Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
    Last Online
    26 mei 2022 @ 18:55
    Discussies
    7
    Thanks
    0

Lächeln Lolita ( Suzy BaddaBing)

Naam : Suzy in BB, nu Lolita

Nationaliteit / taal : Latina / Antilliaanse /nederlands

Leeftijd : 22 - 25 jaar

Haarkleur : zwart

Lengte : 1.60m

Postuur / Cupmaat : Slank / B-cup

Service : PZC, NMC, beffen, zoenen

Deze nederlandstalige donker getinte jongedame is werkelijk een juweeltje, prachtige billetjes, mooie opwippende borstjes, een middeltje die in beide handen past, goddelijk. Seks met haar was heerlijk, ze is lief aanhankelijk en ondeugend tegelijk, oke haar pijptechniek kan wel wat bijgeschaaft worden, maar er is maar een pijpkoningin. bovendien is ze nog erg jong 21 jaar geloof ik, aldoende leert men toch. Maar haar als cowgirl mijn stijve pik te laten berijden was een hele bijzondere en aangename ervaring. Ze is ook een kei in paaldansen letterlijk en figuurlijk.....

Heb anderhalf uur met haar vertoeft, was 175 euro kwijt, voor herhaling vatbaar.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 24 maart 2007 om 15:42

Last Online
    Vandaag @ 12:19
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard

Dame werkt al een tijdje in YinYang onder de naam Lolita. Ze was ook op het feestje van youppie.net aanwezig. Trekt veel op met de vriendinnen Angel en Ruby.

Willem2
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    Gisteren @ 22:07
    Discussies
    110
    Thanks
    281

Standaard echt een lekkertje

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    Dame werkt al een tijdje in YinYang onder de naam Lolita. Ze was ook op het feestje van youppie.net aanwezig. Trekt veel op met de vriendinnen Angel en Ruby.

Willem2
    Deze Suzy kan ik me idd ook nog herinneren van mijn tijd in Badda Bing. Ze voerde regelmatig een striptease show op aan de bar op nummers van Joe Cocker en Tom Jones. Wel bekend denk ik voor menigeen.

Heb ook een aantal keer van haar mogen genieten destijds. Echt een lekker figuur en een kont, unbelievable Ook haar service is dik in orde.

Wie weet toch maar eens naar YY uitwijken
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

Last Online
    7 juli 2010 @ 14:49
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Daumen hoch United Colors ...

Ik had haar nichtje al vroeg op de namiddag leren kennen, Ruby, ook een prachtMeid.
    Maar wat Lolita me heeft geboden, neen, ik heb geen spijt dat ik met deze jongeDame heb kunnen kennismaken.
    Naar eigen zeggen van Braliaanse/Surinaamse afkomst, spreekt perfect Nederlands (ik had ook niets anders verwacht).
    Maar wat een toewijding, wat een inleving.
    Ik was heel erg voorzichtig in het toenadering zoeken, ze was redelijk lang bezet in de avond, en was al eens naast me komen zitten in de whirlpool. Weliswaar met een andere beer, en ik heb hen meer privacy gegund. Want wat ik zag was meer dan goed voor me, en voor kleine melocake.
    Wat een body, wat een prachtkont, en wat een lief snoetje. Veel te veel dan goed was voor me (en nog steeds is), dus ben ik pardoes in het koudwaterbad afgedaald.
    Niets echter kon mijn temperatuur terug omlaag krijgen, zelfs niet het ijskoude water. Ik moet zeggen, ik ben nog steeds op smelttemperatuur, en het enige dat me vandaag kan tegenhouden niet prompt naar Ying Yang te rijden, is .... haar afwezigheid. Deze Meid werkt niet op zondag en maandag, dan gaat ze tesamen met nichtje Ruby huiswaarts. Twee dagen verdiende rust
    Haar dus gespot en een praatje gemaakt aan zo een geldmachien, maar dan eentje enkel voor de fun, niet die machine waar enkele verslaafden de ganse dag op liggen te tsjoeken Bleek ze naast uiterst vriendelijk, ook heel lief, intelligent en nog mooier te zijn dan ik dacht. Lolita is nu niet een vrouw die je huurt om de afwas te komen doen thuis, maar ik heb wel een en ander karwei in huis voor haar, en het is echt niet het bed opmaken :D
    Na het praatje nog even gewacht, ze was gehuurd door een andere liefhebber, en gentleman als we zijn, willen we niet in het vaarwater van andere beren.
    Heb haar echter wel moeten opwachten in de kleedruimte,en haar daar onmiddellijk de vraag gesteld of ze nu welvrij was. JAAAAAAAA, hip hip hip.
    Heb besloten dan maar met haar de whirlpool in te duiken, en eerst wat nader kennis te maken. kreeg ik daar toch wel van een pieper de opmerking dat ik vet stond (bedankt in-co-co-gnito, van je vrienden moet je het hebben ), maar Lolita vond het nogal meevallen.
    Eerst de vraag gesteld, tijdens de knuffelronde in bad, dat ze wel wilde kussen, kwestie van ze niet te dwingen, en ik wou niet ongevraagd de heerlijkste lippen op aarde verkrachten. Dus op de vraag kus jij, kwam ze heel dicht tegen me aan, dat prachtige donkere lichaam, en vroeg ze me, ik wel, en jij? Terwijl ze zachtjes haar tong binnenfriemelde. Ook dat zat dus wel goed. Na een kwartiertje badderen vond Lolita het welletjes, badje te warm,of velletje te week. Heb haar beleefd gevraagd of ze dit verder wou zetten op de kamer.
    Ik kreeg pardoes een neen. Oops, dat was effe schrikken,en toen ze mijn verbaasde blik zag, schoot ze in een schaterlach, en fluisterde ze heel zachtjes in mijn oor 'geintje, kom, we gaan een sleutel halen'.
    Samen naar de balie, en in kamer 17 belandt. 't Was intussen kwart voor twaalf geworden, en aangezien ik nog bij kas zat, vroeg ik haar te kiezen voor een half uurtje of langer. Ok, ik weet ook wel, indien je de Meid laat kiezen, dus het werd tot sluitingstijd, kon ik lekker van dat heerlijke lichaam genieten.
    Ze heeft me heel de kamer laten zien, je kan je bijna niet voorstellen dat deze Meid tot dit allemaal in staat is.
    Zacht kussend, dat heerlijke donkere lichaam tegen me aanvleiend, oogcontact zoekend, zowel rechtstreeks als in de spiegel aan het plafond. Heerlijk gewoon.
    Het knuffelwerk was voortreffelijk, meer dan. Het zoenen, tja, mijn vorige vriendin deed het slechter, en die was echt niet slecht hoor
    Ze werkt ook niet dat standaardprogramma af, bij velen kan je je klok gelijk zetten op wat er gaat komen, neen, Lolita gaf me het gevoel meer te zijn dan een klant. En ja, daar vallen we toch allen voor.
    Mijn masochistische bui was over, die had Amira eerder op de dag bevredigd, dus nu was het echt meer het tedere werk :D
    Alhoewel, soms is het er echt heftig aan toe gegaan, deze Meid zoekt echt naar je gevoelige plekjes, tijdens de ganse duur van de vrijpartij. Ze vroeg me zelfs netjes dat ik met of zonder condoom wou gepijpt worden, dus voor de twijfelaars, ze bieden het echt wel aan ook :p
    In haar pakketje zict echt alles in, ik heb haar dan ook haar zin volledig met me laten doen, dat tongetje en die tandjes, die nageltjes en die zachte handen doen wonderen met een man. Ik waande me in het land van nooitgedacht, of beter, 'in het land van nooitgehoopt'. Maar toch is dit allemaal puur en zuiver, gewoon heerlijk wat ze allemaal met me deed.
    Je waant dat je naast een godinnetje in bed ligt, op een bepaald moment keken we tesamen maar de spiegel boven ons, en uit die prachtmond ontsproten de volgende goddelijke woorden: look, United Colors of Benetton.
    Nu kan ik je verzekeren dat een man niet veel meer nodig heeft dan dit om zich zalig te voelen, tesamen met een droomgirl het bed delend, en zo een service, perfect op maat gesneden van deze beer. Zalig gewoon.
    Het spel heeft dan ook geduurd tot na het uitgaan van de muziek op de kamer, over het neuken kan ik niet meer kwijt dat ze verdorie goed weet hoe ze me moet binnendraaien. Goed, standjes zoals ik het wou, maar ik liet haar kiezen. En ze vindt het lekker om alles te aanschouwen, dus draait ze veel haar hoofd richting spiegels.
    Als een echte heer heb ik haar het ritme, de standjes, de diepte en alles laten kiezen, en ik raad jullie dan ook aan, indien jullie met haar op de kamer belanden, hetzelfde te doen. Ze weet best van wanten, deze Lolita.

Het was al dicht tegen enen als we de kamer verlieten, en we hadden het intussen ook over haar prijssetting gehad. Van half twaalf het bad in, maar dat kwartiertje wou ze echter niet aanrekenen. In plaats van anderhalf echte uren te rekenen begon ze met decimalen, een uur en een kwartier. Neen, dat kon ik niet laten gebeuren, ik heb haar dus ook duidelijk gemaakt dat ze dat nooit meer met me mocht doen, kwaliteit mag best een eerlijke prijs hebben, en dan is anderhalf uur ook anderhalf uur. Als we willen bugdetneuken, moeten we op een ander zijn, vind ik.
    Heb haar dus ook netjes vergoed voor haar prestaties.

Besluit: volgende keer zal 't Lolita zijn, en ze gaan me vast moeten ketenen, anders gaat het heel vlug van datte zijn

rplover - ben , en Lolita - et ton :teuflisch

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten