Oorspronkelijk geplaatst door
lellebel
Tja,sorry,maar ik kan geen recensie's schrijven.Ik dacht dat "off-topic" juist bedoeld was voor zinnige en onzinnige postings
Daarom dat ik ook alleen in het "off-topic" gedeeltje reactie's geef.Ik neem aan,dat als dat niet de bedoeling is,de moderator mij een seintje geeft?
Groetjes Lellebel
@Lellebel,
Van mij krijg je geen seintje hoor !
Ik kan overigens wel een heel eind meegaan in de observatie van TT Man, het is de laatste week erg druk geweest in een aantal niet recensie topics.
Dat is een feit. Het ging/gaat er soms nog al verhit aan toe en inderdaad sommige leden hebben een sterke drang anderen van hun gelijk te overtuigen.
Misschien kun je zelfs wellicht zeggen dat een aantal reacties iets onzinnig waren, aan de andere kant ook voor niet recensie topics proberen we hier ruimte geven en daar hoort ook discussie bij.
Wat mij betreft mogen sommige dicussies wel iets meer to the point, met wat minder evangelie drift en iets meer respect voor een mening die anders is dan je eigen mening.
Een aantal issues liggen ook nogal gevoelig dan wil de vlam wel eens in de pan slaan.
Tot slot de kern van het IJsberenforum zijn de recensie topics dat is waar, maar ook de niet recensie topics inclusief de daarin gevoerde discussies zijn belangrijk, bewust wordt daar niet al te zwaar gemodereerd. Bepaalt ook een beetje de unieke sfeer op dit forum.
Voor de recensie topics zal waarschijnlijk gelden dat we die wel wat strakker willen gaan voeren daar zal wat vaker niets toevoegende info of 1-2 tjes worden verwijderd. Dat heb ik in sommige topics al beperkt gedaan.
Groet,
Big30
1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche