Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 26
    Last Online
    10 januari 2025 @ 16:04
    Discussies
    22
    Thanks
    0

Standaard Cindy (Duits/Italiaans)

Haarkleur/-lengte : Blond/Donkerblond - Lang
    Lengte dame : 170
    Postuur/Cupmaat : Slank - C
    Nationaliteit/Taal : Duits/Italiaans - Duits
    Leeftijd : 24 – 28
    Tatoeages/Piercings : Tatoo op Rug (Naam), Droeg een bril
    Service: PZC, Stelde zelf voor AV en FT
    Voordelen: Ziet er leuk uit en pijpt niet slecht
    Nadelen: Zeer Profesioneel, Doet het met weinig gevoel, verkoopt iets te graag extra’s

Had al een aantal keer een meisje gespot dat er voor mij erg verleidelijk uitzag,
    lekker figuur, leuke uitstraling, een bril op, hierdoor kreeg ze een look die mij wel aansprak, en ook het bikinietje dat ze aanhad completeerde het plaatje.

Toen ik met wat medeijsberen in de pool zat en een van hun vertelde
    over een zeer goede ervaring met een meisje met een bril op dacht ik meteen aan haar, even later zag ik haar zitten bij de kino en een afspraak was dan ook snel gemaakt, nog even gevraagd of ze zoende en hierop was haar antwoord zeker,

Toen we in de blokhut aankwamen had ik al vrij snel in de gaten dat dit geen succes zou worden, :angryfire het zoenen wist ze handig te ontwijken, pakte alles een beetje snel, met weinig gevoel en erg professioneel aan, ik moet wel toegeven pijpen deed ze zeker niet slecht, maar dat was in mijn ogen ook een van de weinige positieve dingen, toen ze ook nog op de commerciële toer ging met de extra’s had ik het helemaal wel gehad, heb dit vriendelijk afgewezen, en toen mijn ding gedaan, een gefaket, dat wil je niet weten, condoompie volgespoten, naar de kleedkamer, met haar afgerekend, kreeg nog wel een kusje op mijn wang en als een weerlicht verdween ze,

Aftersales 0,000000
    Kans op herhaling Niet Groot zo'n 0.000000

Later sprak ik de ijsbeer die zo tevreden was over het meisje met het brilletje,
    En hoorde dat hij me van de kamer had zien komen en zei die bedoelde ik niet hij bedoelde bij nader inzien Alexa, die wel goed schijnt te zijn.
    Het wordt toch tijd voor rugnummers daar in GT

Binky

Last Online
    22 december 2013 @ 19:10
    Discussies
    52
    Thanks
    0

Frage

Dit is dan Cindy2 want we natuurlijk nog die hele poolse Cindy.

saluti L Diablo
    Little Don of Golden time:guilty[1]

" rispetto per una donna "

Last Online
    Discussies
    22
    Thanks
    0

Standaard Draagt niet altijd een bril

Vorige week zondag was ik nog even in GT
    Toen was ze er ook, wist eerst niet zeker of zij het was
    Oorzaak............Nee geen dementie,... ze droeg nu GEEN BRIL :D
    Dame nog eens goed bekenen en is ook herkenbaar aan een
    Horizontale Tatoo op haar onderrug met een naam van iemand
    Ze ziet er wel eruuuug lekker uit, jammer dat de service me zo slecht was bevallen.
    Wat me ook opviel is dat ze zich nogal eens een keer omkleed

Binky

Last Online
    18 januari 2008 @ 23:08
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Compleet drama deze Cindy. Slechte service, brabbelt van alles in onverstaanbaar Duits. Slechter zijn ze niet te krijgen. Ik kreeg hem er ook bijna niet van omhoog. Aangezien ik er toch was heb ik zelf maar mijn eigen hand gebruikt want met haar hulp ging het niet lukken.

Als het me goed bevalt geef ik altijd meer dan € 50,-, echter in die categorie viel zij zeker niet. Dus ik stond klaar met mijn 50, zegt ze plotseling dat ik € 125,- moest afrekenen. Vanwege extra services, waaronder anaal. Laat ik daar nou zelf niks van gemerkt hebben!!!???

Het is echter mijn eer te na om grote stennis te maken dus onder protest heb ik uiteindelijk afgerekend.

Heel ver uit de buurt blijven van deze dame zou ik zeggen.

Last Online
    11 januari 2025 @ 10:54
    Discussies
    197
    Thanks
    2.499

Standaard

ai ai ai..........uiteraard heb je je trots, maar om nu meer dan het dubbele te betalen........dan blijven de dames (als je dit woord nog kunt gebruiken) dit gewoon doen natuurlijk

Last Online
    Discussies
    22
    Thanks
    0

Standaard

Ik vindt het een hele mooie meid om te zien
    Lekker figuur
    Dus ben ik er ook eens ingetrapt
    En inderdaan op de kamer, een drama
    Het enigste wat ze doet is aandringen op de extra's

Laatste keer kwam ze ook weer verleidelijk op me af

Maar heb toen bedankt voor de eer

Binky

Last Online
    13 december 2016 @ 15:09
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard Cindy mat tatoo naam van haar vriend op haar onderrug

We hebben toch ook een Duitse/Italaanse Cindy in PHG gehad.

Ook zij had een naam van haar vriend onder op haar rug staan en had een prachtig figuur ,heeft gewerkt in 2004/2005 PHG

Is dit dezelfde of weet iemand hier meer over.
    Zij sprak namelijk wel goed Duits dacht ik

Last Online
    Discussies
    22
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen
    We hebben toch ook een Duitse/Italaanse Cindy in PHG gehad.

Ook zij had een naam van haar vriend onder op haar rug staan en had een prachtig figuur ,heeft gewerkt in 2004/2005 PHG

Is dit dezelfde of weet iemand hier meer over.
    Zij sprak namelijk wel goed Duits dacht ik
    Het prachtige figuur van deze kan ik bevestigen
    Niet supperslank maar wel heel lekker
    Staat inderdaad met niet zulke hele kleine lettertjes een naam op haar rug.

Binky

Last Online
    9 maart 2009 @ 22:12
    Discussies
    94
    Thanks
    0

Standaard

De Duits-Italiaanse Cindy is een vriendin van Duitse Jessica. Ben er ooit 1x mee geweest, kan me er weinig van herinneren, en dat is geen goed teken. Erg profi, niet echt slecht maar er zijn zoveel betere...

Last Online
    22 december 2013 @ 19:10
    Discussies
    52
    Thanks
    0

Reden

Als ze echt uit Italy komen dan kan je het proeven:D dus laat mij eerst maar proeven en dan zal ik het jou vertellen waar ze vandaan komen:p

Saluti L Diablo
    Little Don of Golden time:guilty[1]

" rispetto per una donna "

Last Online
    18 juli 2012 @ 10:45
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Na een lekker date met Emily met door Cindy laten overtuigen. Ik heb nog even weerstand geboden maar toen ze met vertelde dat ze een op de kamer een beest was heb ik met toch laten vangen. De geile praat was er nog wel maar voor de rest nogal professioneel en fake. Ze bleef maar zeuren dat ze Spermapolizei wou spelen en me wou proeven wat ik dan uiteindelijk maar gedaan heb maar dit was zeker niet voor herhaling vatbaar

Last Online
    11 januari 2023 @ 09:58
    Discussies
    2
    Thanks
    3

Standaard

Op de kamer vertoonde Cindy(zoals ook al door anderen geschreven) wat professioneel gedrag. Ze vroeg direct of ik anaal wilde. Ik zei dat ik dat best wilde, maar dat ik voor een eerste wip met een mij onbekende dame het standaard tarief van 50 euro zou gaan betalen.
    Voor dit geld was ik niet te beroerd om haar anaal wens te vervullen, echter tot mijn verbazing was haar behoefte tot anaal plots een stuk minder. Pfffff vrouwen…Ik begrijp ze niet. Cindy heeft wel een lekker lijf en pijpen was redelijk. Tijdens het pijpen ook maar even Cindy geproefd, echter het voelde toch allemaal wat gehaast. Ik besloot om dan maar het enige juiste te doen en dat is lekker wippen op z’n hondjes. Op deze manier maakt het niet uit of een dame goed of slecht op de kamer is. Je gaat erachter zitten, pakt haar stevig bij de heupen en flink door stoten. In de spiegel zie je dan lekker de tieten op het ritme van jou stoten bewegen. Na de wip toch nog even een sigaret met Cindy gerookt en al met al was de ervaring redelijk. Zelfs na het kamer bezoek nog een aantal keer met Cindy even gesproken. Ik denk als ik de verhalen lees hier en op het andere forum dat ik met Cindy nog een van de betere ervaringen heb gehad.

Last Online
    23 april 2012 @ 19:54
    Discussies
    127
    Thanks
    149

Standaard Bunny

27 augustus met haar naar de kamer geweest. Dit kwam vooral dat ze een lekker kort rokje aan had, zonder slip eronder. Dat zag er heel erg geil uit. Het rare is dat ze zichzelf geen Cindy meer noemt?? Zij noemde zichzelf toen Bunny (zij spreekt het uit als Banny). Afgelopen woensdag toch nog een keer naar haar naam gevraagd en weer Bunny.
    Even over de sessie van 27 augustus. Vond de prestaties niet slecht, en ze heeft best een lekker lichaam. Echter met afrekenen een probleem. Ze wilde dat ik afrekende voor een uur, terwijl we maar 35 minuten op de kamer waren geweest. Ik heb geen zin in ruzie en heb het maar betaald.
    Kan iemand bevestigen dat ze zichzelf tegenwoordig Bunny noemt?

Last Online
    5 september 2021 @ 09:08
    Discussies
    7
    Thanks
    55

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door timjava Bekijk bericht
    Kan iemand bevestigen dat ze zichzelf tegenwoordig Bunny noemt?
    Ik heb gisteren ook even gesproken met een blondine, die zich Bunny noemde.
    Beschrijving klopt.

Geen kamerbezoek mee gedaan.

S.:wink:
    "Men, it has been well said, think in herds. It will be seen that they also go mad in herds, while they only recover their senses slowly and one by one."

Charles Mackay, "Extraordinary Popular Delusions and the Madness of Crowds" (1841)

Last Online
    24 augustus 2013 @ 10:12
    Discussies
    7
    Thanks
    0

Standaard

Gisteren een verrassende sessie gehad met Cindy/Bunny. Cindy/Bunny is een leuke meid, maar heeft wel haar stemmingen. Ik heb zowel goede, als mindere ervaringen met haar. Volgens Mink zat ze gisteren wel goed in haar vel en besloot na wat fozen in het halletje bij de deur van de bar met haar naar de kamer gegaan.

Voor de afwisseling had ze ijsblokjes meegenomen ! Heren IJSberen, dat moeten jullie toch eens meemaken. Het is een zeer sentiationele ervaring gepijpt te worden met een ijsklontje in haar mondje.

Verder op de kamer veel lol gehad, prima sessie.

Mazzel,
    Mink

Last Online
    15 april 2022 @ 23:19
    Discussies
    59
    Thanks
    942

Standaard

Voor een gesprek een hele leuke dame, ziet er erg lekker uit met dat geruite rokje. Het was ergens in oktober dit jaar dat ze na enkele maanden afwezigheid weer terug was. Het was 17 uur en ik was haar eerste klant en laatste die dag. Voelde zich niet lekker dat ze niet gewilt was die dag en dat ze na een lange tijd weer aan het werk moest.
    Op de kamer een lekkere massage gehad, van te voren wist ik dat ze niet deed aan TZ, maar dat nam ik voor lief. Borsten hingen wel wat maar pijpen en FT was prima.
    Deze week was ze gewoon weer aanwezig, en had hetzelfde outfit aan....:-(

Last Online
    8 januari 2025 @ 03:48
    Discussies
    32
    Thanks
    3.364

Standaard

dat ze na een lange tijd weer aan het werk moest
    komt niet erg vrijwillig over.......
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

Last Online
    15 april 2022 @ 23:19
    Discussies
    59
    Thanks
    942

Standaard

ze had het erover dat iemand anders haar identiteit had gebruikt voor dingen. Nu moest zij dokken. Kan een lulverhaal zijn, maar ik ga ervan uit dat je zoiets niet verzint, anders had ze wel verteld dat ze haar studie moest afmaken of zo...;-) Die dag dat ze weer terug was kwam ze niet erg blij over. Maar deze week was ze toch monter en heel erg aardig hoewel ik direct had gezegd dat het met haar niets zou worden omdat ze niet TZ.

Last Online
    5 februari 2012 @ 17:55
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Vandaag eens langsgegaan in de GT en ik zag daar een grote aantrekkelijke blondine, die volledig aan de hierboven vermelde beschrijvingen voldeed, die me ineens vastgreep in de gang aan de kino. Het was inderdaad Cindy ,half Duitse half Italiaanse met een tattoo op haar onderrug. Naar haar zeggen was ze 26 jaar en werkte ze er al 6 jaar lang dus ik dacht een vrouw met ervaring in het vak, dat zag ik wel zitten.

Echter eenmaal op de kamer moest alles vlug gaan en vrij koud en kil. Haar lichaam vertoonde ,eenmaal ze zich ontdeed van de kledij, een heleboel striemen op haar onderbuik en bekken alsof ze afgezien had van een zwangerschap en haar borsten begonnen toch al wel wat af te zakken. Ze begon meteen met PZC maar al van het begin had ik door dat haar enige doel was me zo snel mogelijk in haar bek te laten klaarkomen en de boel af te sluiten. Toen ik ze onderbrak dat het eventjes genoeg was en dat ik wel wat anders van plan was met haar voordat ik klaarkwam heb ik haar een tiental seconden in missionaris genomen waarna ze ineens de boel stop zette omdat het 'te pijnlijk' was en ze me toch maar wou klaarzuigen. Dit leek me eerder zever maar wat doe je eraan op zo'n moment... Dan toch maar laten klaarkomen met die bijna verplichte pijpbeurt en dan afrekenen die handel voordat ze nog allerlei extra's ging forceren, waarvan het origineel niet de bedoeling was.

Om het kort te houden,

slechte ervaring
    zeer kil en forceert je naar extra's toe
    geen GFE
    wegblijven van deze dame is de boodschap

Last Online
    20 januari 2025 @ 16:07
    Discussies
    18
    Thanks
    11

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Papaay Bekijk bericht
    Om het kort te houden,

slechte ervaring
    zeer kil en forceert je naar extra's toe
    geen GFE
    wegblijven van deze dame is de boodschap
    Wat ontzettend sneu voor je dat je allereerste recensie, als ijsbeertje, nu moet openen met het beschrijven van zo'n kutervaring!
    Anyway, deze recensies over te vermijden meiden zijn meer dan welkom!

Volgende keer beter!
    Het leven is te kort om lelijke meiden te verwennen

Last Online
    23 januari 2012 @ 17:51
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard

Oeiiiiiiii ben ik blij dat ik me van haar los geworsteld heb !

Last Online
    26 oktober 2024 @ 08:23
    Discussies
    14
    Thanks
    278

Standaard

durf het niet met 100% zekerheid te zeggen maar ik heb sterk het vermoeden dat deze dame ( na deze berichten hierboven gelezen te hebben ) mijn allereerste ervaring in GT was , nu al ruim 2 1/2 jaar geleden .
    Ik zag haar gistermiddag inneens weer eens na lange tijd en stapte uit lichte nieuwsgierigheid op haar af , tot mijn verbazing noemde ze zich cindy terwijl ik toch danny of iets in die trend in mijn hoofd had zitten , die 2e naam bevestigde ze even later aan mij .
    en ja mijn ervaring met haar toendertijd was ook vrij matig .
    Give me control of a nation's money supply and i care not who makes it laws
    mayer rothschild , private banker
    rookworst zonder r is ook worst ,

Last Online
    19 mei 2012 @ 14:38
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Mijn advies: heb argwaan bij vrouwen met brillen!

Last Online
    Gisteren @ 07:56
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Daumen runter Grote vergissing !

Cindy

Half Duits en half Italiaans. Dat is haar verhaal, maar volgens mij is ze half Duits en half Turks. Aanwijzingen genoeg na wat kletsen, de omgang en een tatoeage. De voorlaatste keer al even met haar staan lullen, maar toen was er niets van gekomen omdat Jolina er toen een stokje voorstak. Nu deze keer was het wel haar beurt. Altijd goedlachs, vriendelijk en naar mijn smaak een mooi wijfje.

Het mag dan allemaal veel belovend zijn en je koestert toch wel wat verwachtingen, maar dan blijkt dat het toch niet zo’n goed idee was. Tongzoenen weinig… En als het dan toch gebeurt is het barslecht en zonder gevoel. Voorspel nihil. Een korte massage is matig en het neuken zelf tenslotte was redelijk te noemen. Het is zo’n typisch mokkel dat ik ergens bij de lagere middenklassers zou klasseren in mijn ranglijst. Maar toen we van de kamer gingen, wist ik niet wat me nog te wachten stond.

Aan mijn locker vraag ik haar wat mijn schuld is. Geef maar wat je denkt dat goed is. Daar krijg ik al klodderkloten van. Zeg simpelweg en rechtuit de prijs, want indien ik minder zou geven dan gaan ze toch beginnen zeuren. Nog voor ik wat biljetten uit mijn geldbeugel zou snokken, vraag ik haar dan maar hoelang we op de kamer waren. Al wist ik dat zeer goed, daar ik zeker in GT altijd mijn uurwerk check bij aanvang. Ik was met haar 40min op de kamer dus. Die wijven zijn geslepen genoeg om daar een uur van te maken, terwijl ik in andere clubs soms slecht een halfuur dien te betalen. Maar dus nam ik vrede met een uur. Weet je wat ze uiteindelijk zegt??? Een uur en 20minuten. Ik keek haar aan en zij geneerde zich niet. Ik denk eerder aan 40min, beet ik terug. Neenee… op papier staat een uur en 40minuten zegt zij. Ik stelde haar voor een keuze: ofwel zou ik een uur en 20 minuten correct betalen en dan zou ik nooit nog met haar de kamer opgaan en zou ik haar bij iedereen afraden. Oftewel gingen we samen naar de theke en gingen we daar een hoop heibel verkopen en zou ik uiteindelijk toch gelijk krijgen. En eerlijk gezegd: ook dan zou ik haar nooit meer nemen of aanraden, maar dat zei ik natuurlijk niet. Tegen mijn verwachting in koos ze voor de eerste optie, ondanks het feit dat ik haar wijsmaakte dat ik een rijke jood ben die zijn geld niet op krijgt aan de vrouwen. Ik vroeg haar dus opnieuw hoeveel het exact was en ze zei me ook opnieuw dat ik naar eigen goeddunken moest betalen. Ik speelde het dus ook maar vuil en toverde 100€ uit mijn zak, wat sowieso teveel was (niet alleen omwille van de tijd, maar ook omdat ze met die service in Aken achter de venster mocht zitten aan 30€/halfuur. Ze greep de 100€ vrank uit mijn jatten en begon nog wat te jammeren dat het toch niet genoeg was. Hoepel op, gebaarde ik en ik borg mijn geldbeugel terug op in de locker. Ze bleef daar nog even lamlendig ronddraaien, maar droop toch af zonder nog veel ellende te verkopen.

Blijkbaar moet je zo op Turkse reageren… Ze zijn dat gewend, want het merendeel van de Turkse mannen doet dat ook. Niet alleen bij hun eigen vrouwen, maar ook in Clubs… Let daar maar eens op. Het was duidelijk dat ze die omgang gewend is en dat je met lief zijn en beleefdheid toch maar voor de gek gehouden wordt bij dat soort snollen.

Als bij wonder kom ik haar wat later nog enkele keren in de bar tegen en daar deed ze vriendelijk en lief tegen mij alsof ze achterlijk was. Ik kan hier wel een hoop shit over haar schrijven, maar de pre- en aftersales waren wel naar behoren. Helaas voor haar had ik daar toch geen behoefte aan. Nooit meer en zeker geen aanrader!
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

25. Onderstaande 3 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

bosbeer ( 3 augustus 2012),gignnl ( 3 augustus 2012),Megaboob ( 3 augustus 2012)

Last Online
    8 januari 2025 @ 03:48
    Discussies
    32
    Thanks
    3.364

Standaard

Ken Cindy al geruime tijd,ze werkt er al sinds 2006,en voor mij na enkele keren kameren een TMM.
    Service is inderdaad op sommige punten minimaal en hoofdrekenen was op de huishoudschool ook niet haar sterkste vak.
    Ze is wel aardig maar daar houd het voor mij ook mee op.
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten