Tony (Duits)
Naam : Tony
Haarkleur/-lengte : Half lang blond
Lengte dame : 1.64m
Postuur/Cupmaat : normaal/slank B-cup
Nationaliteit/Taal : Duits/Duits
Leeftijd : 19 jaar
Tatoeages/Piercings : Verticale streep met tekens op de rug/ -
Service : Goed/Zeer goed. TZ, NMC, PZC is zeer goed, Ft
Bijzonderheden : Half-Zusje van Denise, fan van Dubbel-Vla uit Holland.
Omdat Tony ook wel eens er bij kwam zitten als Denise zich weer eens met big30 en zijn broertje in de zitruimte zat te vermaken had ik al een paar maal wat met haar gekeuveld. Kamer bezoek was de vorige keer al afgesproken :p!
Was de derde dame waar ik woensdag jl. mee op de kamer ging en dat na een zeer lange en intensieve sessie met Yasmine .
Was benieuwd hoe goed Tony de erogene zones kon stimuleren om weer tot leuke spelletjes in staat te zijn.
Nou daar had Tony totaal geen problemen mee, was een kwestie van een paar seconden of het spel was op de wagen .
Heftig Tz, oraal zeer begaafd, doggy stylen en afmaken met een zeer goede Ft, huppakee :thefinger!
Op de kamer nog wat over prive dingetjes gekeuveld. Buiten de kamer moet ze het nog wel afleggen t.o.v. haar zus, op de kamer komt ze vrij dicht in de buurt.
Herhalingsgevaar dus 100 %, samen Denise denk ik want dat vinden de dametjes toch o zo leuk, ik eigenlijk ook wel !
1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche