Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 60
    Last Online
    11 september 2020 @ 15:44
    Discussies
    235
    Thanks
    341

Daumen hoch Roxanne/Roxana (Kazachstaanse) ex-GT/VV

Haarkleur/-lengte :Blond/halflang
    Lengte dame :± 1.70
    Postuur/Cupmaat :Slank/B
    Nationaliteit/Taal :Kazachstaanse/Duits
    Leeftijd :± 23
    Tatoeages/Piercings : enorme tatoeage op de rug
    Service:Kussen,PZC,NMC,GFE,FT
    Voordelen:Veel
    Nadelen:Niet kunnen vinden
    Tijdsduur :30 minuten
    Prijs :75
    Extra’s bij het bezoek:Dat mag je zelf onderzoeken

Denk je rustig even aan de Theke te zitten met enkele medeijsberen komt deze heerlijke blonde schoonheid aan en begin je even op te warmen, oeff :p . Toen ze merkte dat er beweging in het jasje zat er een schepje boven op gedaan en toen begon ze te kussen zoals ik volgens mij nog nooit in GT gekust ben, en ja dan wil je maar een ding en dat is meer, nee veel meer :teuflisch .
    Dus maar gevraagd aan haar om een sleutel te halen, en dat leek echt een eeuwigheid te duren, voorspel of? Maar daar kwam ze dan met een sleutel aan en we vertrokken naar blokhut 18. Toen we binnen kwamen begon ze weer te kussen waar de vonken afsprongen, en langzaam maar zeker pelde we ons uit de kleding, nou ja kleding. Kleine Koos stond fier en ze begon een partijtje te pijpen diep en nat alsof ze een milkshake wilde leegslurpen, toen werdt het toch echt tijd om wat anders te doen en hebben we in verschillende posities het gevecht gevoerd en toen ze merkte dat ik op knappen stond, zij ze dat ze me graag klaar stoomde in haar mondje, ik vond het allemaal best en ze zoog het tot de laatste druppel eruit Het is dat ik stuk zat anders had het feest nog wel volgens kleine Koosje uren mogen duren, maar ja de jaren gaan na zo`n zware dag zijn tol eisen :green_smi , moe maar voldaan hield ik het om kwart voor twaalf voor gezien en wederom op de automatische piloot afgereisd, maar nu naar huis .
    Ps.Vreemd dat er nog geen recensies van haar zijn, zal wel snel veranderen, hopenlijk schrijf ik haar naam goed?
    Laatst gewijzigd door Willem2; 7 juni 2006 om 11:33
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

Last Online
    Vandaag @ 00:31
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Discussies
    92
    Thanks
    273

Daumen hoch jullie maken me helemaal gek!!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GT-junky
    Ze is een hele tijd weg geweest uit GT (vanaf ik denk half januari) vandaar misschien geen recensie van Roxana, die zich ook wel eens Oksana noemt. Ze heeft een tijdje op mijn nummer een positie gestaan. Eens kijken of ze er morgen ook is. Dat wordt dan vast gezellig :D
    Jullie maken me helemaal gek!!. :o :o
    Lees ik met mucho gusto dat de Oosterse landen er alles aan doen om Gustomass van zijn Latina verslaving af te helpen. Is Alicia weekje met vakantie, is een Toplady als Corina amper één dag weg, zet het Oostblok gelijk Roxanna weer in. Wordt hier door het Oostblok een kanjer van jewelste in stelling gebracht. Onvoorstelbaar, wat een strategie, wat een timing. Toeval of houden ze stiekem een oogje in het zeil ??
    Lees ik de recensie van Koos, wordt ik weer helemaal wakkergeschud, lees ik mijn eigen verslag van een sessie met Roxanna op 20 januari nog eens na, wordt ik helemáál gek!!.
    Na deze sessie ging ze inderdaad weg en hebben we haar moeten missen. Ben altijd in onzekerheid gebleven of hier een oorzakelijk verband tussen was.
    Hopelijk niet maar morgen zal ik het toch even navragen.

Omdat Gustomass ten tijde van dit delicious delikt nog niet op de hoogte was van dit Ijsberenforum wil hij de medeberen toch even op de hoogte brengen van wat er zich op die bewuste avond 20 januari 2006 in de eerste blokhut rechtsaf heeft mogen afspelen. Dat Gustomass daar deel van heeft mogen uitmaken, heeft altijd nog als een present from heaven worden gezien.

Ps. Eigenlijk is het onvoorstelbaar. Wij beren lijken Golden Time te bezoeken en te beleven zoals tegenwoordig TV wordt geconsumeerd. Je zit gewoon te zappen, is er een mooi programma juist afgelopen, zap je even tot je weer een , zo niet nog mooier programma aantreft.
    Hierop betrapt Gustomass zich toch wel. Nog geen 5 dagen geleden zit hij nog lyrisch te schrijven over Alicia, de inkt van de recensies over Corina is nog niet droog, is hij nu al weer zappend en smullend bij Roxanna uitgekomen.
    Niet te lang bij stilstaan want dan word ik helemaal gek.

Het moet niet gekker worden op de speelweide van Golden Time.
    Rest nog één pijnlijke kwelling.
    Je bent vrij, het is tweede Pinksterdag, mórgen is het pas de 6e juni, als we weer met de hele bups naar GT gaan, zit ik nú die lekkere verhalen over Roxanna te lezen.
    Hoe sterk moet je zijn om nu niet in de auto te stappen en richting GT te rijden.
    Toch zal Gustomass zich als sterke man gedragen en eerst wat zaakjes te regelen zodat er morgen weer ongeremd gefeest kan worden.
    Eens kijken of Gustomass zit lukt.

Zo nu nog even mijn recensie van al weer dik 4 en een halve maand geleden.
    Wellicht kun je dan mijn bovenstaande verhaaltje plaatsen.

Gisteravond 20 januari 2006 een prachtige avond gehad.
    Hieraan heeft Roxanna een belangrijke bijdrage geleverd. Ik had deze meid al eens ontmoet toen ze heel erg GFE bezig was met een goede kennis bij GT. Roxanna was zijn vaste GT vriendin, dat zegt nog niet alles maar zoals ze voor en na het kamerbezoek aandacht geeft aan haar vaste kamerbezoekers, dat gaf me een goed gevoel. Ze besteed veel tijd aan een goed, onderhoudend gesprek waarbij naast een serieuze toon erg veel gelachen wordt. En het allerbelangrijkste, er was gelijk een perfecte klick tussen ons.
    Roxanna is een flinke meid, oorspronkelijk afkomstig uit Kazachstan. Heeft een heel pakkend gezicht, is vriendelijk en erg lief.
    Ze heeft half lang middelblond sluik haar, hele mooie ogen, een stevig lichaam en iets kleinere borstjes. Van maten heb ik weinig verstand.
    Haar witte lingeriesetje steekt prachtig af op haar mooi, zeker niet overdreven gebruinde huid. Een huid die zacht is en vooral mooi strak.
    Ben vergeten haar leeftijd te vragen, maar ze werkt hier al meer dan een half jaar. Waarom nog geen recensies denk ik dan meteen.???
    Aan het begin van de lange gevelbar een heerlijk opwarmonderhoud met Roxanna gehad, veel gelachen en veel aandacht gekregen van de dames uit , wat men placht te noemen het Roemeense schoolklasje, met toch wel Mona als mooiste van de klas. Nadat we beiden op nette maar vakkundige manier een meisje hadden afgewimpeld dat gelijk begon om een trio voor te stellen, was het hoog tijd om een sleutel te halen. Op haar vraag, zal ik een sleutel halen, probeerde ik nog doodleuk aan te geven dat ik die al een had, ja die van het kleerkastje, Haha, maar nu was het hoog tijd op op kamer te gaan.
    Het werd een leuk blokhutje, waarin ik al menige kennismaking had mogen meemaken.
    Roxanna is vooral mooi en lief, lekker rustig maar wel doortastend, maar niet op een geforceerde of opdringerige manier.
    Heeft een heel mooi glad en strak huidje, is heerlijk geschoren. Dat straalt ervan af en zoals later bleek weet ze het heerlijk te waarderen als je zelf ook goed glad bent. Want wat bleek toen we eenmaal in positie 69 aanbeland waren??. Ze pijpte heerlijk, diep zacht en weer wat harder. Ze deed er alle moeite voor om de behandeling zo veel mogelijk met de mond te doen en haar handen alleen te gebruiken ter ondersteuning, als er iets om dreigde te vallen, waar ze op dat moment nog lang niet genoeg van had, integendeel. De omgeving van mijn paal kreeg ook een heerlijke behandeling, ze likte en zoog overal waar het mooi glad was. Ze kon er niet genoeg van krijgen leek het . Ondertussen kon ik haar heerlijk likken en zuigen.
    Eigenlijk een onmogelijke opdracht voor mij als man, genieten op 2 plaatsen tegelijk. Deze vrouwelijke eigenschap had ik er als extraatje van moeder natuur wel bij willen krijgen.
    Haar kutje was in een woord gewoon heerlijk.
    In ons voorgesprek heb ik mijn voorliefde voor massage ruimschoots aangeboord, blijkbaar verstaat Roxanna de behandeling met haar mond en tong onder massage. Ik wil bij deze graag mijn definitie van erotische massage aanpassen. Een supertongmassage. STM, als we de lijst met Hookerafkortingen nog langer willen amken.
    Toen was het tijd om een stukje te gaan rijden. Ze ging cowgirl op me zitten, en reed stukken op draf, daarna in galop , dan weer in draf en volgens mij heeft ze ook nog enkele barrages genomen. Ongelofelijk dat ze niet van het paard is gevallen. Lekker lang ging ze door tot ze vriendelijk vroeg of ze een ander standje mocht voorstellen, omdat haar benen het niet meer hielden. Jawel Roxanna, jij mag even bij komen. Haar lekker in missionarisstijl verkend, dus echte rust zat er nog even niet voor haar in. Sorry meisje.
    Wat blijft deze Roxanna je kontinu strak aankijken, met die lieve pretoogjes, een heel mooi en paradijselijk gezichtje.
    Komen kon en wilde ik nog niet, jasje uitgetrokken en lekker met hand verder. Op gegeven moment wilde ik blijkbaar spontaan een handje helpen, maar dat wees ze op een rustige maar duidelijke manier af. Roxanna moest en zou afmaken wat ze zelf had opgestart, en dat lukte haar perfekt. Sjonge, jonge, wat een heerlijke eindspurt. Intussen was er een grote kliederbaan ontstaan, welke ze rustig en met veel gevoel opruimde.
    In de wetenschap dat ze niet doof was,(ze moet mijn gezucht, gehijg en gekreun goed hebben gehoord) was haar vraag of ik ervan genoten had, geheel overbodig.
    Nog even uitgelegd dat Empfelungswert(is dat goed geschreven??), op het zelfde neer komt als groot herhalingsgevaar. Dat is er zeker.
    Mijn favorietenlijstje is inmiddels aangevuld met Roxanna.
    Wederom een heerlijke eerste kennismaking.

Gustomass galoppeert nog even na om in draf Roxanna in mijn fantasie schuur op stal te zetten.

Last Online
    9 januari 2025 @ 22:07
    Discussies
    110
    Thanks
    281

Standaard Roxanne 28-07

Vrijdag ook met deze dame weggeweest. Ik was aan het genieten op een van de loungebanken van een biertje, waarbij Roxanne lekker op mijn schoot kwam zitten en me vol op mijn bek pakte. Ik kon geen nee meer zeggen en heb haar vervolgens een sleutel laten halen. Zeker geen spijt van gehad.

Op de kamer uitgebreid zoenen, lekker pijpen en heerlijk op z'n doggies de schacht van moerura volgespoten, heerlijk.............
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

Last Online
    23 juni 2015 @ 22:07
    Discussies
    40
    Thanks
    0

Daumen hoch Jummie !

Ook mee geweest, afgelopen donderdagmiddag.

Leuk uitziende meid, inderdaad met wat wild aangebrachte make-up, maar dat mag de pret niet drukken. Aardig, spontaan, en een beest in bed. Heerlijk mee gespeeld op een matras buiten, het kon niet beter.

W-L

Last Online
    26 december 2024 @ 23:52
    Discussies
    17
    Thanks
    54

Standaard

Roxana ist die Frau von der Römerparty, die die "Rheinsau" als erstes zum Abspritzen brachte. Sie ist ein sehr auffälliger Typ im GT. Sie hat den ganzen Tag ein Lachen drauf und flirtet mit jedem.

So auch mit mir, sie kuschelte sich draußen auf einer der Couches an mich und küßte mich. Ich ließ mich zu einem Zimmerbesuch überreden.

Die Action war in Ordnung, wenngleich ich vielleicht noch mehr erwartet hätte. Küssen, dann längeres FN, allerdings mit ständigem Handeinsatz, den ich nicht so mag. Guter Ritt zum Schluß und vernünftiger Talk.

Fazit: Evtl. wieder, wenn die Alternativen fehlen

Last Online
    9 maart 2009 @ 22:12
    Discussies
    94
    Thanks
    0

Standaard GT 31 okt

Roxana is de vrouw met de meest stralende lach van GT. En niet gemaakt, nee echt. Een heerlijk half uur mee beleefd, en misschien geen top, toch zeker erg goed en een herhaling kan zomaar gebeuren. Prima service, en ook een vlotte babbel als je dat wilt.

Last Online
    7 november 2007 @ 00:59
    Discussies
    4
    Thanks
    0

Standaard

Roxana ("mit X wie in Sex?") is een van de vrolijkste en vooral ook een van de geilste dames in GT. Strak lichaam, maar iets hangende slappe tietjes. Houdt van hard geneukt worden. Was vroeg in de avond met haar toen de hutjes nog niet allemaal bezet waren.

Wat mij betreft een GFE.

Last Online
    @
    Discussies
    78
    Thanks
    86

Daumen hoch

recensie van 13-11-2006

Roxanna komt oorspronkelijk uit Kazachstan. Ze is heel lief en simpathiek. Ze stond op mijn lijstje. Ik kwam haar tegen. Ze wist het ook nog. Het gebeurde, ja en het gebeurde heel goed. Een uur lang, fantastisch. Ik had ook niet anders verwacht, soms voel je dat. Ze neemt vooraf en achteraf ruim de tijd voor je. Herkent je ook daarna nog en heeft ook dan geen probleem voor een gesprekje, vindt dat zelfs leuk. En haar zoenen.....ach ja wat eigenlijk niet. Een lieve schat, echt. Herhalingsgevaar duidelijk aanwezig..........maar .........nog zoveel te doen.

Last Online
    Discussies
    235
    Thanks
    341

Reden eten of toch Roxanne

De ene Kazachstaanse gehad, kom je de tweede tegen en die is lekker , dan maar geen diner, geef mij maar Roxanne. Ze zat op het krukje bij het raam en lachte zoals altijd weer met volle overgave, probeer dan maar eens aan eten te denken, dus ik wenken en zij terug wenken en dacht je dat ze dan naar je toe komt vergeet het maar, kieren van het lachen en gewoon blijven zitten, dus ik trouw als immer dan maar naar haar toe en dat beloonde ze met een zeer passionele kus die me zowat sterretjes liet zien, wat hebben we het toch zwaar :green_smi :green_smi . Vraagt ze moet je niet eten? en ik, eten kan altijd nog wel, ga als de wiederweerga een sleutel halen. Op de kamer aangekomen begon ze wederom heftig te kussen en vroeg of ik ze uit de kleren wilde helpen, nou dat was niet tegen dovemansoren gezegd en pelde haar rustig uit tot in Evakostuum, wat een lief en geweldig ding is dit toch, zoeken naar mijn gereedschap hoefde ze niet, want ze kon er zowat mee paaldansen bij wijze van spreken dan, vervolgens presteerde ze het om me in 1 uur tijd 3 keer mijn zaadcelletjes te laten lozen, de laatste met een FT waarin ze werkelijk tot de laatste druppel er alles uitperste, en na nog wat te hebben nagekroeld, vroeg ze of we nog maar even verder gingen, dat kon ik op dat moment niet meer opbrengen en moest me terugtrekken van het front, iets wat ik trouwens wel met tegenzin deed, maar had nog een belofte gedaan aan een andere dame en die moest ik gaan inlossen, zal zeker nog een keer een vervolg krijgen .
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

Last Online
    11 januari 2023 @ 09:58
    Discussies
    2
    Thanks
    3

Standaard Welke Roxanna?

Vrijdag 23 februari 2007 Roxana ontmoet. IK weet niet perecies welke van de twee, maar diegene waar ik het over heb was in GT duidelijk aanwezig, lachte veel en moet bijna wel de wilde versie zijn. Ze liep niet deels naakt, maar had witte laarzen aan, een wit kort broekje en een lakleren topje. Super pittig, alsof ze zo uit de discotheek kwam.

Ik heb specifiek naar haar leeftijd gevraagd en ze zei dat ze 28 jaar was. Als je goed naar haar gezicht kijkt, klopt dat ook wel. Dus de hierboven aangegeven leeftijd van 23 jaar klopt niet.

Als ze naakt is zijn haar borsten iets slapper dan je verwacht, maar nog steeds wel de moeite waard.

Ik heb in iedergeval een geile tijd maar haar gehad. Haar service is absoluut goed tot zeer goed. IK had geen GFE(ik wilde namelijk eten) maar ik heb super geile sex met haar gehad.

Last Online
    Discussies
    235
    Thanks
    341

Daumen hoch Perfect

Nadat ik net beloofd had om met Olga naar kamer te gaan en die de sleutel aan het halen was, komt er een van mijn favoriete meisjes binnen en begroet me door me vol op de mond te kussen met haar tongetje al achter in mijn keel, Roxanna, holy shit dacht ik nog net nu ik Olga de sleutel laat halen kom jij eraan zeg ik tegen haar, geef toch niets zegt ze dan doen we het daarna en we maakten gelijk een afspraak voor later op de avond, en zo geschiedde dat na de pizza ze al met de sleutel in d`r hand op zoek was naar mij , ja dat zie je niet veel, heerlijk met haar in de grote kamer terechtgekomen die naast de whirlpool en gelijk nog voordat ik mijn berevelletje uit had begon ze me al heerlijk te kussen en dat kan deze Kazachstaanse volgens mij als weinig anderen, ze zakte door haar benen en ging al zoenend op weg naar iets waar ze op kon knabbelen en dat deed ze vol overgave, daarbij haar nagels zacht over mijn rug laten glijden, BRRRRRR wat is het toch lekker met dit meisje, na een tijdje condoom eroverheen en ging ze er boven opzitten en reed gestaag naar een hoogtepunt , toen wilde zij onder en in missionarishouding nog een keer maar dan echt in de hoogste versnelling pompte ze niet alleen mij maar ook haar zelf nog een keertje klaar, nog wat nagestreeld en lekker liggen kussen en toen de douche maar weer opgezocht, altijd jammer om dan weer terug te keren in de werkelijkheid, ze vertelde me dat ik nu meer moest komen op de dagen dat zij werkte en dat beloofde ik.

Last Online
    13 december 2016 @ 15:09
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard gewoon goed.

Afgelopen donderdag na een uitputtingslag met Sabrina (Nicky Oase)wou ik even bijkomen in de kino.
    Maar helaas de kino net niet gehaald.
    Roxanna hied mij voor de ingang vast en stelde voor om mij lekker een ontspannen massage te geven.
    We kennen elkaar al heel lang maar nooit hebben we iets gehad samen.
    Ik dacht vooruit de aanhouder wint dus ben op haar voorstel ingegaan.
    Op de kamer zij we allebij de massage vergeten.
    Na heftig zoenen hebben we heerlijk sex gehad alle standjes met PZC en 69
    Daarna was ik dus echt kapot en heb de kino ook niet meer terug kunnen vinden.
    Geen spijt van gehad met haar naar de kamer.

Last Online
    20 december 2007 @ 16:36
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Na mij avontuur met Melissa :D :D , toch even moeten bekomen en wat gaan relaxen in de sauna. Daarna wat chitchat met een paar ijsberen en vervolgens voetbal op TV buiten.
    Ik was dan nog even aan het rondkijken maar vond niet echt iets meer naar mijn smaak dus dacht ik huiswaarts te keren.
    Snel nog even gaan piepen in de bioscoop maar daar loop ik Roxanne tegen het lijf en bingo
    Wij naar de kamer en de rest kunnen jullie wel zelf invullen. Roxanne is een lekkere en leuke meid die tegen een stootje kan en meer moet dat niet zijn.
    Voldaan terug naar huis gereden met een grote smile.

Ik zet haar zeker boveraan op mijn "reserve lijst" voor de toekomst.

Ciao
    Soze

Last Online
    24 augustus 2013 @ 10:12
    Discussies
    7
    Thanks
    0

Standaard

Roxanne
    De dag afgesloten met een heerlijke pijpbeurt van Roxanne, de ‘pijpbokaal’ die ze in september op de party heeft gewonnen is terecht. Roxanne is inmiddels één van Minks vaste dates, altijd in voor een lach en een leuk gesprek.

Last Online
    19 februari 2023 @ 20:18
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Gister maar weer es naar GT geweest en na een tijdje relaxen en rondkijken/lopen werd ik door Roxana meegetrokken de kino in, waar ze er geen doekjes omheen windde en me aangenaam verraste door haar tong even lekker in m'n mond te steken..... Hier kon ik natuurlijk geen nee tegen zeggen en heb haar een kamersleutel laten halen..... Op de kamer eerst een kleine 15-20 minuten liggen zoenen en daarna begon ze lekker te pijpen. En dat ze van hard houdt klopt idd (bedankt voor de tip)..... Daarna afgemaakt door heerlijk klaar te komen in haar mond.....
    Al met al was het een super-ervaring en het is er absoluut eentje waar het niet slechts eenmalig is, maar de volgende keer in GT staat vast dat ik weer ga genieten van de heerlijke en lieve Roxana.

Last Online
    1 juli 2016 @ 14:18
    Discussies
    24
    Thanks
    68

Standaard

Vandaag even gaan rondkijken in GT.

Ik had al een hele tijd geleden mijn oog op Roxanne laten vallen , maar om de een of andere reden leek het me een meid voor het hardere werk, terwijl ik liever voor de knuffeldiertjes ga.

Na veel vijven en zessen vandaag dan toch aan de praat geraakt met haar vlak voor het avond eten. Geen van beide hadden we zin om vlak voor het eten op kamer te vertrekken maar ze had na het eten wel zin in een dessertje wist het duiveltje me te vertellen.

Na het eten even op krachten gekomen en dan dit lieve duiveltje toch maar even aan alle mogelijke testen onderworpen :

Zeer goed kussen, pijpkunsten van de akademie oralsky, knuffelen tot de stukken er van af vlogen en toch hevige sex op de kamer.

Deze dame heeft me in alle mogelijke opzichten positief weten te verrassen en bij het buiten gaan van de kamer had ik een gevoel van .... shit dat ik deze dame zo lang links heb laten liggen is de grootste fout die ik ooit in Gt gemaakt heb in al die jaren!

Last Online
    9 januari 2025 @ 21:42
    Discussies
    54
    Thanks
    141

Standaard

Ich kann über Roxana nur das allerbeste sagen. Hatte meine Premiere mit ihr am 21. Februar im Kino. Ihr Französisch auf russische Art (wenn auch mit etwas Handeinsatz) habe ich als genial empfunden. Mindestens genauso genial: Das extrem lange, intensive und zärtliche Knutschen

Eine ganze Liebe, die nach Wiederholung schreit.

Manni1A :wink:

Last Online
    23 april 2012 @ 19:54
    Discussies
    127
    Thanks
    149

Standaard goed nieuws!

Gisteren met Roxanne naar de kamer geweest. Roxanne blijft voor mij de nr. 1. Het enige min puntje zijn de borsten. Maar Roxanne wist mij te vertellen dat er in april siliconen geplaatst worden. ze zal dan een formaat C/D krijgen. Normaal gesproken ben ik niet zo voor siliconen, maar Roxanne kan ze zeker gebruiken.

Last Online
    1 september 2010 @ 17:29
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Zeker ... einige probleem is dat ze zal thuis blijven voor een paar weken na de "surgery".

Had een hele mooie sessie met haar gisteren ook. Niet weg van N°1 ook voor mij

Last Online
    Vandaag @ 00:10
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard

Als ik haar voor die tijd nog spreek zal ik eens goed op haar inpraten en uit haar hoofd praten. Allemaal nergens voor nodig. Het gaat alleen maar veel geld kosten en ze gaat er niet nog beter door pijpen
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    13 december 2016 @ 15:09
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Als ik haar voor die tijd nog spreek zal ik eens goed op haar inpraten en uit haar hoofd praten. Allemaal nergens voor nodig. Het gaat alleen maar veel geld kosten en ze gaat er niet nog beter door pijpen

Ik heb haar gisteren nog gesproken en ze wil haar dunne velletjes toch even opvullen.
    Niets fout aan als ze maar niet te hard worden.

En pijpen kan ze

Last Online
    Discussies
    110
    Thanks
    281

Standaard goed gelukt

Roxanne heeft inmiddels een nieuwe voorgevel gekregen. O wat is ze hier trots op. Als een prinsesje huppelt ze in GT rond.
    Zo ook afgelopen vrijdag waarop ik me geen moment bedacht haar weer eens een keertje mee naar de kamer te nemen.

Ze zoent nog steeds alsof je haar allereerste vriendje bent. Pijpen doet ze ook heel erg lekker. Uiteindelijk heerlijk in doggie klaargekomen.
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

Last Online
    Discussies
    235
    Thanks
    341

Standaard Het beste voor het laatst

Het is een gezegde dat je het beste voor het laatst moet bewaren, wel ik wil er niet veel aantoevoegen, Roxanne behoort tot die catogorie, lief en sexy en voor Stiffler nog steeds een van de betere meisjes die hij hebt leren kennen, ook met de hitte bleef ze spontaan en opgewekt, er zijn meisjes die Stiffler zeker zal gaan missen, wel zij is er in ieder geval een van

Last Online
    Discussies
    110
    Thanks
    281

Standaard Gewoon meer dan top

Roxanne weet bij mij op de een of andere manier een gevoelige snaar te raken, dat je gewoonweg niet kunt / wilt weigeren met haar de kamer op te gaan................

Zo ook vrijdag. Ik stond in de rij voor het eten te wachten toen ze ineens uit het niets tegen me aan kwam staan en me in m'n nek begon te zoenen, langzaam naar voren totdat we ten overstaan van de rest van de kolonie vol stonden te zoenen. Ik werd er zo heet en geil van dat ik meteen na het eten ( ja Rex moet altijd eerst ff gegeten hebben) met haar naar de kamer ben geweest.

Op de kamer alle remmen los en weer volop tongzoenen. Haar vervolgens een uitgebreide lassie befbeurt gegeven totdat ze op een gegeven moment zo lag te schudden van genot, dat ze me in een judo worp omdraaide en ineens vriend Rex in haar mond had zitten. Een ongelooflijk lekkere pijppartij volgde. Lekker diep en nat en flink zuigen. Op een zeker moment het gummetje erom en haar in verschillende standjes bereden. Afgemaakt met een Rex Total, lekker op haar billetjes klaargekomen..............

Last Online
    21 september 2023 @ 14:36
    Discussies
    11
    Thanks
    573

Standaard

gisteren, vrijdag 17-10, was het dan blijkbaar "dass nächste mahl". Kon er niet meer onderuit en werd uiteindelijk op de trap bij de bios gepakt. Na wat teasing zoenen haar de sleutel laten halen. Ze zoent je zo lekker dat je op moet passen dat je niet de hele tijd blijft zoenen. Na een heerlijke pijpbeurt, waarbij ze niet vergat mijn ballen ook heerlijk te likken, geweldig klaargekomen. Een fantastisch half uur met haar beleefd en zeker niet mijn laartste. Ze vertelde ook nog dat ze haar borsten had laten vergroten na 'n opmerking van een ijsbeer. Ze is er overigens geweldig blij mee, en zij niet alleen.

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten