Haarkleur/-lengte : zwart stijl
Lengte dame : 165
Postuur/Cupmaat : zeer slank/cup A
Nationaliteit/Taal : poolse/duits
Leeftijd : 26
Tatoeages/Piercings :geen
Service: NMC,PZC,TZ,
Voordelen: zoals ze me zei noodgeil
Nadelen:geen
Tijdsduur :30m
Prijs :50
Extra’s bij het bezoek:

Deze is heel nieuw,gisteren heb ik haar gespot en het viel me toen al op dat ze erg druk was. Maar toen ze eindelijk op de rand van de bank zat ben ik op haar afgestapt en eens kennis gemaakt. ze vertelde me toen dat ze helemaal nieuw was in de business (jaja) en dat ze het puur deed omdat ze noodgeil was en het liefst de hele dag
Ok dan sleutel halen voor L.D en snel want me vuurpijl wou dan weleens door haar ontstoken worden.
Op de kamer aangekomen gaf ik haar geen ongelijk. Ze deed zich vrij snel van der zwarte setje en ging languit op het bed liggen,ze wou nog niet dat ik bij der kwam want ze wilde zich eerst voordat het spel begon klaar vingeren Goed dan L.D wacht wel:teuflisch moet zeggen geil schouwspel:D
Vervolgens kwam ze na een minut of 5 inderdaad helemaal van de wereld tot ontlading en kwam ze op der knietjes voor me zitten om me staand te pijpen.
Tjonge wat een geil ding Vervolgens draaide ze zich om en duwde haar super strakke billen richtig me vuurpijl en begon het spel en al was ik al 3x weg geweest dit hield ik niet lang,heerlijk kronkelde ze en speelde ze weer volop met zichzelf. Ondertussen gaf ze me nog meer instructies om der G spot optimaal te stimuleren. Uiteindelijk werd me lontje steeds korter en ontstak me vuurpijl. Tjonge jonge hemels wat een nymf van wereld formaat.

Saluti L Diablo