Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 79
    Last Online
    Vandaag @ 00:10
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Lächeln Elly / Emmy (Poolse) ex-VV/PHG/H7/YY

Naam : Emmy

Haarkleur/-lengte : blondachtig pagekopje halflang haar

Lengte dame : 1.60-1.65m

Postuur/Cupmaat : Slank, iets voller op de heupen / B-cup

Nationaliteit/Taal : Poolse, duits en vlot Engels

Leeftijd : 25 jaar

Tatoeages/Piercings : navelpiercing

Service : PZC, NMC, beffen, Kussen, aftrekken, massage,

Extra : Werkzaam geweest in o.a. PHG, VV.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 10 januari 2014 om 10:04
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    22 juli 2023 @ 00:38
    Discussies
    127
    Thanks
    422

Standaard

Zaterdag de eerste keer met dit meisje naar de kamer gegaan. Eerst inderdaad wat verlegen maar dat werd gaandeweg steeds beter. Voor en nagesprek was ook leuk dus het herhalingsgevaar is zeer groot :D .
    Ik droom nu nog van die heerlijke zachte borstjes en haar mooie glimlach

Woensdag meer :wink:

Last Online
    12 september 2015 @ 23:48
    Discussies
    426
    Thanks
    4.150

Standaard

Service : Kussen, FT
    Sicher? Ich habe da anderes gehört... :o
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

Last Online
    Discussies
    127
    Thanks
    422

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69
    Sicher? Ich habe da anderes gehört... :o
    Ik heb wel gekust, maar ik ben dan ook een zeer lekker eekhoorntje :D
    FT doe ik nooit :o dat vind ik een beetje vies
    Ik ga het woensdag navragen , Hausmeister

Knabbel :wink:

Last Online
    Discussies
    426
    Thanks
    4.150

Standaard

Ik ga het woensdag navragen , Hausmeister
    Und, was ist das Ergebnis der Nachfrage, liebes Eichhörnchen?
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

Last Online
    Discussies
    127
    Thanks
    422

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69
    Und, was ist das Ergebnis der Nachfrage, liebes Eichhörnchen?
    Ik weet het nog steeds niet :o .
    Ik ben afgelopen zaterdag weer met dit ontzettend mooie meisje geweest maar FT heb ik nog niet gedaan en ook niet naar gevraagd. Ik kan onderhand steeds beter met haar communiceren. Ze heeft een prachtige lach en mooie ogen waar ik lekker in verdrinken kan. Wel van haar prachtige borsten mogen genieten. Wat knabbelen die toch lekker :D . Voor de rest is de service met mij altijd goed. Ik had zaterdag niks te klagen.

Knabbel :wink:

Last Online
    Discussies
    127
    Thanks
    422

Standaard

Zag er dit weekend weer super uit in sexy speelpakje met bijpassende (PSV?) kniekousen. Kon de verleiding dan ook wederom niet weerstaan en simpelweg 2 uur supergeile sex gehad.

Ze is vrijdag 29.09 voor het laatst te bewonderen om daarna anderhalf weekje vakantie te genieten.

Last Online
    Discussies
    426
    Thanks
    4.150

Standaard

Und, hast Du diesmal gefragt? :green_smi

Last Online
    Discussies
    127
    Thanks
    422

Standaard

Also Sie macht kein FT oder AV.

Last Online
    Discussies
    426
    Thanks
    4.150

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knabbel
    Also Sie macht kein FT oder AV.
    Aha, der Hausmeister hat mal wieder Recht gehabt. :D

Bitte Passport anpassen... :wink:

Last Online
    13 december 2016 @ 15:09
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard Aug. 2006

Nadat ik een heerlijk uurtje met haar had doorgebracht,vond ik haar wel voor herhaling vatbaar.
    Toen ik een week of 6 terug haar aan sprak had ze totaal geen belangstelling in een praatje.
    Heel de avond zat ze nukkig iedereen af te wijzen,nou dan kan ze beter boven gaan zitten.
    Afgelopen vrijdag had ze wel haar dag,ze stelde zelfs voor in een trio met Maya,maar die kende ik begin van de avond nog niet.
    Maar ik was speciaal gekomen voor een andere Poolse,dus kapte het af.
    Laat op de avond toen ik door had wie Maya was had ik wel spijt van het aanbod.
    Dus binnekort trio met Emmy en Maya.

P.s. ze had nu weer psv kousen aan en Maya groningen kousen.

Last Online
    Discussies
    127
    Thanks
    422

Standaard

Ze had vrijdag geen PSV kousen aan maar een zwart wit "missy Elliot" setje met rode riem. Niet in XL maar een M. Kan me niet herinneren daar PSV ooit in gevoetbald te zien hebben :D

Last Online
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard Naar GT

Emmy is na een conflict samen met Katja weg uit PHG.
    Zij gaat vanaf zaterdag in GT werken Katja is hier al begonnen vanaf woensdag.

Last Online
    Discussies
    127
    Thanks
    422

Standaard

Na 10 maanden afwezigheid tot mijn verbazing weer terug, hetgeen gevierd werd met een omhelzing in de bar die gelijk vervolg gegeven werd op kamer 11. Voldoende ruimte om bij te kunnen kletsen en sexen. Het leek wel of ze de afgelopen 10 maanden geen sex had gehad en nog iets met me goed te maken had. Passievol bijten, strelen, likken en zoenen met veel variatie. Heerlijk.

Overigens dat boos kijken en arrogant doen kan ze nog steeds terwijl ze eigenlijk bijzonder vriendelijk is. Haal alleen geen flauwekul uit, want als ze je niet mag kun je het schudden.

Ze is alleen wel een paar kilo aangekomen. Persoonlijk vind ik dat iets minder omdat een deel op haar heupen zit. Haar borsten komen overigens nu wel heeeeel mooi uit. Ook zeer opvallend is haar nieuwe bril met spiegelglazen. Ook niet mijn ding, maar die gaat toch af.

Voorlopig blijft ze, alleen dan wel in PHG. Even omkoppen dus...

Last Online
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard

En heeft ze ook weer van die mooie knie kousen aan in felle kleuren,
    En van een beetje voller daar houdt ik wel van dus ook iets voor onze vriend REX.:teuflisch

Last Online
    26 april 2018 @ 12:03
    Discussies
    197
    Thanks
    13

Standaard Elly, donderdag 25 oktober 2007

Tja, Elly…….

Gisteren voor de tweede keer met deze jonge Poolse naar de kamer geweest. Vorige week mocht ik al een keer in de vijver van Knabbel vissen en belandde ik met haar op de kamer.
    Leuk en lief meisje waar ik inmiddels een goede klik mee heb. Ik heb begrepen dat ze een tijdje uit de running was geweest en momenteel weer actief is in PHG. Ik ken haar nog wel van haar vorige periode toen ze zeker een aantal kilo’s minder woog en volgens mij ook zeer selectief was met het aanvaarden van een uitnodiging naar de kamer. Elly, volgens mij eerder Emmy geheten, loopt opvallende en kleurrijk gekleed door PHG. Veelal draagt ze opzichtige D&G bril en meestal bijpassende stropdas. Elly classificeer ik als Gril Next Door type, zeker Sonny’s cup of tea. Met Elly kan je veel lachen, ze heeft wel humor. Op de kamer lekkere knuffel sex met haar gehad, maar wanneer ze goed op dreef is, kan ze werkelijk intensief tekeer gaan. Tja, het meisje is op alle fronten wel goed te noemen. Ik heb er in ieder geval een goede klik mee, ik weet niet of zo ook zo uitbundig is wanneer die klik er niet is, of zelfs dat ze ijsberen afwijst.

Elly, voor mij een dame waar ik zeker vaker van wil genieten, zeg maar een meisje in de categorie “succes verzekerd”

P.S. Ik heb nog naar haar werkelijke naam gevraagd, gezien de twijfel tussen Emmy en Elly. Ze heeft me gespeld dat ze nu ELLY heet.

Sonny:wink:

Last Online
    Discussies
    127
    Thanks
    422

Standaard Vrijdag 26.10

Daar waar Sonny en Knabbel met elkanders welbevinden en dezelfde vijver vissen, even vooraf de plannen afgestemd. Sonny donderdag met Elly en vrijdag met Conny, en Knabbel simpelweg vrijdag met Conny en met Elly. Klaar ! Een trio of zelfs een quattro zit er voorlopig niet in.

Als laatste gisteravond wederom met Elly geweest. Ik had nog een beetje troost nodig. Een vurig begin, een relaxmoment en een spetterend einde en even later waren we alweer 1.5 u verder en was het bijna 1 uur. Snel de kamer af douchen en naar huis. Tsjonge ik ben zelden zo bekaf geweest op de terugreis, maar het was heerlijk. Heb haar overigens vrijdag niet met bril zien lopen, wel met stropdas. Vind ik eigenlijk ook veel leuker.

Last Online
    Gisteren @ 22:54
    Discussies
    65
    Thanks
    305

Standaard

De dame heet emmy.. en voor Willy69, doet FT, kust the works, alles meer dan uitstekend! Bij genegenheid is het meer dan goed te noemen! Dat rustige waarover geschreven wordt heb ik nog niet kunnen ontdekken. Op dit moment zeker een van de toppertjes in HG!!

groet.

Flipper die het dolfijn vond!!

:D

Last Online
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard Toch weer van gekomen.

Nadat ik gisteren eerst nog even het idee had om met een paar voor mij toppers naar de kamer te gaan of met het meisje van vorige week,Had ik toch weer het oog laten vallen op de lachende Emmy.
    Na een klein gesprekje over onze kamerbezoeken van vorig jaar ( wat zij niet meer kon herinneren) heb ik haar de sleutel laten halen.
    Hut 26 stond gewoon bol tijdens onze tot een koming.
    Ze begon als een (sammy) al bij de deur om me heerlijk te PZC afgewisselt met diep kussen.
    Eenmaal op bed hevig wat PZC en ik natuurlijk haar heerlijk gebeft.
    Daarna diverse standjes met flink diep penetreren waar ze zelf zin in had.
    Daarna een Ft waardoor ze door de druk in het kussen werd gedrukt ( geintje)
    Ik vroeg of ze me nu wel kon herinneren maar nee ,en ze had ook niet verwacht van me dat ik van harde sex hield nou pas maar op moet ze maar eens rond gaan vragen.
    Daarna hebben we de hut weer verlaten en de planken weer terug geplaatst die los waren gekomen.:green_smi
    Ze weet nu zeker vertelde ze (na een douche te hebben genomen) dat ze mij nu niet meer vergeet.
    Mijn vast favorieten keken wat minder vrolijk bij het verlaten van het pand.
    Ik heb ook nog even wat na willen drinken met 11cc,Flipper en Big30 maar die waren volgens mij ook op onderzoek in diverse kamers.

Herhalingsgevaar Ja mischien nu wel weer binnen een jaar.

Last Online
    Discussies
    127
    Thanks
    422

Standaard

Volgens haar is het in VV 1000% beter dan in andere clubs maar ik ken haar referentiekader dan ook niet zo goed. In ieder geval is ze zeer tevreden en zal ze hier blijven. Toen ik na binnenkomst gelijk door haar begroet werd, stond al vast dat ik met haar de lakens weer eens moest delen.

Had haar al geruime tijd niet gezien en als zodanig werd ik ook weer onder handen genomen. Daarna massageolie erbij, de spiegel juist geinstalleerd en even gas gegeven. Begon al vrij snel in mijn tenen te tintelen en koos ervoor dit maal een handmatig over haar rug heen te spritzen om de druk iets beter te reguleren. Ik had al het gevoel dat de lading deze keer wel eens meer dan gemiddeld kon zijn, hetgeen ook zo was. Ik had nog net de tegenwoordigheid van geest mijn vrije hand strategisch te plaatsen, zodat een wasbeurt voor haar haren gelukkig net bespaard bleef.

Normalerwijze val ik op slank maar Emmy met haar paar pondjes meer weet toch altijd het onderste altijd uit de kan te krijgen bij mij.

Overigens werd door haar het tarief van 50+25 per ieder beginnend uur bevestigd.

Last Online
    13 augustus 2013 @ 11:06
    Discussies
    8
    Thanks
    0

Standaard

Toch maar even een stukje dan over deze dame. Mijn geheime minnares in de villa.
    Wat een honderdtal dames hiervoor niet is gelukt, heeft zij wel voor elkaar gekregen. Ze heeft mijn hart gestolen, en die wil ik nu terug.

Ik heb legio dames gehad waar het gevoel zo enorm super was dat herhalingsgevaar zeer groot was, dat was dan ook wel, maar deze keer is er geen gevaar, geen barrières, maar een gigantisch probleem. De band die er in korte tijd is opgebouwd kan ik zeer hecht noemen, m’n hoofd loopt over, ze maakt me echt gek. Kan nu niet zeggen dat ze zo knap is en dat de sex zo enorm fantastisch is, want die heb ik veel en veel beter gehad, maar dat beetje extra geeft je wel dat gevoel. Dus praat ik nu maar even met jullie sociaal werkers om het even van me af te zetten.:o Alhoewel ik alweer aan het denken ben wanneer ik toch zo snel mogelijk maar weer kan gaan probeer ik me in allerlei bochten te wringen om mezelf op andere gedachten te brengen.

Een collega ijsbeer vertelde me dat ze een fiks autootje ging kopen…en dat van mijn geld, de doerak. Reden om aan te nemen dat ze het toch voor het geld doet, ze geeft toch om me, maar dan toch met Jan en alleman naar bed toe. Ze bedriegt me gewoon waar ik bijsta.

Dan toch maar even niet meer gaan, een andere club opzoeken, maar het is daar toch zo gezellig ?
    Misschien verstandig om het even te laten, hard aan het werk vandeweek en geen tijd vrijmaken voor deze (in mijn ogen) fantastische kanjer.
    Of dan toch maar even in de avonduren al zwevend richting villa rijden.
    Wordt vervolgd …of niet…wordt er zelf niet wijzer van.

Gegroet en misschien tot ziens in de villa, degene die klef aan haar zijde staat ben ik..waarschijnlijk.

Last Online
    Discussies
    65
    Thanks
    305

Standaard

Emmy haar grote gave... is dat iedereen haar blindelings vertouwen schenkt...
    heeft iets met dat koppie van dr te maken...

Gues what: zolang het nie voor nix is... wor je genaaid waar je bijstaat. (en dat is toch de bedoeling of niet???)

Last Online
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard Nee Nee

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    Emmy haar grote gave... is dat iedereen haar blindelings vertouwen schenkt...
    heeft iets met dat koppie van dr te maken...

Gues what: zolang het nie voor nix is... wor je genaaid waar je bijstaat. (en dat is toch de bedoeling of niet???)

Nee Nee Flipper Het is de bedoeling dat wij haar naaien :green_smi

Afgelopen vrijdag zat ze er wel verloren bij ik denk dat ze hoopte dat jij vandaag ook met de ijsberen kudde zou mee komen maar helaas geen Flip.
    Ze had een van haar brilletjes uitgeleend aan Kalina een Pools mini meisje dat wegwijs werd gemaakt door haar.
    De knie kousen heeft ze niet uitgeleend omdat dit meisje ze dan als nijlons had kunnen gebruiken.

Last Online
    15 februari 2024 @ 07:20
    Discussies
    8
    Thanks
    0

Standaard wat een ellende

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ariebier Bekijk bericht
    Gegroet en misschien tot ziens in de villa, degene die klef aan haar zijde staat ben ik..waarschijnlijk.
    Niet makkelijk zeg...als je verliefd bent geworden...Hoe gaat het nu?:o
    Laatst gewijzigd door Willem2; 7 april 2008 om 02:36

Last Online
    Discussies
    65
    Thanks
    305

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Afgelopen vrijdag zat ze er wel verloren bij ik denk dat ze hoopte dat jij vandaag ook met de ijsberen kudde zou mee komen maar helaas geen Flip.
    Ha,ha,ha, ja dat zal het zijn geweest jansen. :D Ik denk dat ze niet eens meer weet wie ik ben. ha,ha

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten