Pagina 1 van 17 1234511 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 411
    Last Online
    13 december 2016 @ 15:09
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Beitrag Aida ex-Luana / Louana (Roemeense) ex- VV/GT/PHG

Louana: Roemeens
    Leeftijd : 20 jaar
    Figuur : goddelijk mooi rond
    Lengte : 172 cm
    Borsten : B/C echt
    Ogen : perfect Blauw
    Haren : Lang Blond ( MJ keurmerk)
    Tato/Pierc : /
    Taal : Roemeens Italaans geen Engels of Duits

Service : PZC NMC Beffen,Diep zoenen.

Ik was speciaal voor Leyla en Mandy naar PHG gegaan toen ik deze dame voorbij zag lopen richting haar kleedruimte

Ik dacht Kut wat een verschijning dus die wil ik eerst nog eens terug zien.
    Dat duurde zelfs enige tijd waardoor ik het super eten weer genuttigd had en een sauna met massage genomen van de masseur.
    Met een paar bekende beren zoals 11CC en AB en andere gezellig bij geklets te hebben zat ze op een kruk aan de bar mij in de gaten te houden.
    Ik voelde dat we contact hadden en ging met opzet ergens anders staan om te kijken of ze me zou volgen.
    Ja dat deed ze door tegen de muur te gaan zitten en me van een glimlach te voorzien.
    Ik liep naar haar toe en stelde me voor,maar kreeg meteen te horen
    No Comprende.
    Dus dan met handen en voeten verteld dat ze zeer mooie ogen had en haar opmerkingen gegeven die een ander meisje vertaalde.
    Ze straalde en liet weten dat ze mij was opgevallen door ook mijn vriendelijke uitstraling en lach.
    Ik vroeg om in het nachtcafe samen te gaan zitten op de bank wat ze niet begreep dus pakte ik haar bij de hand en nam haar mee naar het nachtcafe.
    Kut dacht ik ze kijkt me vragend aan maar snapt helemaal niets van Engels of Duits.
    Ik wou haar kussen maar ze wou dit niet in het openbaar doen liet ze blijken.
    Ik dacht dan maar de sleutel vragen van 15 of 17 wat ik op haar been tekende met mijn vinger.
    Ze ging me voor maar de kamers waren allemaal bezet dus dan maar een Cassa buiten.
    Ik was zo geil dat ik toe stemde en wij naar Cassa 21.
    Daar binnen stond ze gebukt om het laken goed te leggen terwijl ik mijn lichaam tegen haar aan drukte wat ze beantwoorde met terug wrijven met haar billen.
    Ze draaide zich om en ging door de knieen om me heerlijk te pijpen.
    Ik vond haar zo geil en mooi dat ik haar poes wel een beurt wou geven dus legde ik haar op bed met een kussen onder haar billen om een befsessie te geven waar van ze tegen de muur aan kroop.
    Ze schokte en spande haar lichaam om het tegen te houden maar nee te moest zich laten gaan en kneep met haar handen in mijn nek en in mijn handen die haar benen vast hielden.
    Als ze een ballon was geweest dan was ze opgestegen zoals een ballon doet als je de lucht laat ontsnappen
    Ze wou dat ik haar clitoris met rust liet om bij te komen en zoende me diep en nat en ging verder na enkele minuten met een 2e PZC.
    Omdat alles zo mooi aan haar was wou ik haar in 69 weer te pakken nemen wat resulteerde in een tweede orgasme bij haar.
    Nu wou ze dat ik haar neukte en deed een condoom op mijn paal die eindelijk weer eens een lekker wijf kreeg dan een wat langweilige dame uit het LR.
    Ze ging op me zitten en bereed me met een gewelig tempo en hard en strak.
    Daarna legde ik haar op haar rug en drukte haar tegen het matras aan door diep en hard te stoten als een Heimachiene.
    Ze zoende me diep en nat en ik nam haar in de doggy wat een lekker lichaam zo voor me maar ik wou niet klaar komen ik wou meer en meer met haar.
    Lepeltje lepeltje met haar vingers die haar clitoris stimuleerde en ik haar billen pakte en haar ene been omhoog liet.
    Ja ze gilde van genot en ik stond nu echt op springen maar wou haar op haar borsten spuiten terwijl zei mijn ballen en de rand van mijn anus stimuleerde.
    Ze vroeg niet in haar gezicht te spuiten of op haar mond wat ik beloofde en haar op haar borsten vol spoot wat tussen haar borsten naar beneden liep.
    Ik veegde haar schoon met de handdoek en we zoende lekker lang en nat.
    Op mijn horloge waren we ruim een uur verder waarvan ze schrok en zei dat ze niet gewend was om een uur lang zonder te stoppen zo,n heftige sex te hebben gehad ( ik dacht ik ook niet deze week )
    Nadat ik haar betaald had heeft ze de rest van de avond verteld aan haar tolken dat ze echte sex heeft gehad met ene Jansen wat door de roddelmeiden dan weer bij Ab en mij terecht kwam.

Dit is een Bosco,MJ,Rex en Sonny meisje dus andere beren dit is een prachig super talent.

Herhaling : ja zo snel mogelijk ik ben zelfs daarna Leyla en Mandy vergeten te pakken door deze geweldige uitspatting.

Ze verteld dat ze wel in VV even had gewerkt en voor een uur 2x E.50,- vroeg wat nu niet was ook door mijn fooi die ze gehad heeft.

Voor mijn Top 5 2010 is ze meteen op 1 gekomen en heeft daarmee Fox naar 2 en Alice naar 3 gezet.
    Ja ik ben verliefd op een hooker jammer dat we niet echt met elkaar konden praten.
    Laatst gewijzigd door Big30; 7 januari 2012 om 03:44

Last Online
    13 juli 2024 @ 13:45
    Discussies
    11
    Thanks
    712

Standaard

---> Willem : Bij deze meid hoort absoluut zo'n geel "Daumen hoch" symbool, dat alleen aan de beste/mooiste meisjes wordt toegekend.

Louana is een moordgriet, kust fantastisch, laat zich geweldig gewillig intens beffen, vingeren en neuken...
    Het mooie is - en dat merk ik wel eens meer - dat als zo'n meisje goed opgewarmd is, ze nog al eens iets meer toelaat dan wat ze misschien eerst in gedachten had... De controle vermindert, ze ontspant helemaal en ze geniet... En de ijsbeer geniet volop mee. Eigenlijk is het simpel: investeer in het genot van je bedgenote, en je geniet nadien dubbel mee (lukt natuurlijk niet altijd, maar met Louana was het volop prijs, en ik merk dat Jansen ook een soortgelijke ervaring met haar moet gehad hebben).

Zalige borsten, zalige kont en billen, en bovendien zalige lippen en lipjes. Ongelooflijk zalige zuiglipjes...

Voor de gynecologische experts onder ons: Louana beweert dat ze altijd gewone kleine schaamlipjes heeft gehad, maar sinds ze met deze job begonnen is, zijn ze beginnen groeien... (Ik zou eerder denken dat groot of klein gewoon aangeboren is??)

Heerlijke meid, heel knap, vertederend, en toch wat profi. Herhalingsgevaar? Zal dadelijk eens m'n agenda consulteren!

Last Online
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard Top Top Top

Ja Flurkman dit is een meisje waar iedere man van droomt.

Eigenlijk hoop ik dat ze net voldoende verdient om te blijven maar ook niet te veel mannen krijgt waardoor haar onschuld verandert in een Profie .

Na zoveel jaren in clubs en denk dat er geen topper meer kan opstaan omdat we te gewend zijn, staat ineens deze jonge meid voor je ogen die alles heeft waar een man van droomt.

Normaal kan een meisje bij mij in een top 10 terecht komen na enkele kamerbezoeken. en nu van niets op 1.

Maar deze bracht me al op de kamer op hol en ik wou haar zelfs niet meer loslaten.
    daarna had ik totaal geen zin meer in een ander meisje alleen maar Louana als kamer meisje.

Volgende week kamer ik weer met haar en dan minimaal 2 uur of 2x terwijl ik anders maar hooguit een uurtje blijf.

Last Online
    15 mei 2023 @ 01:15
    Discussies
    4
    Thanks
    1

Standaard

1 woord, zaliggggggggg .... Al aantal keren
    gekamerd, wil geen andere meer...

Last Online
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard

Ja deze kan nog op plaats 1 komen in de Top 1000 van Duitsland

Last Online
    Discussies
    11
    Thanks
    712

Standaard

Voor wie "iets extra" op het oog heeft: Louana vertelde me dat haar 1000 eurootjes werd geboden om "alles ohne" te doen... Dat ziet ze echter in de verste verte niet zitten. Gelijk heeft ze.

Ze heeft niet allen mooie ogen, ze heeft bovendien een duidelijke kijk op wat ze wel en niet wil.

Last Online
    11 februari 2013 @ 21:52
    Discussies
    2
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flurkman Bekijk bericht
    Voor wie "iets extra" op het oog heeft: Louana vertelde me dat haar 1000 eurootjes werd geboden om "alles ohne" te doen... Dat ziet ze echter in de verste verte niet zitten. Gelijk heeft ze.

Ze heeft niet allen mooie ogen, ze heeft bovendien een duidelijke kijk op wat ze wel en niet wil.
    Haha dus een echte Jansen dame die betaald toch wel als hij weer verliefd is.

Last Online
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gatenvuller Bekijk bericht
    Haha dus een echte Jansen dame die betaald toch wel als hij weer verliefd is.
    He Kxt Belg zit je soms achter mijn meisje aan ?

Jansen is ook net een Roemeen dus betaald hooguit de prijs - korting

Entree PHG E.40,- en Louana voor 75 min. E.80,- haha

Last Online
    22 juli 2023 @ 00:38
    Discussies
    127
    Thanks
    422

Standaard

Zojuist collega Mijsbeer gesproken die ook met haar gekamerd heeft: ze loopt nu met het stempel OK op haar voorhoofd

Last Online
    6 november 2013 @ 16:44
    Discussies
    49
    Thanks
    438

Standaard

Jansen wees me op Louana. Al snel was ik overtuigd en na alle positieve commentaren kon het alleen maar tegenvallen. Niets was echter minder waar. Er is niets gelogen van alle positieve commentaren, deze dame is echt goddelijk. Bloedmooi en super op de kamer. Niet voor niets dat ze vrijwel voortdurend bezet is. TZ gaat afwisselend plagend en diep en haar orale kwaliteiten zijn ook prima in orde. Ze had het zaad al bijna tussen in d'r keel zitten, toen we overgingen op wat strelen, droogneuken en daarna het jasje eromheen en cowgirl heeft ze me heerlijk bereden en schoot ik de poncho vol. Behalve bloedmooi en geweldig op de kamer is het ook 'n hele aardige meid. Van Roemeens kan ik wel wat begrijpen en ze spreekt wat Spaans en Italiaans. Al met al lukte een gesprek wel en hebben we nog even lekker uitgepuft op de kamer. Samen met Ola is dit genoeg reden om binnenkort nog eens PHG aan te doen. In december gaat Louana terug naar Roemenie en in Januari is ze weer terug in Duitsland. Of beter gezegd Nederland, want dat is haar uitvalsbasis.

Louana: Roemeens
    Leeftijd : 20 jaar
    Figuur : Slank, de juiste vormen. Kortom: lekker.
    Lengte : 175
    Borsten : BB naturel
    Ogen : blauwgroen
    Haren : Zwart en lang
    Tato/Pierc : navelpiercing
    Taal : Roemeens, Italiaans en een beetje Spaans.

Service : PZC, TZ, Beffen, NMC.
    PLECAT

Last Online
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard Diaree en de hulk

De hele week was ik al bijna aan de diaree goed dat Sonny in Spanje was anders had hij zich dood gelachen vanwege mijn probleem dat 3 jaar terug zich ook al eens had voorgedaan.
    Stress door hevige sex met een vrouw die in mijn hoofd is blijven hangen.

Het was weer kut weer op de A67 en ik moest terug naar 100 km omdat ik anders van de weg werd geblazen.
    Ik zat te denken wat het weer mooi kon zijn met het weerzien van Louana ik zag haar ogen al voor me zo mooi daardoor reed ik bijna op een vrachtauto die voor me reed ipv de ogen van Louana.
    Ja ook kreeg ik een ingeving dat ze mischien wel vrij kon zijn ja dat was weer echt iets voor mij me lekker maken en dan aankomen dat ze een dag vrij is.
    Ik voelde de diaree al weer opkomen dus kneep ik wat harder dat het misschien weer zou harden.
    Aangekomen bij PHG de bel ingedrukt en kijken wat er langs komt gelopen dan wachten op de sleutel en kijken in de bar maar geen Louana.
    Ik voelde mijn maag al rammelen en wou naar de wc zo snel mogelijk.
    Geen Louana dus mijn rotzooi in het kastje gegooid en eerst de wc op, na het horen van de 4 jaargetijden van Vivaldi op toilet ben ik bij de winterversie maar weer naar de gaderobe gelopen om me om te kleden als ijsbeer.
    Met een zwaar gevoel in mijn benen de bar in en een koffietje genomen om in het nachtcafe nog enige hoop te vinden maar nee Andrea aan de gokkast en een paar andere meiden die aan mijn jas trekken met E.50,- tekens in hun ogen.
    Dracula meiden en Chocolade repen staan naast me dus pak ik maar een sauna om daar van af te komen ( ik weet dat Dracula niet goed tegen warmte en licht kon en chocolade smelt bij hoge temperaturen )
    In de sauna zie ik wat meiden met een tasje en een handdoekje rondlopen van de ene bank naar de andere kruk.
    Ook komen ze even bij me de sauna in om hun billen te verwarmen tegen het raam of op de bank.
    Brederozie ik lopen met een dame met zwart haar en denk zo die is ook weer een ons lichter maar verder wordt ik alleen warmer van de sauna en verder niets.
    Katjacula komt ook even binnen en verteld dat ze me kent,
    ja zeg ik we hebben eens dezelfde kamer gehad waarop zei vraagt en was het goed ik zeg och ik denk het wel maar niet speciaal anders wist ik het nog wel.
    Ze vertrekt meteen ik denk dat ik niet vriendelijk genoeg was.
    Dan Komt onze Gummibeer Bredero binnen en zegt ik was met jou liefje op de kamer maar ze was goed maar niet Top
    Ik vraag Louana en hij zegt Ja dus ik voel dat ik weer naar de wc moet anders loopt alles tussen de houten vlonders naar beneden.
    Ik ga me snel douchen en kijk in de bar en ja daar komt ze net binnen
    Ze lacht naar me en een kleine knuffel doet wonderen ( ja ik voel me weer de grote jansen die plinten en alles verslaat wat in de weg staat dan zal SFL zelfs de benen moeten nemen )
    Ze zegt dat ze naar de kamer moet maar mij later terug wil zien, dus zeg ik stoer, ik blijf de hele avond dus doe maar rustig aan.
    Naast mij zit Idur met 2 dames te kloten en verteld dat zijn vriend Masseurke helaas niet kan komen we kletsen wat bij en houden wat meiden voor de gek.
    Dan ga ik even kijken welke masseur er is en loop nu weer breed door de gang tot er iemand Jansen roept,dus stop ik en daar staat voor mij een nieuwe ijsbeer achter me die zich voorsteld als Alabama ik zeg haha mooi welkom hier vanavond.
    We trekken daarna de avond samen op en ook met Idur dan komt Louana weer terug terwijl Alabama en ik op de bank zitten en ik had al gezien dat er een ander beer nu weer haar aangesproken had.
    Ik zeg tegen haar dat ze maar effe lekker gaat werken en wij naar het eten wel samen een keer gaan ( ja stoer he van me eerst diareen en dan nu de flinke jongen uithangen echt jansen )
    Dan komt er een beer naar me toe een geeft me een hand ik denk chit ik ken die vent en zie meteen dat de bril die hij opheeft me even een ander ( masseurke) in gedachten had maar ne de lach verraad hem SFL ik krijg mijn hand terug en tel meteen mijn vingers of ik ze nog heb ja je weet nooit bij deze Russia beast dus ben ik zo vriendelijk om de handgranaat die ik in de zak van zijn badjas had gedaan er maar weer uit te halen.
    Ja het wordt gezellig nu met al deze Belgen en Nederbelgen om me heen.
    Ik vraag aan Brederowaarom was ze dan niet top Hij zegt nou we hadden eerst een half uur er op zitten en daarna meteen nog een vol uur en ik vond het laatste half uur dat ze niet voluit ging ( ik denk Kut zou die Bredero dan de hulk zijn onvermoeibaar als de man van staal soms
    Dan denk ik ja als ze dan niet top was waarom dan anderhalf uur op de kamer blijven Dan valt het kwartje Het is wapenstilstand in Belgie vandaag 11-11 dus zal Bredero zijn wapen ook wel stil hebben gehouden
    Na een tijdje wordt het tijd om met Louana mee te gaan naar kamer 15 of 17 dus laat ik haar de sleutel halen,maar helaas wordt het kamer 1
    Nou al was het de kelder of de zolder met haar sex kan nergens stuk.
    Als gelukkig man en als een klein kind ga ik achter haar naar binnen en ze kust me zo heerlijk dat ik vergeten ben dat ik aan de dunne was.
    Dan gaat ze weer door haar benen en geeft me een PZC wat in de spiegel ook mooi te volgen is dan kruipen we het bed op en ze ondoet zich van heer setje wat ook weer een geil gezicht is.
    Ik leg haar op haar rug en bef haar ruim 15 minuten tot een orgasme wat voor mij ook goed was omdat mijn tong net schuurpapier aan het worden was.
    Dan komen de standjes naar voren en ze zegt boven op me uno Hora en knik dus gaan we nog een hele tijd door met PZC en weer even een befparty met daarna de originele houding mannetje op vrouwtje waarop ze vraagt te komen
    ik wil nog niet en knik nee en zuig en lik aan haar oren en nek zodat ze me vast grijpt en zich weer laat gaan.
    Dan na een pauze van 5 min. zet ik haar in de doggy en berijd me tot een explosie volgt ( niet de handgranaat maar mijn zak explodeert het condoom vol.
    We rusten uit en een rugmassage van haar maakt het uur vol.
    Helemaal voldaan en goddelijk genoten verlaten we de kamer de rest van de avond blijft ze wel in de buurt van me tussen haar kamerbezoeken door
    Ook SFL en Alabama bevestigen haar schoonheid.

We gaan nog even samen Pizza eten waar ook de Dracula's en de Kwatta meisjes weer rondhangen samen met Andreagokka
    Er komt een kwatta op me af en die wil naar de kamer maar ik zeg nee ik ben bang dat je afgeeft (Alabama kijkt en denkt die Gekke jansen krijgt er nog een ) maar nee hoor ze pikken alles omdat ze daar alleen maar voor de E.50,- aanwezig zijn.
    Als SFL zich terug trekt met een ander lekkere meid en ik twijfel om naar huis te gaan omdat ik geen lust meer heb in een andere dame
    loop ik samen met Alebama nog een keer rond tot we weer terug zijn aan de bar waar Louana weer staat met haar diepe mooie en onschuldge ogen.
    Ik zeg tegen Alabama man pak haar dan weet je wat super is en hij gaat met haar mee en heeft ook een heerlijk samen zijn met haar.
    Ik vertrek naar huis omdat de beren op de kamer zijn en ik de andere dag weer moet werken.
    Herhalings gevaar : Ja
    Diaree : nee over
    Wapenstilstand eerste wereld oorlog : weer voorbij
    Laatst gewijzigd door Jansen; 12 november 2010 om 22:56

Last Online
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard

Louana zal voor haar Fans nog even blijven in PHG om op het Feest van Jansen op 17 dec. nog aanwezig te zijn.
    maar op 20 dec.naar huis tot 20 januari
    zaterdags is ze vrij.

Gisteren waren er ruim 50 dames en vele ijsberen drukke avond.

Last Online
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    De hele week was ik al bijna aan de diaree goed dat Sonny in Spanje was anders had hij zich dood gelachen vanwege mijn probleem dat 3 jaar terug zich ook al eens had voorgedaan.
    Stress door hevige sex met een vrouw die in mijn hoofd is blijven hangen.

Het was weer kut weer op de A67 en ik moest terug naar 100 km omdat ik anders van de weg werd geblazen.
    Ik zat te denken wat het weer mooi kon zijn met het weerzien van Louana ik zag haar ogen al voor me zo mooi daardoor reed ik bijna op een vrachtauto die voor me reed ipv de ogen van Louana.
    Ja ook kreeg ik een ingeving dat ze mischien wel vrij kon zijn ja dat was weer echt iets voor mij me lekker maken en dan aankomen dat ze een dag vrij is.
    Ik voelde de diaree al weer opkomen dus kneep ik wat harder dat het misschien weer zou harden.
    Aangekomen bij PHG de bel ingedrukt en kijken wat er langs komt gelopen dan wachten op de sleutel en kijken in de bar maar geen Louana.
    Ik voelde mijn maag al rammelen en wou naar de wc zo snel mogelijk.
    Geen Louana dus mijn rotzooi in het kastje gegooid en eerst de wc op, na het horen van de 4 jaargetijden van Vivaldi op toilet ben ik bij de winterversie maar weer naar de gaderobe gelopen om me om te kleden als ijsbeer.
    Met een zwaar gevoel in mijn benen de bar in en een koffietje genomen om in het nachtcafe nog enige hoop te vinden maar nee Andrea aan de gokkast en een paar andere meiden die aan mijn jas trekken met E.50,- tekens in hun ogen.
    Dracula meiden en Chocolade repen staan naast me dus pak ik maar een sauna om daar van af te komen ( ik weet dat Dracula niet goed tegen warmte en licht kon en chocolade smelt bij hoge temperaturen )
    In de sauna zie ik wat meiden met een tasje en een handdoekje rondlopen van de ene bank naar de andere kruk.
    Ook komen ze even bij me de sauna in om hun billen te verwarmen tegen het raam of op de bank.
    Brederozie ik lopen met een dame met zwart haar en denk zo die is ook weer een ons lichter maar verder wordt ik alleen warmer van de sauna en verder niets.
    Katjacula komt ook even binnen en verteld dat ze me kent,
    ja zeg ik we hebben eens dezelfde kamer gehad waarop zei vraagt en was het goed ik zeg och ik denk het wel maar niet speciaal anders wist ik het nog wel.
    Ze vertrekt meteen ik denk dat ik niet vriendelijk genoeg was.
    Dan Komt onze Gummibeer Bredero binnen en zegt ik was met jou liefje op de kamer maar ze was goed maar niet Top
    Ik vraag Louana en hij zegt Ja dus ik voel dat ik weer naar de wc moet anders loopt alles tussen de houten vlonders naar beneden.
    Ik ga me snel douchen en kijk in de bar en ja daar komt ze net binnen
    Ze lacht naar me en een kleine knuffel doet wonderen ( ja ik voel me weer de grote jansen die plinten en alles verslaat wat in de weg staat dan zal SFL zelfs de benen moeten nemen )
    Ze zegt dat ze naar de kamer moet maar mij later terug wil zien, dus zeg ik stoer, ik blijf de hele avond dus doe maar rustig aan.
    Naast mij zit Idur met 2 dames te kloten en verteld dat zijn vriend Masseurke helaas niet kan komen we kletsen wat bij en houden wat meiden voor de gek.
    Dan ga ik even kijken welke masseur er is en loop nu weer breed door de gang tot er iemand Jansen roept,dus stop ik en daar staat voor mij een nieuwe ijsbeer achter me die zich voorsteld als Alabama ik zeg haha mooi welkom hier vanavond.
    We trekken daarna de avond samen op en ook met Idur dan komt Louana weer terug terwijl Alabama en ik op de bank zitten en ik had al gezien dat er een ander beer nu weer haar aangesproken had.
    Ik zeg tegen haar dat ze maar effe lekker gaat werken en wij naar het eten wel samen een keer gaan ( ja stoer he van me eerst diareen en dan nu de flinke jongen uithangen echt jansen )
    Dan komt er een beer naar me toe een geeft me een hand ik denk chit ik ken die vent en zie meteen dat de bril die hij opheeft me even een ander ( masseurke) in gedachten had maar ne de lach verraad hem SFL ik krijg mijn hand terug en tel meteen mijn vingers of ik ze nog heb ja je weet nooit bij deze Russia beast dus ben ik zo vriendelijk om de handgranaat die ik in de zak van zijn badjas had gedaan er maar weer uit te halen.
    Ja het wordt gezellig nu met al deze Belgen en Nederbelgen om me heen.
    Ik vraag aan Brederowaarom was ze dan niet top Hij zegt nou we hadden eerst een half uur er op zitten en daarna meteen nog een vol uur en ik vond het laatste half uur dat ze niet voluit ging ( ik denk Kut zou die Bredero dan de hulk zijn onvermoeibaar als de man van staal soms
    Dan denk ik ja als ze dan niet top was waarom dan anderhalf uur op de kamer blijven Dan valt het kwartje Het is wapenstilstand in Belgie vandaag 11-11 dus zal Bredero zijn wapen ook wel stil hebben gehouden
    Na een tijdje wordt het tijd om met Louana mee te gaan naar kamer 15 of 17 dus laat ik haar de sleutel halen,maar helaas wordt het kamer 1
    Nou al was het de kelder of de zolder met haar sex kan nergens stuk.
    Als gelukkig man en als een klein kind ga ik achter haar naar binnen en ze kust me zo heerlijk dat ik vergeten ben dat ik aan de dunne was.
    Dan gaat ze weer door haar benen en geeft me een PZC wat in de spiegel ook mooi te volgen is dan kruipen we het bed op en ze ondoet zich van heer setje wat ook weer een geil gezicht is.
    Ik leg haar op haar rug en bef haar ruim 15 minuten tot een orgasme wat voor mij ook goed was omdat mijn tong net schuurpapier aan het worden was.
    Dan komen de standjes naar voren en ze zegt boven op me uno Hora en knik dus gaan we nog een hele tijd door met PZC en weer even een befparty met daarna de originele houding mannetje op vrouwtje waarop ze vraagt te komen
    ik wil nog niet en knik nee en zuig en lik aan haar oren en nek zodat ze me vast grijpt en zich weer laat gaan.
    Dan na een pauze van 5 min. zet ik haar in de doggy en berijd me tot een explosie volgt ( niet de handgranaat maar mijn zak explodeert het condoom vol.
    We rusten uit en een rugmassage van haar maakt het uur vol.
    Helemaal voldaan en goddelijk genoten verlaten we de kamer de rest van de avond blijft ze wel in de buurt van me tussen haar kamerbezoeken door
    Ook SFL en Alabama bevestigen haar schoonheid.

We gaan nog even samen Pizza eten waar ook de Dracula's en de Kwatta meisjes weer rondhangen samen met Andreagokka
    Er komt een kwatta op me af en die wil naar de kamer maar ik zeg nee ik ben bang dat je afgeeft (Alabama kijkt en denkt die Gekke jansen krijgt er nog een ) maar nee hoor ze pikken alles omdat ze daar alleen maar voor de E.50,- aanwezig zijn.
    Als SFL zich terug trekt met een ander lekkere meid en ik twijfel om naar huis te gaan omdat ik geen lust meer heb in een andere dame
    loop ik samen met Alebama nog een keer rond tot we weer terug zijn aan de bar waar Louana weer staat met haar diepe mooie en onschuldge ogen.
    Ik zeg tegen Alabama man pak haar dan weet je wat super is en hij gaat met haar mee en heeft ook een heerlijk samen zijn met haar.
    Ik vertrek naar huis omdat de beren op de kamer zijn en ik de andere dag weer moet werken.
    Herhalings gevaar : Ja
    Diaree : nee over
    Wapenstilstand eerste wereld oorlog : weer voorbij
    Aanwezige witte badjassen : rond de 100
    Dames': 50/60

Als je gisteren geroepen had dat iederen uit Istanbul de zaak moest verlaten dan was PHG bijna leeg geweest.

Ook Willi69,Idur,Bredero,Alabama e.a. nog bedankt voor de felicitaties in PHg

Last Online
    Vandaag @ 08:43
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445

Standaard

Gisteren deze dame gespot, en na veel wikken en wegen op haar afgestapt voor een babbeltje.
    Helaas verliep de conversatie erg stroef, waardoor we niet echt tot een "gesprek" kwamen.

Toen ze zich voorstelde als Louana en met de goede recensies in mijn hoofd dacht ik: "dat zit wel goed, ondanks de communicatieproblemen".
    Ze verwachtte echter "problemen" op de kamer omdat ze via via had gehoord dat mijn kleine vriend te groot voor haar zou zijn.

Na wat overtuigingskracht (met hulp van tolk Anita (mijn absolute PHG-favo)) besloot ze toch naar de kamer te kaan.
    We ontdeden ons van de kledij en bij het zijn van mijn kleine vriend gaf ze aan toch geen sex te willen.
    Na "overleg" besloten om het kamerbezoek af te breken.

Ondanks de teleurstelling ben ik toch zeer te spreken over de wijze waarop ze de kwestie afhandelde. Getuigt van klasse !

Last Online
    Vandaag @ 11:05
    Discussies
    1
    Thanks
    226

Standaard

Helaas verliep de conversatie erg stroef, waardoor we niet echt tot een "gesprek" kwamen.

Had ik gisteren ook last van maar dat maakte mij totaal niets Oedt
    I am not much of a man by the light of day, but by night I'm one hell of a lover.....

Last Online
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard stroef maar wel lekker.

Gisteren liep het gesprek weer stroef maar op de kamer paste het wel .
    Klopt ze vertelde me ook heel stroef dat ze Boy69 niet heeft laten kameren vanwege zijn gereedschap

Ik heb haar gisteren maar twee keer meegenomen om wat uit te boren.

Last Online
    Discussies
    11
    Thanks
    712

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boy69 Bekijk bericht
    ...Ze verwachtte echter "problemen" op de kamer omdat ze via via had gehoord dat mijn kleine vriend te groot voor haar zou zijn. Na wat overtuigingskracht ... besloot ze toch naar de kamer te gaan. We ontdeden ons van de kledij en bij het zijn van mijn kleine vriend gaf ze aan toch geen sex te willen.
    Louana boek je best in de vroege namiddag. Na een paar kamerbezoeken wordt ze inderdaad wat gevoelig, gaf ze me aan. Misschien omdat ze nog niet zo heel veel urenlange werkervaring heeft...?

Ze verdraagt inderdaad best om fors in de matras geheid te worden, en met je voeten stevig tegen de muur of het bedeinde kun je extra diep, en dan kronkelt ze best lekker mee, en zeer gewillig trouwens, maar ik kan me voorstellen dat zoiets met ijsbeer nummer 5, 6, 7, 8, ... in de loop van de avond wat teveel wordt... Je eigen vrouw of vriendin zou dat waarschijnlijk ook van het goede teveel vinden, ook al heeft ze al 10 of 20 jaar neukervaring...

En vergeet uiteraard niet om een ruime opwarmingsfase in te bouwen...

Last Online
    22 oktober 2013 @ 20:35
    Discussies
    78
    Thanks
    869

Standaard

Aangezien Dolfie het in PHG zo tof vond zal hij binnekort deze prachtige club weer eer aan doen...Ik laat het wel weten via meeting point.
    En voor de heren en dan speciaal voor Jansen zal Dolfie effie voor tolk spelen wat Italiano is no problema
    Maar eerst zal Dolfie ten gepaste tijde deze deerne zelf aan zijn degen rijgen

Grtz,Dolfie
    Ambi beer

Last Online
    26 april 2018 @ 12:03
    Discussies
    197
    Thanks
    13

Daumen hoch Een meid uit duizenden

Gisterenavond werd deze Louana door Jansen nogmaals aan mij voorgesteld. Dit deed hij met een pre-orgasmische-depressie blik in zijn ogen, welke hij had opgelopen tijdens zijn sessie met Louana even daarvoor. Ik ken inmiddels die blik van Jansen, dus wilde ik deze boosdoenster ook wel eens uitproberen.

Louana is een prachtige mooie meid met een uitstraling waar je helemaal in wegdroomt. Die lach van haar alleen al doet je helemaal door je hoeven gaan.
    Op de kamer is Louana een TOP TOP TOP meid. Ze is er helemaal voor je!!! Niets is haar taboe (binnen het beschaafde dan). Zoenen alsof haar leven er van af hangt. Ze laat zichzelf helemaal gaan. De sessie met Louana behoort tot de categorie topsessies van mijn ijsberen loopbaan. Helaas is de communicatie met haar zeer matig daar ze nauwelijks Duits of Engels spreekt. Helaas is mijn Spaans en Roemeens niet van dient aard om een gesprek op gang te houden. Maar dit gemis werd ruimschoots goed gemaakt op het andere vlak.

Last Online
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard

Deze Louana zal speciaal op vrijdag 17 dec. ter beschikking staan voor de ijsberen van dit forum

( nee niet gratis Dalton gewoon vanaf E.50,-)

Het was weer super met deze meid die even naar huis is geweest, Sonny kwam ook zelfs sssssuper stil terug en kon niet meer praten ( tong kwijt )

Nummer 1 in 2010

Last Online
    24 juni 2024 @ 17:49
    Discussies
    4
    Thanks
    25

Standaard

Komende woensdag zal ik Louana eens nader onderzoeken

Last Online
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Twinangel Bekijk bericht
    Komende woensdag zal ik Louana eens nader onderzoeken

Houd ze wel heel he en doe ze de groeten van de jarige die op vrijdag komt.

Ft dacht het niet.

Last Online
    26 april 2018 @ 12:03
    Discussies
    197
    Thanks
    13

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Houd ze wel heel he en doe ze de groeten van de jarige die op vrijdag komt.

Ft dacht het niet.
    ik weet ook niet of ze FT doet. Zover ben ik niet gekomen

Last Online
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop Bekijk bericht
    ik weet ook niet of ze FT doet. Zover ben ik niet gekomen
    Volgens mij heb jij je badjas niet eens uit gehad op de kamer

Alleen je gezicht vrijgemaakt en je bril weggelegd anders heeft ze nu allemaal krassen aan de binnenkant van haar benen.

Sorry maat ik kon het niet laten en zag het al voor me

Last Online
    6 november 2013 @ 16:44
    Discussies
    49
    Thanks
    438

Standaard

Vandaag was ze er ook weer. Haar niet te pakken kunnen krijgen, vrijwel constant bezet. Gisteren heeft ze 16 (!) kamerbezoekjes afgelegd en vandaag vast 'n aantal dat niet ver uit de buurt ligt van die 16.
    PLECAT

Pagina 1 van 17 1234511 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten