Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7

Discussie: Alaya (Egyptisch)

Last Online
    7 november 2007 @ 00:59
    Discussies
    4
    Thanks
    0

Standaard Alaya (Egyptisch)

Haarkleur/-lengte : Donker/opgestoken
    Lengte dame : ± 1.65
    Postuur/Cupmaat : Slank/B
    Nationaliteit/Taal : Egyptisch/Duits
    Leeftijd : 22
    Tatoeages/Piercings : geen tatoeages, wel tongpiercing, navelpiercing en ook nog een klitpiercing.
    Service: Kussen,PZC,NMC,GFE,FT
    Voordelen: Je hoeft haar bijna niet te sturen, ze voelt je helemaal aan.
    Nadelen: Niet kunnen vinden
    Tijdsduur : 110 minuten
    Prijs : 125

Vanavond als afsluiter met Alaya in de kino wezen klussen. Van half twaalf tot ruim na enen. Was vrij vlot verkocht na haar "He Grosse" en haar zachte hand die Schlappi onder de handdoek snel gevonden had.

Moest voor een herhaling met Summer (Thaise) die naast ons in de ingang van de kino stond en nog tegensputterde "Nein das is mein Grosse" bedanken.

Alaya heeft een lekker lijf. Mooie taille, hol ruggetje, strak maar toch heel zacht huidje. Zoent lekker. Smaakt goed. Stevige tietjes. Geen moment verveeld met haar. Wat een topper. Pijpt alsof haar leven er van af hangt. Dat pijpen doet ze zo godvergeten goed - vooral zonder handjes - dat ik het niet kon laten om minstens 5 keer tussen het neuken door het rubbertje te verwijderen en van haar orale kunsten te genieten.

Afwisselend gezoend, gebeft, geneukt, laten pijpen. Kon er geen genoeg van krijgen met haar in die Kino. Heb zelfs van de film niks gezien. Had m'n handen vol aan haar. Geen gefake.

Wat vooral opviel was haar kwaliteit om aan te voelen wat je wilt. Zonder een profi te zijn. Je hoeft haar bijna niet te sturen. Bij het beffen trekt ze haar benen vanzelf omhoog. Na een tijdje berijdt ze je tong. Bij het op z'n hondjes flink hard doorneuken zet ze zich klem tegen de muur en duwt ze zichzelf nog harder tegen je pik aan . Bij het pijpen houdt ze haar handjes vanzelf thuis . Om nog maar te zwijgen van de manier waarop ze het zonder aanwijzingen klaarspeelt om doggystyle haar benen zover te spreiden dat je je wel welkom moet voelen, terwijl ze met haar buik plat op het bed ligt en haar kontje hoog in de lucht steekt :green_smi . Woehaa. Zo heb ik het er nog geen een zien doen.

Na al eerder wat handen over m'n billen van 2 andere vrouwen gevoeld te hebben, kwam Summer er na een uurtje bij liggen met de vrij directe vraag of ze kon helpen. Heb maar bedankt. Die Alaya kon dat best zelf af .

Een hete sessie afgesloten met nog een kwartiertje pijpen gevolgd door FT.

Voor mij was zij (heb er inmiddels een flink stel in GT gehad, waaronder Roxana, Melissa, Anja, Summer, Sonja en Sonny) tot nu toe de beste.

Heb trouwens geen idee van haar arbeidsverleden, zal het de volgende keer eens vragen.

Weer een GFE in GT erbij!

Last Online
    26 april 2018 @ 12:03
    Discussies
    197
    Thanks
    13

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Schlappi
    Voor mij was zij (heb er inmiddels een flink stel in GT gehad, waaronder Roxana, Melissa, Anja, Summer, Sonja en Sonny) tot nu toe de beste.
    Wie, IK????

BR, Sonny

Last Online
    23 juni 2015 @ 22:07
    Discussies
    40
    Thanks
    0

Reden ja hoor....

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop
    Wie, IK????

BR, Sonny
    Kom jij dan uit Montenegro, Sonny ? En heb jij zulke mooie bruine ogen ?

W-L

Last Online
    23 juni 2015 @ 22:07
    Discussies
    40
    Thanks
    0

Standaard dit is wel een echte recensie...

Sorry, Sonny-boy....

Ik de dame een paar weken terug in de 'Kino' ontmoet. Bijzonder apart gezichtje, beetje Afrikaans, beetje Aziatisch. Ze lacht leuk. Ik dacht dat ze Alana heette, maar die rotherrie in GT ook....

Leuk mee gekletst, leuk mee zitten friemelen op de gang en daarna naar een kamer geweest. Niks mis mee, inderdaad.

Herhalingsgevaar : reeel.

W-L

Last Online
    Discussies
    4
    Thanks
    0

Standaard

Nee, niet jij Sonny, haha. Sonny mit umlaut en sili-DD.

Kleine correctie in het profiel van Alaya: ze heeft een tatootje in haar rechterzij. Viel me vandaag pas op

Last Online
    Discussies
    4
    Thanks
    0

Standaard

Heb 't even gevraagd. GT is tot nu toe haar enige plek. Ze zegt er al 6 maanden te zitten.

Last Online
    25 november 2024 @ 09:32
    Discussies
    21
    Thanks
    271

Standaard

ik ben zaterdag ook met deze mooie dame meegegaan...eerst wat zitten spelen in de kino en toen naar de kamer... verder als pijpen en 69 zijn we niet gekomen...deze dame pijpt zo goed dat het niet lang vol te houden is... zeker voor herhaling vatbaar !! denk dat ik vandaag maar weer eens naar GT rij !

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten