Weergegeven resultaten: 1 t/m 13 van 13
    Last Online
    27 november 2017 @ 07:53
    Discussies
    294
    Thanks
    621

Lächeln Tiffani (Moldavie) ex-Denisa VM

Naam : Denisa

Nationaliteit/Taal : Roemeens, redelijk engels

Leeftijd : 20 jaar

Haarkleur/-lengte : donkerbruin

Lengte dame : 172 cm

Postuur/Cupmaat : zeer slank / a-cups

Tatoeages/Piercings : geen / geen

Service: PZC / FT / NMC / TZ

Voordelen: heerlijke meid

Nadelen: geen

Tijdsduur : te lang

Prijs : OK

Dit is een andere dame dan de turks-duitse Denisa. Gister was haar eerste werkdag en Pistol Pete heeft de taak maar op zich genomen haar wegwijs te maken. A lousy job, but someone has to do it

Last Online
    Discussies
    294
    Thanks
    621

Standaard

Afgelopen vrijdag en zaterdag tot de grote invasie (volgens mij hebben de dames/thekes in Villa Marisol het nog nooit zo druk gehad) heb ik een heerlijke tijd gehad in Villa Marisol. Afgelopen vrijdag was het redelijk druk toen ik om 20.00 uur aankwam. Een stuk of 10 gasten en misschien 15 dames. Zoals altijd werd ik zeer hartelijk ontvangen door Bianca en de theke. Het voelde alsof ik thuiskwam in deze mooie club. Na een eerste scanrondje zag ik dat helaas mijn favoriete hongaarse dames Sissy en Sandy er niet waren. Niet getreurd er liep genoeg moois rond, bekende dames Sara, Ramona, Melanie. En beneden in de kleedkamer was ik direct na binnenkomst al aan de praat geraakt met een nieuwe dame. Een dame met een zeer hoog WOW-gehalte. Ze heette Denisa, was ruim 1 mtr 70 lang had een prachtig figuur, een mooi gezicht en sexy ogen. Ik was even perplex van zoveel schoonheid maar zoals vaker was ik bang dat zo een mooie dame alleen maar kon tegenvallen. Eenmaal boven gekomen zoals gezegd een eerste scanrondje gemaakt en ik besloot Ramona eens wat nader te verkennen. Hoewel Ramona en ik tijdens eerdere bezoekjes regelmatig elkaar hadden geteased vlogen de vonken op de sofa er niet af. Op de een of andere manier wist ze de illusie geen vorm te geven of het lag aan mijn vermoeidheid. Na een kwartiertje gaven we het beiden op en ging ik eerst een bakje koffie halen. Ondertussen had ik al enkele malen in de sexy ogen van Denisa gekeken maar tot meer kwam het (nog) niet. Ondertussen ontmoette ik JeanK en hadden we lange tijd nodig om bij te kletsen. Tegen 21.30 kwamen de dames Denisa en Tina vlak bij ons zitten en JeanK was (uiteraard) erg geinteresseerd in Denisa, evenals ik. We spraken af dat hij eerst zijn pijlen op haar zou richten. Maar even later werd het me duidelijk dat JeanK deze dag al te veel pijlen (en meer) had afgeschoten....Tegen 22.00 uur zat ze alleen en ik schoof bij haar aan. Vanaf dat moment tot de volgende ochtend 12.00 uur waren we bijna onafscheidelijk . Slechts een onverlaat die ook nog met haar wou kameren tegen 02.00 uur kon mijn geweldige tijd even onderbreken. Ondertussen hadden we al afgesproken dat we samen zouden slapen met haar vriendin Tina er ook bij. (Tina was 's ochtends om 08.30 al vertrokken....ze moest even iemand bellen maar voelde goed aan dat we (?) allebei erg opgegeild waren op elkaar, maar daarover later meer).

22.00 uur dus, ik zat naast deze Stunner, verreweg de mooiste dame in Villa Marisol maar ook in clubs als Golden Time en Living Room zou ze tot de allermooiste dames behoren. En ik, zei de gek, zat ernaast....Het was een donker hoekje en we begonnen elkaar te verkennen. Mijn lippen vonden , de hare, haar handen mijn tepels en ze kneep er af en toe zacht in, mijn handen vonden haar zachte borsten en buik. Heerlijk. Heerlijk. Heerlijk. Een nieuwe dimensie van GFE diende zich bij mij aan zoals ik zelden heb meegemaakt. Slechts sessies met de Russische Christina uit World en de Hongaarse Edina uit Oase kwamen bovenborrelen. Na een half uur genot besloten we een saunarondje te maken voorafgegaan door een duik in het verwarmde zwembad. Helaas was het zwembad net iets te koud om echt aangenaam in te kunnen vrijen. Na een minuut of 8 zochten we snel de hete sauna op gevolgd door een heerlijke warme douche waarbij de douchegel heel nuttig was om haar een lekkere erotische massage te geven onder de douche. Wat een fraaie body beroerden mijn handen. Na een uur presales was het tijd om naar de kamer te gaan. Wat zich daar afspeelde laat ik aan het verbeeldingsvermogen van de lezer over. Zelden een meid zo vol overgave zien tongzoenen, pijpen waarbij stam en balletjes (eierlecken) niet vergeten werden, standje 69 waarbij we beiden zo een beetje tegen het plafond geraakten en later in een innige omstregenling (beiden?) het hoogtepunt bereikten.

Tegen enen kwamen we weer beneden en gingen lekker knus in de sofa zitten. Ik had al snel door dat ik twee keuzen had, of meteen een nieuwe sessie aanbieden en dan samen al gaan slapen of haar nog even haar gang laten gaan, er waren nog enkele klanten. Ik besloot even te gaan kletsen met mr. Villa Marisol himself, Joop Slim die in de armen van een aantrekkelijk blondje lag. Ik moest even stoom afblazen en bij wie kan je dat beter dan bij Joop! Himself....Even later zag ik een klant er vandoor gaan met Tina en ...Denisa. Ach, een triootje, zal wel een half uurtje duren dacht ik en daarna gaan wij lekker slapen. Nee, dus, ruim een uur bleef de onverlaat weg...

Tegen 03.15 raakten we op bed. Heerlijk naast zo een Stunner slapen. We hielden elkaar vast en onze lippen vonden elkaar nog heel regelmatig die nacht. Om 08.30 waren we alweer wakker. Tina voelde kennelijk de erotische spanning en kondigde plots aan dat ze even zou gaan bellen met haar vriendje. Dat was voor ons het startsein voor een nieuwe heerlijke vrijpartij die ruim 1,5 uur zou duren en twee (wederzijds?) hoogtepunten. Wat een fantastische meid. Nadat we samen nog een lunch hadden verorberd was het 12 uur en moesten de dames zich gaan klaarmaken voor de aanstaande opening om 13.00 uur. Maar niet nadat we een afspraak hadden gemaakt om ook zaterdagnacht op zondag samen te slapen. Ik verwachtte een hoop drukte die dag met de freie eintritt en had al een afspraak met enkele vrienden in Park Sauna Residenz (de onthulling, Tiga). Tegen 16.00 uur naar Lohmar-Durbusch vertrokken, net toen de Villa vol was met ijsberen waaronder veel Nederlanders.

's Avonds om 00.30 was ik terug, ik trof Denisa weer in de kleedkamer. Ze was moe, had wat hoofdpijn en....helaas de maandelijkse vrouwelijke kwaal had zich aangekondigd. Tegen zoveel geweld als tijdens onze nacht was dat kennelijk niet bestand. Helaas, helaas, mijn plannetjes werden gewijzigd. Maar ik had niets te klagen, wat een topweekend had ik gehad in Villa Marisol.

Last Online
    Discussies
    294
    Thanks
    621

Standaard

Gisteren heb ik weer een bezoelje gebracht aan deze club die zo een beetje mijn favoriete club aan t worden is. Bij binnenkomst waren er 15 dames, later op de avond zeker 20. helaas waren de mij bekende dames sissy, sandy, sara, ramona en melanie er niet. Wel aanwezig waren nadine en denisa. Genoeg voor mij voor een heel aangename tijd, zo wist ik al.

Tegen 22 uur kwam Denisa in de barruimte . Ze had zich klaarblijkelijk enkele uurtjes alleen teruggetrokken op een kamertje. Ik zat in die tijd te twijfelen weer met nadine te gaan maar die ving mijn signalen niet op zodat ik besloot te wachten op Denisa. Toen zij er was schoof ik na enkele minuutjes aan en aten we eerst een hapje. Inmiddels kwam mijn ijsbeervriend er ook bij en toen hij door een dame werd geblinddoekt kwam de stemming er goed in. Hij heeft heel wat slipjes moeten ruiken...

Ik stond inmiddels onder hoogspanning en daar moest nodig iets aan gebeuren. Iets voor elven belandde ik op een van de mooiste kamers van villa marisol met zeker de mooiste dame van de club. Voor de psr-gangers: een body als jasmin met een gezicht van een bekende filmster van wie de naam me niet te binnen wil schieten. Wederom een heerlijk uurtje volgde waarvan ik de details lekker prive hou. Pistol Pete is alweer in de gevarenzone....maar zal zich ook hier weer manmoedig door heen slaan.

Last Online
    11 september 2020 @ 15:44
    Discussies
    235
    Thanks
    341

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pistol Pete Bekijk bericht
    Voor de psr-gangers: een body als jasmin met een gezicht van een bekende filmster van wie de naam me niet te binnen wil schieten. Wederom een heerlijk uurtje volgde waarvan ik de details lekker prive hou. Pistol Pete is alweer in de gevarenzone....maar zal zich ook hier weer manmoedig door heen slaan.
    Kijk PP dit willen we nu juist wel weten
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

Last Online
    Discussies
    294
    Thanks
    621

Standaard

Euh, en wat wil Stiffie niet weten lol...

Ooh ja, gezicht van Denisa lijkt op Julia Roberts..

Last Online
    Discussies
    294
    Thanks
    621

Standaard

Denisa... Of toch Julia Roberts
    Attached Images Attached Images

Last Online
    Vandaag @ 11:03
    Discussies
    237
    Thanks
    13.573

Standaard

Wat een mond. Daar past heel wat in!

Last Online
    1 januari 2016 @ 22:52
    Discussies
    76
    Thanks
    106

Standaard

Denisa is knapper dan julia roberts ! (maar.....das mijn mening)
    It´s better to fail in originality, than to be succesful in following

Last Online
    Vandaag @ 13:36
    Discussies
    32
    Thanks
    4.141

Standaard

en jonger
    schuinmarcheren heb ik niet verleerd

Last Online
    Gisteren @ 23:31
    Discussies
    15
    Thanks
    6

Lächeln Tiffani (Moldavie)

Haarkleur/-lengte : bruin, lang
    Lengte dame : 1.70m
    Postuur/Cupmaat : normaal, A-cup
    Nationaliteit/Taal : Moldavisch, beetje Duits, beetje Engels
    Leeftijd : 22? jaar
    Tatoeages/Piercings :niet gevonden
    Service: goed, indien je alleen PZC en NMC wil
    Voordelen: leuke Moldavische met haar vriendin Antonia
    Nadelen: geen TZ, geen FT, nog een beetje afwachtend/onervaren
    Tijdsduur :30 minuten
    Prijs :50 euries
    Extra’s bij het bezoek: geen
    FT-beer!

Last Online
    Gisteren @ 23:31
    Discussies
    15
    Thanks
    6

Standaard

terug naar huis
    FT-beer!

Last Online
    Discussies
    294
    Thanks
    621

Standaard

Is dezelfde dame als in dit draadje...Toen was ze nog Roemeens . Loopt al weer enkele weken rond in Villa Vertigo onder de naam Tiffany, voorheen in de andere Villa (Marisol) .

Heren mods draadjes kunnen worden samengevoegd.

Last Online
    19 januari 2025 @ 17:05
    zu weit weg vom goldenen dreieck ;-) ;-) :-))
    Discussies
    13
    Thanks
    70

Standaard tiffani ex denissa

danke pp für die info, das denissa wieder im lande ist. ich denke mal, das sie spätestens in ein 2-3 wochen dann in unserem gemeinsamen lieblings-club sein wird..... dem living-room :smile: :smile: :smile:

Regels voor berichten