Haarkleur/-lengte : lang krullend donker bruinhaar
Lengte dame : 165
Postuur/Cupmaat : volslank/CupB
Nationaliteit/Taal : pools,duits
Leeftijd : 20
Tatoeages/Piercings :geen
Service: rustig
Voordelen: zeer natuurlijke meid
Nadelen:geen
Tijdsduur :1/1/2
Prijs :150 met fooi
Extra’s bij het bezoek:
Ik had haar de gehele avond al heel onschuldig op de bank zien zitten alleen ik twijfelde nog wat omdat er zoveel moois rond liep in the house. Toch op haar afgestapt en een praatje gemaakt. Ze komt heel verlegen en rustig over. Vertelde dat ze niet geheel onervaren was want dat ze hiervoor in een andere club had gewerkt. Na een kleine wachttijd van de sleutel naar blokhut 23 vertrokken. Daar aangekomen moest ik haar wel even afremmen. Want ik wou eerst haar wel ontdekken. Dus eerst haar maar eens verwend. Ze heeft een mooi natuurlijk lichaam,niks mis mee. Geen tattoo of andere versieringen. Gewoon lekker natuurlijk met een volhandje borsten. Na mijn ontdekkingstocht,begon ze mij te verkennnen en heeft ze me stevig oraal verwend:p en ervaring genoeg want daarbij vergeet ze geen plekjes. Ik moest haar zelfs even afremmen omdat ik nog wat langer wou genieten Omdat ze me de hele avond al flink had opgewarmd,kwam ik bij de cowride al tot ontploffing. Iets te vroeg maar ach ja we zullen het nog wel een keer herhalen. Ook s,avonds nog met haar in de sofa gehangen. Prima aftersales en weer een lekkere kroel erbij. Een nog jong rustig en een tikje verlegen hertje.
saluti L Daiblo