nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
Discussies
92
Thanks
273
Vanessa, chica Cubana (GT)
Naam : Vanessa
Nationaliteit /taal : Cubaanse /spaans en Duits.
Leeftijd : midden /einde 20?
Haarkleur/lengte :erg kort, maar mooi gekapt
Lengte :155-160
Postuur /Cupmaat : Normaal, liggen lekker in hand en mond, zijn echt C-cup
Piercings/ Tatoeage; ??
Service :zoenen OK, beffen heerlijk gewoon, pijpen heel erg goed en neuken weinig aan toegekomen.
Extra : geen tijd voor gehad.
kosten half uur ; 50 euro.
Extra : Ben met haar een heel dik half uur op de kamer geweest. Heb haar daarom op de 50 euro aardige fooi gegeven, want deze Vanessa is het waard.
Heel lief meisje.
Recensie :
Gisteren geheel onverwacht en ongepland maar wel bewust in Golden Time geweest.
Vriend 2Horny4U had wel heel erg de lentekriebels. Hij heeft Gustomass via een sms-je vakkundig weten te besmetten. Tja wat doe je dan, op zoek naar dames die je kunnen krabben waar jij je kriebels hebt.
Onder het motto, we zien wel, ik laat me vandaag gewoon eens verrassen de bar binnengestapt. Via een hele serie bekende dames geheel onverwacht(een niet onbelangrijk bestanddeel van het fenomeen verrassing) in de armen en op de lippen gevallen van Vanessa, al gelijk toen ze amper 3 passen in de bar had kunnen zetten.
Een fantastische hereniging gepaard gaande met een lachend snoetje, een mooie grote lach op dit lachebekje en een paar stralende oogjes, nou daar zou je als doorgewinterde ijsbeer zo van smelten.....en zo geschiedde .....en al heel rap. Maar, Gusto is altijd beetje "het poesje uit de boom kijkend" en stelde aan het einde van deze lange begroetingsceremonie voor om zich te gaan opfrissen . Dan zien we elkaar vast nog wel en ieder ging zijns, haars weegs.
Amper nat van de eerste douchestraaltjes bekroop Gusto een enorm gevoel van spijt, wat zeg ik, stom. stom stom.....Vanessa komt zo Frisch binnen, is pas enkele dagen terug van een lange vakantie, had er van top tot teen zin in, een klick van Brüggen tot Krefeld en terug en jij Gusto laat nog in het midden wanneer je haar vanavond zal vragen????.
Had haar toch gelijk gepakt man, riep de logica-gusto hem toe.
Moet een onderbewuste remming geweest zijn vanwege Marina, want was de begroeting met haar eerder deze middag ook niet heerlijk geweest en was het eigenlijk niet de bedoeling geweest dat Gusto weer eens met Marina zich zou terug trekken??? Deze gedachte even geparkeerd en als een wildeman gedouched, gedroogd, tandjes gepoetst( het eten was heerlijk geweest , by the way) spraytje onder de oksels en op zoek naar Vanessa. De gedachte dat ze mogelijk al door een andere latinalover ingepikt( excusez moi le mot Vanessa) kon zijn, maakte Gusto niet wanhopig maar wel een stuk sneller. 2Horny4U was inmiddels onder de pannen. Inmiddels had een andere niets vermoedende beer zijn bekende plekje op de sofaleuning al ingenomen, midden in de bar, tja waar anders zou 2Horny4u zijn uitkijkpunt localiseren...
Kortom, Gusto had even geen last van hem en kon snel zijn weg vervolgen. Vanessa niet in de bar, niet in de sauna/poolruimte, niet bij de Kino, waar een enorme stofwolk hing van een boormachine ( ze zijn toch nog niet begonnen met de ombouw tot sexfabriek, schoot een beangstigende gedachte door Gusto's hoofd) en jawel , in de Kino, ook stoffig( hoe kunnen ze!!!), maar ....helemaal leeg behalve één dame en één heer. Deze dame bleek Vanessa te zijn, was ze dan toch al ingepikt?? Tja Gusto, wie zegt altijd; " je moet het ijzer smeden als Ze heet is""?? Juist ja. Geheel spontaan keek ze toevallig mijn richting en Gusto gebaarde dat hij gekomen was om haar in te pikken. Mooi om te zien hoe ze op de sofa een eind breidde aan het gesprekje en de beer ijsbeerziel alleen achter laat in een lege grote stoffige Kino. Een troost, het originele scherm is weer in ere hersteld en geen gedoe meer met LCD schermen..
Een wat overrompelde Vanessa durfde niet direct aan te nemen dat de sleutelvraag, of heet dat in dit geval een sleutel aanbod, sleutelgebod , van Gusto welgemeend was en wel nu...
We hadden elkaar immers al zo vaak gesproken en altijd kwam het er net niet van. Nu dus wel, en hoe.
"Ich hatte an deine Augen gesehen dass du heute mit mich auf Zimmer gehen würdest "zei ze heel zelfverzekerd. Toch wist ze niet hoe moeilijk de keus was geweest tussen haar en Marina...
Maar, Gusto's verstand had de beslissing genomen...
Sleutel gehaald, glaasje sekt erbij en op naar Casa 18 door de kou. Mooi zonnetje erbij maar het was koud.
Op de kamer, geen spiegels dus alles wat Gusto's ogen te zien zouden krijgen was echt, reality GT. Vanessa lekker vastgepakt en een heerlijke zoenpartij vormde het startschot. Daarna langzaam uitkleden en dat was de moeite waard. Ze had een heel mooi pakje aan en incasseerde mijn complimetjes daarvoor heel erg blij en mij daarvoor bedankend met weer zo een hele mooie lach en dan die ogen. Sjonge jonge, die oogjes van die Latinas's..... complimentjes blijken toch kleine wonderen te kunnen verrichten...
De sluitingen, een hele rits zaten aan haar voorkant dus Gusto kon haar tijdens de grote ontsluiting ( excusez moi le mot) heerlijk bewonderen en in die pretoogjes kijken... wat kan het leven toch mooi zijn, ongelofelijk.
Heel langzaam vervolgden Gusto's vingers de ontsluitingsceremonie. Het zijn er toch geen 100 , wilde ik op bezorgde toon zeggen, maar ik kon niet verbloemen dat het er wat mij betreft nooit genoeg zouden kunnen zijn.
Nein, nur 26 glaube Ich...Oh Schade dacht ik maar, Ok. Daarna haar korte broekrokje ook uitgetrokken, stond haar mooi, maar zou enkel maar in de weg zitten....hoewel, als ik dat nu bedenk.....
Slipje uit en over die lange laarzen verwijderd.
Na het uittrekken van de laarzen moest Gusto alle lengtewaarnemingen bij laten stellen, van haar lichaam maar intussen ook van inmiddels niet meer Kleine Gusto.
Heerlijk haar borstjes gezoend, gesabbeld en heerlijk genoten, terug naar haar mondje en zo op en neer.
Heel mooi hoe geduldig Vanessa was en niet gelijk me probeerde aan te zwengelen door kleine Gsuto aan te pakken. Nee, Gusto was al genoeg aangezwengeld en deze begrijpende Latina besefte dat heel goed.
Alles in het juiste ritme op het juiste moment en in de juiste mate. Dat is zo ongeveer hoe ons samenzijn in zijn werk ging.
Daarna haar lekker op bed gelegd en haar verder opgewarmd. De kou van het grote berenbos had een beetje vat op dit meiske gekregen en dat kon toch niet de bedoeling zijn....
Daarna heelijk gezoend, wat korter dan Gusto gewend was, die borstjes weer verwend en op naar het hoofdmenu. Vanessa heeft een heerlijk, lekkersmakend, sappig, mooi gladgeschoren, klein poesje. En alweer zag Gusto een bui hangen, hoe kon ie daar nu ooit genoeg van krijgen.....!!! Heerlijk gebefd, geweldig en het meisje liet het zich welgevallen, werkte mooi en gewillig mee en verwende Gusto , inmiddels in standje 69 met Vanessa verwikkeld,haar heerlijk. Gusto kon geen genoeg krijgen maar dat probleem loste zich vanzelf op. Zoals er voor zoveel dingen oplossingen van buitenaf komen. Vanessa kwam namelijk heerlijk klaar en maakte Gusto met duidelijke lichaamstaal duidelijk dat dit gedeelte van haar speeltuin voor tijdelijke onderhoudswerkzaamheden gesloten zou gaan worden. Geen toegang meer.
Daarna door haar gewoon heerlijk gepijpt, dat doet ze geweldig en heel erg lekker. Weet precies wat ze doet, laat haar daar maar gerust op los. Ze besteed ook veel aandacht aan de type penis en vraagt hoe ver alles kan en mag gaan voordat het pijn zou doen. Blijkbaar zijn er verschillen maar Gusto stelde Vanessa gerust....jij kan mij geen pijn doen...
Was zo fijn dat je haast niet wil overgaan tot lekker neuken...
Toch de knoop maar doorgehakt en even lekker geneukt.
Dat was heel fijn maar hier begon een andere Latina in Gusto's hoofd zich te roeren....Marina... Het ging nu wat minder en als je de 18 zó ver gepasseerd bent als Gusto moet je je hoofd er goed bij kunnen houden om alles tot een goed einde te brengen. Moet juist Marina je komen jennen.....
Vanessa aangeboden om haar oraal en manueel het werk af te laten maken wat ze op een heerlijke manier wist te doen.
Want als geen andere groep willen onze Latina vertegenwoordigster graag lekker spelen, plezier hebben, en van alles, maar ze willen wél zichtbaar en voelbaar resultaat zien.... Da's toch nog goe gekomen...
Vanwege Marina voor deze keer bij een half uurtje gehouden, maar een volgende keer weer gewoon een heel uur met deze latina op de kamer.
Achteraf mezelf met hetvolgende geconfronteerd. Wat zijn we toch verwend, heb je een op zich supersessie met deze dame Vanessa, komt het door dat je er met je hoofd niet helemaal bij bent niet helemaal zo uit de verf.
Wat zijn we toch een stel verwende ijsbeertjes.
Vanessa, hasta Pronto.
Heerlijk van elkaar genoten en ook de after sales mocht er zijn, zeker in het mooie spel dat volgde tussen Vanessa, vriendin en concurrente Marina en Gustomass. Deels gespeeld, deels gemeend, maar het was een mooi spel, waar je van mag genieten en daar gaat het om.
Als je de gemoedstoestand van de dames beoordeelt mag je zeker stellen, dat ook zij heerlijk hebben genoten...
wat willen we nog meer....
Kortom , Vanessa een aanrader waard.
Gustomass.
Laatst gewijzigd door Willem2; 14 maart 2007 om 21:41