Haarkleur/-lengte : Diepzwart / Lang krullend (hele mooie krullen), brildragend
Lengte dame : 1,73m
Postuur/Cupmaat : Slank / 80 B/C puur natuur
Nationaliteit/Taal :Tunesische / Duits / Engels
Leeftijd : 20
Tatoeages/Piercings : Geen, was ze zelf trots op
Service: PZC, Neuken, beffen, geen FT, Geen Kussen
Voordelen: Goddelijk mooi lichaam
Nadelen: Kust niet
Tijdsduur : 30min
Prijs : 50 euro
Extra’s bij het bezoek:
Ik heb vele draadjes met de naam Chanel gevonden, maar het waren niet deze Chanel.
Ook niet de Tunesische Chanel welke in Relax werkt. Deze dame heeft in World (Polheim) gewerkt en werkt sinds gisteren in GT. Een fanatastisch mooi meisje, type fotomodel. Alles puur natuur, prachtig mooi gebit met witte tanden (kan zo in de brochure van Colgate)
Deze jonge dame was al door diverse ijsberen opgevallen, echter nog niemand was naar haar toegestapt. Ik zag mijn kans en sprak haar aan. Ze wilde stelde nog een trio voor, maar ik wilde haar alleen hebben. In de blokhut ontdeed ze zich van haar kleren en ik viel haast omver van wat mijn ogen toen te zien kregen. Cassandra heeft een mooi figuur, maar dit zit toch degelijk op dezelfde golflengte WOW ongelooflijk "mag ik dit zo neuken" dacht ik. Ik moest mezelf even in mijn arm knijpen, omdat ik dacht dat ik droomde. Ik stelde haar voor om haar een massage te geven, echter dit wilde ze niet. Ze maande me om op het bed te gaan liggen en begon me direct te kussen. Kussen op de mond ontwijkt ze, dit doet ze niet. Het kussen over mijn lichaam eindigde in een heerlijk pijpbeurt waarbij ze je met haar nog mooiere gezicht (zonder bril) aankijkt. Sjonge, wat een vrouw). Na het pijpen haar gebeft en met heel veel zekerheid kan ik zeggen dat ze heerlijk op mijn tong klaarkwam. Tijdens het beffen gooit ze haar benen echt helemaal naar achteren en manouvreed ze haar schaamlippen doormiddel van haar vingers in de juiste positie om door mijn tong aangeraakt te worden. Toen was het mijn beurt om haar te neuken. Ik heb me werkelijk in verschillende standjes helemaal in het zweet geneukt. Deze meid krijgt er geen genoeg van. Uiteindelijk in doggy het condoom volgespoten. Ik was na afloop helemaal gesloopt. Het is jammer dat ze niet kust, maar de rest en haar mooie verschijning maakt dit ruimschoots goed.
Chanel is een echte optick fick, maar zeker niet proffesioneel. Ze probeert het echt naar je zin te maken. Voor Sonny voor herhaling vatbaar.
BR, Sonny