Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Nelly

Last Online
    Vandaag @ 12:19
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Lächeln Nelly

Naam : Nelly

Haarkleur/-lengte : Bruinachtig halflang haar

Lengte dame : 1.60m

Postuur/Cupmaat : Slank , A/B- Cup

Nationaliteit/Taal : Duitse

Leeftijd : 21-25 jaar

Tatoeages/Piercings : ja

Service : NMC,PZC, zoenen

Extra : Heb dit mooie meisje gadegeslagen in de whirlpool. Krioelde daar met een gast. Was hem al helemaal aan het voorbereiden / voorberijden . Daarnaast zoende ze redelijk met hem en gingen haar handjes overal naartoe. Een andere gast zei dat ze Nelly heette maar kan de naam nergens terug vinden. Ze had in ieder geval grote oorbellen in.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    23 januari 2015 @ 10:35
    Discussies
    45
    Thanks
    2

Standaard Nelly

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Silvester
    ....en (na een tijdje sleutelwachten) heeft een slanke duitse dame mij uiteindelijk anderhalf uur op een kamer vermaakt.
    Na de sessie gaf ze aan het voor gezien te houden en haar heil ergens dieper in "der Heimat" te gaan zoeken.
    Gelukkig voegde ze er aan toe dat het niet aan mij lag.......
    Hmmm.... niets zo wisselend als de dames....(of zou ze nog op mij zitten wachten.. )
    Bovenstaande dame was dus deze Nelly, doet qua uiterlijk sterk denken aan ( club-hopping) Miryam uit PHG etc.
    Ze was die avond veelvuldig in het bijzijn van de bij vele mede-zondaars overbekende Jill,
    dus ik dacht in eerste instantie daarom ook dat ze (de afgevallen) Miryam was...

Slank tot mager te noemen, toen liep ze gewoon in casual met T-shirt en (grote) slip rond, dus niet echt "stout"..
    Een beetje schuchter, maar als je haar op temperatuur brengt een heerlijk geil stoeimadammeke met bij tijd en wijle zelfs seksbeest-trekjes...
    Ze heeft een heerlijk poesje met lekker volle lippen, en als ze haar bevallige kontje omhoog steekt met daar tussen dan dat heerlijke natte pruimpje uitpuilend, met daarboven haar bevallige en willige sterretje.....dan is Silvester verkocht , dus nu weten jullie waarom ik het 1 1/2 uur heb volgehouden. :D

Tis dat ik er voor naar yy moet , 't zou anders een redelijk groot herhalingsgevaar hebben, zeker omdat mijn gevoel zegt dat ze nog veel meer in huis heeft, maar dat nog niet heeft (durven) laten zien...
    Wie weet waait de wind nog wel eens die kanten op...
    :wink:
    Laatst gewijzigd door Silvester; 12 februari 2007 om 16:28
    “Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten