Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: Carla ( Roemeense )

Last Online
    27 juni 2023 @ 10:47
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238

Standaard Carla ( Roemeense )

Haarkleur/-lengte : zwart/lang
    Lengte dame : 1.60 incl.schoenen
    Postuur/Cupmaat : slank/A
    Nationaliteit/Taal : Roemeens/beetje Duits,beetje Engels, Spaans
    Leeftijd : 19
    Tatoeages/Piercings : boven het kontje
    Service: TZ, PZC, NMC, beffen, vingeren
    Voordelen: ontdeugende uitstraling, gewoon een lekkertje
    Nadelen: doet alleen half uurtjes
    Tijdsduur : half uur
    Prijs : 50
    Extra’s bij het bezoek:

Last Online
    11 september 2020 @ 15:44
    Discussies
    235
    Thanks
    341

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bosco Bekijk bericht
    Haarkleur/-lengte : zwart/lang
    Lengte dame : 1.60 incl.schoenen
    Postuur/Cupmaat : slank/A
    Nationaliteit/Taal : Roemeens/beetje Duits,beetje Engels, Spaans
    Leeftijd : 19
    Tatoeages/Piercings : boven het kontje
    Service: TZ, PZC, NMC, beffen, vingeren
    Voordelen: ontdeugende uitstraling, gewoon een lekkertje
    Nadelen: doet alleen half uurtjes
    Tijdsduur : half uur
    Prijs : 50
    Extra’s bij het bezoek:
    Is dit het bewuste halfuur meisje Bossie
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

Last Online
    27 juni 2023 @ 10:47
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238

Standaard

Carla was mij vorige week al opgevallen, klein, slank, leuke uitstraling, met een knap koppie. Ik stond op 'n gegeven moment rustig in de barruimte te leunen tegen een muur toen dit dametje tegen mij ging leunen. Dat was geen probleem want ik keek met kop en schouders ruim over haar heen en kon dus gewoon verder praten met mijn vriend kaajaa. Al leunend tegen mij met haar rug begon ze met kleine Bosco te spelen die het snel naar zijn zin kreeg. Dat had zij ook in de gaten en vroeg, "Fuck?" Ik zei terug, "vind het ook leuk om jou te ontmoeten ik heet Bosco en JIJ ?" Lachend draaide ze zich om en zonder inmiddels niet zo kleine Bosco los te laten, stelde zij zich voor. Mijn volgende vraag aan haar was "kan je ook een beetje lekker zoenen?" En ik kreeg als reactie daarop een heerlijke lange tongzoen van haar. Daarna zei ik tegen haar "jij sleutel halen, ik ff snel douchen." Tegen kaajaa zei ik dat ik ff wat ging doen. Lachend zei hij, "dat begrijp ik, maar voordat je wegloopt...sluit je tent ff, want er kijkt iemand naaar buiten". Oeps

In de kamer kreeg ik nog een TZ en al likkend via mijn tepels baande ze een weg naar beneden. Begint ze ineens allebei mijn bovenbenen af te likken, vanaf mijn knie tot aan mijn zak. Ik dacht nog, "das apart". Nadat ze mijn eikel helemaal had besnuffeld stopte ze hem in haar mond. Ik denk na 3 min ging zij ineens op haar rug liggen en zei dat het nu mijn beurt was Okay, dus ik lik aan haar tepels en baan een weg naar haar vleermuisje. Na 3 minuten duwt ze mijn hoofd weg en zegt dat ik haar moet neuken. Snel bracht ze de condoom om en we begonnen met missionaris positie. Toen ik haar weer wilde zoenen, mocht dat niet omdat ik haar vleermuisje had gelikt. Verschillende standjes kwamen aan de beurt, en dat ging best wel lekker moet ik zeggen.

Op een gegeven moment zegt ze ineens "de tijd is om", ik: "wat de tijd is om, dan maken wij er een uur van....geen probleem". "ik doe alleen maar half uurtjes," zei ze. Voordat ik wat kon terug zeggen, stond ze al naast het bed haar schoenen aan te trekken. Dus daar lag ik beduust met een hele mooie Duitse staander. Ik kreeg nog te horen dat ik niet normaal ben, om niet klaar te komen in een half uur sex en dat ik haar vleermuisje had gebroken.

Na het afrekenen in de lockerruimte ( 50 ) vertelde ik het tegen mijn vriend kaajaa wat er was gebeurt, die het weer door lulde tegen zijn Roemeense vriendinnetje. De Roemeense vaste kern kennen mij goed en weten dat Bosco nooit na een half uurtje alweer terug is. Dus het uurtje plagen van Bosco en feliciteren met mijn goede eerste keus was begonnen.

Bedankt, vriend

Last Online
    24 januari 2025 @ 07:56
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Heel mooi meisje... Weliswaar iets te klein en te fijn voor deze meesterstier, maar naar eigen zeggen bood ze een goede service. Tegen mijn principes in toch maar eens meegegaan met deze twintigjarige opdonder.
    Maar het ontbrak haar aan ervaring en van de service had ik wel wat meer verwacht. Niet meteen voor herhaling vatbaar... Misschien binnen enkele jaartjes als er eelt op haar lichaam staat.
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

Regels voor berichten