Naam : Ellen
Haarkleur/-lengte : Bruin/lang
Lengte dame : 1.65
Postuur/Cupmaat : Slank/B
Nationaliteit/Taal : Vlaams/NL
Leeftijd : midden-20
Tatoeages/Piercings :
Service : TZ, beffen, NMC, PZC, FT
Bijzonderheden : Draagt vaak superkort wit rokje. Doet ook seksbios, zont topless in de tuin.
Ellen was zaterdag ook op de Party, is geregeld aanwezig in RX. Vond elders onderstaande recensie:Terwijl ik dit deed, bemerkte ik een aangename verschijning die een drankje kwam halen (aangenaam in die zin dat ze een stringske droeg en een een rokje tot juist boven haar poepje (Kan men in dit geval nog spreken van een rokje ?!) en dat poepje mocht er beslist wezen. Na een tijdje een toertje gedaan en in de kino gepiept en wie lag daar eenzaam en alleen ? Juist het stringpoepje. Vriendelijk gevraagd of het niet stoorde dat ik, met mijn goddelijk lijf :o, naast haar kwam liggen. Geheel volgens de verwachtingen antwoordde ze “neen”. Verder kennis gemaakt; ze bleek Ellen te heten en een Vlaamsche te zijn.
Terwijl we naar de film keken verder kennis gemaakt, tot ze vroeg of ze mij mocht verwennen. Geheel volgens de verwachtingen antwoordde ik dus “ja”. Ze is mij dus beginnen te pijpen-zc dat het geen naam had (penis, ballekes, lotuskus, enz.), het was gewoon hemels. Overgegaan in een 70 min 1 en amaai, wat een mooi zicht. Ik was in de mood voor beffen en heb haar gebeft. Zonder te willen stoeffen, ze genoot ervan en is ze klaargekomen. Daar ik voelde dat ik een pareltje had en haar niet wou verliezen, heb ik voorgesteld om naar boven te gaan. Piccolootje en naar boven waar de “actie” verder ging. Ze pijpte zodanig goed dat ik geen behoefte had aan intiem. Uiteindelijk in haar mondje klaargekomen.
Alles tesamen zijn we een 2 uren bezig geweest. Ellen is een echt tof, warm, vriendelijk en deskundig meisje.
Na al die avonturen hebben we tesamen gegeten.