Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Lara (GT)

Last Online
    12 juli 2012 @ 01:12
    Discussies
    8
    Thanks
    0

Beitrag Lara (GT)

Dag,

Gisteren bij mijn bezoek aan GT met een vriend zagen we plots twee in opvallend rood geklede dames wat onwennig staan. De ene, ongeveer 1,65 m groot met opgestoken blond haar, in een soort van kleedje in netstof, de andere, eveneens blond, maar wel 1,80 m groot (en met een soort van piercing tussen de boventanden), in een kort rood jurkje. Vermits ze beiden nogal aan elkaar klitten dacht ik bij mezelf, dat moeten viendinnetjes zijn die het het liefst sámen doen. Vermits ik zelf niet op trio's val én mijn vriend die grote blonde wel zag zitten en ik de kleine pakten we het stategisch aan en zetten we de aanval gelijktijdig in. Prima gegokt natuurlijk want ze stelden gelijk één kamer voor ons beiden samen voor. Dat hebben we uiteindelijk niet gedaan, maat het bewees wel dat de stategie van de gezamelijke aanval een goede zet was. Maar goed, de blokhutten lagen dan wél rug aan rug. ;-)

Wonder nog aan toe (waarom overkomt mij dit nu altijd?), het was hun eerste dag in GT, én hun eerste wip aldaar. Tja, iemand moet de eerste zijn hé? Zelf kan ik enkel van Lara spreken, en dat viel best mee. Géén GFE, dat zeker niet, maar een lekker meisje, beleefd en voorkomend, en met ervaring uit andere clubs. Gezellig wat stoeien op de kamer, leuk lijfje om naar te kijken en te verwennen, en lekker klaargekomen ook. Aangenaam meisje om naar te kijken ook, mooie witte tanden, aardig recht neusje, leuke schoentjes met hoge hakken, mooie oorbellen,...

Een topper (of een echte sexbom) is het zeker (nog) niet, maar wat niet is kan nog komen natuurlijk. Voorlopig hou ik het op een 'redelijke' ervaring, maar collega's beren kunnen zeker helpen om deze appreciatie aan te scherpen, als het meisje daar gaat blijven natuurlijk, want zij - en haar vriendinnetje - vonden het wel erg druk in de club.

Groetjes,

Jac

Haarkleur/-lengte : blond (opgestoken)
    Lengte dame : +/- 1,65m
    Postuur/Cupmaat : B+
    Nationaliteit/Taal : duitse - duits
    Leeftijd : +/- 24
    Tatoeages/Piercings : naam (maar niet haar 'artiestennaam') verticaal op de rug - twee (engelen)vleugels in wording op schouders; zal wel mooi zijn als het af is - geen piercings
    Service: NMC - PZC - beffen - strelen
    Voordelen: lief - heel glad geschoren onderaan - prachtig lichaam en heel strak poesje - pijpen en aftrekken prima OK - weet hoe een condoom om te doen zonder dat je het voelt
    Nadelen: niet vingeren - niet zoenen - borsten zouden iets steviger mogen zijn
    Tijdsduur : correct en geen gezever
    Prijs : GT-standaard
    Extra’s bij het bezoek: geen
    Beter één vogel in de lucht dan tien op de vlucht ! :teuflisch

Last Online
    22 december 2013 @ 19:10
    Discussies
    52
    Thanks
    0

Blinzeln

he Jacuzzie

Mooi dat je over dit nieuwe hertje geschreven hebt Me oog viel er gisteren constant op want met haar rode netje en haar mooie body had ik eigenlijk wel zin in haar:p En haar lach had me ook bijna betoverd Echter ben ik toch niet aan haar toegekomen want er liep zoveel lekkers en moois rond. Maar ze staat op me to do list:D

Saluti L Diablo
    Laatst gewijzigd door Willem2; 2 maart 2007 om 23:17
    Little Don of Golden time:guilty[1]

" rispetto per una donna "

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten