Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Discussie: Christina (Spaanse)

Last Online
    Vandaag @ 11:18
    Discussies
    237
    Thanks
    13.571

Standaard Christina (Spaanse)

Haarkleur/-lengte : zwart/schouder
    Lengte dame : 168m
    Postuur/Cupmaat : Iets steviger, doch mooie belijning / B
    Nationaliteit/Taal : Spaanse/ ik dacht Engels
    Leeftijd : Ongeveer 29
    Tatoeages/Piercings : Nieuwe tattoo. Bloemmotief met naam in sierlijke letters
    Service: Niet gekamerd of geinformeerd
    Voordelen: -
    Nadelen: -
    Tijdsduur : -
    Prijs : -
    Extra’s bij het bezoek: -

Ze zat al de hele avond op een barkruk aan de gokkast en wierp af en toe een blik in mijn richting. Toen we stonden te praten met het "Bull's" clubje, ging ze rek- en strekoefeningen doen waarbij ze uitdagend naar onze kant keek. Haar vriendin tilde haar been op waardoor haar poesje uitnodigend naar mijn richting keek. Ik liep naar haar toe en duwde mijn neus tegen haar foef wat haar beviel. We hebben wat gekletst waarbij haar gulle lach en mooie tanden opvielen. Tevens haar nieuwe tatoo bewonderd plus bijbehorend verhaal. Echter niet gekamerd omdat ik mijn pijlen op een andere Latina had gericht. Staat wel op mijn "To Do" Lijst.

Last Online
    24 januari 2025 @ 07:56
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

In mijn to do staat ze ook nog en iets zegt me dat ik er eerder overheen zal gaan dan jij, waarde heer badslippers. Is wel wat ouder dan 29, meen ik.

Inderdaad lekkere rondingen, kortom een lichaam dat Da Bull kan ontvangen!
    Wat deel ik toch vaak dezelfde smaak met mijn goede vriend BS!

Zeker voor mij is ze ideaal... Een kettingrookster zoals er in de LR geen andere rondhangt. Van begin tot einde heb ik haar zeker 2 pakjes zien wegblazen. Ze pompt gewoon de rook in haar lichaam ipv te inhaleren.

Ik zou me al gemakkelijk kunnen afrukken door alleen nog maar naar haar te kijken!
    Peperhete Spaanse saus, als je het mij vraagt
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

Last Online
    24 januari 2025 @ 07:56
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Omdat deze Spaanse van Roemeense komaf zo fel mijn type vrouw was en ik haar al zo lang supergeil vind, had ik last van zenuwachtigheid (iets wat me zelden overkomt, maar met ouder worden ironisch genoeg meer en meer de kop op steekt). Ikke met zo’n geil wijf op één kamer, alles binnen handbereik (de prijs was bijzaak). Mijn handen en blik dwaalden over haar rondingen en zachte lichaam. Bij de gedachte alleen al dat ik haar zo perfect vond, kreeg ik spontaan een erectie.

Maar toen we naast elkaar lagen en niemand echt initiatief nam, werd ik zo verlegen als een ventje dat op het punt staat ontmaagd te worden. We begonnen dan maar te kussen en te strelen. Naar gelang de minuten verstreken daalde ze af naar onderen, waar ze mijn pik ter mond nam. Heel even liet ze zich gaan, maar toch rolde ze er vrij vlug een condoom overheen. Het beffen kon ik nu ook al meteen op mijn buik schrijven. Ze duwde haar rijkelijke tieten in mijn bek en kwam op mij zitten. Vanaf het moment dat mijn pik er helemaal in zat, rolde ze en trok mij boven op haar. Ziezo, ik kon al meteen al het werk doen. Aangezien ze wel zoent, maar slecht zuinig haar tong aanbiedt en ik de indruk had dat alles nog al gehaast was, viel mijn erectie in duigen. Zij maar lachen en vragen wat het probleem was…

Ik zei dat ik het rustig aan wou doen en niet meteen erop en eraf. Ik wou ook rustig in de sfeer komen, maar toen lachte ze nog harder omdat ik al 2 uur in LR was. Niet echt bevorderend voor mijn piemel. Maar na een tijdje teasen en kletsen, kreeg ik mijn vertrouwen terug en begonnen we terug waar we gestopt waren. Deze keer hield ik op boven op haar en vroeg haar plaats te nemen op mij. Dat was hetgene wat ik nodig had, maar net nu het heerlijk was, hield ze het na korte tijd weer voor bekeken. Eindelijk eens een dame tegengekomen in een club die effectief door het veel roken een echt verslechterde fysieke conditie heeft. Ze was echt kapot van 5 minuten bovenop te zitten. We gingen over op doggystyle, maar helaas kreeg ik terug problemen met mijn potentie. Deze keer kreeg ik al bijna ruzie met haar en ze snauwde dat ze mij de keel zou oversnijden indien ik haar het nog eenmaal zou flikken om een slappe te krijgen.

We namen pauze, zij rookte een sigaret en met haar andere hand begon ze aan mijn lul te trekken. Dat had ik gaarne en bijgevolg stond mijn soldaat weer keurig recht. Wanneer alles terug superstijf was gingen we terug naar de doggystyle, waar we gebleven waren voor mijn tweede panne. Nu moet ik zeggen dat alles vanaf dat ogenblik op wieltjes liep. Ik heb haar 10 minuten in die houding blijven rammen en dat voelde goed aan. Ik had een mooi overzicht over haar perfecte kont en ondanks haar wat bredere heupen was haar poes lekker nauw. Mijn ontlading bij haar was dan ook van een hemelse aard.

Ze vond dat ik er lang over gedaan had en dat de meeste venten al na 2 minuten komen. Dan vraag ik me af wat voor losers zij als cliënteel heeft of welke service ze aan hen meer biedt. Ze heeft een begeerlijk lichaam, een strakke doos, ze is knap, een tikkeltje gek en volledig mijn type, maar om me zo snel te laten komen heb ik meer verwennerij, service en karakter nodig. Zeker van iemand die zich voordoet als een temperamentvolle Spaanse furie, maar eigenlijk niet meer is dan een gewone degelijke Roemeense.

Voor mij was ze sexy, bij momenten een redelijke service… Maar van zo’n vrouw had ik meer vuurwerk verwacht. Of lagen mijn verwachtingen te hoog. Voor iemand die haar ook uitermate knap vindt, raad ik haar zeker aan. Maar nu ik haar gehad heb, is de kans op herhaling toch eerder klein… Er was ook wel een klik die ontbrak. Maar dat ligt aan mij, want blijkbaar is die klik er alleen met dames die mijn type niet zijn.
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

Last Online
    30 april 2012 @ 19:25
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Ik zag deze dame dinsdag 15 februari in een wit visnet neglige in Acapulco rondhuppelen. Enkele kilo's lichter en nog steeds roken als een schoorsteen.

Last Online
    Vandaag @ 11:18
    Discussies
    237
    Thanks
    13.571

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stroman Bekijk bericht
    Ik zag deze dame dinsdag 15 februari in een wit visnet neglige in Acapulco rondhuppelen. Enkele kilo's lichter en nog steeds roken als een schoorsteen.
    ik kan volledig bevestigen wat stroman schrijft. BS was daar ook op dinsdag. Die stroman is trouwens een aardige gast en verdomd wat lijkt hij veel op BS. Dezelfde vrouwensmaak, dezelfde kale knikker, dezelfde pocher en warempel, een man die zijn principes net zo snel inwisselt al zijn euro's bij de dames. Ik zag hem zelfs met een stevige MILF de kamer op duiken.

Heren MODS trek je conclusies!!! stroman kan van de ledenlijst afgevoerd worden. Zijn werk zit er op. Want er is maar 1 Badslippers, en bij wijze van zeer hoge uitzondering eindig ik met een smiley

Last Online
    Vandaag @ 05:01
    Discussies
    101
    Thanks
    5.448

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Zijn werk zit er op. Want er is maar 1 Badslippers, en bij wijze van zeer hoge uitzondering eindig ik met een smiley
    Hopelijk blijft het maar bij deze ene keer want er is maar 1 Picasso

Regels voor berichten