-
10 november 2006, 15:16
Rita (Venezuela)
Naam : Rita
Haarkleur/-lengte : donker halflang haar, krullenkop.
Lengte dame : 1.70m
Postuur/Cupmaat : zeer slank tot mager , A-Cup
Nationaliteit/Taal : Venezuela, Engels en Spaans (geen Duits)
Leeftijd : ongeveer 35 jaar
Tatoeages/Piercings : -
Service : Goed. Zoenen, beffen, aftrekken, NMC, PZC
Bijzonderheden :erg mager
Gisteren mijn oog laten vallen op Rita (een Venezulaanse) of eigenlijk viel haar oog op mij..... een snel oogcontact was voldoende voor haar om aan te schuiven. Rita is pas enkele dagen in GT (zelfs pas enkele dagen in Duitsland) maar is bepaald niet verlegen, gaat aktief op jacht.....
Blijft zeker 'n maandje hier zei ze en op mijn vraag op welke dagen ze in GT is antwoordde ze "Alle dagen, ik heb eigenlijk toch niets anders te doen...." (is ook 'n motivatie.....)
Rita heeft 'n flinke halflange krullenbos, haar gezicht is niet echt verfijnd en ze is zeer slank (op het magere af bleek me later op de kamer....)
Op het moment dat ik met haar afsprak keek ik op mijn horloge en kwam tot de ontdekking dat ik eigenlijk al weg had gemoeten...... bleek ook nog sleutelcrisis te zijn... zodoende bleef er wel erg weinig tijd over voor kamerbezoek... toch maar doorgezet...
Als ze is ontdaan van kledij blijkt eigenlijk pas hoe mager ze eigenlijk is, ingevallen borstjes, ribbetjes die je kunt tellen, een zwerfkatje eigenlijk... (misschien is ze dat ook wel...)
Vanwege tijdgebrek niet toegekomen aan een uitgebreid dienstenonderzoek, zoenen is ok, had ik aan de bar al ervaren, aan enthousiasme ontbreekt het haar niet, ze wil graag aan de slag.....
Omdat ik had aangegeven over weinig tijd te beschikken ging ze voortvarend te werk...... pijpen heeft ze wel vaker gedaan zo te merken en op de 'Latina-way' zal ik maar zeggen, kenners weten wel wat ik bedoel.....
Zo heeft ze het ook afgemaakt en dat was niet verkeerd......
Helaas moest ik het hierbij laten dat moeten we dus maar bewaren tot een volgende keer hoewel ik twijfel of er die komt, ze is me toch echt iets te mager en ook wel wat jagerig......
Maar het is een vriendelijke meid met goede pré- en aftersales....
-
-
2 februari 2007, 19:53
Rita, Venezuela, fantastisch
Vandaag in de kino tegen Rita opgelopen, en dientengevolge de beste (kinky) sex gehad in mijn gehele (jaar) GT periode. Pijpen incl. haar vinger in mijn achterste, en even later zelfs haar tong. Ongelovelijke sex met haar gehad. Ik heb eigenlijk al teveel details genoemd. Helaas was dit, vrijdag 2 febr., voorlopig haar laatste dag in GT, want ze ging voor twee maanden weer terug naar Venezuela. Echt helaas want dit was een "once in a lifetime experience". Ik wilde vandaag eigenlijk nog een tweede meisje kiezen, maar heb hiervan afgezien omdat iedere ervaring in het niet zou vallen bij deze Rita. Ik tel nu dus twee maanden de dagen af, en hoop haar ooit nog een keer terug te zien in GT.
-
Tags voor deze discussie
Regels voor berichten