FKK-Haus, Stutgart, Rebecca (Roemeens), ex-Mia PHG
Naam : Mia
Haarkleur/-lengte : Blond halflang stijl haar (soms steekt ze het haar op)
Lengte dame : 1.56m
Postuur/Cupmaat : Slank atletisch (!), Fraaie B-cup
Nationaliteit/Taal : Roemeens/ Engels
Leeftijd : 20 jaar
Tatoeages/Piercings : Tatoo vrij
Service : PZC, NMC, zoenen, FT
Mia was zondag avond getooid in een minuscuul stringetje en een soort hesje, bewust 2 maten te klein gekocht zodat alleen de bovenkant van haar borsten hierdoor bedekt werden, de onderkant van haar borsten tepels incluis waren onbedekt.
Deze outfit in combinatie met een door veelvuldig sporten afgetraind lichaam, een uitstraling die je het beste als klassieke schoonheid kunt omschrijven (ze had wel iets van een Griekse in haar verschijning) deden menig mannelijke blik als vanzelf richting Mia gaan.
Nu had ik me voor de zondag 1 voornemen gemaakt: geen dames meer uit Roemenie en al helemaal geen Roemeense dames die net in Duitsland waren en de taal niet machtig zijn.
Tsja dan zie je Mia zitten, Forza zei das wel iets voor jouw, ik dacht no way, karakter tonen!
Tsja Forza ging naar de sauna en ik ... naar Mia, ze sprak inderdaad geen woord Duits (was haar tweede dag in PHG ), wel goed Engels, ze was inderdaad Roemeens (wist ik ook al) en ze bleek 20j oud te zijn.
Tuurlijk werd er uiteindelijk om de "key" gevraagd. Over wat zich op de kamer afspeelde zwijg ik maar, ze kwam bepaald niet over als een wat onwennig dame die met haar tweede dag in PHG bezig was :p.
Nog wat gepraat met haar, hoe ze in Duitsland verzeild was geraakt, waar ze vandaan kwam, dat NL niet 2 uur van PHG lag, of ik wel eens .... .
Ach ja. Opereerde zondag in haar eentje in PHG, had geen contact met andere Roemeense dames, schijnt een vriendinnetje te zijn van een Roemeense dame die er zondag niet was. Naam is me ontschoten.
Ze wist nog niet hoe lang ze in PHG zou blijven.
Zwijg ... .
Laatst gewijzigd door Big30; 14 maart 2007 om 01:29
1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche