Haarkleur/-lengte :Zwart
Lengte dame :± 1.65m
Postuur/Cupmaat :Slank/B
Nationaliteit/Taal :Cubaans
Leeftijd :34 jaar
Tatoeages/Piercings : Tatoeage op onderrug
Service: wat jij bedenkt en meer?
Voordelen: gezellige meid, actief, vaardig
Nadelen: geen
Tijdsduur :30 minuten
Prijs :€ 50,-
Derde sessie in 3 uur was met Cubaanse Marina. Deze dame weet exact wat ze doet en ze doet het ook nog met plezier. Vol enthousiasme wist ze me onverwacht weer geil te krijgen. Ze is zeer actief, maar vooral vaardig. Het neuken was uitstekend, zacht en hard afgewisseld, maar daarna begon het pas, ze ging me opnieuw pijpen, waarbij ze juiste drukpunten zonder problemen wist te vinden en me opnieuw op oorlogssterkte bracht in korte tijd: Errrrrug goed. Zoenen is ook uitstekend.
Laatst gewijzigd door Willem2; 12 oktober 2008 om 19:02
nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
Discussies
93
Thanks
277
de zoveelste in het lijstje toplatina's.
Deze Marina heeft gisteren bij Gusto gezorgd voor een volledig omgooien van het roer op die aparte dag.Net terug van Kaarst, even geen puf voor nachtelijke schrijfacties....Het was Maravilloso....
Aan het rijtje van Latina's Juliette, Samira, Carry, Dandara kan dan nu al deze Marina worden toegevoegd.
...
Wat in de pen zit verzuurt niet...
Es kommt... ein bischen später...
Zuerst etwas schlafen.
Gute Nacht Marina...
Gustomass.
Oorspronkelijk geplaatst door Mauriceyep
Derde sessie in 3 uur was met Cubaanse Marina. Deze dame weet exact wat ze doet en ze doet het ook nog met plezier. Vol enthousiasme wist ze me onverwacht weer geil te krijgen. Ze is zeer actief, maar vooral vaardig. Het neuken was uitstekend, zacht en hard afgewisseld, maar daarna begon het pas, ze ging me opnieuw pijpen, waarbij ze juiste drukpunten zonder problemen wist te vinden en me opnieuw op oorlogssterkte bracht in korte tijd: Errrrrug goed. Zoenen is ook uitstekend.
Had vorige week geen recensie geschreven, maar dat vooral omdat ik zo onder de indruk was van de kwaliteiten van deze dame: eindelijk in GT weer een dame die vol overgave, passie je het helemaal naar de zin maakt en zelf ook geniet.
Full service (zk, pzc, ft, mmt, av, etc.) en erg meegaand in het ritme dat jij aangeeft.
Ondanks dat ik totaal niet val op latina's was dit zeker een topervaring!
Cijfer: 9,5
Laatst gewijzigd door Willem2; 14 januari 2007 om 17:29
Ook ik heb van deze latina mogen genieten het was afgelopen donderdag dat zij mij verleidde door een erotische massage voor te stellen, nou ik was gauw overstag en heb een heerlijk uurtje met haar doorgebracht waarbij ik haar na haar massage ook nog heb verwend iets wat duidelijk op prijs werd gesteld gezien de hoeveelheid vocht die bij haar vrij kwam daarna heeft ze me bereden als een echte amazone perfect!!! Maar buiten dit alles een leuke spontane vrouw.
Discussies
93
Thanks
277
Marina una bonita muchacha de Cuba...
Gisteren weer een ouderwetse goede GT -dag mogen meemaken..
Maravilloso!!!, echt geweldig.
Een belangrijk deel heeft Cubaanse Marina voor haar rekening genomen. Dat was Gusto al duidelijk toen ie net aan zijn 3 stukken gebak tijdens Tea-time begonnen was en Marina spotte toen ze binnen kwam wandelen. Blijkbaar maakt Gusto's achtergevel minder indruk op dames vanuit de Latina Tri-angle, want Marina's eerste begroetingsactie viel een goede-vriend-collega-inmiddels ook Latinalover-berino ten deel... . Hiervoor had ze Gusto nog wel voorbij moeten lopen....
Maar....wie het laatst lacht... een van de mooiste momenten(Carpe Momentum, U-Know.) was ongetwijfeld toen Marina collega beer gekust had en ze Gusto spotte toen ze haar ogen weer opende... Een blijk van plezierige herkenning spatte van dit geweldig mooie gezichtje af. Die oogjes, altijd al twinkelend, die waren bling-bling en zo ook was mijn ding...
Gelijk stormt Marina op Gusto af , die geen kans kreeg op zijn juist in z'n mond gestopte stuk gebak weg te werken. Marina houdt blijkbaar wel van zoetigheid...
Heerlijke kennismaking heeft dit mogen zijn en zonder het duidelijk uit te spreken wisten we beiden dat het bij deze eerste kennismaking sinds Gusto's Sabbatical Golden Time Month niet zou blijven.
Ze kon dan ook met een gerust hart en een stukje zoet haar werkdag aanvangen.
Gusto kan heel goed wachten en wil graag het lekkerste tot het laatste bewaren. Marina kan iets minder goed wachten en heeft intussen haar handjes gewoon laten wapperen. Ok, de insteek van de dames op zo een GT dag is nu eenmaal anders dan die van ons heren berino's.
Niet alleen een goede ijsbeervriend heeft mogen genieten van Marina, ook nog eentje na het eten, terwijl toen Gusto's Marina honger toch wel leidde tot hoorbaar geronk in de maagstreek...of was het iets zuidelijker???
Tijdens het opscheppen van het eten vanwege lange rij me nog persoonlijk kunnen overtuigen dat Marina goed en genoeg eet. Ze zat immers naast Gusto aan de bar, waar hij geduldig de lange wachtrij van de voorkant kon gadeslaan. Toch mooi al die hongerige berina's en berino's.
Na het overigens goede eten, snel aan een bordje gekomen ondanks een lange rij, muchos Gracias 2Horny4u voor je behulpzaamheid. Nu was het tijd voor waarvoor we eigenlijk naar GT waren gekomen ...
Jammer, Marina was al occupado dus maar wat anders verzonnen.
Even voor het eten nog iets meegemaakt wat nog een staartje had, een klein staartje welliswaar.
Een half uurtje voor het eten nog bijna verslonden geworden door een Berina van Poolse komaf, Vanessa. Ga je, wetende dat het in de kino niet de veiligste plek van GT is, al met z'n tweetjes de kino in, handje vast bij 2Horny4u, raak je als "nietsvermoedende" berino "in gesprek" met Vanessa, lTot overmaat van ramp laat 2Horny4u gelijk je handje los en mag je je er zelf proberen uit te redden. Enkel praten vond deze sluwe Vanessa blijkbaar onvoldoende en al meteen werd er opvallend onopvallend gezocht naar een opening in mijn berevel. Vanessa op zoek naar een goede binnenkomer...
Kleine Gusto kon het wel waarderen en deed alle moeite om Gustomass te overtuigen van zijn honger. Toegegeven, kwa toenaderingspogingen was dit een van de mooiste en de sensueelste ooit meegmaakt. Klasse Vanessa,echt klasse, maar had Gusto al niet in de eerste minuut aangegeven dat ie niet te laat wilde zijn voor zijn bordje berevoer dat bij Gusto's eerste melding aan Vanessa nog 30 minuten en bij zijn laatste doorslaggevende mededeling aan Vanessa nog slechts 15 minuten verwijderd was. Deze dame heeft een kwartier staan te spelen en me staan te verleiden. Dit was voor Gusto een crime om dit te moeten ondergaan. En wel om 2 redenen. Op de eerste plaats zowel kleine als grote Gusto werden zo geil als zelden tevoren. Op de tweede plaats zat al die tijd Marina "toevallig" met Laura even bij te praten en kwamen ze tot de conclusie dat nu met dat nieuwe LCD Tv scherm in de kino erbij, het gewoon twéé keer niks is.
Tijd voor het staartje...Later op de kamer met Marina kreeg Gusto te horen dat ie vreemd was gegaan en dat hij haar niet de eerste kamersessie gegund zou hebben...
Had ze werkelijk gedacht dat hij even een kwik kwakkie met Vanessa had gedaan. Nee hoor, de honger was wel tot ongekende proporties opgelopen maar de beloning later met Marina was er des te lekkerder door.
Na toch wel héél moeilijk afscheid genomen te hebben van Vanessa, de weg naar de berino que vervolgd, alwaar 2Horny4u al halverwege stond.
Zo tegen 20.00 uur me toch nog maar eens gaan opfrissen, want iets zei Gusto dat There was something in the air..(behalve die verscrhikkelijk GT rook dan).
Terug van de douches stond Marina me al op te wachten met een stapel handdoeken... Heb je overal gezocht. waar was je.??
Haar gevraagd om nu toch maar de sleutel te laten halen, want om nu nog een beer vóór te laten gaan.... OK, we kunnen als ijsberen onderling best wat van elkaar hebben, maar af en toe moet je toch een beetje aan je eigen beregeluk denken...
Marina sleutel halen, Gustomass de bar in alwaar een wulpse Berina zich al dansend en teasend een weg aan het banen was over de bar, op en neer , op en neer, zoals je beren in een dierentuin ook ziet wandelen, maar dan zonder van die opzwepende muziek erbij. Nummer vergeten, ik dacht Joe Cocker met U can leave your hat on... was afgelopen en nog steeds was het meisje niet topless....Una dansa mas...Jippie, nog een heerlijk dansje van deze dame ik dacht Diana, maar vraag voor de zekerheid 2Horny4u even na.
Dans amper ingezet, shit keine Schlüssel krise, komt Marina al terug van Tatjana...Nu even taktisch zijn, want om deze dansende dame zomaar "alleen"te laten..zou niet vriendelijk zijn en een beetje sneu voor deze toch wel ontieglijk verwende Gusto.
Nemen we wat te drinken mee naar de kamer..Ok, Marina zorgde perfect en bij de gratie dat ze water met bubbles had ipv van kraanwater, leverde dat Gusto nog eens extra 14 kostbare seconden kijkplezier op tijdens het omwisselen van het water, maar toch moest Gusto van strenge Marina het veld ruimen.
Nog even achteromgekeken of niemand bezwaar maakte..Integendeel, Gusto kreeg nog een laatste vrolijke Toy, Toy, Toy van 2Horny4u mee voor ie met Marina het lange bospad naar huisje 22 insloeg.
Dat is toch zonder spiegels, gaf Gusto aan, Oh niet erg, houden we het bij alles echt en puur natuur. En een puur nat-uur werd het en nog wel in stereo. Eenmaal binnen Marina amper de tijd gegund om ons liefdesbedje van een spatlaken te laten voorzien en haar al lekker begonnen op te warmen. Verder aan veel gedacht maar niet meer aan het ontbreken van spiegels.
Al snel aangegeven dat mijn honger zo groot was dat Gusto haar toch voor een uur wilde inboeken. Haar ogen straalden een geruststelling uit alsof ze wilde zeggen. "Oh, je hebt dus gezien dat mijn honger ook niet in een half uurtje te stillen is"" Wat zijn dames in GT toch alles begrijpend en meegaand als wij mannen met dit soort voorstellen komen.
Kunnen we geen cursus opstellen om deze vaardigheden en bereidheid ook bij dames buiten de GT gelederen te laten inburgeren???
Er ligt nog een heel werkterrein braak voor ons..
Maar goed,even terug naar de harde werkeijkheid , want Marina is nog steeds aanwezig en is er de schuld van de Gusto's werkelijkheid steeds hardere vormen begint te krijgen. Dat kon ons beiden wel bekoren en we zijn deze hardheid geen van beiden uit de weg gegaan. Sterker nog , alle middelen werden ingezet om hem te tacklen, en dat is , ten langen leste gelukt en hoe!!!.
Zoals gezegd , hadden we beiden erge honger in sex. Omdat we vandaag á la Carte besteld hadden had Gusto een ander gerecht besteld dan Marina.
Dus na enige tijd een beetje van plaats gewisseld ..was wel net zo verstandig om goed bij het bordje te kunnen. De gerechten werden vandaag lekker en warm geserveerd. Het vlees was sappig en ...leek, wat zeg ik léék?? alsmaar sappiger te worden. Hier totaal geen moeite mee hebbende werd de passie om verder te zoeken en de onderste steen boven te kijrgen nog maar eens van plaats gewisseld. Op deze manier werden alle stoelen een beetje warm gehouden en kon het genieten van de gerechten gewoon doorgang vinden.
Net zoals in een restaurant , waar je wel eens wat van elkaars bordje wil proeven, pasten we ons gewoon aan aan deze "tafelmanieren" en gingen we ook van elkaars bordje eten. Er was toch iets wat we welliswaar ieder op ons eigen bordje hadden liggen, maar wat er toch lekkerder uitzag als je het kon eten van de ander zijn bordje. Zo gezegd zo gedaan en intussen begonnen we beiden sterretjes te zien....
Nog heerlijk verder getafeld en van allerlei dingen geprobeerd. Dit alles mocht leiden tot een super culinair klaarkomen.
Hoewel het hele menu al heerlijk was geweest en hoewel het moeilijk was om van deze zeer fijne handelingen der apostelen afscheid te nemen, begon de drang om de tafel op een feestelijke manier af te sluiten. Dus toch maar een rubbertje erbij genomen. Een uur geleden had Marina dat al klaar gelegd, maar probeer dat dan nu na deze tafelmanieren maar eens terug te vinden.
Uiteindelijk op een heerlijke manier klaar mogen komen, op een manier die maar voor weinig tafelgenoten van Gustomass is weggelegd.
Deze Marina wist dat wel klaar te spelen.
Nog heerlijk nagetafeld , niet met een sigaretje, nee met heerlijk strelen, een praatje, een kusje USW.
Kortom een heerlijk kamerbezoek met deze toplatina. Voor de latinaliefhebbers iets wat je niet mag missen. En voor degenen die nog nooit met een Latina hebben getafeld en die ook een zwak hart hebben, ... iets om voorzichtig mee om te springen. Zou Marina hun eerste Latina experience worden, dan slaan deze zich hard tegen het hoofd. Zich realiserende wat ze al die tijd gemist hebben.
Nee , zonder flauwe kul, een dame met klasse. Een meegaande dame, een lieve vrouw, een vrouw die je aanvoelt als geen ander, een heerlijke lichaam in alle opzichten gewoon.Een eerlijke en gewone vrouw.
Het allermooiste was wel haar reactie op mijn constante uitingen van geluk, van tevredenheid, van blijheid. Ze is daar oprecht stil van , kijkt je met lachend gezicht, en die fonkelende oogjes aan en je hoort haar denken.....deze Gusto meent het echt....geen fake, geen macho gedrag....deze Gusto is blijkbaar echt kapot van wat ik hem gegeven heb..
Het is nu bijna 24 uur later en Gusto is er nog kapot van...
Marina, mi muchacha Latina favorita en este momento...
( perdonne me Samyra, Dandara, Juliette, Carry, Tina, ..)
Marina gaf aan te werken van donderdag t/m zondag.
Na me weer opgefrist te hebben vanwege de inspanningen met Monica kom ik zowaar aan het eind van de middag Latoyan weer tegen, ik denk dat hij de banden met de mooie Marina stevig heeft aangehaald, gelijk begon ie even reclame te maken voor deze echt mooie Latina, in de regel val ik niet zozeer op Latina`s maar deze is echt top, wat een lijf en wat is ze lief , met haar afgesproken dat we na het eten eens zouden zien wat er van terecht zou komen, ze gaf wel aan dat ze om ongeveer 21.00 uur naar huis toe ging, wel dat kwam goed uit want LatoYan en ik zouden ook rond die tijd weg gaan. Na het eten heeft ze de sleutel gehaald en zijn we in kamer 3 beland. Eerst even samen daar wat opfrissen want schoon is deze dame tot in detail. toen het bedje in orde gemaakt en de pret kon beginnen, wat kan deze meid zoenen, ik dacht dat Monica er iets van kon maar deze overtrefde haar zeker, trouwens dit niets ten nadele van haar voorgangster. Daarna langzaam via de borst naar beneden en werdt ik gepijpt, nee niet gepijpt bij haar noem je het Fellatio, ongelofelijk het leek wel of ze hem wilde opvreten, heerlijk diep en nat afgewisseld met handjes en dan weer zonder ondertussen zo gaan liggen dat Koosje uitzicht had op een heel mooi kutje en daar dan ook graag in begon te wroeten, het leek echt of ze ervan genoot, zo nat maak je ze niet veel meer mee, en kon de verleiding dan ook niet weerstaan om mijn tong diep erin te duwen, dit waardeerde ze blijkbaar want ze zij Du must mich fertig machen, dus in de hoogste versnelling en jawel kronkelend kwam ze klaar om vervolgens het condoompje erover heen te doen en er boven op te gaan zitten en nog eenmaal terwijl ze diep de`r tongetje in mijn mond duwde klaar te komen en ja met zoveel geweld kan Koosje het ook niet meer houden en vulde het ballonnetje. Na dat we klaar waren gekomen bleef ze er nog een tijdje gewoon op zitten, dat vond ze zo fijn zegde ze en wie ben ik om te protesteren, daarna maakte ze hem schoon en hebben we nog een tijdje liggen babbelen en lekker kussen en strelen .helaas moest hier een einde aankomen omdat ik met LatoYan had afgesproken dat we op tijd weg zouden gaan, hij moest me immers ook weer thuis brengen, bij deze nogmaals mijn dank LatoYan en zeker voor deze tip, what a lady
Marina, mucho gusto, volveré a las mayo hasta luego.
It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.
Discussies
93
Thanks
277
Marina; Mi Ultima Latina .
Na een hele week van onthouding zou vrijdag Marina op Gusto's menu geplaatst worden. Een keer in de Vastenweek , da moet toch kunnen.
Al om 15 uur binnen, vele Latina's binnen, maar tussen de gezichtjes van deze Latina's , die varieerden van vriendelijk glimlachen tot het gezicht werkelijk op de stormstand, kon Gusto maar niet dat vrolijke blije snoetje van Marina ontwaren. Gusto's gesprekpartners werden zowaar een beetje ongeduldig, Gusto praat wel, maar waar is ze dan.
Zo rond half 6 moet het geweest zijn, werd de wat ingedutte Latina clan plotseling opgefrist...Marina was gearriveerd. Gusto liet gesprekspartnerijsbeer over aan zijn lot en stormde op de clan af, in één arm Racey vastgepakt en in de andere Marina. Toen ik haar aankeek en zij mij, nou dat gezicht spreekt boekdelen. Een meid die je oprecht graag wéér ziet, en niet enkel voor de eurobiljetten.
Deze dame is oprecht en geniet zelf ontzettend van omgang met mannen en van sex.
Even bijgepraat en afgesproken dat ik ruim de tijd wil met haar en dat dat er voor het eten niet meer inzat.
Toen heeft het toch nog tot bijna half 9 geduurd, want een sleutelcrisis was weer eens een feit.
Uiteindelijk in kamer 3 beland, met al die spiegels. Deze waren bij Gusto's sessie's met Sonja, Tina, Samira, en Corina nog niet gesprongen, maar nu met Marina...
Weer een geweldige partij sex gehad met deze dame, die je perfect aanvoelt. Alles gaat automatisch, er wordt werkelijk geen woord gesproken.
En plotseling is het dan anderhalf uur geweldige sex verder.
Heerlijke sex , wat een heerlijk lichaam en wat weet ze dat te sturen, wat een spierbeheersing. Veel dingen zelfde als vorige keren maar ook weer nieuwe probeerseltjes.
Kussen is gewoon geweldig. Tis gewoon voor Gusto El Ultima Latina.
kan me nu niet voorstellen dat dit nog is te overtreffen, maar dacht ik dat niet bij Samira en Dandara ook al.....
Marina steekt niet onder stoelen of banken , en niet onder ons bed, dat er grote verschillen zijn tussen Nederlanders/Belgen en Duitsers.
Die Duitsers geven constant aan mach dies so, lieg so, mach dass nicht, etc etc. Viel mehr stressig und viel weniger richtem Spass...
Ze houdt wel van Nederlanders en daar is Gusto heel blij mee.
Marina, Muchas Gracias.
Heb bij mijn rondje afscheid nemen, handjes schudden, kusjes geven haar nog even ontmoet onder de palmbomen met een ijsbeer op één van de 2 ligbanken.
Houdoe gezegd en Gusto zag aan de gezichten van zowel Marina als aan dat van de gelukkige ijsbeer dat ze nu al heel veel plezier hadden, waren ze nog niet eens op de kamer.,.....
Een geweldige dame, en op risico dat ik met veel reclame mijn eigen ruitjes ingooi...schrijf ik gewoon door. Dit mag je je collega's niet onthouden..
Gusto heeft prima geleerd afstand te houden en brengt het geleerde nu in de praktijk.
Discussies
93
Thanks
277
Feliz Navidad Marina
Gusto's verjaardagskalender laat nog een andere naam opflitsen deze week. En wel die van Cubaanse Marina. Ook zij mag deze week haar verjaardag vieren.
De hoeveelste en wanneer dat wil ze je wellicht zelf graag vertellen.
Van mij uit Marina, "Ich wünsche dich einen herzlichen Geburtstag, Feliz navidad. "
Dat je er nog vele jaren ongelooflijk jong voor je leeftijd uit mag blijven zien.
Jouw kennende en ziende hoe jij de vork in de steel steekt zal jou dat zeker wél gaan lukken.
Veel plezier en hopelijk kan ik je komen feliciteren. , mocht je op de dag zelf aanwezig zijn.
Tja en als Gusto dan toch daar is om je te feliciteren......staat ie niet in voor eventuele verdere gevolgen...
Me encanta como te ves, waren mijn eerste woorden toen ze me tijdens het eten aansprak, gelijk een afspraak met deze bonita Cubanerin gemaakt om na het eten samen de tijd door te brengen, en zo gebeurde het dat ik volgens mij in blokhut 22 terecht kwam, maar ach wat kon mij het schelen waar ik met deze dame terecht kwam, wat een onwaarschijnlijk lekker en lief ding is dit. Gesloopt en uitgeput kwam ik weer in de bar aan, en moe en voldaan bracht LatoYan me weer naar huis, bij deze aan mij sponsors, bedankt
Marina, muchas gracia y nos vemos
Me encanta como te ves = ik vind je er fantastisch uitzien
It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.
De eerste verovering was de Cubaanse Marina , met dank aan LatoYan die zo vriendelijk was Marina op het feit te wijzen dat ik buiten op haar lag te wachten en zij de andere ijsbeer liet voor wat het was en met LatoYan samen naar buiten kwam om mij te begroeten :wink: . Na even gezellig bij geklets te hebben haar maar de sleutel laten halen en naar blokhut 19 getogen, alwaar wij wederom zeer intens van een onvergetelijk potje sex hebben genoten, lieve god wat kan die meid gas geven, vele standjes afgewerkt en afgesloten met een FTtje zoals je niet vaak meemaak, en ze had uit Zeeland kunnen komen zo zuinig was ze op de zaadcelletjes, er ging niets verloren :teuflisch :teuflisch .
Na het prettige samenzijn met Ella spotte ik met toeval dat Marina binnenkwam en zij gelijk tegen haar als je klaar bent met omkleden neem een sleutel mee, dan kunnen we gelijk aan de slag , met Marina weet je gewoon dat je een super tijd beleeft, en zij was mijn 2e A van die dag, in blokhut 22 terecht gekomen en wederom super sex met een hoog GFE gehalte beleefd, maar ook regelrechte porno met deze Cubaanse . Heerlijk gepassioneerd kussen en pijpen tot ik een beetje scheel begon te kijken en daarna in verschillende standen , tot ik voor de tweede keer die middag tot een heftig hoogtepunt kwam , wat kan het leven mooi zijn, maar hoe kom ik hier ooit nog vanaf, maar dat is iets voor later :wink: :wink: :wink: . Met de woorden Eres la muchacha más bonita del mundo nam ik afscheid van Marina.
Afgelopen vrijdag enkele uurtjes de gelegenheid gehad om GT weer eens te bezoeken. (was al weer ff geleden...)
Ik had eigenlijk maar één doel: Marina
Naar aanleiding van Gustomass' lyrische beschrijvingen (en van anderen) moest deze Marina mij toch ook wel bevallen. Nou hebben Gustomass en ik wel íets gemeen; we zijn beiden Latina lovers dus kon dit eigenlijk niet tegenvallen......
Bij aankomst even bij Tatjana geïnformeerd of ze er wel was en dit werd met een glimlach en een knipoog bevestigd.....
Lang hoefde ik niet te zoeken want al vrij snel liet ik mijn oog vallen op een dame die me anders toch wel opgevallen zou zijn; dit zou ze wel eens kunnen zijn..... Ik stond ik de rij voor het eten en zij ging net met een 'externe' maaltijd aan het raam zitten met een vrij plaatsje naast haar......
Gelijk toehappen dus en dat vrije plaatsje ingenomen. Ik had goed gegokt, het bleek inderdaad Marina te zijn...... wat een mooie meid..... lekker aan de babbel en ze bood me gelijk aan haar maaltijd te delen.... de huismaaltijden bevielen haar niet zo..... Vóórdat ik me haar liet afpakken (wat me eerder al eens is overkomen) maar meteen een date geregeld voor na het eten en voorgesteld om iets gezelligs te gaan doen...... Ze was er meteen voor in.....
Aldus sleutel gehaald en naar een tuinhuisje vertrokken, het bleek er vrij koud te zijn maar ik verzekerde haar dat we het nog wel warm zouden krijgen....
Het eerste kwartier bestond uit elkaar staande zoenen en opvrijen..... Wow, dat beloofde veel goeds... mijn tong werd gretig uit mijn mond gezogen..... en ik heb mezelf ook niet onbetuigd gelaten wat haar kennelijk wel beviel.....
Daarna ons maar om laten vallen en op het bed verder gegaan om daar pas 2 en een half uur later weer van op te staan. Héle leuke spelletjes gedaan waaronder uitgebreide cocksliding (haar éérste orgasme) en vurige anale verwenning met haar lekkere tongetje...... Ik ga het niet allemaal beschrijven maar het was in één woord: super! We zijn uiteindelijk geëindigd met een 3-1 stand in orgasmes in haar voordeel..... dat lijkt een ongelijke strijd maar die éne was er dan ook een om met HOOFDLETTERS te worden geschreven.....
Na afloop nog zeker 20 minuten op en over elkaar gelegen met alleen maar zoenen, strelen en praten...... Wat een heerlijk mens.....
Jaha, Gustomass had weer eens gelijk...... Later stond Gustomass weer eens in tweestrijd welke van zijn favorietjes hij zou gaan ontvoeren en liet uiteindelijk het lot beslissen...... waarna hij met zijn Marian verdween, ik heb hem niet meer terug gezien dus zal het wel goed zijn geweest.....
Discussies
93
Thanks
277
Ja ja die Marina...
Je ziet het, het is niet geheel ongevaarlijk om dames uitgebreid te beschrijven...vooral als ze goed zijn, vooral als ze zo goed zijn als deze Marina.....of gewoon vooral als ze zijn zoals deze Marina...
Goed gedaan, meteen \"vastleggen\" met een date, want eenmaal binnen met haar, is er geen speld meer tussen te krijgen.
Heb Marina afgelopen vrijdag zoals ik al beschreven heb in mijn GT recensie, nog even begroet nadat ik om 20.30 uur the House voor de tweede keer betrad deze vrijdag...
Haar ogen en haar houding spraken boekdelen, ik herken dan ook ieder woord wat je hier over jullie samenzijn hebt beschreven. Dit Is Marina, Mi Latina la mas favorita...
Overigens ze was lekker aan het snoepen van een bord soep, blijkbaar had ze nog wat energie nodig na jullie samenzijn.
Tja, en om haar dan nóg eens zo hard te laten werken, dat kon ik niet meer, en heb toch maar gekozen voor Marian, die haar avond voor me gereserveerd had.. Daar gebruik van willen en moeten maken...en dat koste inderdaad de hele avond..
Het ergste is nog dat ik Marina niet meer heb kunnen masseren, iets waar ze altijd zo intens van geniet, die lieve meid.
Even hier onder haar draadje dan maar...
Marina vertelde me dat ze over een weekje naar Cuba zou vertrekken, heb niet gevraagd wanneer weer terug, maar ze komt WEL terug...
De schok was groot te horen dat dit ook háár laatste GT avond was.
Inderdaad, heb met Marian de avond van ons leven gehad.
Enige minpuntje was dat ik Marina niet goed uitgeleide heb kunnen doen met een goede diepe massage, ze had het zo nodig, dat kon Gusto zelfs zien....
Na haar terugkomst zal de eerste de beste encounter tussen ons tweeén er eentje zijn van de lange adem....Marina eens lekker laten genieten. Genieten en laten genieten, that\'s life.
Marina ik wens je, mede names je andere fans neem ik aan, een hele fijne vakantie toe....geniet ervan zodat we na terugkomst ook weer van elkaar kunnen genieten...
Mucho Gusto a Cuba..
Gustomass.
Oorspronkelijk geplaatst door Dickydik
Afgelopen vrijdag enkele uurtjes de gelegenheid gehad om GT weer eens te bezoeken. (was al weer ff geleden...)
Ik had eigenlijk maar één doel: Marina
Naar aanleiding van Gustomass\' lyrische beschrijvingen (en van anderen) moest deze Marina mij toch ook wel bevallen. Nou hebben Gustomass en ik wel íets gemeen; we zijn beiden Latina lovers dus kon dit eigenlijk niet tegenvallen...... knip-knip
Na afloop nog zeker 20 minuten op en over elkaar gelegen met alleen maar zoenen, strelen en praten...... Wat een heerlijk mens.....
Jaha, Gustomass had weer eens gelijk...... Later stond Gustomass weer eens in tweestrijd welke van zijn favorietjes hij zou gaan ontvoeren en liet uiteindelijk het lot beslissen...... waarna hij met zijn Marian verdween, ik heb hem niet meer terug gezien dus zal het wel goed zijn geweest.....
Dankzij LatoYan die voor mij even nagevraagd had of Marina deze zondag er zou zijn, wederom met deze lekkere Latino dame weggeweest, in de eerste blokhut dubbel bed spiegels overal, en sex veel sex met dit dametje. Elke keer dat ik met haar wegga lijkt het wel of het steeds heftiger wordt of zou het geiligheid van mijn kant zijn. Afijn zou hier een uur over kunnen schrijven , maar dat doe ik niet. Wil je meer weten, gewoon even met Marina afspreken en je weet waarom .
Estoy tan feliz que te conoci y me encanta como te ves, mucho muchu gracias bonita muchacha.
Toen ik even een rondje maakte, zag ik dat ook de Cubaanse Marina gearriveerd was. Ze zag er gewoonweg schitterend uit. Het was etenstijd en zij genoot eerst van een maaltijd. Nadien is ze dan bij mij en R EEN komen zitten. Ja twee mannen, wat zal ik daar mee aanvangen zei ze. R EEN was nog aan het bekomen van zijn vorige sessie en wou toch ook eerst even gaan eten. Dus ik met Marina weg ik had plots geen honger meer.
Ik kende Marina tot dusver alleen van een kort praatje dat we de vorige keer maakten in de kleedkamer toen we juist naar huis gingen. Ik heb me laten leiden door de zeer lovende recensies die ze op dit forum krijgt. Ik kan maar een ding zeggen: bedankt jongens !
Met haar heb ik totnogtoe de beste sessie gehad in GT. Zo zou je willen dat het met je eigen vriendin was, dit was gewoon stukken beter.
R EEN is nadien ook nog met haar weggeweest en hij is het met mij eens, dit is een absolute topper !
Kan er heel kort over zijn, wederom een super sessie met een van mijn favorietjes gehad, dit keer geen Poolse, Marokkaanse of wat dan ook maar de ultime Cubaanse Marina, ze heeft Stiffler gisteren letterlijk en figuurlijk nieuw leven ingeblazen en ook hebben we meer dan lekker , gracias Marina
Mi Ultima Latina , Marina, muy bien.
Er schiet mij ineens weer 'n gedenkwaardig samenzijn met deze heerlijke latina te binnen......
Ik had haar al een tijdje niet meer gezien en haar niet onmiddelijk herkend toen ze me vanuit 'n ligbedje in de kino lag toe te wuiven....... mede veroorzaakt door het feit dat ik op dat moment in de grijpgrage handjes van Rosa verbleef....
Ik heb het later ruimschoots goedgemaakt met haar door haar uit te nodigen voor 'n entre-nousje op kamer 1....
Wat een heerlijk mens is dit toch, het is nog maar de vraag wie er nou het meeste geniet van zo'n sessie hoewel ik er zelf toch 'n hoogwaardig gevoel aan over heb gehouden..... Wat een passie en uithoudingsvermogen :p ... en wat een temperamente........ We zijn ruim 2 uur hartstochtelijk bezig geweest om daarna innig ineengestrengeld in slaap te vallen........
Deze idylle werd wreed verstoord door de loundryboy die met zijn karretje luidruchtig langs kwam denderen anders hadden ze ons waarschijnlijk rond sluitingstijd wakker moeten schudden.......
Het blijft altijd een heerlijke ervaring met deze warmbloedige Marina.....
M'n eerste bezoekje in 2008 en godsamme wat in drukte, alle parkeerplaatsen bezet en het hele pad......
Bij binnenkomst om 18:30u zelden zo'n drukte meegemaakt, massa's ijsberen en een daartussen wriemelende mierenhoop dames van allerlei soort.......
Eerst maar eens nog 'n hapje zien te bemachtigen en de de zaak aanschouwen..... kijken of er vaste vriendinnetjes aanwezig waren.
In 'n flits meende ik Marina waar te nemen in badjas, net terug van de kamer.... In deze drukte moet je snel handelen dacht ik en dus snel erachteraan....... Inderdaad Marina gevangen bij de ingang van de kleedkamers, meteen afspraak gemaakt wanneer ze terug was van het douchen maar we zouden nog een poosje op 'n sleutel moeten wachten.....
Die tijd maar lekker op 'n bankje doorgebracht met 'n drankje erbij om wat bij te kletsen..... van haar ook gehoord dat Cary nog niet terug is uit Cuba (was daar rond de kerst naartoe vertrokken samen met 'n ijsbeertje.....) Ze werd al lang terugverwacht maar je weet het maar nooit met die latina's....
Toen was er 'n sleutel......... Marina had me al laten weten dat ze bijna 'n week geen sex had gehad () en vandaag weer was begonnen..... ze had wel enkele sessies achter de rug maar die hadden haar nog maar net op temperatuur kunnen brengen....
Dat belooft dus wat..... Zoals gewoonlijk begonnen met heerlijk staande zoenen om op bedrijfstemperatuur te komen, daarna iets heftiger liggend daarmee verder gegaan...... Toen haar maar even haar gang laten gaan met haar orale kunsten wat altijd 'n feestje is...... Daarna was ik weer aan zet met strelen, zoenen, orale verwennerij en dan kan het uiteindelijk niet uitblijven: 'n uitslaande brand!!....... Dat klaarkomen van Marina (oraal) is 'n heftige gebeurtenis, haar hele lijf staat in brand, ze kan daarna geen enkele aanraking nergens meer verdragen........ Gelukkig duurt dat niet al te lang, ik kan er toch niet lang vanaf blijven maar heb haar natuurlijk wel even laten bijkomen....
Opnieuw voorzichtig beginnen met opbouwen naar een nieuw hoogtepunt, ditmaal in missionaris met de benen gevouwen...... Het heerlijke van Marina is dat ze goed kan klaarkomen van neuken alleen als je haar goed en intens weet te raken (ik ken haar inmiddels 'n beetje..... :D) en dat gebeurt dan ook........ Haar orgasme is dan minder explosief en meer langgerekt maar zeker niet minder...... Tot slot heeft ze mij ook heerlijk klaargereden op haar bekende heftige latinawijze......
Daarna uitpuffen en wat nakletsen...... ze was moe en lui geworden, ik vroeg haar: "Hast du keine lust mehr?..." "Soll ich ehrlich sein"?..." "Ja..." "Nein, (smile) hab keine lust mehr......." Ik weet dat dat bij Marina nooit van lange duur is en na 'n tijdje weer volop aktie kan vertonen.....
Lief dat ze na het douchen in de rij ging staan om 'n stukje pizza voor me te bemachtigen. Met haar eigen stukje verdween ze naar een donker hoekje van de kino om daar uit het zicht wat bij te liggen komen......
Houden jullie mij op de hoogte wanneer ze terug is ik stond net op punt naar brüggen te rijden maar zal mijn bezoekje maar effe uitstellen alhoewel tis hier saai op werk.
Dan maar volgende keer Marina nos vemos pronto espero .
Op de party bij GT vandaag eindelijk weer kunnen genieten van Marina. Ze is 5 maanden in Cuba geweest, en had 7 maanden niet gewerkt.
Ze zei dat ze nog een beetje moest 'inkomen' , maar daar was niets van te merken... Wat een fantastische service.
A poor lonesome icebear, fucking far away from home
Last Online
Vandaag @ 09:48
Discussies
141
Thanks
7.156
Oorspronkelijk geplaatst door wonka
Op de party bij GT vandaag eindelijk weer kunnen genieten van Marina. Ze is 5 maanden in Cuba geweest, en had 7 maanden niet gewerkt.Ze zei dat ze nog een beetje moest 'inkomen' , maar daar was niets van te merken... Wat een fantastische service.
Vanaf eind augustus loopt ze al weer rond in GT (zie mijn onderstaande citaat). Marina heeft blijkbaar een lange inloopperiode:
Oorspronkelijk geplaatst door Ace2
Lees en gij zult vinden..........................en ja, Marina uit Cuba is ook terug (althans afgelopen donderdag).