Haarkleur/-lengte : donker / lang golvend
Lengte dame : 1.65 m
Postuur/Cupmaat : slank, 70B
Nationaliteit/Taal : Ned-Marokkaans /Nederlands
Leeftijd : 21
Tatoeages/Piercings : ja, op de rug
Service: PMC/NMC
Voordelen: zeer mooi
Nadelen: haar tatoo
Tijdsduur : 25 min
Prijs : 50 euro
Extra’s bij het bezoek:
Dag/Avond: nachtshift
Ben dinsdag bij Sue binnengeweest.
Ik twijfelde, had haar al een jaartje of twee opgemerkt in ons skw, maar telkens tegengehouden door mezelf. Neen, dat wordt nieks, OPTIFUCK.
Nu was Anvers huiswaarts gekeerd, en ik had een rare nieuwe verschijning opgemerkt, maar ja, een mens zit raar in mekaar, en Nadia was vriendelijker dan ze ooit was geweest.
Dus naar haar toegestapt, 50 euro, normale prijs in de ramen.
Heb haar onmiddellijk gezegd, dit wordt niks, te mooi om een goede service te geven. Waarmee het ijs was gebroken. Probeer me maar, in het slechtste geval kost het je 50 euro en zie ik je nooit meer terug. Goed gesproken van Nadia
Wat een figuurtje, lekker bruin gekleurd, perfecte body en borsten, een optifuckje dus. In tegenstelling tot wat ik eerder had gelezen mocht ik wel aan al dat lekkers zitten, terwijl ze me heerlijk pijpte. Zeer goede pijpbeurt.
Na een tijdje overgegaan tot het neukwerk, en ze keek me voortdurend aan.
Nu dacht ik toch dat ze groene ogen had, in elk geval diep doordringende kijkertjes. Ze laat zich ook gewillig doen, en kreunt mee (net ietsje te luid, maar wat geeft het :D).
Neuken goed, maar wel passiever dan mijn favorietjes. Bwah, ze mogen van mij best wel eens HELEMAAL stilliggen ook :teuflisch
Het was geen haastwerk, en haar hakjes heb ik toch maar lekker op mijn buttocks gevoeld.
Echt genoten dus, achteraf het gebruikelijke wasje en nog over koetjes en kalfjes gesproken, ze wil je absoluut niet buiten in de kortst mogelijke tijdspanne.
Enige minpuntje dus de tatoo (wat bezielt hen, waarom doen ze het toch), en dat wil al iets zeggen bij een optifuck Meid.
Nadia ziet me nog wel terug. Nu nog vriendelijk worden tegen onze mascotte, Nadia, en je staat in mijn top 10
Verwacht geen GFE ervaring, maar overall goede performance.