Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8

Discussie: Tony (Duits)

Last Online
    Vandaag @ 19:32
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Daumen hoch Tony (Duits)

Naam : Tony
    Haarkleur/-lengte : Half lang blond
    Lengte dame : 1.64m
    Postuur/Cupmaat : normaal/slank B-cup
    Nationaliteit/Taal : Duits/Duits
    Leeftijd : 19 jaar
    Tatoeages/Piercings : Verticale streep met tekens op de rug/ -
    Service : Goed/Zeer goed. TZ, NMC, PZC is zeer goed, Ft
    Bijzonderheden : Half-Zusje van Denise, fan van Dubbel-Vla uit Holland.

Omdat Tony ook wel eens er bij kwam zitten als Denise zich weer eens met big30 en zijn broertje in de zitruimte zat te vermaken had ik al een paar maal wat met haar gekeuveld. Kamer bezoek was de vorige keer al afgesproken :p!

Was de derde dame waar ik woensdag jl. mee op de kamer ging en dat na een zeer lange en intensieve sessie met Yasmine .
    Was benieuwd hoe goed Tony de erogene zones kon stimuleren om weer tot leuke spelletjes in staat te zijn.

Nou daar had Tony totaal geen problemen mee, was een kwestie van een paar seconden of het spel was op de wagen .

Heftig Tz, oraal zeer begaafd, doggy stylen en afmaken met een zeer goede Ft, huppakee :thefinger!

Op de kamer nog wat over prive dingetjes gekeuveld. Buiten de kamer moet ze het nog wel afleggen t.o.v. haar zus, op de kamer komt ze vrij dicht in de buurt.

Herhalingsgevaar dus 100 %, samen Denise denk ik want dat vinden de dametjes toch o zo leuk, ik eigenlijk ook wel !
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    26 april 2018 @ 12:03
    Discussies
    197
    Thanks
    13

Daumen hoch Oh Oh, die Tony

Vrijdag toen we voor de tweede dag deze week in Oase waren heb ik ook met deze Tony kennis mogen maken. Wat een lieve meid deze 19 jarige Duitse. Helaas was haar zus Denise er deze dag niet, dus zat er een uitzonderlijk trio er deze keer niet in. Desalnietemin heb ik me kostelijk vermaakt met alleen Tony. Ik classificeer haar in de categorie "Mara" welke in Hennef werkt. Een meisje PUUR natuur en klantgericht. Ik ben een vol uur met deze dame de kamer op geweest waarna ik kon concluderen dat Tony voor Sonny herhalingsgevaarlijk is. Tony, een aanrader in Oase.

BR, Sonny:wink:

Last Online
    Discussies
    197
    Thanks
    13

Standaard Tony, 20 januari 2007

Gisteren weer een ronde gemaakt met Tony alleen gebeurde er iets waar ik nu nog het schaamrood van op m'n kaken heb staan.

De ultieme nachtmerrie welke een ijsbeer kan meemaken overkwam mij tijdens het beffen van Tony. Ik lag haar lekker te beffen en manouvreerde me in een betere positie. Op het moment dat ik me beweeg gebeurt er dit:
    http://www.mount-pocatello-foundatio...other/ole.html
    (Zet je geluid wel eerst aan!)

Nadat we waren bijgekomen van het lachen geprobeerd de sfeer te hervatten. Toen ze me aan het pijpen was, was ik zo bang dat het weer zou gebeuren, met als gevolg dat m'n jonge heer niet meer omhoog kwam. De sessie maar vroegtijdig afgebroken en afgesproken het op een later tijdstip nogmaals te proberen. Uiteindelijk is het daar niet meer van gekomen.

Gelukkig kon ze er wel om lachen, maar je schaamt je dood:o

BR, Sonny

Last Online
    Vandaag @ 00:43
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Discussies
    93
    Thanks
    277

Frage uuuhhhh

@Sonny

Op welke kamer was dat.....???
    Tis maar een vraag....

Gustomass
    Laatst gewijzigd door Willem2; 22 januari 2007 om 00:24

Last Online
    Discussies
    197
    Thanks
    13

Standaard Tony, 3 maart 2007

Mijn laatste bezoek met Tony was een beetje in het water gevallen doordat ik een beetje last had van buikkrampjes. Afgelopen zaterdag was ik weer blij om Tony te zien. Wat een leuke spontane meid is het toch welke nergens doekjes om windt. Gewoon een open boek. Nadat ik de sessie met Agnieska achter de rug had, moest ik toch wat meer tijd inruimen dan gewoonlijk om mij fysiek weer in het gareel te krijgen voor Tony. Ik probeerde in eerste instantie Tony nog aan abcd te koppelen, maar die had blijkbaar geen oog voor Tony en maakte zich met de K smoes ervan af om niet met haar op de kamer te belanden. Door Tony te vertellen dat ik later zeker met haar naar de kamer zou gaan, ging ze toch niet teleurgesteld haar rondje doen. Ergens midden in de nacht nadat ik me weer fit voelde, heb ik Tony uitgenodigd voor een verzetje. We moesten wachten op een vrije kamer, dus zijn we even op een bankje gaan zitten achterin bij de kamers. Tony kwam met haar hoofd op mijn schoot liggen. Ze was moe en had de nachten ervoor slecht geslapen vanwege haar verkoudheid. Het meisje terplekke heerlijk haar voorhoofd gemasseerd waardoor ze bijna in slaap viel. Uiteindelijk was er een kamer vrij en heb ik dit ritueel nog even op de kamer vervolgd. Ze was er weer helemaal klaar voor om Sonny te verwennen. Ook deze dame weet waar Sonny van houdt.

Nogmaals, Tony, een puur nature meid, niet de slankste, maar gewoon lekker buurmeisjes type. Ook Tony wordt een rode draad voor me in Oase.

BR, Sonny:wink:

Last Online
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Daumen hoch

Tony is een van de Oase dames die als Biggie en Forza (deze keer zonder Sonny) binnenkomen altijd meteen langs komt voor een hartelijke begroeting en wat small-talk.

Wel grappig te lezen dat ze nu op het ISG ook nogal wat positieve kritieken krijgt. Ze is zoals Sonny al zei puur natuur, vaak geen make-up op, half lang blond haar, twee fraaie borsten en het type WYSIWYG.

Eind van de middag afgesproken dat we later op de avond maar eens weer een kamer zouden proberen te vinden.

Elkaar een paar keer misgelopen maar uiteindelijk weten Oase dames zeker als er een afspraak is gemaakt je wel te vinden natuurlijk :p!

Op de kamer ontpopt Tony zich als een dame die super pijpen kan maar daarbij wel zich realiseert dat er nog een vervolg moet komen :D.
    Dat kwam ook in de vorm van een n-sessie met verschillende standjes waar ze volop meedeed .
    Ik voelde me na afloop van deze volledig uitgezeten en zeer geslaagde 30m sessie wel wat lullig dat ik haar maar 50 Euro overhandigde, maar goed zo zijn nu eenmaal de regels en ik had me voorgenomen eens alleen voor 50 Euro sessies te gaan :p.

Na afloop nog wat off-topic issues besproken, vertelde ze me exact hoeveel ze die dag had verdiend, zou ze de groeten doen aan haar half-zus Denise en toen was het tijd om naar de kluisjes bij de bar te lopen. Aldus geschiedde.

:wink: :wink:
    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    16 augustus 2011 @ 11:25
    Discussies
    63
    Thanks
    0

Standaard

En uiteraard ook weer Vanille-vla uit Holland voor haar meegenomen en de afspraak gemaakt dat wij de volgende keer ook een sessie gaan doen .

Last Online
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Blinzeln

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Forza...germania Bekijk bericht
    En uiteraard ook weer Vanille-vla uit Holland voor haar meegenomen en de afspraak gemaakt dat wij de volgende keer ook een sessie gaan doen .
    Tony is een absolute fan van vanilla vla uit Holland en Forza is altijd degene die weet hoe je een dame voor een paar euro een goed humeur kan geven! Ik vergeet altijd de vla ... .
    Wat zou de wereld er toch een stuk eenvoudiger uitzien als alle dames van vla uit Holland zouden houden :D!
    Tony lust er wel pap van!

:wink: :wink:
    Big30

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten