Gisteravond sprak deze dame me aan terwijl ze naast me zat en met veel interesse naar het boksen keek wat op het projectie scherm werd vertoond. Was een beetje moe en maakte ook duidelijk dat een kamerbezoek er niet meer in zou zitten.
Nochthans een hele tijd met haar gekletst, ze wordt zeer binnenkort 21j, heeft het haar nu wat donkerder, niet meer blond, droeg het haar in een opgestoken staartje, heeft ook even in Gt gewerkt, spreekt redelijk Duits, heeft verstand van boksen (de RTL boks wedstrijd met Henry Maske voorzag ze van deskundig commentaar :p), moest een stukje pizza met salami voor haar halen, dat deed ik maar en haar gevraagd wanneer ze er weer zou zijn.
Erg jammer van die tatoos zoals exact beschreven door Bredero.
Ze ziet er desondanks toch wel zeer fraai uit en is bijzonder vriendelijk zodat ik denk dat ik zoals afgesproken bij een volgend PHG bezoekje (eind Mei of zo :thefinger :p) het er toch maar eens met haar op waag !
B-cupje en toch ook weer niet zo erg lang !
Laatst gewijzigd door Big30; 1 april 2007 om 10:06
1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche