Haarkleur/-lengte : donker bruin? lang haar
Lengte dame : 165
Postuur/Cupmaat : zeer slank / Cup C
Nationaliteit/Taal : turkse/ spreekt duits
Leeftijd : 22
Tatoeages/Piercings : buik en arm/ piercing in haar tong
Service: NMC,PZC,TZ
Voordelen: haar figuur
Nadelen: nog onervaren bij het pijpen
Tijdsduur :30
Prijs :70 met fooi
Ik wou er van deze avond ook een beetje een turkse avond van maken. Dit nieuw jong hertje had ik gelijk in het begin van de avond al gespot Een mooie verschijning,supers figuur en een lekker kontje.
Omdat ze nogal gelieft was bij de beren wat later op haar afgestapt om en afspraak te maken met der.
eerst met haar wat kort gebabbeld(ik was zo geil geworden van der) maar al snel om de sleutel gevraagt,wachtijd uurtje. Oke dan maar kijken of de tent vrij was bij de sauna,en die was vrij. In de tent begon ze me al vrij snel oraal te verwennen,dit ging nog wat onwennig maar oke alles valt nog te leren:p geen punt. Toen wou ik natuurlijk weleens van haar proeven,want ze zag er immers uit om van tesnoepen. En ik weet niet wat dat is bij de turkse dames Want ook deze turkse kwam weer helemaal los van de matras,en als ze dan komen kunnen ze zo heerlijk loens kijken:D Dus dat was weer top. Vervolgens heb ik het, omdat ik opspringen stond in doggy afgemaakt. Naderhand nog wat aftersales,waarbij ze aangaf dat ze voorheen in Ying Yang werkte. Kortom een prachtige meid,supers figuur en deze turkse staat weer voor herhaling op me lijstje.
Saluti L Diablo