Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 51
    Last Online
    Vandaag @ 10:49
    Discussies
    4642
    Thanks
    46

Standaard Jana / Jessie (Tsjechische) ex-YY/VG

Naam: Jessie

Nationaliteit / taal : Tjechië, duits

Leeftijd: 26 - 29 jaar

Haarkleur / lengte : bruin halflang

Lengte : 1.70m

Postuur / Cupmaat : slank / B

Service: NMC, PZC, zoenen, aftrekken

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Horny_one, bericht van Juli 2005
    Gisterenavond, op het "openingfeest" ben ik voor de derde sessie ook me Jessie op de kamer geweest. Mijn collega's hadden totdusverre wisselende ervaringen. Vaak ook liepen kennismakingsgesprekjes dood doordat de service frans zonder, standaard in het programma, toch niet aangeboden werden. Zelf hier gisteren geen problemen mee gehad maar ook omdat ik de dames reeds van andere locaties kende.

Jessie was mij echter onbekend maar bleek op de kamer een behoorlijk pakket aan service te bieden. Alleen het FT deed ze niet (AV niet gevraagd maar denk ik ook niet.) Ze was zo rond 12 uur een beetje aan het jagen maar wist me toch wel te verleiden.

Lekker zoenen, stevig gebeft... daarna frans zonder en stevig gepoppt zoals de duiters het zeggen. Daarna nog een beetje geknuffeld.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 12 februari 2007 om 14:18
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    3 januari 2021 @ 15:24
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Jessie nam me gevangen in het natte gedeelte. Ze deed het zo geweldig, ik kon niet meer los. Een echte cow girl dus. Ze zou me ook niet meer lossen vooraleer ik gelost had :smile:. "Twee jaar kennen wij elkaar al, maar we spraken nog maar amper tegen mekaar", overviel ze mij. Dat klopte ook. Ik val dan ook niet speciaal voor haar type maar had zin in een goeie massage en ging dan ook énkel en alleen daarvoor met haar naar de kamer. Het verbaasde mij enorm wat een praatgrage grappige vrouw dit kan zijn. De massage was o.k. maar die heb ik toch al beter gehad. Verder klopt het dat PZC niet tot haar standaardpakket behoort.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    8 januari 2025 @ 03:48
    Discussies
    32
    Thanks
    3.364

Standaard

was al weer ff terug dat ik in yy was,was behoorlijk druk trouwens,en met jessy was al veel langer terug.
    geen spijt van gehad bied een prima sessie en goede voor en after sales!

Last Online
    7 december 2009 @ 22:19
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard

Ook met deze meid naar de kamer geweest. Het is een leuke meid (niet bijzonder knap vind ik zelf)maar wel een leuk uiterlijk, heel goed betrouwbaar en lief. Geeft heerlijke massage en doet tongzoenen.

Last Online
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard

Ben weer met deze dame naar de kamer geweest. Jessie vind ik een leuke lieve dame die lekker aan tongzoenen doet frans zonder. Heerlijk gewoon. Nog iets anders haar kapsel doen en ze is voor mij een toppertje. Echt een aanrader. Krijg je geen spijt van.

Last Online
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard

Ik kan Jessie aan iedereen aanraden; ze is heel lief en goed op de kamer. Kan lekker tongzoenen. Ook niet verkeerd..

Last Online
    23 januari 2025 @ 06:44
    Discussies
    15
    Thanks
    48

Standaard

Al jaren een vaste waarde in YY.
    Ich hab drei Haare auf der Brust, ich bin ein Bär.
    Ich zähl sie jeden Tag, es werden halt nicht mehr.
    So ein Bär scheut in der Tierwelt überhaupt keinen Vergleich,
    man kann mit Bären prima kuscheln, denn so ein Bär ist herrlich weich.
    Wer´s einmal ausprobiert hat, will immer mehr.
    Ich hab drei Haare auf der Brust, ich bin ein Bär.

Last Online
    Gisteren @ 07:56
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Naam: Jessie

Nationaliteit / taal : Tjechië, duits

Leeftijd: 26 - 29 jaar Is inmiddels 32 jaar

Haarkleur / lengte : bruin halflang Neigt naar het zwart toe en is nu wat langer

Lengte : 1.70m

Postuur / Cupmaat : slank / B C-cup zeer zeker en naturelle!

Service: NMC, PZC, zoenen, aftrekken
    Andere bijzonderheden: mooie donkere ogen en een bleke huidskleur. Ze is wel sympathiek, maar oogt soms onzeker.
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Eentje van de ouder garde van YY, deze Jessy... Vele malen gezien, maar nooit mee gesproken of gewipt. Tegen alle verwachtingen in stapte ze na al die jaren eens naar mij toe. Wat vuilbekkerij en mijn lul wat plagen... Niet volledig mijn type, maar er ontstond wel een klik. Na haar één maal afgewimpeld te hebben, ben ik bij de tweede keer toch met haar naar de kamer gegaan. Eerst nog een wachtrij moeten trotseren, maar dat gaf ons toch wel gelegenheid om wat nader kennis te maken en een fatsoenlijk gesprek te voeren.

Op de kamer was ze best lief en deed ze haar best. De vamp die ze improviseerde te zijn toen ze naar me toe stapte, viel echter door de mand. Ze leek me heel onzelfzeker en voor iemand (een DVP dan nog wel) van 32 jaar is dat wel een uitzondering. Ze mocht best wel wat zekerder zijn, want haar lichaamsverhoudingen kloppen en hoewel ik het niet voor tieten heb vanaf C, vond ik de hare wel best mooi.

Wat ze op de kamer deed was zeer degelijk, doch beperkt. Pijpen en rukken zonder condoom en neuken met condoom natuurlijk. Vrij goed dus, maar het was wel echt alles. Na een potje neuken gaf ze me een goede massage... Ook echt wel een aanrader bij haar: massage moet je er gewoon bijnemen!

Als ik zeg dat ze niet volledig mijn type was, dan heb ik het vooral over haar kop. Van gezichtsbouw en haren, zou ik nooit voor haar vallen. Het gezicht is smaak (naar ieders keuze), maar haar haren hangen er altijd maar wat futloos bij. Toch maken haar ogen veel goed, want ze heeft grote donkere en hypnotiserende ogen (van haar mama meegekregen, zei ze).

Ook al is het je type niet en wens je niet met haar mee te gaan; kijk haar dan nooit diep in de ogen, want ik verzeker u: dan ga je mee!

Kortom: ze was zeker niet slecht en kantelde zelfs eerder naar het goede. Maar zeker niet de beste wip in YY. Ideaal voor als er eens wat minder meiden zijn, dan heb je toch bij nog zekerheid op degelijkheid.

SFL

Last Online
    2 november 2024 @ 16:50
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    Als ik zeg dat ze niet volledig mijn type was, dan heb ik het vooral over haar kop. Van gezichtsbouw en haren, zou ik nooit voor haar vallen. Het gezicht is smaak (naar ieders keuze), maar haar haren hangen er altijd maar wat futloos bij. Toch maken haar ogen veel goed, want ze heeft grote donkere en hypnotiserende ogen (van haar mama meegekregen, zei ze).

SFL
    't is weeral lang geleden dat ik haar gezien heb, maar als ik me nog goed herinner deed haar gelaat me denken aan Bea Van der Maat (zangeres van Won ton ton http://www.youtube.com/watch?v=_aQvFJ5MybM die ook een hoofdrol speelde in de urbanus film Coco Flanel) Alleen oude zakken zullen zich die nog herinneren, maar ik vond het wel een knappe madam, en Jessy ook trouwens.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Daumen hoch

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sofaking Bekijk bericht
    't is weeral lang geleden dat ik haar gezien heb, maar als ik me nog goed herinner deed haar gelaat me denken aan Bea Van der Maat (zangeres van Won ton ton http://www.youtube.com/watch?v=_aQvFJ5MybM die ook een hoofdrol speelde in de urbanus film Coco Flanel) Alleen oude zakken zullen zich die nog herinneren, maar ik vond het wel een knappe madam, en Jessy ook trouwens.
    IDD, sofaking... Daar heb je een punt... Goed zo, fijn opgemerkt.
    Dat zeg ik ook; smaken verschillen...
    Maar echt waar, een heel fijne dame waar je een leuke tijd mee kan beleven.

Thanx

Last Online
    Vandaag @ 11:32
    Discussies
    237
    Thanks
    13.571

Standaard

Maar echt waar, een heel fijne dame waar je een leuke tijd mee kan beleven.
    Zo is dat. Zij behoort tot de wat rijpere dames en haar service is prima. Inderdaad vreemd dat ze wat onzeker is, maar ach, dat ben ik soms ook! Ik vind sowieso dat de wat "oudere" dames meer tijd voor je hebben. Het is kletsen, teasen, voorspel, lachen, opnieuw teasen, raak schieten, naspel, effe aan de bar na kletsen. Geen haast werk, ik mag dat wel. Ze staat trouwens vaker met volslanke Aisha te kletsen. Ook een oudgediende met goede service én gezelligheid. Tanja hangt daar ook vaker bij maar die kletst me te vaak over haar "katzen" die ze thuis heeft. Daar gaat weinig erotiek van uit. Haar schouder tattoo is er trouwens bijna af gelaserd!

Last Online
    31 oktober 2024 @ 12:17
    Discussies
    17
    Thanks
    181

Standaard

Ik ben 2 keer met haar naar de kamer geweest, Jaren geleden eens en nog niet zo lang geleden een keer. Ze heeft altijd wel tijd voor een praatje wat dan steevast tot de kamervraag komt. Niet erg en vaak niet opdringerig. Soms echter is ze subliem in het veroveren van beren, soms onhandig stuntelig.

Ik zat in de HWP en zij kwam even praten. Heur haar was weer een grote pluizige warboel. Waarover ik wat grapte. Ze vroeg of ze er bij mocht komen zitten. Hoe kon ik weigeren, "ik ben de baas van YY niet" zei ik haar. Deze ging totaal aan haar voorbij. Ze kwam er dus bij zitten. Lekker een halfuurtje zitten babbelen en wat waterspelletjes gedaan. Vervolgens naar de kamer geweest. Daar wel PZC en TZ maar net als mijn eerdere ervaring met haar was de bevlogenheid niet in die mate aanwezig als je zou wensen. Verder wel een goede sessie.

Last Online
    Vandaag @ 11:32
    Discussies
    237
    Thanks
    13.571

Standaard

Ze leek me heel onzelfzeker en voor iemand (een DVP dan nog wel) van 32 jaar is dat wel een uitzondering.
    Ik heb de laatste weken een paar keer met haar gekamerd en zal het paspoort updaten. En dan maak ik gebruik van de informatie die zij mij gaf of van de ervaringen die ik zelf heb ondergaan.

Haarkleur/-lengte : Donker / lang
    Lengte dame : 1.70m
    Postuur/Cupmaat : slank en blanke huid / B cup
    Nationaliteit/Taal : Tjechische/Duits
    Leeftijd : 38! Geboren in '72 zo vertelde ze mij.
    Tatoeages/Piercings : Geen
    Service: TZ PZC NMC AV (als je maatje minder hebt) MASSAGE
    Voordelen: Lief en vriendelijk, uitstekende massage, neemt de tijd, jij bent de klant, voldoende gespreksstof, mooie ogen.
    Nadelen: Kapsel, maar als ze het opsteekt valt dat nadeel weg
    Tijdsduur : Ze wil het liefst lange sessies, maar een half uur kan natuurlijk ook
    Prijs : 50 euro per half uur, 75 per uur
    Extra’s bij het bezoek: Ze herkent je.

Er is al redelijk wat geschreven over deze dame. Van haar leeftijd stond ik wel te kijken. In het contact is ze open, niet afstandelijk. Vertelt ook wat persoonlijke dingen (die ik hier natuurlijk niet ga opnoemen!). Ik heb gevraagd of ze haar haren wil knippen. Nee, want dan vind ze dat ze een te lang gezicht krijgt. Als je haar tijdens sluitingstijd in haar casual kleding ziet met de haren opgestoken is het gewoon "The girl next door." Kortom, hele aardige vrouw die tijd besteedt aan haar klanten.

Last Online
    8 januari 2025 @ 03:48
    Discussies
    32
    Thanks
    3.364

Standaard

vandaag in yy en amper aan de koffie al ontdekt door jessy.nog niet opgemaakt en haar haar nog in de pluk maar niet getreurd meteen aufs zimmer.jessy springt er nergens bijzonder bovenuit maar bied altijd een gedegen service en is heel lief en vriendelijk.ga daarom graag met haar naar de kamer als ik in yy ben.
    een leuk begin van een geslaagde dag yy.

Last Online
    2 maart 2022 @ 19:49
    Discussies
    2
    Thanks
    4

Standaard

Zaterdagavond met haar gekamerd. Persoonlijk vind ik het een erg mooie vrouw maar ook nu weer enkel Duits en een beetje Engels.
    Haar massagekwaliteiten zijn echt wel supertop! Echt geweldig kamerbezoek.
    Ja, ze is wel wat onzeker. Ik betaalde haar xtra voor het kamerbezoek, ze wist niet wat ze zag.

Last Online
    31 oktober 2024 @ 12:17
    Discussies
    17
    Thanks
    181

Standaard

Kwam ook weer aanwaaien, dit maal in voortreffelijk oranje bikini als optie op de oranje zegementen. Haar huid lijkt dan wel erg wit. Altijd vriendelijk en lief. De aangeboden massage dit maal maar eens ondergaan, massage blijft niet mijn ding.

Puizebol sur plus Heerlijk dat onwelwillende haar.

Last Online
    3 mei 2014 @ 19:10
    Discussies
    31
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Leeftijd: 26 - 29 jaar

Postuur / Cupmaat : slank / B

ich hab mich auch so verschätzt. Sie ist gute 10 Jahre älter.

Trotzdem sehr hübsch, sie wirkt wie ein junges nettes Mädchen.

Service 1a.

Den Busen hab ich größer in Erinnerung, mind. Cup C natur.
    Gruß, Laursone

Klar nennen wir die Gedanken, die den gleichen Grad von Konfusion haben wie unsere eigenen. (Marcel Proust)
    Jeukt jouw neus ook zoals mijn neus jeukt

Last Online
    6 oktober 2022 @ 18:27
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Ik kom al jaren bij YY an Jessie is en blijft een vaste waarde.
    Ze pijpt lekker en heeft ok altijd alle tijd voor je.

Mooie vrouw, altijd vriendelijk en goede service op en buiten de kamer

Last Online
    6 januari 2025 @ 15:34
    Discussies
    3
    Thanks
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door badslippers Bekijk bericht
    Ik heb de laatste weken een paar keer met haar gekamerd en zal het paspoort updaten. En dan maak ik gebruik van de informatie die zij mij gaf of van de ervaringen die ik zelf heb ondergaan.

Haarkleur/-lengte : Donker / lang
    Lengte dame : 1.70m
    Postuur/Cupmaat : slank en blanke huid / B cup
    Nationaliteit/Taal : Tjechische/Duits
    Leeftijd : 38! Geboren in '72 zo vertelde ze mij.
    Tatoeages/Piercings : Geen
    Service: TZ PZC NMC AV (als je maatje minder hebt) MASSAGE
    Voordelen: Lief en vriendelijk, uitstekende massage, neemt de tijd, jij bent de klant, voldoende gespreksstof, mooie ogen.
    Nadelen: Kapsel, maar als ze het opsteekt valt dat nadeel weg
    Tijdsduur : Ze wil het liefst lange sessies, maar een half uur kan natuurlijk ook
    Prijs : 50 euro per half uur, 75 per uur
    Extra’s bij het bezoek: Ze herkent je.

E"The girl next door." Kortom, hele aardige vrouw die tijd besteedt aan haar klanten.
    ...irgendwie scheint es mir, das wir hier von 2 verschiedenen Frauen schreiben, denn die Jessi, deren Service ich ab und an im YY nutze ist 1978 in der damaligen CSSR geboren, das ist zu 100% richtig, da ich ihren Pass gesehnen habe und daher auch ihre Größe(172cm) und den richtigen Namen kenne.
    ... zum Service ist zu sagen das er, ohne ihr das ernsthaft vorzuwerfen , auch schon besser war, ich würde sagen Sie ist "Berufsmüde"... leider... nicht desto trotz, sie ist immer noch ein super nettes Mädel mit der Mann Spaß haben kann, wenn man sie nett behandelt.
    ...und noch was , wäre mir neu wenn sie AV anbietet...
    gruss Friedel

Last Online
    Vandaag @ 12:43
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Idee

Foto von Dame und prive info entfernt.

Link naar een foto op een clubsite is OK maar geen prive foto's hier plaatsen zonder toestemming van de dame.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    2 november 2024 @ 16:50
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523

Standaard

Deze avond 7/8 wordt "Coco Flanel" uitgezonden op VTM om 21:10. Benieuwd of mijn "flash" bij de eerste aanblik van Jessie -- dat ik Bea Van der Maat zag -- nu bevestigd wordt. Of zou mijn geheugen dan toch zo verweerd zijn ?
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

Last Online
    Discussies
    31
    Thanks
    0

Standaard

das Foto passt ein wenig. ansonsten ist jessie wohl deutlich schlanker als jene Dame
    Gruß, Laursone

Klar nennen wir die Gedanken, die den gleichen Grad von Konfusion haben wie unsere eigenen. (Marcel Proust)

Last Online
    Vandaag @ 12:43
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Blinzeln

"Bea Van der Maat (Gent, 15 november 1960) is een Belgische zangeres"

und das Alter passt auch ?
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    Discussies
    31
    Thanks
    0

Standaard

Jessie ist Jahrgang 70 oder 71, hätte sie aber mind. 12-15 Jahre jünger geschätzt
    Gruß, Laursone

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten