Naam : Carry
Haarkleur/-lengte : donkerblond/bruin krullend halflang haar
Lengte dame : 1.65m
Postuur/Cupmaat : normaal B-cup
Nationaliteit/Taal : Cubaanse, duits beperkt, engels, spaans
Leeftijd : 32 jaar
Tatoeages/Piercings : -
Service : Zeer goed. Zoenen, beffen, NMC, PZC,FT....
Bijzonderheden : Is begonnen in de PHG maar was deze zomer in GT. Heb haar de laatste twee keer niet gezien. Hele aardige meid die zeer goede service geeft.
Met toestemming van Caveman hier geplaatst :
Na even bijkomen van mijn vorige ervaring met de cubaanse Jenny een rondje sauna en even douchen. Het was rustig in de bar boven en dat was verdacht. Nogthans zat ik op de pizza te wachten die geserveerd zou worden omdat ik mn avondeten al 'verpasst' had. Helaas, Wishna wist me te vertellen dat de pizza tegenwoordig beneden in de andere bar geserveerd werd. Jammer dan, weer te laat, een grote groep hongerige en dikke duitsers had net alles tot de laatste kruimel verorberd. Knabbel wist raad en deed zn bijnaam eer aan door een paar heerlijke sandwiches te regelen! Nu de inwendige caveman versterkt was kon de jacht op verder vrouwelijk schoon hervat worden.
Terug naar de 2 cubaanse vriendinnen aan de salsabar en een praatje begonnen met Carry, een slanke latina uit Varadero met geblondeerd lang krullend haar. Knap snoetje. Ze bleek erg aardig maar nog wat onwennig in haar omgeving. Ze gaf toe pas sinds 3 dagen in het vak gestapt te zijn en normaal gesproken in een restaurant te serveren. Het moest een bijverdienste blijven om voor een vliegticket terug naar huis te sparen. Ze was een paar uur later jarig en wou graag haar 31e verjaardag gaan vieren! Spontaan liet ze me haar cubaanse paspoort zien alsof ze wou aantonen dat dit ook echt klopte. En ja, Carry was dus haar echte naam. Ze ziet er wel een paar jaar jonger uit. Het liep tegen 23uur en er waren geen sleutels meer vrij. Ze was pas om 18h begonnen en ik was kennelijk haar eerste klant die dag. Ze twijfelde eerst een beetje omdat ze bang was een slechte ervaring op te doen. Afgesproken dus dat ik haar ook zou verwennen. Een gokje omdat niemand dit meisje kende maar ik zou hier geen spijt van krijgen.
Achter in de tuin was er een van de nieuwe blokhutten vrij. Tijd om mekaar op te warmen en Carry een mooi verjaarskadootje te bezorgen. Ze had niets ordinairs, spreekt goed engels enje hebt het idee met een vrindin op de kamer te zijn. Deze chica cubana ontpopte zich als een vreselijk lief meisje en begon me overal te kussen, likken en vooral heerlijke tongzoenen. Ze had er echt zin in. Wat kan dit meisje zoenen! Ze heeft mooi gevormde A-cups met vrij lange tepels en vindt het lekker als je hieraan likt en zuigt. Langzaam daalde ze af naar mijn kruis en begon me zalig te pijpen. Have a cigar. Ze streelt je daarbij met haar handen en likt en sabbelt dan verrukkelijk aan je ballen. Yep, dit was nog beter dan het excellente pijpwerk van de russische Jessica! Ik begon op te stijgen naar hogere sferen. De tijd stond stil. Het leuke van Carry is dat ze voor geen greintje professioneel is. Ze genoot zelf duidelijk ook en gaat af en toe naast je liggen, kust je en laat zichzelf ook even strelen en verwennen. Dan daalt ze weer af en gaat door met een stukje goddelijk pijpwerk. Ze moest even in haar handtas zoeken naar een condoom af dat ze naar zeggen van haar vriendin had vervolgens op me rijden. Het voelde lekker strak aan. (Van glijmiddel geen sprake). Ik kreeg steeds meer het gevoel dat ik haar 1e klant was. Whatever, Carry geeft je het totale GFE gevoel. Una amiga verdadera. Ze geniet zelf dermate zonder enig toneelspel dat ik er stil van werd. Dit had ik in PHG nog niet eerder meegemaakt met een meisje. Ze is zeer energiek en neukt zeer enthousiast, erg lenig en varieert met telkens weer andere standjes. Ik zag opeens dat het middernacht was en fluisterde 'happy birthday' in haar oor. Ze werd helemaal wild en begon me weer hartstochtelijk te kussen. Ook doggy style voelde lekker strak aan en na wat extra stimulatie van haar clitoris kwam ze tot een orgasme. Ze haalde mijn sigaar eruit, stripte het condoom eraf en begon me weer lekker te pijpen tot het einde en liet me in haar mondje klaarkomen. We waren allebei helemaal bezweet en nat van deze geweldige en spetterende vrijpartij. Er was bijna anderhalf uur voorbij gevlogen. Bijna sluitingstijd. Ze had nog nooit op haar verjaardag zo geneukt zei ze en vond het zelf erg leuk. Fake? Ik denk het niet.
Normaal gesproken geef ik nooit 10en en houd het dus maar op een 9.9. Dit meisje was voor mij zeker absolute top in PHG. Geen idee of Carry altijd zo goed is, maar die avond was het grandioos. Jammer dat ze er maar een paar weken blijft. Op 18 april vertrekt ze tot 15 juni naar Cuba en naar eigen zeggen wil ze niet meer terug komen in de prostitutie.
Cuba venceremos. Los cumpleaños felices e hasta la vista Carry!