Gisteren laat op de avond bij deze schoonheid binnengewipt.
En, ik zal het me niet beklagen, dit wordt alweer een lofzang over een Meisje van plezier.
Ik noem haar Meisje, want hoewel ze 26 is, blijft ze gewoon wow.
Zowel haar uitstraling, haar charmes, haar figuurtje, lijf, lichaam, leden, hart en ziel, eigenlijk mag je er niet over nadenken, of je wordt er zo wie zo verliefd op.
We hadden haar echt niet veel zien staan gisteravond, meestal was Sonja bezet, en de goede berichtgeving over haar heeft daar zeker toe bijgedragen.
Ik was al een keertje met Buba voorbijgewandeld, een anderskleurige vriend, nadat Anvers huiswaarts vertrokken was. (noot voor anvers: de vestenman met zijn vlaams lief )
Toen ik later nog even twijfelde, en haar aanstaarde voor haar raampje, kreeg ik vlug een knipoog, die me terug met beide voetjes op de grond bracht. Deze Meid kan makkelijk vergelijkingen als Angela en zoals Fluitje71 het beschrijft, next top model, weestaan. Erger nog, ze steekt er bovenuit, ze zou zo miss Poland kunnen wezen. 't Zou nog eens een leuk schandaal zijn, Miss Poland in ons skw
Mijn verhaal? Tja, Fluitje heeft het o zo mooi beschreven, en ik kan me volledig aansluiten, behalve bij één ding. Ze is inderdaad niet te bitchy. Maar das dan weer het enige minpunt, voor mij mag het net ietsje meer zijn, maar dat is natuurlijk persoonlijke voorkeur.
Telkens ik, nu, een dagje later aan haar denk, en wees gerust, ik doe dat, flits er het liedje van spinvis door me heen, smalfilm, ik weet echt niet waarom, maar ik ga jullie die flarden niet onthouden.
kben een man van 40 met een sigaret
kheb een buitenaardse stof in mijn bloed
verleden jaar werd ik ontvoerd door een ruimteschip
en sindsdien gaat het met mij niet zo goed
ik weet wel waar ze wonen want je kunt het zien
als je de letters van mijn naam omdraait
de waarheid is een raadsel en het gaat als volgt
t Is een goeie vriend, maar altijd te laat
een tijdje terug reed ik een fietser dood
gelukkig heeft geen mens mij gezien
het komt maar zelden voor dat ik een zin afmaak
en je maakt mij echt niks wijs
het noodlot is een raadsel en het gaat als volgt
het kost je niks en toch altijd prijs
als ik uitga ben ik een fotograaf
en ik ben schrijver als ik vrienden bezoek
op het ogenblik zit ik heel even zonder werk
maar binnenkort begin ik aan een nieuwste boek
dromen zijn een raadsel en het gaat als volgt
het smelt in je hoofd en niet in je hand
vandaag knipte ik een muis in twee
en die naaide ik toen mooi maar weer aan elkaar
ik heb een raadsel over vergetelheid en het gaat als volgt
wat doet pijn en telt voor twee
De eigenlijke recensie dan maar:
Na de knipoog, en nadat ik terug op aarde gezet was door de ruimtewezentjes, gedwee naar haar deurtje, en ze was zowaar nog mooier in 't echt dan achter glas. Ik begroette haar met een vriendelijke 'dag Sonja', niet echt origineel, maar ze bekeek me en deed de deur verder open. Ik ben haar naar de eerste verdieping gevolgd, het briefje van 50 overhandigd, want ik wou wel eens weten wat er allemaal mogelijk was voor het instaptarief. 'kHeb me in 't verleden veel te veel bezondigd aan te vlug te veel uit te geven, daarmee.
Wat er mogelijk was? Alles, bijna onbegrijpbaar dat deze Meid dit voor 50 euro allemaal doet. Lange wachtende rijen voorspel ik, in navolging van haar moeder, Paola. Tja, als Paola de Koningin is, dan is Sonja onze Poolse ongekroonde Prinses. Paola, er is opvolging verzekerd voor je.
Gezellig keuvelend, over koetjes en kalfjes (lees: mijn en haar job). Ineens stopt ze en bekijkt ze me. “Waarom weten alle mannen in de straat hier mijn naam”, terwijl ze uitdagend in haar setje voor me staat en mijn broek losknoopt. Tja, rplover, beken dan maar kleur. Ik leg het haar toch maar kort uit, en al pratend ontdoet ze me van al mijn verdere attributen. “Mannen toch, ik zal maar niet gaan lezen, want dan ga ik door het lint”, vertrouwt ze me toe. Frutselend trekt ze me op bed, zij heeft haar driedelig zwart lingeriesetje nog aan.
Ik lig daar poedelnaakt, man man, ben ik blij dat ik een man ben en haar kan aanschouwen in plaats van mezelf te moeten bekijken. Plots draait ze zich 90 graden, trekt haar slipje half naar beneden, waardoor haar prachtbillen half te voorschijn komen. “Wil je me zo...censuur censuur...”, daarij op mijn job bedoelend. Dat liet ik me geen twee keer zeggen. “Ja”. Oops, ik betrapte me erop dat het net iets te enthousiast moest overkomen. “Try it,and I kill you”, was haar korte maar bondige antwoord. Met een lach, die deze jongen nog gekker maakte dan hij al was.
Daarna begon ze, terwijl ze me in de ogen keek, aan een striptease zonder weerga, daar kan Demi (Moore) nog een lesje van leren. Eerst verwijderde ze haar zwarte ragfijne slipje, en draaide voorbij mijn aangezicht. Mijn blik verloor de hare enkel om al dat schoons te aanschouwen. Tot zover krijgt ze een perfecte 11, Fluitje. Het slipje gooide ze met een sierlijke zwaai net naast mijn hoofd, ai ai ai.
Al vlug volge haar zwarte BH, en een prachtstel borsten kwamen te voorschijn. 80B, 85B, ik ben nog zo in de war dat ik er niet uit ben momenteel
Even later volgde deel 3 van de stripshow, en ook dat deeltje belande naast mijn hoofd, waarna ze plaats nam naast me op bed, en me heerlijk begon te knuffelen, en met één hand down below begon te frutselen. Die had echt niet veel meer nodig Sonja.
En dat had Sonja ook bemerkt, ineens zat ze tussen mijn beentjes, kontje verleidelijk omhoog en gaf ze me een heerlijke pijpbeurt, met rubbertje, terwijl ze heerlijk met die 2 melocakes speelde, en zelfs met een vingertje ietsje lager wat plaagde.
Dat was oorlog, ik moest en zou raak schieten vandaag, maar liefst toch nog enkele standjes erbij. Alhoewel ze me zo gerust mocht klaarpijpen, dan zelfs was deze rec tot hier geraakt :-)
Af en toe betastte en streelde ze ook de rest van mijn lichaam, en ik nam gretig beide armen beet.
Wat het teken voor Sonja was voor het (betere) neukwerk.
Enkelen kunnen de neukvergelijking met Sonja maar aan hoor, ik noem ze in willekeurige volgorde, Laura, Paola, Stefany, Gina(maar dan totaal anders).
“En, kies maar”. “Neen, Sonja, doe maar waar jij zin in hebt”. Deze zin, met enkel het veranderen van voornaam zit standaard in mijn hoofd geprent. Zij koos dus voor een wilde Amozonenrit, eentje met de grote A (we zitten trouwens in Anvers, nietwaar?).
Stel jullie voor, ze blijft je gedurend geil aankijken, en af en toe praat ze zelfs nog ook. De zachte mmm's had ik al meer gehoord ooit, maar deze zijn zeker zo lekker. Dan weer gaan haar handen naar achteren, houden mijn benen vast, dan weer knelt ze haar borsten tussen haar armen.
Soms komt ze tegen me aanleunen, soms naar achteren, dan weer op en neer.
En intussen mag je met al dat moois spelen, zuigt ze op duimen en vingers.
Nu krijgt ze al een 13 op 10, Fluitje71.
Ik begrijp nog niet dat ik het zo lang kon uithouden. Ik heb haar dan maar gezegd: “Lief Sonjake, zo krijg je mij niet klaar, dat hebben er al meer geprobeerd”, waarna ze haar ritme steeds meer opvoerde, en nog beter haar best deed.
Toen ze het welletjes vond, kreeg ik het volgende bericht.”En nu ga ik jou eens lekker bekijken, jij hebt al genoeg gezien en gevoeld”.
Waarna ze de houding aannam van onze mascotte. Doggietime. Nu hangen er spiegels langs 2 zijden, en ze weet verdorie maar al te goed hoe ze verder oogcontact moet zoeken.
Ik weet niet hoe lang ik (en let op die woorden) zo met haar de liefde heb bedreven, maar het leek in ieder geval eindeloos. Die blik, dat kontje, die borstjes. Af en toe gleed haar hand ook tussen haar dijen, of trok ze die lekkere billetjes verder open. Diep is diep bij Sonja.
Na een eindeloze rit zakte ze steeds dieper weg, en begroef ze haar hoofd in haar lakens, en o o o, ze keek me niet meer aan, en legde beide handen gekruisd boven haar hoof.
Tijd voor deze jongen om nog even lekker diep te gaan, en ik pakte haar beide handen vanboven vast.
Toen ik er bijna was (ja ja, ik was er al een tijdje, maar niet op dat punt) hoorde ik haar steeds harder zuchten. Ze pakte ook mijn beide handen beet, en kneep er steeds harder in, en even draaide ze haar lief snoetje naar me toe.
Tja, toen verloor ik alle controle. En ja hoor, ze kneep de laatste druppel uit mijn handen
“Moe?” klonk het. “Neen, voldaan”. Meer kreeg ik er echt niet meer uit, maar toegeven, no way.
Als ik de Meiden niet beter kende, zou ik gezworen hebben dat ook zij een orgasme had beleefd. Neen, melocakeje, maar dat spreekt enkel in haar voordeel.
Dus de oscar voor beste acteerprestatie verhuist enkele ramen, en gaat voor mij naar Sonja, met een duidelijke meerderheid der stemmen. Ben eens benieuwd wat haar speach zou zijn.
Achteraf het wasje, nog verder gepraat, over vriendjes, mannen en vrouwen, tja, ze is perfect tot de laatste minuut, deze schoonheid.
Kga er maar over ophouden, anders wodt dit nog langer dan CUUP zijn vervolgverhaal, en ik wil nog meer over schrijven, ik ben met haar nog niet aan het einde van mijn Latijn.
Als slot een gedichtje, dat perfect bij haar past. Auteur: ikzelf. Datum: deze nacht geschreven.
Tot de volgende keer Sonja, en dan het dubbele spenderen, eens kijken wat je dan allemaal in petto hebt.
Ciao.
CHAOS
in duisternis blijf ik verweesd achter,
nachtelijke zonde, door je
intrigerende schoonheid met je
tedere, kinderlijke onschuld vol van
respekt, maar de
angst om jezelf te binden aan
mij, mijn godenkind, een
lawine-in-overvloed vol van liefde en
onweerstaanbare,
roekeloze sex met