Naam : Zena
Haarkleur/-lengte : Blond, halflang meestal in een staartje
Lengte dame : 1.60m
Postuur/Cupmaat : slank, B-Cup
Nationaliteit/Taal : Duits/Engels
Leeftijd : 20-25jaar
Tatoeages/Piercings : nee
Service : zeer goed, neuken, PZC, FT, beffen, zoenen
Bijzonderheid : kan wat arrogant overkomen, maar is op de kamer een GFE
Donderdag 30-11-2006 - Vierde en vijfde maal - Zena
Zena is één van Mink's zekerheidjes geworden. Altijd vrolijk, altijd een verhaal en altijd goede sex. Aangezien het voor Mink alweer de vierde (en vijfde) van de dag zou worden trok Zena donderdag alle registers open. We kwamen elkaar in het Atrium tegen en zijn uiteindelijk via de Kino in een grote kamer met douche beland. Na elkaar eens goed de oren (en de rest) gewassen te hebben heeft Zena Mink een heerlijke FT onder de douche bezorgd. Vervolgens zijn we nog nat op het bed beland. Ik zou Zena’s laatste ijsbeer van de dag zijn en ze wilde dan ook alle remmen los en “kommen”. Mink kon zich dus mondeling uitleven tussen haar benen en dat is zeker geen straf. Zena heeft net als Nathalie een heerlijk sappig en stevig kutje. Kleine lipjes en superglad. Hoelang het duurde kan ik niet inschatten, maar geil dat ze werd en “kommen”dat ze deed. Heerlijk om zo’n strak lichaam te voelen spannen en ontladen (blijft het feit dat je nooit 100% kan inschatten of je toegeeft aan een illusie, maar goed, het gaf Mink een machtig gevoel….). Vervolgens klom Zena als cowgirl op kleine Mink en reed mij naar het laatste hoogtepunt van de dag. Toen ik kwam keek ze mij al zoenend diep in de ogen. GFE.
Mazzel,
Mink