwend met mijn tong onder het genot van haar geile geluidjes.

Daarna ging ze cowgirlstyle op me zitten en heeft ze mogen genieten van elke centimeter van mijn pretstaaf. Ze ging rustig op en neer en ik mocht er helemaal in. Het is natuurlijk onzin om te beweren dat een DVP nog lekker strak en nauw is, maar dit voelde prima. Had absoluut niet het gevoel in een grote holle grot vol met glijmiddel te poken. Elke op en neer gaande beweging voelde ik het zaad richting de top stromen. Fantastisch! Uiteindelijk de poncho helemaal volgespoten. Wat een ontlading zeg! Ik was haar eerste klant voor vandaag. Maar gezegd dat zij ook m'n eerste wipje van vandaag was. Poncho zat behoorlijk vol. Ze vroeg grappend dat ik het zeker wel lekker had gevonden.

Al met al was ik al meer dan een half uur binnen. Zusterlief bonkte al vanaf minuut 15 op de deur om te vragen of alles ok was en dit herhaalde ze om de 5 minuten.

Daarna opgestaan en dan is het kusje geven, kleren aandoen en naar buiten. Dat liep vandaag even anders. Het kusje liep wat uit de hand. Het werd een tongzoen en voor ik het wist stonden we weer heftig te tongzoenen. Met m'n vinger haar genotsgrotje opgezocht en daar had ze totaal geen problemen mee.

Enige nadeel was dat constant zusterlief op de deur aan het bonken was en elke keer bevestigd diende te worden dat alles ok was. Goed, oprechte bezorgdheid van familie zullen we maar zeggen. Als zusterlief mee had willen doen, had ze dat ook gewoon kunnen vragen.

De proef dan maar op de som en haar richting het bed gedelegeerd. Zou het me lukken? Wat pseudo-erotisch gekust in d'r nek en bij d'r oortjes en ja hoor... al strelend, voelend en zoenend werd het 'n lekker potje droogneuken. Ze pakte weer \n poncho, deed die erom en in de missionarishouding mocht ik weer beginnen te stoten. Na een paar stoten voelde ik dat m'n zaad zich alweer aan het roeren was. Na nog wat tongzoenen het uiteindelijk doggy afgemaakt. Beide compleet afgemat. Al liggend en uitpuffend nog 'n tijdje gepraat over vanalles en nog wat.

Uiteindelijk geschrokken geconstateerd dat we al meer dan 'n uur verder waren. 75 minuten in totaal. Ik had ook nog niet afgerekend, dus wellicht moest ik nog bij gaan pinnen. Haar gevraagd hoeveel het is en 50 euro was ok. Gevraagd of ze het zeker wist? Ja, dat wist ze zeker. “Not all Romanian woman are so hungry for extra money”.

Daarna beneden op de trap nog wat verder gepraat met haar en zusterlief onder het genot van wat sigaretjes. Na iets meer dan anderhalf uur tevreden en met 'n lege zak naar buiten gegaan. Zusterlief vroeg nog of ik haar ook wilde neuken, maar het was prima zo voor mij. Buiten op de klok gekeken en bijna 2 uur van haar tijd in beslag genomen. Maar een SMS gestuurd of die 50 euro echt ok was.

Een man buiten had kennelijk het een en ander staan observeren, want ik kwam meteen op me afgevlogen en wilde vanalles weten. De prijs, wat doet ze, is ze goed, neemt ze de tijd, bla, bla. Een samenvatting van het bovenstaande vertelde en deze meneer ging naar binnen. Maar eens even gekeken... na zo'n 10 a 15 minuten stond hij met een geirriteerde kop weer buiten. Hem maar niet meer gevraagd hoe het bevallen was 5 minuten later een smsje dat 50 euro echt OK was....

Haarkleur/-lengte : zwart/donker
    Lengte dame : 1.65
    Postuur/Cupmaat : Slank, kleine B
    Nationaliteit/Taal : Roemeens. Talen: Roemeens, Engels, Italiaans
    Leeftijd : 19
    Tatoeages/Piercings : een kleine vlinder op d'r onderbeen
    Service: PMC, NMC, TZ, Aftrekken,
    Voordelen: Nam de tijd, extra beurt gekregen en prima GFE
    Nadelen: Herhalingsgevaar 300%, zusterlief constant op de deur bonkend
    Tijdsduur :
    Prijs : 50 euro

2. Onderstaande leden hebben Alabama bedankt voor deze bijdrage:

roberto1989 ( 9 mei 2011)

Last Online
    6 november 2013 @ 16:44
    Discussies
    49
    Thanks
    438

Standaard

Afgelopen vrijdag weer bij Ella geweest. Sessie was weer prima. Weliswaar wat korter dan de vorige, maar heb toch ´n 45 minuten plezier gehad en daarna nog even ´n tijdje gebabbeld. Wel ´n hoop warrige verhalen. Daar kan ik weinig mee en de mensen hier ook niet, dus daar ga ik jullie niet mee vermoeien.

Het was wederom niet erg druk in het SKW en de mensen die er rondlopen zijn vooral van het principe "kijken, kijken en niet kopen". Eerlijk is eerlijk: aanbod dames viel ook zwaar tegen.

Nauwelijks mooie Roemeense meisjes, alleen maar van die mollige Roma-zigeuners, hoop hele oude dames, hoop hele dikke dames en nogal wat lelijke Bulgaarse bimbo´s. Na 1 uur en 15 minuten het SKW weer verlaten. Had nog meer dan genoeg tijd over, dus heb een oprit richting de E313 gepakt....

Stond vandaag bij nummer 30. Ze wisselt vrijwel dagelijks van raam.

Last Online
    1 mei 2013 @ 11:57
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Ze is blijkbaar niet bij iedereen even 'vriendelijk'. Ik vroeg of ze ook kuste, maar ze wou niet eens dat ik bij haar gezicht in de buurt kwam. En ik heb zo een vermoeden dat ze juist wel 'hungry for extra money' is.
    Hier ga ik zeker niet meer naartoe.

Hiermee wil ik gewoon andere mensen verwittigen, voordat ook zij hun geld aan haar kwijtspelen.

Last Online
    7 mei 2015 @ 14:40
    Discussies
    22
    Thanks
    43

Standaard

De laatste keer dat ik met Ella was, was in de periode voor Kerst.
    Ook daar altijd prima service genoten...

Roberto
    Robert aka "The Crazy One"

Last Online
    29 juni 2024 @ 12:50
    Discussies
    99
    Thanks
    191

Standaard

Ella is weer terug...tenminste als dit dezelfde dame is...maar zo lijkt het wel. Gisteren ben ik even bij haar langs geweest. Ze herkende mij nog van een jaar terug........alleen ik haar niet direkt :( Inmiddels heeft ze mooi blond haar.....terwijl ze vorig jaar nog zwart haar had en werkte in de schipperstraat. De tatoo van de vlinders had ik niet gezien, wel had ze een aantal tatoo's (chineese letters??) op haar rug. Nu werkt ze, tenminste daar kwam ik haar gister tegen in Vingerling 3 en dan het eerste raam. Na een kort gesprek meteen aan de slag.....deze sessie was 50,00 euro. Hiervoor kreeg ik een normale sessie....nmc, pmc, beffen en ze had er geen problemen mee om haar nieuwe tepelklemmen uit te proberen. De 20 min. waren zo voorbij. En ben ik weer vertrokken. Was een leuke sessie....kort maar weer even genoten.

Last Online
    1 september 2024 @ 06:38
    Discussies
    81
    Thanks
    665

Standaard

Eind augustus - bij afwezigheid van Tanja - ook een keertje bij Ella (nu met blonde haren en inderdaad een vlinder op d'r onderbeen) binnengestapt. Vriendelijke meid die echt wel een keurige service gaf. Als Tanja nog een keertje met vakantie gaat, mag Ella mij beslist nogmaals verwennen - want kan zij best goed. Pijpen was aangenaam en Ella deed iets met mijn kleine aanwijzingen. Rustig meisje ook, dat je niet snel wil afwerken. Ella is één van de betere meisjes in SKW.
    Laatst gewijzigd door felrops; 7 september 2011 om 15:00

Last Online
    1 mei 2013 @ 11:57
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Dan heb ik nogal wat pech gehad, want mij heeft ze wel twee keer snel afgewerkt, dus bij haar ga ik niet meer.

Voor mij is zij zeker niet één van de betere.

Last Online
    7 mei 2015 @ 14:40
    Discussies
    22
    Thanks
    43

Standaard

Ella op VL 03/3
    Robert aka "The Crazy One"

Regels voor berichten