Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 64
    Last Online
    18 februari 2022 @ 18:11
    Discussies
    169
    Thanks
    0

Lächeln Schippersstraat 39/1, Nancy

Haarkleur : blond
    Lengte dame : 1m65
    Postuur : slank
    Cupmaat : C
    Nationaliteit/Taal : Nederlands
    Leeftijd : 22
    Tijdsduur : 20 min.
    Prijs : 50 Euro
    Extra’s bij het bezoek:
    zij werkt van ca. 11 uur tot 18 uur

De Nederlandse Nancy is een werkelijk mooie Nederlandse dame die tot een paar maand geleden in de Vingerlingstraat 10 werkte, daarna een maand of 2 in de Schepenvijverstraat in Gent, en dus nu terug in Antwerpen is, ditmaal op Schippersstraat 39/1.
    Zij bezit een bepaalde uitstraling en de diverse berichten die elders over haar geschreven zijn overwegend zeer positief.

Anvers :wink:

Last Online
    19 januari 2025 @ 12:17
    Discussies
    30
    Thanks
    698

Daumen hoch

Dit is er echt wel eentje waar je niet zomaar voorbij loopt.
    Prachtig figuur, prachtig gezicht en mooie lange blonde haren.

Bij binnenkomst geeft ze je volgende mogelijkheden:
    PMC + NMC = 50 euro
    PMC + NMC + beffen + massage = 100 euro
    PMC + NMC + beffen + massage + anaal = 150 euro

Gezien het de eerste keer was dat ik haar bezocht, heb ik gekozen voor de eerste optie.
    Lijkt wel een zeer populaire meid want bij mijn binnenkomst kreeg ze al dadelijk 2 gsm oproepen van klanten.
    Eerst stelde ze voor om haar toch wel prachtige borsten eens onder handen te nemen. Ze gaf me dan een zeer goede pijpbeurt.
    Afgemaakt met een kort amazoneritje. Bij aanschouwen van al dat lekkers kon ik me echt niet lang houden. Toen ze vroeg om te wisselen was het al te laat ....
    Daarna nog een leuk gesprekje gehad.
    Ze werkt momenteel alle dagen van 12 tot 20 uur.
    Zou qua uiterlijk zeker behoren tot de top acts in een saunaclub.

Last Online
    13 december 2016 @ 15:09
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard Vrijdag in het SKW

Vrijdag middag was het en het regende na een ronde gemaakt te hebben in het SKW dus schuilde ik tegenover nr 39/41 in de schipperstraaat in een portiek waar geen dames zaten.
    Mijn oog viel op een dame met lang blond haar mooi figuurtje met leuke borsten en zon gekleurd bruin ik had haar al vluchtig gezien in deze eerste ronde maar in deze ronde selecteer ik en sla op wat ik gezien heb en me bevalt.
    Ze lachte na me en wenkte om naar haar toe te komen ik had wel zin om met haar kennis te maken maar omdat het regende wachte ik tot het droog was en bleef kijken naar haar bewegingen voor het raam.
    Toen het bijna droog was ben ik overgestoken en naar binnen gegaan ze was heel vriendelijk en stelde zich voor als Nancy.
    Ze gaf me een hand en een kus en vroeg wat ik wou ?
    Ik stelde voor om met E.50,- maar eens te beginnen en daar kreeg ik van haar PMC en paar standjes voor vertelde ze.
    We kleeden uit en ik ging op mijn rug liggen en zij kwam boven mij hangen en ik moest eerst maar eens voelen aan haar borsten ze zakte zodat zij mij een PMC ging geven ze streelde mijn ballen en likte deze ook tussen het pijpen door.
    Ik kreeg glijmiddel op mijn vingers en mocht haar vingeren op haar verzoek.
    Na een hele harde paal vroeg ze welk standje als eerste dus ik gaf aan kom maar boven op me wat ze deed en ik haar tepels kon likken en haar borsten masseren.
    Daarna heb ik haar op zijn hondjes genomen maar wou niet klaar komen omdat ik het ook wel lekker vond dat ze me aftrok met olie in haar hand.
    Ze liet me tot een hoogtepunt komen met ook mijn ballen te likken en het zaad over haar hand te laten lopen.
    Na enkele minuten veegde ze me schoon met een natte doek en ook haar handen veegde ze af.
    We hebben zeker nog 15 minuten naast elkaar liggen kletsen met foto,s te bekijken van haar huis,auto en prive foto,s van haar.
    Na een aantal tongzoenen en het uitwisselen van haar adres en onze mob.nr.
    heb ik me aangekleed en ben vertrokken.
    Ik ben bijna een vol uur binnen geweest ook omdat ze het zelf gezellig vond ik heb afgesproken dat ik mischien op zaterdag zou terug komen,anders een week later.
    Op de terugweg heb ik rplover gebeld en Sonny met de mededeling dat ik er een toppertje bij heb gevonden.
    Ja deze meid is top, vandaag ben ik dus echt terug geweest en heb weer ruim een uur met haar gespeeld.
    Ja jansen wordt SKW verslaafd.

Nancy;Nederlands
    Leeftijd; 22 jaar
    lengte ; 165 cm
    Ogen ; heel lief en onschuldig
    figuur ;slank mooi figuur mooie rondingen
    Haren; lang blond
    borsten cup B/C
    tatoo; een onder op haar rug
    Taal ; Ned.
    service; PMC,Beffen,Aftrekken,massage,zoenen, diverse standjes neuken.

Zij werkt nu 5 jaar en is ooit begonnen in een prive huis te Maastricht daarna Gent en Antwerpen.

Herhalingsgevaar ; zeer groot ik zou wel elke dag willen ben nu 2 dagen achter elkaar geweest en probeer morgen weer.

__________________________________________________ __________________________________________________ ________________________________

Deel 2 Nancy

Ik heb vannacht nog aan haar liggen denken en daardoor groeide er meteen weer iets, Ja ook ik ben een man die zijn paal achterna loopt dus ben ik vanmiddag weer terug gereden.
    Ik stuurde een sms en kreeg er een terug dat ze bezet was maar daarna voor mij vrij bleef.
    Na mijn auto geparkeerd te hebben en zij nog bezet was heb ik een ronde gelopen, kort daarna wenkte ze me van kom maar vast binnen ben even aan het eten maar dan kunnen we vast lekker kletsen.
    Ik ben dan ook op het bed gaan zitten en heb meteen mijn kleren uit gedaan,zij zat in een prachtig stetje met nieuwe witte laarsen met hele hoge spitse hakken.
    Nu leek ze groter zo ongeveer 175 cm.
    Ze ruimde haar eten op waste zich en poetste haar tanden.
    Daarna kwam ze bij me op bed en tongzoende me heel vurig ik dacht deze vrouw is bezig met klanten binding.
    Ik had al E.50,- euro op de rand bij de condooms gelegt met ook de mededeling dat ik niet lang kon blijven hooguit 20 minuten.
    Ik vroeg om haar te beffen en ze stemde daar mee in om dan in de 69 houding ook mij een PMC te geven.
    Daarna was ik weer zo super geil en mijn paal was kei hard dat ze ook vroeg om te neuken.
    Ik zei kom eerst maar weer boven op dan speel ik met je borsten wat ook gebeurde.
    Daarna wou ik haar staand op zijn hondjes nemen zij op haar knieen op bed en ik van achteren heerlijk neukend voor de spiegel waar zij mij zat aan te kijken ik heb haar zo (met condoom) vol gespoten en daarna hebben we weer heerlijk gekust.
    Na nog even wat strelen van elkaar en nog meer zoenen na aangekleed te hebben ben ik na weer bijna een uur weer vertrokken.
    Ja en nu sterk zijn dat ik morgen niet weer ga!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Laatst gewijzigd door Jansen; 9 augustus 2008 om 22:35

Last Online
    3 december 2024 @ 19:18
    Discussies
    43
    Thanks
    371

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Vrijdag middag was het en het regende na een ronde gemaakt te hebben in het SKW dus schuilde ik tegenover nr 39/41 in de schipperstraaat in een portiek waar geen dames zaten. /knip/

Ja jansen wordt SKW verslaafd.

Nancy;Nederlands
    /knip/
    Hm, als dat zo zit, scheelt me dat 3 uur rijden (heen/terug) + honderden euro's je doet me watertanden :D
    Het doel heiligt de middelen

Last Online
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard In mijn Top 5 met stip binnen gekomen Nancy SKW

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the saint Bekijk bericht
    Hm, als dat zo zit, scheelt me dat 3 uur rijden (heen/terug) + honderden euro's je doet me watertanden :D
    Na de honderden dames in Duitsland hoort Nancy in mijn Top 5 en dit al na twee ervaringen met haar.

Ja probeer haar maar uit succes verzekerd.

Last Online
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard super vrouw

Natuurlijk vandaag ook even een uutje bij haar geweest met na alle standjes met ook 69
    Heeft ze me daarna nog een heerlijke rugmassage gegeven.
    Kosten E.50,- totaal (vriendenprijsje)

Last Online
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard Jansen op zijn best

Het wordt eentonig maar we lijken wel getrouwd.
    Ik breng eten mee en zij geeft me heerlijk wat drank daarna eentje roken en bijkletsen.
    foto,s kijken en napraten over de laatste dagen ja erg he.
    Maar daarna gaan we heerlijk langs de plinten zo geweldig dat haar huisgenoot kwam kijken naar het spel wat we aan het spelen waren.
    Op het moment dat we in 69 bezig waren zag ik naast het gordijn haar donkerblonde huisgenoot meekijken die op dat moment geen klant had.
    Zij genoot van onze sex omdat ze zelfs dichter bij kwam om te kijken of mijn ballen goed geschoren waren.
    Toen ze bij het bed stond voelde ik dat er een vreemde hand over mijn ballen streelde de andere handen hadden mijn bovenbenen vast dus was er een extra hand aktief.
    We wissselde van standje en zij ging achteruitgeleund tegen de wand staan om ook nog via de muurspiegel mee te kunnen genieten.
    Ik haalde af en toe mijn penis uit de poes van nancy en trok er zeff aan om
    hem daarna weer terug te stoppen.
    Na nog een keer eruit te halen vroeg ik of zij hem terug wou stoppen ze lachte en kwam naar voren pakte mijn penis en trok hem even een paar keer af om hem weer terug in de poes te stoppen.
    ze bleef zo staan en ik ging met mijn hand achter haar om haar billen te strellen wat ze toeliet.
    Nancy lachte en zij wat ben jij toch een geil mannetje.
    Ik knipoogde in de spiegel en ging door met op zijn hondjes langzaam heel ver eruit en dan weer heel zachtjes weer terug met nu mijn hand tussen de billen van de buurvrouw.
    Ik voelde met een vinger tussen haar string en merkte dat dze al wat nat was geworden.
    Door dit werd ik nog geiler en pompte tot ik voelde dat ik ging komen.
    Ik hield mijn kei harde penis eruit liet nancy zich omdraaien en trok me af op haar buik met een vinger nu diep in de poes van de buurvrouw.
    Ik kwam dan ook bijna brullend klaar en kreeg de opmerking van wat is dit voor een geil mannetje?
    Nancy kuste me en zei tegen haar huisgenoot dit mannetje is van mij en iedere week komt hij me verwennen.
    Na wat gekletst te hebben met beide dames heb ik bij de buren friet gehaald en een paar red buls voor de dames.
    Na een dikke intieme kus aan Nancy ben ik naar de deur gelopen om te vertrekken alleen ik pakte met opzet de middelste deur om de buurvrouw ook nog een zoen te geven en in haar oor te fluisteren bedankt ook jijn hebt een lekkere poes terwijl ik nog heel sniekie even een vinger in haar poes duwde.
    Twee wandelaars zagen dit buiten en stopte om dit even beter te kunnen aanschouwen.
    Ik lachte en rook met opzet aan deze vinger en tot mijn verbazing rook de ze nog lekker naar deze poes.
    Op de terugweg heb ik gelachen in de auto en nog vaak aan deze vinger geroken.
    Ik was eerst niet van plan om dit hier bij Antwerpen te schrijven maar toch gedaan.
    p.s. Ik heb met een overbuurvrouwtje met lang donker haar en Nancy al een trio afgesproken.

Last Online
    11 januari 2023 @ 12:07
    Discussies
    24
    Thanks
    2

Standaard

foto,s kijken en napraten over de laatste dagen ja erg he.
    wat waren dat voor fotoos?? Dat moeten wel hele supergeile vakantiekiekjes zijn geweest!!!!

Last Online
    22 december 2024 @ 13:49
    Discussies
    17
    Thanks
    1.745

Blinzeln Wasbeurt

[/QUOTE]
    Op de terugweg heb ik gelachen in de auto en nog vaak aan deze vinger geroken.

Vinger ondertussen al gewassen?
    The Godfather

Last Online
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door toppie33 Bekijk bericht
    wat waren dat voor fotoos?? Dat moeten wel hele supergeile vakantiekiekjes zijn geweest!!!!
    Foto,s van hond en huis van haar auto en schaarse kleding als model.

De vingers heb ik al gewassen

Last Online
    9 november 2010 @ 12:23
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Ook ik heb al enkele malen het genoegen gehad om met Nancy te spelen. Echt een super lekker wijf. Niet te groot en mooi van figuur. Haar borsten zijn echt lekker om aan te sabbelen en mee te spelen. De eerste keer dat ik haar bezocht, ongeveer 1,5 jaar geleden vertelde ze voor 50 euro pijpen en neuken met condoom en allerlei standjes. Ik ging akkoord en ze begint meteen met lekker kussen, wat ik direkt overnam en tot tongzoenen maakte. Ze vond het niet vies en deed flink mee. Hmmm, als ik alleen daar al aan terugdenk. Daarna wassen en het spel begon. Eerst lekker spelen met haar borstjes en ze vroeg me haar te beffen. Nou dat hoef je niet te vragen, daar sta ik al van te popelen. Wat een lekker kutje heeft ze. Snel vochtig en mooi geschoren. Daar houd ik van. Ik kon geen genoeg van haar klitje krijgen en ging regelmatig ook met mijn tong in haar gaatje. Ze kreunde op een bepaald moment en begon samen te trekken. Ik ben flink doorgegaan met beffen en enkele minuten later kwam ze alweer. Het vocht vond zijn weg en alles aan haar smaakte daar super. Eigenlijk wilde ik daar niet mee stoppen. Ze wilde nu toch graag mij gaan pijpen en deed dat. Maar ik wilde toch 69 doen en ok daar gingen we weer. Ongelovelijk wat heb ik genoten. Het neuken ging in amazone, daarna nam ik haar in missionaris en uiteindelijk alles afgemaakt met doggy. Dan ligt ze lekker op knietjes en kijkt in de grote spiegel naar je. Haar poepgaatje heb ik ook gemasseerd en haar gevraagd of ze ook anaal doet. Dat doet ze maar kost iets meer. Ik heb niet gevraagd hoeveel. Masseren van haar anus (die overigens heel schoon is) vond ze leuk maar ik mocht niet met de vingers naar binnen. Nancy is echt een toppie. Lief, leuk, heerlijk en schoon. Houdt zich aan de afspraak en noemt je veel schatje. Toch ook lief. Telkens als ik in Antwerpen ben dan ga ik direkt naar haar toe. Ik hoop dat ze meteen staat en ik niet een rondje moet lopen. Wat ik wel zou willen weten is of er mannen zijn die al ervaring met haar hebben op anaal gebied. En hoe dit ging. Ben benieuwd hier naar. Nancy is mijn lieverdje, mijn toppertje, mijn blonde barbie.

Last Online
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard Geen Woepie in haar Poepie

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door woepie Bekijk bericht
    Wat ik wel zou willen weten is of er mannen zijn die al ervaring met haar hebben op anaal gebied. En hoe dit ging. Ben benieuwd hier naar. Nancy is mijn lieverdje, mijn toppertje, mijn blonde barbie.
    Nee Nancy heeft geen behoefte in een Woepie in haar Poepie ze vind dat haar anus daar niet voor gemaakt is dus dan moet je maar naar een Trans gaan of rplover aanspreken.

Als het goed is moet ze binnenkort weer terug zijn en heeft ze plotseling grotere borsten.

Last Online
    22 maart 2017 @ 12:44
    Discussies
    23
    Thanks
    12

Standaard

Nee Nancy heeft geen behoefte in een Woepie in haar Poepie ze vind dat haar anus daar niet voor gemaakt is dus dan moet je maar naar een Trans gaan of rplover aanspreken.

Als het goed is moet ze binnenkort weer terug zijn en heeft ze plotseling grotere borsten.

Nancy deze week nog gezien, maar zonder vergroting. Gewoon het zelfde schitterende uitzicht.

Grz Sub

Last Online
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard goed dat er telefoons bestaan

Ik had een sms gehad dat ze vandaag aanwezig zou zijn op de middag.
    Dus ik als een speer er naar toe en rond 14.00 u lagen we op het bed met een sigaretje en een beetje uit een flesje om heerlijk weer eens sex te hebben.
    Ja met haar was al een tijdje terug dus eerst gezellig bij gekletst en daarna heerlijk genoten.
    omdat ik gisteren ook al een avondje VV in duitsland er al op had zitten bleef ik maar een half uurtje.
    Volgend week op zaterdag middag (paaszaterdag ) is ze er ook en zal ik weer een half uurje met haar genieten.

Toch nog geheel onverwachts daarna nog een uurtje bij Alice naar binnen geweest maar had daar wel een paar blikjes red bull voor nodig en een uurtje pauze maar kon me niet bedwingen om haar voor bij te lopen.
    Ook daar een super uurtje gehad.

Last Online
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard Vandaag 2x een trio

Ik liep door de straten te wandelen en te genieten van de aanwezige dames.
    Ja er waren weer hele mooie en nieuwe bij.
    Maar mijn Alice was er niet dus had ik eerst iets van chit maar met al dat mooi vrouwlijk schoon moet ik toch wel een marathon kunnen maken.
    Dan zie ik dat het bordje van Nancy aan de raam is geplakt dus wacht ik tot ze te voorschijn komt.
    Maar nee geen Nancy dus ga ik op nr.5 naar binnen bij de hele mooie blond met lang haar Schipperstr.5
    Ze vraagt of ik iets speciaals wil omdat ik diverse malen getwijfeld heb om naar binnen te gaan.
    Ik zeg nou ik twijfelde tussen jouw en het meisje op nr.9 waarop zij antwoorde dat ze die er wel bij kon vragen als ik wou.
    Dus ik zeg ik haal ze wel en loop naar nr 9 meisje rechts met de blauwe bikini en zwart lang haar.
    Ze lacht en loopt mee en ik heb lekkere sex met de twee meiden met een top figuur.
    De donkere heeft een tatoo op haar buik aan de zijkant/schuin voor waar ze trots op is,ikzelf houd daar niet zo van maar bij geen last van.
    Na een goede PMC en een bef beurd bij beide hebben we lekker gewisseld met de standjes.
    Daarna ben ik nog een paar ronde gaan lopen en na een paar flesjes AA en Red Bull loop ik de straat uit en zie nog steeds geen Nancy.
    Ik vraag aam het meisje die ook op nr 39 werkt waar ze is en ze wijst naar de buren.
    Ik loop naar nr 41 en een Joyce maakt open (donker haar en een beetje getint)
    Ik vraag naar Nancy die meteen naar voren komt en we praten even terwijl ik dacht dat ze naar huis gaat vraagt ze of ik niet samen met Joyce naar boven wil voor de prijs van een ?
    Ze verteld dat er een man binnen staat die betaald om te mogen kijken op afstand.Ik twijfel en ze vragen beide aub hij blijft op afstand en is geboeid,daarbij een zacht aardige verlegen (gestoord) denk ik man.
    Ik zeg oken en loop achter Nancy aan naar boven.
    De man staat naakt in de gang met geboeide handen aan de trapleuning.
    Nancy maakt de boeien los en verteld dat hij samen met Joyce na mag komen.
    Op de kamer kleed ik me uit en Nancy doet hetzelfde we gaan op bed en ik krijg een PMC van Nancy.
    Joyce komt binnen en kleed zich ook uit en gaat mijn ballen masseren en komt naar boven toe gekropen om het PMC over te.nemen.
    Nancy roept de man ( Peter) die achter het vlieggordijn staat dat hij bij het raam mag staan deze schuchtere man zegt ja Nancy en loopt gebogen naar het raam waar hij een beetje met zich zelf speelt.
    Ik moet dan Nancy beffen en zij likt aan mijn penis terwijl Joyce mee likt en aan de man vraagt of hij het zo goed vind.
    De man zegt het spannend te vinden en rukt verder wat niet echt een reactie bij hem oplevert.
    Ikzelf ben ongeveer een uurtje terug al klaar gekomen en doe er nu ook iets langer over wat de meiden juist goed vinden omdat het hun beter uit komt.
    Dan neem ik nancy op zijn goed voor de spiegel en doet Joyce het gordijn wat open zodat ik in het volle licht de hoofdrol krijg.
    Dan begint Joyce onder mijn ballen te likken en ik voel dat het niet lang meer gaat duren.
    Joyce wordt door de man geroepen en komt terug met het verzoek dat de meiden op het bed moeten gaan liggen en ik zonder condoom me af moet rukken op de borsten van de meiden.
    Ik speel mee dus ik doe het condoom eraf en na wat trek en duwwerk met de handen onder mijn ballen van Nancy spuit ik op beide meiden met een diepe schreeuw.
    Ik was me wat ook beide meiden doen en kleed me aan om naar beneden te gaan.
    Ik zeg goedendag en ook de man bedankt die nog steeds een slappe lul heeft.
    Ik zeg tegen Nancy volgens mij heeft het niet geholpen maar zei weet dat de man genoten heeft en klaarkomen doet hij meestal toch niet.
    Ik kus Nancy en verlaat het pand om binnenkort weer terug te komen voor haar en eventueel Joyce.
    Dus Anvers vraag maar na of ik mijn spel goed gespeeld heb daar aan Joyce of Nancy.:green_smi

Last Online
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard

Ik liep door de straten te wandelen en te genieten van de aanwezige dames.
    Ja er waren weer hele mooie en nieuwe bij.
    Maar mijn Alice was er niet dus had ik eerst iets van chit maar met al dat mooi vrouwlijk schoon moet ik toch wel een marathon kunnen maken.
    Dan zie ik dat het bordje van Nancy aan de raam is geplakt dus wacht ik tot ze te voorschijn komt.
    Maar nee geen Nancy dus ga ik op nr.5 naar binnen bij de hele mooie blond met lang haar Schipperstr.5
    Ze vraagt of ik iets speciaals wil omdat ik diverse malen getwijfeld heb om naar binnen te gaan.
    Ik zeg nou ik twijfelde tussen jouw en het meisje op nr.9 waarop zij antwoorde dat ze die er wel bij kon vragen als ik wou.
    Dus ik zeg ik haal ze wel en loop naar nr 9 meisje rechts met de blauwe bikini en zwart lang haar.
    Ze lacht en loopt mee en ik heb lekkere sex met de twee meiden met een top figuur.
    De donkere heeft een tatoo op haar buik aan de zijkant/schuin voor waar ze trots op is,ikzelf houd daar niet zo van maar bij geen last van.
    Na een goede PMC en een bef beurd bij beide hebben we lekker gewisseld met de standjes.
    Ik dacht dat de dames die ik eerst Annabelle en Claudia als naam hadden.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 11 mei 2009 om 22:44

Last Online
    2 maart 2013 @ 08:35
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Ik dacht dat de dames die ik eerst Annabelle en Claudia als naam hadden.
    Schippersstraat 9 met blauwe bikini en zwarte haren, een tattoe op de buik (en ook met mooie blauwe ogen) dat is volgens mij Simona

Maar back on topic, als ik bovenstaande recensies lees dan krijg ik zin om Nancy te bezoeken, vandaag in de namiddag was ze er. Weet iemand of ze normaal gezien in het weekend ook werkt (zondag)?

Last Online
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gopher Bekijk bericht
    Schippersstraat 9 met blauwe bikini en zwarte haren, een tattoe op de buik (en ook met mooie blauwe ogen) dat is volgens mij Simona

Maar back on topic, als ik bovenstaande recensies lees dan krijg ik zin om Nancy te bezoeken, vandaag in de namiddag was ze er. Weet iemand of ze normaal gezien in het weekend ook werkt (zondag)?
    Ja op de zaterdag middag meestal tot 15.00 u en de laatste weken ook op zondag

Maar als ze niet bij haar raam is kijk dan even bij 41 Joyce daar doet ze veel trio,s mee of vraag het aan Joyce.

Last Online
    9 november 2010 @ 12:23
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Ik was vorige week maandag - 15 juni - nog in het schipperskwartier. Wel een paar rondjes gelopen maar helaas geen Nancy gezien. Was spijtig. Ik was namelijk even in Antwerpen en had haar weer graag genomen. De tijd was ongeveer 13.00 - 14.00 uur. Misschien was ze wel op vakantie. Jammer, volgende keer maar meer geluk

Last Online
    Discussies
    169
    Thanks
    0

Standaard

Woepie,

Een beetje pech gehad hé kameraad want Nancy is er toch normalerwijze van ca 10 uur tot ca 18 uur ! :p
    Anvers

Last Online
    2 augustus 2009 @ 21:08
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Gisteren Nancy nog gespot rond 1930 u (!) en weer héél aantrekkelijk....nieuwe kinky zwarte laarzen:smile:

Last Online
    Discussies
    169
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sagaris Bekijk bericht
    Gisteren Nancy nog gespot rond 1930 u (!) en weer héél aantrekkelijk....nieuwe kinky zwarte laarzen:smile:
    Niets nieuws; ben je ondertussen al bij haar geweest ?????

Misschien wel onder je VROEGERE nickname, of moeten we deze ook hier vermelden ..........?
    Anvers

Last Online
    11 januari 2025 @ 19:34
    Discussies
    123
    Thanks
    2.311

Daumen hoch Nancy 17/10/09

Vandaag ook eens een bezoekje gebracht aan deze mooie Nederlandse barbi pop. Borstjes likken , beffen , 69 en drie standjes. Ze heeft zelf haar kamer sfeervol ingericht + geschilderd, dit maakte het geheel compleet. Deze dame scoort zeer hoog op de schaal van Lustman , een topper. Herhalingsgevaar : zeker.
    Ps : voor de fans vanaf volgende week dinsdag :
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

A dirty mind, is a joy forever

Love hurts : anal too

Last Online
    11 januari 2025 @ 19:34
    Discussies
    123
    Thanks
    2.311

Daumen hoch Nancy 27/11/09

Daar gisteren de SKW-wandeling gepland stond , was ik al in de late namiddag in de buurt. Hierdoor kon ik het aanbod van de dag-shift nog aanschouwen. :wink: Door het slechte weer had ik mij voorgenomen om slechts één rondje te lopen en dan richting café Doeterniettoe te gaan. Wel dacht ik bij mezelf als Nancy er is ga ik binnen. En wie stond er voor het raam onze blonde barbi , dus Lustman man van zijn woord naar binnen. Voor de standaard van 50 euro gekozen. Weer een goede sessie naar Skw-normen.
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

A dirty mind, is a joy forever

Love hurts : anal too

Last Online
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard Ouderwets super vandaag

Al vele malen wou ik met Nancy weer eens ouderwets ketsen
    maar steeds was ze net weg of niet aanwezig en ik ben de laatste tijd ook niet zo vaak meer in het skw geweest of op zondag dat zei er niet was.

Nu ik vandaag op de chat schreef om weer eens te kijken liet Lustman weten ook te komen dus als 2 Nancy kenners toch mooi effe de buitenlucht in
    We spraken af bij Nancy voor de deur en als ze er is dan helemaal goed.
    Ik kwam op de afgesproken tijd en plaats aan voor nr 39 en ja hoor ze was haar raam aan het lappen
    Ik deed de deur op een kier en ze groete me met een lach en een stemmetje waar ik al helemaal geil van werd.
    Ja lang geleden vonden we samen ik vroeg hoe lang ze bleef en ze vertelde tot 18.00 u
    Ik vertelde dat Ik Lustman nog even op moest vangen die elk moment kon komen en daarna bij haar haar poes wel even zou afzemen

Lustman kwam dan ook meteen zodat we eerst 2 rondjes gelopen hebben en zagen diverse dames die aan het Jansen keurmerk zeker zouden voldoen.

Maar Jansen is Jansen en houd zich altijd aan zijn afspraak en ging naar zijn
    Nancy toe die nog zonder werk zat met schone ramen.
    Ik liet Lustman even alleen en zei tot ongeveer 20 min.

Binnen gekomen had ik het gevoel dat ik niet weg was geweest.
    eerst effe 2 minuten kletsen en daarna de kleding uit en ze kwam boven op me zitten waarbij ik haar borsten heerlijk kon zoenen en afzemen.
    Daarna in 69 zei gaf me een heerlijke PMC (pijpen met condoom ze leest vanavond mee voor het eerst op dit forum ) en ik haar poes even likken.
    ze likte mijn ballen en mijn paal tot die aan een neukbeurt toe was.
    Op zijn hondjes voor de spiegel zodat we samen kunnen zien of de houding gepast is
    Ja ik kwam heerlijk klaar met een gevoel of ik met mijn laatste nummertje bezig was ( de wereld vergaat volgens dit forum op dinsdag ).
    Daarna weer effe geklets en na ongeveer 45 minuten haar kamer verlaten.
    ( ja ze moet toch effe meer euro,s binnen halen met een schoon raam)
    Tijdens ons afscheid kwam Lustman voorbij en hebben we weer een paar rondes gemaakt, ook de Sub zag ons en sloot bij ons aan gewoon gezellig effe wandelen in het skw.
    Er kwam nog een super mooie stoot voorbij ( een Foots dame ) ja super mooifiguur met zwart lang haar en billen
    Ik riep hard van ZOOOOO en ze lachte (ja Jansen had weer contact )
    Ze ging naar binnen en de sub vertelde dat ze heel slecht was als ze Doris heette en anders ??
    Ik zei ik ga het vragen en liep naar de deur op 10/2 ??
    Ze heette Terra en lachte lief ik vertelde in het Engels dat ik net 10 min van de kamer was en eerst nog moest bij komen.
    Ze lachte en de klik was er ze spreekt Frans en komt uit Belgie heeft een Italaanse vader en bleef tot 18.00 u
    Zo nu was de cup en Lustman ook weer op de hoogte en ben ik na nog een half rondje weer gegaan.
    Ja Nancy was weer super en is er vanaf dinsdag weer volgende week het weekend niet maar weekend na de Pasen weer wel anders vraag het maar via I.M. of de chat dan sms ik haar wel en hebben jullie net als ik een goede sex partner. Nancy Nancy

p.s. ze is iets aangekomen wat haar heel goed staat vooral haar borsten zijn super .:wink:

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten