Haarkleur/-lengte : Blond/Donkerblond - Lang
Lengte dame : 170
Postuur/Cupmaat : Slank - C
Nationaliteit/Taal : Duits/Italiaans - Duits
Leeftijd : 24 – 28
Tatoeages/Piercings : Tatoo op Rug (Naam), Droeg een bril
Service: PZC, Stelde zelf voor AV en FT
Voordelen: Ziet er leuk uit en pijpt niet slecht
Nadelen: Zeer Profesioneel, Doet het met weinig gevoel, verkoopt iets te graag extra’s
Had al een aantal keer een meisje gespot dat er voor mij erg verleidelijk uitzag,
lekker figuur, leuke uitstraling, een bril op, hierdoor kreeg ze een look die mij wel aansprak, en ook het bikinietje dat ze aanhad completeerde het plaatje.
Toen ik met wat medeijsberen in de pool zat en een van hun vertelde
over een zeer goede ervaring met een meisje met een bril op dacht ik meteen aan haar, even later zag ik haar zitten bij de kino en een afspraak was dan ook snel gemaakt, nog even gevraagd of ze zoende en hierop was haar antwoord zeker,
Toen we in de blokhut aankwamen had ik al vrij snel in de gaten dat dit geen succes zou worden, :angryfire het zoenen wist ze handig te ontwijken, pakte alles een beetje snel, met weinig gevoel en erg professioneel aan, ik moet wel toegeven pijpen deed ze zeker niet slecht, maar dat was in mijn ogen ook een van de weinige positieve dingen, toen ze ook nog op de commerciële toer ging met de extra’s had ik het helemaal wel gehad, heb dit vriendelijk afgewezen, en toen mijn ding gedaan, een gefaket, dat wil je niet weten, condoompie volgespoten, naar de kleedkamer, met haar afgerekend, kreeg nog wel een kusje op mijn wang en als een weerlicht verdween ze,
Aftersales 0,000000
Kans op herhaling Niet Groot zo'n 0.000000
Later sprak ik de ijsbeer die zo tevreden was over het meisje met het brilletje,
En hoorde dat hij me van de kamer had zien komen en zei die bedoelde ik niet hij bedoelde bij nader inzien Alexa, die wel goed schijnt te zijn.
Het wordt toch tijd voor rugnummers daar in GT
Binky