De hele week was ik al bijna aan de diaree goed dat Sonny in Spanje was anders had hij zich dood gelachen vanwege mijn probleem dat 3 jaar terug zich ook al eens had voorgedaan.
Stress door hevige sex met een vrouw die in mijn hoofd is blijven hangen.
Het was weer kut weer op de A67 en ik moest terug naar 100 km omdat ik anders van de weg werd geblazen.
Ik zat te denken wat het weer mooi kon zijn met het weerzien van
Louana ik zag haar ogen al voor me zo mooi daardoor reed ik bijna op een vrachtauto die voor me reed ipv de ogen van
Louana.
Ja ook kreeg ik een ingeving dat ze mischien wel vrij kon zijn
ja dat was weer echt iets voor mij me lekker maken en dan aankomen dat ze een dag vrij is.
Ik voelde de diaree al weer opkomen dus kneep ik wat harder dat het misschien weer zou harden.
Aangekomen bij PHG de bel ingedrukt en kijken wat er langs komt gelopen dan wachten op de sleutel en kijken in de bar maar geen Louana.
Ik voelde mijn maag al rammelen en wou naar de wc zo snel mogelijk.
Geen Louana dus mijn rotzooi in het kastje gegooid en eerst de wc op, na het horen van de 4 jaargetijden van Vivaldi op toilet ben ik bij de winterversie maar weer naar de gaderobe gelopen om me om te kleden als ijsbeer.
Met een zwaar gevoel in mijn benen de bar in en een koffietje genomen om in het nachtcafe nog enige hoop te vinden maar nee Andrea aan de gokkast en een paar andere meiden die aan mijn jas trekken met E.50,- tekens in hun ogen.
Dracula meiden en
Chocolade repen staan naast me dus pak ik maar een sauna om daar van af te komen ( ik weet dat Dracula niet goed tegen warmte en licht kon en chocolade smelt bij hoge temperaturen )
In de sauna zie ik wat meiden met een tasje en een handdoekje rondlopen van de ene bank naar de andere kruk.
Ook komen ze even bij me de sauna in om hun billen te verwarmen tegen het raam of op de bank.
Brederozie ik lopen met een dame met zwart haar en denk zo die is ook weer een ons lichter maar verder wordt ik alleen warmer van de sauna en verder niets.
Katjacula komt ook even binnen en verteld dat ze me kent,
ja zeg ik we hebben eens dezelfde kamer gehad waarop zei vraagt en was het goed
ik zeg och ik denk het wel maar niet speciaal anders wist ik het nog wel.
Ze vertrekt meteen ik denk dat ik niet vriendelijk genoeg was.
Dan Komt onze Gummibeer Bredero binnen en zegt ik was met jou liefje op de kamer
maar ze was goed maar niet Top
Ik vraag Louana
en hij zegt Ja
dus ik voel dat ik weer naar de wc moet anders loopt alles tussen de houten vlonders naar beneden.
Ik ga me snel douchen en kijk in de bar en ja daar komt ze net binnen
Ze lacht naar me en een kleine knuffel doet wonderen ( ja ik voel me weer de grote jansen die plinten en alles verslaat wat in de weg staat dan zal
SFL zelfs de benen moeten nemen )
Ze zegt dat ze naar de kamer moet maar mij later terug wil zien, dus zeg ik stoer, ik blijf de hele avond dus doe maar rustig aan.
Naast mij zit
Idur met 2 dames te kloten en verteld dat zijn vriend
Masseurke helaas niet kan komen we kletsen wat bij en houden wat meiden voor de gek.
Dan ga ik even kijken welke masseur er is en loop nu weer breed door de gang tot er iemand
Jansen roept,dus stop ik en daar staat voor mij een nieuwe ijsbeer achter me die zich voorsteld als
Alabama ik zeg haha mooi welkom hier vanavond.
We trekken daarna de avond samen op en ook met
Idur dan komt Louana weer terug terwijl
Alabama en ik op de bank zitten en ik had al gezien dat er een ander beer nu weer haar aangesproken had.
Ik zeg tegen haar dat ze maar effe lekker gaat werken en wij naar het eten wel samen een keer gaan ( ja stoer he van me eerst diareen en dan nu de flinke jongen uithangen echt jansen
)
Dan komt er een beer naar me toe een geeft me een hand ik denk chit ik ken die vent en zie meteen dat de bril die hij opheeft me even een ander ( masseurke) in gedachten had maar ne de lach verraad hem
SFL ik krijg mijn hand terug en tel meteen mijn vingers of ik ze nog heb ja je weet nooit bij deze Russia beast dus ben ik zo vriendelijk om de handgranaat die ik in de zak van zijn badjas had gedaan er maar weer uit te halen.
Ja het wordt gezellig nu met al deze Belgen en Nederbelgen om me heen.
Ik vraag aan
Brederowaarom was ze dan niet top
Hij zegt nou we hadden eerst een half uur er op zitten en daarna meteen nog een vol uur en ik vond het laatste half uur dat ze niet voluit ging
( ik denk Kut zou die Bredero dan de hulk zijn onvermoeibaar als de man van staal soms
Dan denk ik ja als ze dan niet top was waarom dan anderhalf uur op de kamer blijven
Dan valt het kwartje
Het is wapenstilstand in Belgie vandaag 11-11 dus zal Bredero zijn wapen ook wel stil hebben gehouden
Na een tijdje wordt het tijd om met Louana mee te gaan naar kamer 15 of 17 dus laat ik haar de sleutel halen,maar helaas wordt het kamer 1
Nou al was het de kelder of de zolder met haar sex kan nergens stuk.
Als gelukkig man en als een klein kind ga ik achter haar naar binnen en ze kust me zo heerlijk dat ik vergeten ben dat ik aan de dunne was.
Dan gaat ze weer door haar benen en geeft me een PZC wat in de spiegel ook mooi te volgen is dan kruipen we het bed op en ze ondoet zich van heer setje wat ook weer een geil gezicht is.
Ik leg haar op haar rug en bef haar ruim 15 minuten tot een orgasme wat voor mij ook goed was omdat mijn tong net schuurpapier aan het worden was.
Dan komen de standjes naar voren en ze zegt boven op me uno Hora en knik dus gaan we nog een hele tijd door met PZC en weer even een befparty met daarna de originele houding mannetje op vrouwtje waarop ze vraagt te komen
ik wil nog niet en knik nee en zuig en lik aan haar oren en nek zodat ze me vast grijpt en zich weer laat gaan.
Dan na een pauze van 5 min. zet ik haar in de doggy en berijd me tot een explosie volgt ( niet de handgranaat maar mijn zak explodeert het condoom vol.
We rusten uit en een rugmassage van haar maakt het uur vol.
Helemaal voldaan en goddelijk genoten verlaten we de kamer de rest van de avond blijft ze wel in de buurt van me tussen haar kamerbezoeken door
Ook
SFL en
Alabama bevestigen haar schoonheid.
We gaan nog even samen Pizza eten waar ook de
Dracula's en de
Kwatta meisjes weer rondhangen samen met
Andreagokka
Er komt een kwatta op me af en die wil naar de kamer maar ik zeg nee ik ben bang dat je afgeeft (Alabama kijkt en denkt die Gekke jansen krijgt er nog een ) maar nee hoor ze pikken alles omdat ze daar alleen maar voor de E.50,- aanwezig zijn.
Als
SFL zich terug trekt met een ander lekkere meid en ik twijfel om naar huis te gaan omdat ik geen lust meer heb in een andere dame
loop ik samen met Alebama nog een keer rond tot we weer terug zijn aan de bar waar Louana weer staat met haar diepe mooie en onschuldge ogen.
Ik zeg tegen
Alabama man pak haar dan weet je wat super is en hij gaat met haar mee en heeft ook een heerlijk samen zijn met haar.
Ik vertrek naar huis omdat de beren op de kamer zijn en ik de andere dag weer moet werken.
Herhalings gevaar : Ja
Diaree : nee over
Wapenstilstand eerste wereld oorlog : weer voorbij