Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 30

Discussie: Angie (Poolse)

Last Online
    22 december 2013 @ 19:10
    Discussies
    52
    Thanks
    0

Daumen hoch Angie (Poolse)

Haarkleur/-lengte : half lang bruin haar
    Lengte dame : 175
    Postuur/Cupmaat : slank/B Cup
    Nationaliteit/Taal : poolse/ spreekt goed duits
    Leeftijd : 23
    Tatoeages/Piercings :geen
    Service: PZC,NMC,FT,TZ
    Voordelen: speels en relaxt
    Nadelen:
    Tijdsduur :uurtje
    Prijs :100 met fooi
    Gisteren met deze Angie naar de kamer geweest. een erg spontane meid,met een hoog knuffel gehalte.
    Voor een snel half uurtje moet je niet met deze dame naar de kamer gaan want ze doet alles super relaxt. Maar absoluut top eerst een kwartiertje lekker liggen knütschen, gevolgt door een heerlijke massage met wat body lotion:p Daarna begon ze me oraal te verwennen ,en aan ben ik toen niet meer toegekomen want alles ging zo lekker in slowmotion dat ik de energie langzaam uit me voelde glijden en me toen maar onspanden en dit kamer bezoek afsloot.
    Goed uurtje gehad,echter geen herhalings gevaar want ik wil momenteel wat wilder :D

Saluti L Diablo
    Little Don of Golden time:guilty[1]

" rispetto per una donna "

Last Online
    Gisteren @ 11:31
    Discussies
    75
    Thanks
    966

Standaard

Maar 1 reactie op deze prachtige dame? Ongelooflijk. Ze schijnt er al een tijdje te werken, dus ik had hier een lijst van jewelste verwacht. Maar goed, dan schrijf ik er nu maar snel eentje. Tot nu is zij namelijk mijn beste ervaring bij GT geweest. Hoe kan er voor gezorgd worden dat erg goed wordt gewijzigd in topper? Want dat is ze in mijn ogen namelijk.

Wat ik belangrijk vind is dat naast de daad er nog iets omheen is. Haar pre-sale en aftersale zijn geweldig verzorgd. Daarnaast moet je niet met haar, zoals little diablo al aangaf, voor een vluggertje gaan. Geef haar de tijd, die is aan haar goed besteed. Naast dat ze haar werk fantastisch doet, merk je aan alles dat er meer in het koppie van der zit. Nu ik er nog eens over nadenk kan ik er eigenlijk heel kort over zijn. Angie je bent voor mij een klassevrouw. Voor de rest sluit ik mij aan bij de vorige recensie.

Last Online
    25 juni 2023 @ 20:52
    Discussies
    83
    Thanks
    0

Standaard

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=6242 zou het dezelfde kunnen zijn?
    of is het misschien deze (lijkt in eerste instantie niet waarschijnlijk): https://www.ijsberenforum.com/forum/sh...ighlight=angie
    mmm, ik ga zelf wel even kijken
    On the seventh day finally he got creative ..... and God created woman

Last Online
    Discussies
    75
    Thanks
    966

Standaard

nee ik geloof dat dit toch iemand anders is. Ze is geloof ik wel van poolse afkomst, maar praat perfect Duits en is geen 1.65 meter.

Last Online
    Discussies
    83
    Thanks
    0

Reden

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LuckyP Bekijk bericht
    nee ik geloof dat dit toch iemand anders is. Ze is geloof ik wel van poolse afkomst, maar praat perfect Duits en is geen 1.65 meter.
    tja, vreemd genoeg vergis ik me nog wel eens in de lengte, met name als ze de hele tijd op hun knietjes voor je zitten :D en het niveau van conversatie wisselt ook nog wel eens :D

Last Online
    26 april 2018 @ 12:03
    Discussies
    197
    Thanks
    13

Standaard

Ik heb gisteren wel een lange Angie gezien in GT. Maar deze was Duits. Ze is er donderdag ook weer.

Sonny:wink:

Last Online
    Discussies
    75
    Thanks
    966

Standaard

Ze is Duitse, maar wel van Poolse afkomst gaf ze aan. Heeft bijna haar hele leven in Duitsland gewoond. En zij is inderdaad veel langer dan 1.65. Ik schat zo'n 1.80

Last Online
    Discussies
    83
    Thanks
    0

Lächeln

Ik ben vandaag zelf maar even gaan kijken (je moet wat over hebben voor een betrouwbaar forum, het betreft deze dame:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=220
    even afwezig geweest, maar weer terug

Last Online
    11 januari 2025 @ 10:54
    Discussies
    197
    Thanks
    2.499

Standaard

Om ook echt zeker te weten of het Angelina is, ben ik ook gaan kijken en ja hoor, ze is het! Ze is niet zo lang weg geweest hoor MY (jij moet wat vaker komen!) maar ze is er maar sporadisch, laatste keer was 2 maanden terug, en toen weer paar maanden daarvoor. Typisch een dame die dit "erbij" doet.

Ben paar keer met haar geweest (zie eerdere recensies op H******) en ze is goed, maar begint wat pro te worden.

Last Online
    Discussies
    75
    Thanks
    966

Standaard Angie 24-8-07

Gisteren voor de 2e keer met haar naar de kamer geweest. Kan eigenlijk niet veel anders melden als mijn vorige reactie. Ze blijft enorm goed en komt in GT inderdaad enkel wanneer het haar uitkomt. En als ze er dan is blijft ze meestal tot het eind van de middag, begin avond. Wat ik van haar begreep. En inderdaad einde van de middag is ze weer vertrokken.

Last Online
    Discussies
    75
    Thanks
    966

Standaard Angie 14-12-07

Vandaag de 14e wilde ik mijn keuze voor mijn top 5 nog wel eens even testen. Dan is het natuurlijk wel van belang dat de mogelijke kandidaten voor mijn top 2007 aanwezig zouden zijn. En laten mijn uiteindelijke nummer 1 en 2 er nu allebei zijn vandaag. Dan kan mijn dag al niet meer stuk. Angie is uiteindelijk toch mijn nummer 1 geworden. Ze heeft uiteindelijk met miniem verschil gewonnen van Laura en wel daarom: Ze ziet er in mijn ogen gewoon geweldig uit (de meningen zullen altijd verschillend zijn!), ze heeft stijl en niveau, ze is spontaan, ze heeft klasse, neemt de tijd (zonder dit te berekenen), je kan buiten de fantastische sex om toch wat makkelijker kletsen met haar, etc. And last but not least, ze doet het natuurlijk ook voor het geld, maar ook voor de fun en dat straalt ze ook uit in tegenstelling tot vele anderen. Iedere keer als ik haar zie ben ik meteen verkocht. Het is de klik. Uiteindelijk draait het daar om volgens mij. Ik zal niet verliefd worden in GT (tenminste ik probeer het te voorkomen) maar bij haar zit het daar dicht tegenaan.

Je begrijpt wel dat het vrijdag weer goed vertoeven was met Angie na zo'n betoog. Wat moet ik er nog van zeggen. In een woord gezegd. Het was weer speciaal met haar. Chapeau, chapeau.

N.B.: Volgens mij zitten er toch wel overeenkomsten tussen de op het forum genoemde namen Angelina, Angelika en Angie. Vrijdag kwamen wij (MauriceYep, MiniMe en ik) daar gezamelijk achter. Dus wellicht moeten een aantal threads dus nog aan elkaar gekoppeld worden.
    Laatst gewijzigd door Cupido; 16 december 2007 om 10:21 Reden: toevoeging NB

Last Online
    11 januari 2025 @ 10:54
    Discussies
    197
    Thanks
    2.499

Standaard

Bij mij is deze klasse dame altij bekend geweest als Angelina. De kwaliteit van haar FT is wat afgenomen, maar voor de rest een top dame die je zo mee naar het nieuwjaarsbal zou mee kunnen nemen! Pas maar op LuxkyP dat hier niet ook een LT van komt! ;D

Last Online
    Discussies
    75
    Thanks
    966

Standaard GT 2-7-09

Voor de liefhebber. Ze is er weer. Vandaag voor het eerst na een half jaar afwezigheid. Mijn topper is er weer in vol ornaat. Heerlijk, ik kan er niets anders van maken.
    Gr.

Cupido

Last Online
    Discussies
    75
    Thanks
    966

Standaard Angie, 21-08

Afgelopen vrijdag was ze er opnieuw. Iedere keer als ik de moed weer opgeef en denk haar niet meer te zullen zien is ze er weer. Zo ook vrijdag en ze nam zeer ruim de tijd voor mij. Ook mijn sessie op de kamer met haar was weer geweldig. Hopelijk komt ze nu weer vaker.
    Gr.

Cupido

Last Online
    Discussies
    75
    Thanks
    966

Standaard Angie, GT 3-12-09

Ze komt dus weer regelmatig in GT, zo ook op pakjesavond in GT. Nadat ze eindelijk een sleutel voor ons beide had gehaald en we eindelijk op de kamer belandden, bespraken we eerst nog de dagelijkse ergernissen in clubland en in het dagelijks leven, alvorens we langzaam maar zeker overgingen tot geilere zaken. Na meer dan een uur geouwehoerd te hebben ging het dan eindelijk over tot gejongehoer. O wat kan dit schatje toch heerlijk pijpen en neuken. Uiteindelijk heerlijk gekomen en mijn laatste "pepernoten" in de lucht geschoten. Angie ik zal niet gauw verliefd worden, maar als ik het zou worden maak jij wel een hele grote kans te maken!!!
    Gr.

Cupido

Last Online
    Vandaag @ 13:51
    Discussies
    22
    Thanks
    358

Standaard

Afgelopen vrijdag behoorlijk lang met Angie zitten praten. Ik werd weer innig omhelst door deze prachtdame. Ze was een paar jaar geleden een van de eerste dames die ik in GT mocht behagen. I'll never forget. Zeer elegante dame, mooie ogen, intelligent en weet wat er in de wereld te halen is. Femme fatale waar ik al vele uren mee heb doorgebracht. Deze dag kwam het niet tot een sessie, de agenda's liepen niet helemaal synchroon. Lange wachttijden en een behoorlijke to-do lijst stonden in de weg. Volgende keer zal ik haar weer van heel dichtbij mogen bewonderen.

Last Online
    15 juni 2019 @ 23:35
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669

Standaard

Voor het eerst (althans door mij) sinds December 2009 weer tegen het zeer fraaie lijf gelopen. Ze is dan ook lange tijd niet meer in GT geweest, maar nu was ze er weer! Was zo lang geleden, dat ik zo 1-2-3 niet meer op haar naam kon komen. Ze heeft 't me vergeven...
    Nog even mooi en lief als altijd. Zo op het oog (had geen weegschaal bij me vandaag) wel wat afgevallen. En ze was al niet bepaald gezet. Heb ook niet het idee dat het haar in het afgelopen anderhalf jaar erg goed gegaan is. Naar eigen zeggen nu weer wat beter. Ik hoop het maar, want als iemand het verdient, is zij het. Dit moet namelijk - met afstand - het liefste meisje van de club zijn. De ultiemste GFE (nog meer dan je eigen GF...) inclusief het urenlange geklets in hoog tempo. Voor menig ijsbeer mogelijk reden om snel af te haken, maar mij raakt ze bijzonder (en dus niet alleen op basis van het fysieke). Dat had ik de eerste keer met haar al (eind 2008) en nu nog steeds. Een zeer speciale en bijzondere dame.

Last Online
    Discussies
    75
    Thanks
    966

Standaard Angie, GT 22-4-2011

Voor degene die willen weten waar die cupido gisteren nou toch de hele tijd gebleven is, hier een kort verslag van een zeer lange sessie met de liefste meid van de club!!! Ja Angie of Angelina, zoals sommige haar ook graag noemen is weer terug en cupido heeft dat mogen weten. Godsamme, wat een heerlijke sessie met deze meid. Net zoals anders was ze weer heerlijk spontaan, vriendelijk, serieus, ruim de tijd nemend, hulpgevend, maar ook geil en erotisch, nee gewoonweg een van de beste dvp's van de club. Normaal gesproken ga ik maar voor een half uur a 1 uur naar de kamer, met uitzondering soms zelfs wel anderhalf uur, maar gisteravond sprak ze me aan om 17.15 en uiteindelijk om 23.15 kwamen we van de kamer. Sorry ijsberenvrienden dat ik zo oncollegiaal geweest ben gisteren, maar deze keer heeft cupido zijn liefdespijlen geheel voor zichzelf gehouden en die geschoten op een van de mooiste dvp's die je maar kan treffen in een club. Vorig jaar kon ik haar niet meer in mijn top 5 opnemen in de miss ijberenforum verkiezing omdat ik haar gewoonweg te weinig gezien had in 2010, maar na gisteravond weet ik zeker dat ze er weer in komt. Gelukkig had ik trouwens toen nog wel een speciale opmerking over haar gemaakt, anders had ik nu toch moeten opmerken dat ik een fout gemaakt had bij de verkiezing.

https://www.ijsberenforum.com/forum/...596#post196596
    Gr.

Cupido

Last Online
    8 januari 2025 @ 15:32
    Discussies
    23
    Thanks
    1.963

Standaard

Voorlopig zien we jou dus niet meer,Cupido.Dat wordt voorlopig sparen. Angelina heeft je vermoedelijk voor 4 weken genoeg verwend. Maar je hebt gelijk. Het is een leukertje, met prachtige katteogen.

Last Online
    Discussies
    75
    Thanks
    966

Standaard

Valt wel mee hoor, als je de financien vooraf maar goed bespreekt!!!
    Gr.

Cupido

Last Online
    20 januari 2025 @ 16:07
    Discussies
    18
    Thanks
    11

Standaard

Cupido kennende heeft hij een werelddeal afgesloten.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cupido Bekijk bericht
    Valt wel mee hoor, als je de financien vooraf maar goed bespreekt!!!
    Het leven is te kort om lelijke meiden te verwennen

Last Online
    20 januari 2025 @ 16:07
    Discussies
    18
    Thanks
    11

Standaard

Ik ken Cupido goed en ik weet zeker dat hij zich door geen enkele dame en dus ook niet door Angie laat inpalmen.
    Het mogen heren ijsberen toch duidelijk zijn waarvoor je een Fkk bezoekt en waarom de dames daar werken. Als je dat maar helder op het netvlies blijft houden is er niets aan de hand. Een enkele ijsbeer doet dat niet en laat zich door de liefde leiden en kan naar de klote gaan. Dus geniet met common sense!
    Het leven is te kort om lelijke meiden te verwennen

Last Online
    15 juni 2019 @ 23:35
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669

Standaard

Is Angie nog gespot de laatste maanden?? Ik mis haar wel een beetje...
    "Ohne Spaß kein Fun"

Last Online
    Vandaag @ 15:56
    Discussies
    61
    Thanks
    2.003

Standaard

ja hoor. Ik heb haar gisteren ontmoet. En hoe. Geweldige ervaring. Energievolle persoonlijkheid. Mooi lach en heeeeel sensueel. Ze gaf aan niet al te vaak naar GT te komen. Prima uur.

Last Online
    8 januari 2025 @ 15:32
    Discussies
    23
    Thanks
    1.963

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mynasch Bekijk bericht
    ja hoor. Ik heb haar gisteren ontmoet. En hoe. Geweldige ervaring. Energievolle persoonlijkheid. Mooi lach en heeeeel sensueel. Ze gaf aan niet al te vaak naar GT te komen. Prima uur.
    Dat klopt, ze komt niet vaak. Ze " huurt" een kamer bij Cupido thuis en die heeft natuurlijk liever niet dat ze naar een club gaat. Maar de schurk zal gisteren wel weer naar LR zijn gegaan en toen zag zij haar kans schoon om er weer eens effe lekker uit te zijn in haar lievelingsclubje GT.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten