Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9

Discussie: Yasmine (Servische)

Last Online
    Vandaag @ 19:32
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Daumen hoch Yasmine (Servische)

Naam : Yasmine
    Haarkleur/lengte : Half-lang donker-bruin in een paardenstaartje (hmm elk bezoekje heeft ze het haar net weer anders, kwa kleur en slag in het haar!)
    Lengte dame : 1.65m
    Postuur/Cupmaat : Normaal (in Jan-2007 2 kg aangekomen )/80A
    Nationaliteit/Taal : Servisch/Duits (In D opgegroeid)
    Leeftijd : 23 jaar
    Tatoeages/Piercings : Onder op haar rug/ Heel klein ding in haar neus en een navel piercing
    Service : Zeer goed, aardige meid, TZ, FT, beffen, NMC, PZC is zeer goed.
    Bijzonderheden : Hele aardige onderhoudende meid, oraal begaafd, zeer goede after sales, snoepkont.
    Kosten: 100 Euro/30m

Yasmine was met haar vriendinnetje (?) duidelijk op pad naar slachtoffers, ging ongevraagd bij Biggie op schoot zitten en begon te zoenen :o :D .
    Meestal niet zo'n goed begin, maar ja na een kwartier zat ze nog op mijn schoot te flikflooien, ze keek iets te verleidelijk en stemde toch maar toe in een kamerbezoek (op een afknapper voorbereid ).

Viel dat even mee zeg :D ! Was sessie 3 en moet zeggen dat Yasmine de juiste zenuw cellen meteen weer goed tot leven wist te brengen.
    Het p-werk ging niet gehaast en met gevoel waar geen plekje onberoerd werd gelaten.

Uiteindelijk maar tot FT besloten ("heb je vandaag veel zoets gegeten" :thefinger ). Leuke after talk waar ze vertelde over waar ze woonde, dat ze wel eens in een heel klein gat in NL kwam, etc.

Hield wel van een beetje plagen en flauwe humor. Gaat nu 3 weekjes op vakantie. Sluit een herbezoekje niet uit ... :thefinger :teuflisch !

Gr. B.
    Laatst gewijzigd door Big30; 21 januari 2007 om 23:37 Reden: Yasmine maar eens ge-updated! 80A!
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Daumen hoch

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door big30
    Gaat nu 3 weekjes op vakantie. Sluit een herbezoekje niet uit ... :thefinger :teuflisch !

Gr. B.
    Dat was een vooruitziende blik! Inmiddels hebben 2 herbezoekjes met deze zeer aardige dame plaats gevonden :thefinger !

Afgelopen zaterdag kwam ze even voor 12u 's nachts weer eens langs, eerst wat gekeuvel in de grote ruimte zittende op een bar-kruk, na 20m een kamer opgezocht, die waren allen bezet, geen probleem, gezeten op een bankje maar wat "gewacht :p " om vervolgens voor een uur een kamer op te zoeken.

Zeer geslaagde sessie met deze dame, houdt wel van een beetje plagerige humor :D! Oraal zeer begaafd en weet zeer goed wat een echte FT inhoudt :teuflisch.

Afgesproken dat we bij een eventueel :p aankomend Oase bezoekje alleen 5m wat zullen bij-kletsen, maar dat het niet tot een kamer bezoek zal leiden !
    Om 3u 's nachts wist ze Forza deze afspraak en nog wat details ook nog te vertellen, toen we samen met Yasmine nog wat aan het small-talken waren.

Ben een man van afspraken dus zal wel lukken denk ik !

Een van de aardigste dames die momenteel in de Oase rondhuppelt, nou ja misschien op eentje na dan .

Gr., B.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    16 augustus 2011 @ 11:25
    Discussies
    63
    Thanks
    0

Reden

Sommige dames hebben Public Relations tot ware kunst verheven; deze Yasmine is er zo ééntje en investeert in nieuw te leggen contacten.

In haar overvolle agenda worden afspraken al tot 2 weken van tevoren vastgelegd

Tsja, die vrouwen uit het voormalig Joegoslavië.........:thefinger :thefinger

Last Online
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Blinzeln

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Forza...germania
    Sommige dames hebben Public Relations tot ware kunst verheven; deze Yasmine is er zo ééntje en investeert in nieuw te leggen contacten.

In haar overvolle agenda worden afspraken al tot 2 weken van tevoren vastgelegd

Tsja, die vrouwen uit het voormalig Joegoslavië.........:thefinger :thefinger
    Tsja die PR dames uit het voormalige Joegoslavië zijn inderdaad heeeel erg, erg ja :D :D ! Zeker deze 's nachts om 03u :teuflisch ,
    :D
    :p

Last Online
    26 april 2018 @ 12:03
    Discussies
    197
    Thanks
    13

Standaard Yasmine, 20 januari 2007

Ik had de ijsberen Big30 en Forza veel horen vertellen over een dame, Yasmine geheten.

Nu was het zo dat ik gisteren regelmatig een spontane dame bij de twee heren zag langskomen, maar ik realiseerde pas diep in de nacht dat dit Yasmine was.

De dame sprak me wel aan en ik besloot met haar de kamer op te gaan. Ook deze Yasmine mag een pijpwonder genoemd worden. Ze heeft me heerlijk verwend en we hebben de klus geklaard in een reverse doggy.

Yasmine, zeker een top-act in Oase

BR, Sonny:wink:

Last Online
    16 augustus 2011 @ 11:25
    Discussies
    63
    Thanks
    0

Reden

Zaterdag 3 maart stond ik om klokslag 19.30 uur met abcd in de bar toen uiteraard zo 'pünktlich wie immer' Miss Sunshine binnengelopen kwam. Meteen toen ze me zag Hallo, lekker neuken in de keuken' was het eerste wat ze zei. Verkeerde invloeden van haar Nederlandse clientèle lijkt me:p

Last Online
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Blinzeln

Yasmine, dat is toch die Servische Brunette? Ik geloof dat ik wel een paar keer met haar samen de Sauna in ben geweest, die bewuste Zaterdag 3 Maart ook nog meen ik, twas iets van kwart over vier of zo , 's nachts dan he, Oase he daar kan dat.

Ze gaf een heerlijke massage in de Sauna. Doet ze op de kamer ook wel eens trouwens.

Dame komt inderdaad klokslag half acht binnen en komt dan vaak bij Big30 langs voor een gezellig praatje dat duurt dan iets van tussen de 30m en een uur, wil wil eens varieeren. Daarna volgt meestal dan nog een zeer bevredigend kamer bezoek met deze dame, later op de avond komt ze dan vaak nog eens langs en wordt er dan afgesproken tot een Sauna bezoek als afsluiting van de werkzaamheden want dat schijnt gezond te zijn :D.

Bovenstaand scenario heeft zich de afgelopen maanden reeds vele malen voltrokken, ben de tel kwijt geraakt :teuflisch.

Kan zijn dat ik een andere Yasmine voor mijn ogen heb want kan me niet voorstellen dat er van haar Nederlandse clientèle verkeerde invloeden uitgaan :D :thefinger!

Last Online
    2 februari 2011 @ 22:11
    Discussies
    2
    Thanks
    0

Standaard

Ja ik kan niet veel toevoegen aan wat er al over haar geschreven is. In eerste instantie lijkt ze op een 'girl next door' type. Ze ziet er leuk uit, is erg vriendelijk, je kunt een leuk gesprek met haar voeren. Zou graag zo'n buurvrouw hebben, dan was ik zeker vaker thuis, maar dit terzijde.
    Op de kamer is de service heel goed. Ze ontpopt zich als een waar pijpkonijn en vergeet geen plekje. Prima tijd met haar gehad.

Hooker friend

Last Online
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Daumen hoch

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hooker friend Bekijk bericht
    Door de drukte waren er wachttijden voor de kamers die soms opliepen tot een half uur. In ieder geval weer een lange sessie gehad met de Servische Yasmine. Een van de aardigste dames die ik ken in de sex-business. Heerlijke sex met haar gehad en weer helemaal bijgekletst.

Hooker friend
    Ze heeft dus meer fans uit Holland dan alleen maar Big30 :p! Yasmine is voor de duidelijkheid een Servische :D.
    Geen idee hoe vaak ik met haar een tevreden kamergang heb gemaakt gevolgd door zeer diep in de nacht nog een tevreden sauna gang met massage door Yasmine. Laten we zeggen een orde van grootte meer dan ik iets over haar heb geschreven .

:wink::wink:

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten