Naam : Luana
Haarkleur/-lengte : blond /lang
Lengte dame : 165
Postuur/Cupmaat : slank/B
Nationaliteit/Taal : Poolse/ duits en engels
Leeftijd : 21
Tatoeages/Piercings : tattoo boven billen/tongpiercing,clitpiercing :D
Service : pzc,doggystyle,tongen, dikke voldoende
Bijzonderheden : super geile look,en felle betoverende ogen.
Ik kon nog geen recensie vinden over dit prinsesje.Verbaast me want ze is al weer even in GT werkzaam,en ze is er nog steeds Ze is een lekker hoogtepuntje:D
Enkele weken terug met haar de kamer geinspecteerd. Ze is een lekker pools prinsesje van 21 jaar met donker lang haar en fel blauwe(prachtige) ogen Ze zei net 2 dagen in Gt te werken. Ik heb haar toen verteld dat ze dan het beste als introductie met Little don naar de kamer kan gaan:p Op de kamer aangekomen eerst lekker oraal verwend en dat was supersss want met haar knopje(piercing):p wist ze me lekker te verwennen. Tevens kijk ze je lekker geil aan als ze bezig is, moest me ook in houden want door me te lange verkenning van deze avond was me genots grens al snel bereikt. Daarom de rollen omgedraaid en haar lekker verwend . Tot me verbazing had ze daar weer een heerlijk zilver knopje,en zoals de meeste prinsesjes met zilveren knopjes op deze plaats,kreunde ze heftig toen ik met dit knopje ging spelen. Ze kan heerlijk tot ontlading komen. Bij alle standjes bleef ze uitgebreid in de spiegel kijken. Kortom een super ervaring met haar gehad mooie geile meid met een paar prachtige ogen,en een tattoo boven haar billen.
Ps; door haar geile blik te snel tot ontlading gekomen Dus dit kamer bezoek moet ik even herhalen:D .
saluti little diablo:teuflisch