Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 57
    Last Online
    30 oktober 2024 @ 12:10
    Discussies
    197
    Thanks
    2.494

Standaard Maksim (voorheen Cheyenne / Sacha/Inka (Kazachstan))

Vreemd dat deze leuke meid nog geen recensies heeft, maar het is dan ook een verborgen talentje: super mooie, lieve meid, helaas overduidelijk uit het WWWW netwerk, en daardoor niet al te relaxed op sommige momenten. Als je de tijd neemt en goed betaald komt het allemaal goed en heb je er een goede GFE aan.

Haarkleur/-lengte : Zwart / Rood

Lengte dame : 1.65 m

Postuur/Cupmaat : Normaal / B

Nationaliteit/Taal : Russisch / Duits

Leeftijd : 20

Tatoeages/Piercings :-

Service: FT/FO,NMC,ZK,GFE

Voordelen: Sympathiek,lief,geen afwerkster

Nadelen: Heeft zo haar buien

Last Online
    26 april 2018 @ 12:03
    Discussies
    197
    Thanks
    13

Standaard Cheyenne, 2 augustus 2007

Onbegrijpelijk dat deze jonge dame bijna geen recensies heeft.
    Ik heb vanavond voor de tweede keer kennis mogen maken met deze Russisch sprekende dame, nadat Boeda mij de vorige keer haar al had aanbevolen.
    Deze dame is absoluut een topper in GT!!! Ze kan zich zonder enige moeite meten met topacts zoals Cassandra. Direct toen ze vanavond binnenkwam had ik haar geboekt. De sex met deze dame is gewoon SUPER! Ze weet een ijsbeer op alle vlakken te behagen, ik ben er nog van onder de indruk. GFE van de bovenste plank!
    Voor Sonny zeker een herhalingsgeval wanneer ik haar weer zou tegenkomen.

Sonny:wink:
    Laatst gewijzigd door Willem2; 3 augustus 2007 om 01:11 Reden: recensie

Last Online
    Discussies
    197
    Thanks
    2.494

Standaard

5 maanden geen recensies,ongelooflijk! Maar goed, bij C hangt het ook echt van haar stemming af of het super is of niets. het is een echte Schorpioen, dus pas maar op! :teuflisch

Last Online
    9 januari 2025 @ 21:42
    Discussies
    54
    Thanks
    141

Standaard

Sie selbst nennt sich Inka

Last Online
    12 september 2015 @ 23:48
    Discussies
    426
    Thanks
    4.150

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Manni1a Bekijk bericht
    Sie selbst nennt sich Inka
    Woher weißt Du das so genau? :green_smi
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

Last Online
    9 januari 2025 @ 21:42
    Discussies
    54
    Thanks
    141

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 Bekijk bericht
    Woher weißt Du das so genau? :green_smi
    Daher

daher

und daher

Hatte ich nicht deinen Segen?

Last Online
    9 januari 2025 @ 07:53
    Discussies
    25
    Thanks
    21

Standaard

Ben ik daar met mijn lunch bezig, verslik ik me bijna, daar komt Cheyenne in een soort verpleegster pakje langs. Ik weet niet hoe snel ik haar moet boeken, de vorige keer waren andere gelukkigen mij continu te snel af.

Ze wilde liever geen vol uur, maar stemde toch toe. Ik begrijp nu waarom zo’n vol uur aan het begin van de werkdag niet zo’n goed idee is voor de dame.

Ze heeft niet alleen mij gesloopt, maar ook zichzelf. Aan Beffen deed ze niet zei ze. Alleen standje 69 (!?!). Ook goed. Gelukkig had ik wat nare ervaringen gehad waar ik af en toe aan terug kon denken als het me even iets te veel werd. Aan het einde van de befsessie was de stand 2-0.

Dan maar over op de seks. Zij eerst boven in allerlei standjes waarbij ze continu in de spiegel keek om te kijken of ze het wel goed deed. Cheyenne had ook gewoon in mijn ogen kunnen kijken. Uiteindelijk langdurig in de lepeltje – lepeltje houding waarbij zij zichzelf ook nog bevredigde. Als seksueel dier wist ze de lepeltjes telkens anders te leggen totdat een standje echt onhoudbaar werd voor mij. Een geweldige en langdurige ontlading was het gevolg. Eindstand 3-1.

Het duurde 45 voordat Cheyenne weer ten tonele kwam. Voor ondergetekende duurde het tot na het avondeten voordat hij weer het mannetje was.
    Wat je er in stopt komt er ook weer uit

Last Online
    Discussies
    197
    Thanks
    2.494

Standaard

Het is een top vrouw, jammer dat haar service zeer onvoorspelbaar is en afhankelijk is van haar stemming. Doet ze ondertussen alweer aan TZ?

Last Online
    Discussies
    25
    Thanks
    21

Standaard Cheyenne

Cheyenne doet nog steeds niet aan tongzoenen.
    Overigens was haar stemming niet goed, het was duidelijk dat haar iets dwars zit. Maar de stemming heb ik toch een stuk beter gemaakt, in ieder geval op de kamer. Wat later de avond liep ze met dezelfde teneergeslagen stemming rond.

Hoe dan ook herhalingsgevaar is zeker wat mij betreft. Wees lief voor haar, en je krijgt een geweldige ervaring terug.

Bart

Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Discussies
    85
    Thanks
    2.342

Standaard

Zou dit meisje misschien gewoon `thuis` missen?

Last Online
    13 december 2016 @ 15:09
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard heerlijke sex

Ja onbegrijpelijk schreef Sonny dat er niet meer over deze dame geschreven wordt.

Voor mij ook.

Omdat ik later op de avond nog een keer een kamer bezoek wou kon ik niet direct kiezen.
    Sonny stond naast me en adviseerde een andere ijsbeer om met haar mee te gaan.
    Zij bloosde bij deze opmerking en glunderde uit haar mooie ooghoeken
    Deze ijsbeer kende haar al van een eerder kamerbezoek en wist dat dit een toppertje was.
    Ik dacht Shit en ik dan :o
    Dus ik loop naar haar toe en vraag haal maar een sleutel want anders zijn mijn vrienden me voor.
    Zij lachte en zij ik heb al een sleutel omdat een andere klant plotseling naar huis was gegaan.
    Wij naar kamer 4 en zij ging gebukt het bed opmaken,ik dacht wat een super lichaam (dit is geen Sonny meisje maar een Jansen Vrouw )
    Ze ontdeed zich van haar setje en Jansen van zijn handdoek.
    Ik dacht aan de plaat van (zelfs haar naam is mooi) na een korte bewondering heb ik naast haar plaats genomen en zijn we overgegaan in een zoen en streel partij.
    Zo ging zij rustig naar beneden naar mijn gestegen persoonlijkheid.
    Ze nam hem in haar mond en likte de gehele schacht.
    Nadat ze verder naar beneden ging om ook mijn ballen en aars te likken had ik al het gevoel dat dit een droom orgasme moest gaan worden.
    Ik heb haar toen gevraagd om even op haar rug te gaan zodat ik haar ook kon verwennen.
    Ze deed haar benen uit elkaar en ik ging haar heerlijk likken totdat haar lichaam schokte en mijn oren klem kwamen te zitten.
    Ik heb haar toen voor de spiegel hard genomen op zijnen onze ogen bleven elkaar volgen.
    Maar jansen was zo in de ban van haar dat een Ft het beste zou zijn bij een heerlijk orgasme.
    Ik ben toen op haar gaan zitten en heb met mijn handen haar echte borsten gemasseerd terwijl zij mijn staaf in haar mond nam om heerlijk af te zuigen.
    Nadat onze ogen elkaar weer bleven volgen kwam ik dan ook van heel diep echt klaar in haar mond.
    Ze bleef even doorgaan totdat ik dacht dat ik echt in de hemel was.
    Daarna heeft ze zich ontdaan van mijn vocht en even bijgepraat.
    We hadden elkaar nog niet eens gesproken.

Herhalingsgevaar zeker dit is een topper

Mannen schrijf over haar want zij verdient het.

Last Online
    Gisteren @ 20:14
    Discussies
    101
    Thanks
    5.439

Standaard Woensdag 26 maart met Inka

Ben gisteren ook met deze mooie dame geweest. Ze had een zwart wit gestreept jurkje aan die strak om haar lichaam zat; meteen toen ik haar zag dacht ik, die wil ik . Het leek alsof ze me de hele tijd negeerde en niet wilde aankijken, maar bij het passeren keek ze dan toch even strak in mijn ogen en glimlacht ze met een lichte blozing. Ik was verkocht.

Ze heeft helemaal geen haast om de kamer op te gaan, maar als een krolse stoeipoes zet ze haar lichaam half tegen je aan. Het komt heel natuurlijk over, alsof een dame op je geilt en zich inhoudt.

Op de kamer kijkt ze elke keer strak in je ogen en lacht dan op een aparte verlegen/vrolijke wijze waarbij ze haar ogen weer afwendt.

Het pijpen door haar is subliem. Je kan haar gerust onder de absolute top scharen wat pijpen betreft.
    Na het pijpen nog wat standjes gedaan en laten eindigen in een zonder condoom (de kans op een betekenisloze SOA bij pzc en ft is immers bijzonder klein, heb ik vorige week geleerd ).
    Zoals ze af en toe kijkt en lichtelijk schokt tijdens de sex had ik de indruk dat dit een dame is die mogelijk zelf wat makkelijker klaar komt dan anderen.

Een dame met een mysterieuze uitstraling en een sensueel geil gedrag die me vaker terug gaat zien.

Last Online
    Discussies
    197
    Thanks
    2.494

Standaard

Zoent ze alweer? Deze dame had tot de top 5 kunnen behoren, maar haar wispelturigheid maakt helaas zelfs een middenklassering lastig.

Last Online
    Gisteren @ 18:32
    Discussies
    1003
    Thanks
    603

Standaard Inka

Gisteren, tot mijn grote verbazing, deze dame tegengekomen in Yin Yang. Ze vertelde me dat ze in Yin Yang gaat blijven werken, was GT beu!:wink:

Last Online
    5 mei 2012 @ 14:23
    Discussies
    3
    Thanks
    0

Blinzeln

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 1234 Bekijk bericht
    Zaterdag was ze nog in YY, betwijfel echter dat ze er nog lang zal blijven.
    Ze werkt daar onder de naam Sascha.
    Ze zou ook eens gaan proberen in VV.
    @1234

Bedankt voor de info!

Last Online
    13 oktober 2024 @ 18:20
    Discussies
    0
    Thanks
    1

Pfeil Inka back in GT

Last Saturday, i saw Inka in GT.

Regards.

Last Online
    Gisteren @ 19:22
    Discussies
    69
    Thanks
    275

Daumen hoch Inka

Gestern war Inka im GT, sie hat ihre Frisur geändert und etwas zugenommen, sieht richtig lecker aus. Leider wollte sie gestern nur mit einem anderen Mädel zusammen aufs Zimmer gehen:o

Last Online
    Discussies
    197
    Thanks
    2.494

Standaard

Tsja, helaas is dit meisje (laten we niet vergeten dat ze pas begin 20 is) afgezakt van het nivo supertop (voornamelijk ingegeven door haar onervarenheid/ongedwongenheid) tot matig/de kantjes er af lopend/arro-profi gedrag

Last Online
    11 januari 2023 @ 12:07
    Discussies
    24
    Thanks
    2

Standaard

Deze dame probeerde me vorige week te verleiden met haar horoscoop-geklets, maar Toppie33 kon de verleiding weerstaan.

Last Online
    22 december 2024 @ 13:49
    Discussies
    17
    Thanks
    1.745

Standaard Welke dag?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door toppie33 Bekijk bericht
    Deze dame probeerde me vorige week te verleiden met haar horoscoop-geklets, maar Toppie33 kon de verleiding weerstaan.
    Hallo Toppie
    Wanneer heb je haar gezien

Grtz Terminator
    The Godfather

Last Online
    11 januari 2023 @ 12:07
    Discussies
    24
    Thanks
    2

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door terminator Bekijk bericht
    Hallo Toppie
    Wanneer heb je haar gezien

Grtz Terminator
    Dat was vorige week donderdag dus 12 juni. Maarre ik heb jou ook al een tijdje niet meer gezien in GT (ik was destijds die gozer die voor de 2e keer in GT was.........)

Last Online
    22 december 2024 @ 13:49
    Discussies
    17
    Thanks
    1.745

Lächeln Goed geheugen

Thnx

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door toppie33 Bekijk bericht
    ik was destijds die gozer die voor de 2e keer in GT was.........)
    En dat was ook niet de laatste keer zoals ik gezien heb
    Laatst gewijzigd door terminator; 20 juni 2008 om 10:26 Reden: .
    The Godfather

Last Online
    Discussies
    25
    Thanks
    21

Standaard Indian girl

Wat ben ik blij dat ik met Inca de kamer op ben geweest. Niet alleen heb ik het begin van Nederland-Rusland gemist maar dankzij deze Russisch sprekende schoonheid had ik toch nog een glimlach op mijn gezicht tijdens het voetbal.
    Attached Images Attached Images

Last Online
    9 januari 2025 @ 22:07
    Discussies
    110
    Thanks
    281

Standaard Knalgroen

Afgelopen vrijdag kwam ze ineens naast me staan in de Kino in een knalgroene bikini.
    Ze begon wat tegen me aan te rijden en vroeg voorzichtig of ik zin had om met haar iets te gaan ondernemen.
    Ze was nog Jungfrau zei ze me, dus ik dacht waarom ook niet.................

Zoenen wilde ze niet, alleen als ik minimaal 2 uur met haar zou blijven, voor een half uurtje loonde dit niet zei ze me.
    Toch knap van d'r dat ze toen al wist dat ik niet langer dan een half uurtje zou blijven, of misschien ook wel een beetje naïef..............

Dan maar lekker laten zuigen. Pijpen deed ze lekker afwisselend met diepthroat en lekker nat en likkend aan de eikel en de stam; ook de ballen werden stevig onder handen genomen. Beffen heb ik niet gedaan. Ze had zich al 3 dagen niet geschoren zei ze en aan een stuk schuurpapier waag ik me niet.
    Laat ik over aan Jansen, komt goed van pas als hij weer de plinten gaat witten.

Neuken heb ik heel ff met haar gedaan. Ze pijpte zo lekker dat haar maar weer lekker heb laten pijpen.

Op zich een mooie meid, maar vind haar een beetje wazig als je het mij vraagt.
    Op de schaal van MiniMe zou ik haar een 8 geven voor het pijpen maar voor de overige sexuele handelingen een dikke onvoldoende, een 3...............
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

Last Online
    Discussies
    197
    Thanks
    2.494

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rex Bekijk bericht
    Zoenen wilde ze niet, alleen als ik minimaal 2 uur met haar zou blijven, voor een half uurtje loonde dit niet zei ze me.
    ......
    Op de schaal van MiniMe zou ik haar een 8 geven voor het pijpen maar voor de overige sexuele handelingen een dikke onvoldoende, een 3...............
    Ooit was deze dame zelfs een 9,5 op "mijn schaal" maar door haar houding van de laatste 12 maanden (zoals dat niet meer zoenen, maar ook haar afstandelijke, totaal ongeinsteresseerde houding) is het nu helaas een dikke onvoldoende inderdaad. Jammer maar helaas (voor haar)

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten