Haarkleur/-lengte : lang donker bruin stijl
Lengte dame : 160/165
Postuur/Cupmaat : slank cup A
Nationaliteit/Taal Roemeens/duits,engels
Leeftijd : 23
Tatoeages/Piercings :piercing onder in lip boven in lip,en navel en in de klit
Service: FT,NMC,PZC.TZ,deeptroath
Voordelen: enorm geile look:p :p
Nadelen: geen
Tijdsduur :1 uur
Prijs :100 ( met fooi)
Extra’s bij het bezoek:
after sales
Deze dame had ik een week terug ook al gespot en constant kruisde onze blikken elkaar en was er klik,ze heeft een lekkere geile look,super slank,mooie billetjes en loopt topless. Nadat ik naast haar op de barkruk had plaatsgenomen,vroeg ze of ok zin had om mee naar buiten tegaan en samen onder de dekens tegaan liggen. Dat dus ten uitvoer gebracht.
Toen we daar plaats hadden genomen begon ze lekker spontaan te tongen en te kroelen. hiervan een heel tijdje genoten want er was ook nog een wacht tijd voor de sleutel. Toen met haar naar blokhut 12 vertrokken.
Daar aangekomen lekker heftig verder en toen haar maar eens verwend met me tongetje(mmm klit piercing),en hier zat wel beweging in want telkens weer kwam haar gehele bovenlijf los van het matras en moest ze nme afremmen:D Na een tijdje heb ik me rubbertje omgegooit en in mis van start gegaan,al snel kwam ze iets te snel zei ze en ze wou nog wel een ronde. Oke dan maar mer de rodeo verder en wat een body heerlijk,lekker licht. Het ideaale voor mij:D uiteindelijk aardig wat doorgenomen van de kamasutra handleiding,en een behoorlijke tijd me ontploffing uitgesteld. Dit bewaard voor het einde.
Top meid lekkere goede totale sex groot herhalings gevaar.
saluti L Diablo