Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
    Last Online
    @
    Discussies
    78
    Thanks
    86

Daumen hoch Julia (Grieks/Kroatisch) (GT)

Haarkleur/-lengte : halflang blond
    Lengte dame : 1.70
    Postuur/Cupmaat : slank c
    Nationaliteit/Taal : Grieks/Kroatisch, vloeiend duits, engels, russisch e.v.m.
    Leeftijd : 30
    Tatoeages/Piercings: op linker bovenarm
    Service: nmc, pzc, ft, beffen, geen av
    Voordelen: vriendelijk, goedlachs, uitstekende service
    Nadelen: geen
    Tijdsduur :60 min
    Prijs : 100
    Extra’s bij het bezoek: FT

Som bij "service" alle diensten die de dame verleent even op .

Ja, wat zal ik nog over haar vertellen zonder in herhaling te vervallen. Ik had haar toch wel een beetje gemist op donderdag, maar gelukkig werd ik daar door de andere dames keurig overheen geholpen . Op vrijdag had ik me voorgenomen om niet vóór de avond naar de kamer te gaan, ik had namelijk nog wat overgevoeligheid van de vorige dag overgehouden en dat ook al aan verschillende dames die interesse toonden gemeld. Dit ging héél lang goed. Ik dacht bij mezelf: "goedzo volhouden jongen dat is pas karakter". En toen gebeurde het. Ik kwam vanuit de tuin door de gang en daar stond ze. Onverwacht. Wat zag ze er weer geweldig uit en met die mooie glimlach. Ze was net binnen. Had een maandje pauze gehouden, net als ik. Voor haar alleen al heb die 15 uur heen en terugreis over, geen twijfel. Mijn sterke wil was meteen gebroken. Het vlees is en blijft zwak. Ja, het schijn dat de meeste ijsberen dat verschijnsel kennen. Zij is mijn zwakke punt in GT. Ik was weer verkocht. Ik was wéér haar eerste kamerbezoek voor haar, net als toen alweer vijf weken geleden. Dejà vu. Het werd weer een geweldig treffen, zelfs zo geweldig dat ik voor de rest van de avond vrij af nam van de kamerbezoeken en mij hierdoor kon richten op het integreren van deze toch wel bijzondere gemeenschap. Het leven is zo kort, maar wat kan het toch mooi zijn.

Last Online
    @
    Discussies
    78
    Thanks
    86

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carpe Momentum
    Ja, wat zal ik nog over haar vertellen zonder in herhaling te vervallen. Ik had haar toch wel een beetje gemist op donderdag, maar gelukkig werd ik daar door de andere dames keurig overheen geholpen . Op vrijdag had ik me voorgenomen om niet vóór de avond naar de kamer te gaan, ik had namelijk nog wat overgevoeligheid van de vorige dag overgehouden en dat ook al aan verschillende dames die interesse toonden gemeld. Dit ging héél lang goed. Ik dacht bij mezelf: "goedzo volhouden jongen dat is pas karakter". En toen gebeurde het. Ik kwam vanuit de tuin door de gang en daar stond ze. Onverwacht. Wat zag ze er weer geweldig uit en met die mooie glimlach. Ze was net binnen. Had een maandje pauze gehouden, net als ik. Voor haar alleen al heb die 15 uur heen en terugreis over, geen twijfel. Mijn sterke wil was meteen gebroken. Het vlees is en blijft zwak. Ja, het schijn dat de meeste ijsberen dat verschijnsel kennen. Zij is mijn zwakke punt in GT. Ik was weer verkocht. Ik was wéér haar eerste kamerbezoek voor haar, net als toen alweer vijf weken geleden. Dejà vu. Het werd weer een geweldig treffen, zelfs zo geweldig dat ik voor de rest van de avond vrij af nam van de kamerbezoeken en mij hierdoor kon richten op het integreren van deze toch wel bijzondere gemeenschap. Het leven is zo kort, maar wat kan het toch mooi zijn.
    Volgens mij is dit toch een andere Julia moderatoren. Deze heeft geen siliconen (zelf gevoeld) en is 30/31 jaar, heeft 100% zeker een tatouage op haar linker bovenarm. Ze is meestal gekleed in een visnet-achtige blouse, waarin ondergetekende steeds verstrikt dreigt te raken :D .
    Laatst gewijzigd door Carpe Momentum; 21 november 2006 om 18:49

Last Online
    Vandaag @ 00:10
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carpe Momentum
    Volgens mij is dit toch een andere Julia moderatoren.
    Dat mag hoor.(denk ik :D )

Indien ze ook opgespoten lippen heeft dan denk ik toch dat ze hetzelfde is als die andere Julia.
    Maar uiteindelijk heeft een ieder zijn eigen Julia

W2 :wink:

PS Komt ze niet uit Albanië dan wel Roemenië
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    11 september 2020 @ 15:44
    Discussies
    235
    Thanks
    341

Standaard

Als dit de Julia is met het nichtje Julianna, dan moet ik toch even tijd maken om langs te komen, heb met die Julia een geweldige tijd gehad :D :green_smi

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    Dat mag hoor.(denk ik :D )

Indien ze ook opgespoten lippen heeft dan denk ik toch dat ze hetzelfde is als die andere Julia.
    Maar uiteindelijk heeft een ieder zijn eigen Julia

W2 :wink:

PS Komt ze niet uit Albanië dan wel Roemenië
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten