Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
    Last Online
    22 december 2013 @ 19:10
    Discussies
    52
    Thanks
    0

Lächeln Romina en Andrea (Roemeense lolita's)

zoals ik al eerder al schreef in me recencie van Romina:D kwam haar vriendinnetje Andrea er nu ook bij. En omdat deze trio zo lekker was heb ik er een draadje van geopend
    Andrea is nog verfijnder dan Romina. Toen ze op de kamer kwam had ze zich in een paar tellen ontdaan van der spijkerrokje en der topje. Ook zei begon eerst uitgebreid te knuffelen terwijl Romina haar met der vingers begon te stimuleren. Vervolgens zakte Andrea af naar onderen en Romina kwam mooi boven me hangen zodat ik eindelijk de tijd kreeg om haar eens teverwennen. Dit mocht van mij wel effe duren:D Ik voelde de :teuflisch alleen maar groeien.
    Ook Andrea was zeer behendig met het rubbertje want terwijl ze langzaam als een Cowgirl naar beneden zakte dacht ik effe dat ze wat was vergeten Maar gelukkig alles was beveiligd ondertussen dat Andrea langzaam me bereed draaide Romina zich om en begon te tongen met haar. Na deze geile rit vervolgens nieuw rubbertje om en romina weer in doggy gezet. Maar deze keer staand met haar handen op het matras, terwijl Andrea door Romina oraal verwend werd.
    uiteindelijk weer gewisseld en Andrea in mis staand(o zo licht met der billen op de vensterbank ) genomen.........................
    Later op de avond heb ik deze 2 roemeense lolita,s weer getroffen en vervolgens werd het wederom weer een super trio:D

Saluti L Diablo
    Little Don of Golden time:guilty[1]

" rispetto per una donna "

Last Online
    7 januari 2025 @ 23:19
    Discussies
    64
    Thanks
    1.681

Daumen hoch Romina en Andrea

Ik heb ook van deze twee samen mogen genieten en LD heeft niks teveel gezegd, het was ook top voor mij. Misschien geen superservice (er zullen zeker betere meiden rondhuppelen in GT) maar wel allemaal erg lekker, gezellig en speels en dat is ook wel eens leuk en het was zeker geen professioneel afwerken wat die twee deden.
    De after-sales was ook meer dan goed. Nog veel plezier gehad in de bar nadien.
    Ik kan het wel begrijpen dat little :teuflisch er twee keer op een avond mee naar de kamer is gegaan. :D

Jack42

Last Online
    11 september 2020 @ 15:44
    Discussies
    235
    Thanks
    341

Standaard

Oke Romina die kan ik alleen van zien en niet van wat anders , ben wel aangenaam verrast door de steeds beter wordende positieve reacties van Andrea, moet toch maar weer eens een keer proberen. :green_smi

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jack42
    Ik heb ook van deze twee samen mogen genieten en LD heeft niks teveel gezegd, het was ook top voor mij. Misschien geen superservice (er zullen zeker betere meiden rondhuppelen in GT) maar wel allemaal erg lekker, gezellig en speels en dat is ook wel eens leuk en het was zeker geen professioneel afwerken wat die twee deden.
    De after-sales was ook meer dan goed. Nog veel plezier gehad in de bar nadien.
    Ik kan het wel begrijpen dat little :teuflisch er twee keer op een avond mee naar de kamer is gegaan. :D

Jack42
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten