Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10
    Last Online
    8 november 2024 @ 16:31
    Discussies
    7
    Thanks
    0

Standaard Sonny (de dame) / Sunny

Woensdag ben ik even met een iets 'oudere' vaste dame geweest.
    Donkere haren en siliconen borsten, eigenlijk totaal mijn smaak niet.
    Maar omdat ze altijd zo vriendelijk is en altijd zo lief me aanspreekt, heb ik het erop gewaagd.
    Ik heb het me echt niet beklaagd. Wat een meid. Ontzettend diep tongzoenen met heel veel aflekken, pijpen zoals ik nog nooit gepijpt ben en het neuken was gewoon teder. Het was geen GFE het was gewoon meer. Bij het beffen nam ze mijn hoofd zo liefdevol vast, het leek gewoon echt. Of het was echt.
    Een super ervaring. Misschien moet ik toch eens naar de iets oudere vrouwen kijken.

Paspoortje:

Haarkleur/-lengte : Zwart, steil, lang

Lengte dame : 1.75

Postuur/Cupmaat : C - Silicoon

Nationaliteit/Taal : Ik denk Duits/Pools

Leeftijd : 30

Tatoeages/Piercings :

Service : Ontzettend goed; diep TZ, vingeren, beffen, NMC, PZC, ??

Bijzonderheden : Echt een GFE, vaste waarde is er bijna iedere dag. Loopt regelmatig topless rond.

Last Online
    26 april 2018 @ 12:03
    Discussies
    197
    Thanks
    13

Standaard

Sonny????

Binnenkort maar eens kijken waar zij in de stamboom van de Sonny familie staat:smile:

BR, Sonny:wink:

Last Online
    13 december 2016 @ 15:09
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard Stamboom Sonny

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop
    Sonny????

Binnenkort maar eens kijken waar zij in de stamboom van de Sonny familie staat:smile:

Misschien een nichtje van je

probeer nu ook eens een van rond de zestig dan heb je misschien haar moeder of voor jouw je tante ook een keer gehad.

Last Online
    24 augustus 2013 @ 10:12
    Discussies
    7
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop Bekijk bericht
    Sonny????

Wellicht helpt dit bericht uit de oude doos (aug 2006) je bij je queste:

Gisteren was voor Mink een "Sunny" day in GT. Sunny is een heerlijke meid uit Macedonië, maar woont al 15 jaar in Duitsland. Ze straal sex uit, heeft een prachtig slank figuur, lang zwart haar, eindeloze benen, diverse kleine tatoos en één paar van de lekkerste billen die gisteren aanwezig waren. Sunny is een tikkeltje ordinair, maar niet te (type "Private" film). Ze droeg een zwarte bikinitop en een zeer kort spijkerbroekje.
    Een aantal maanden geleden ben ik voor het eerst met Sunny naar de kamer geweest, samen met haar vriendin Jessie. Dat was al een topervaring, maar Sunny helemaal voor Mink alleen was ook super.

Sunny is erg goed in versieren, in de tuin wist ze mij reeds op oorlogssterkte te krijgen, wat uiteindelijk resulteerde in een zeer lange kamersessie. Eenmaal op de kamer geeft ze zich helemaal. Het was nog vroeg (12.00) en we hadden een kamer met veel spiegels en een douche weten te bemachtigen.
    Sunny vond kleine Mink nogal "geladen" en trakteerde mij dan ook eerst op een zeer goede, rustig opgebouwde FT, waarbij ze naast mij zat op haar knieën met haar heerlijke billen strak naar de spiegel gericht. Een fantastisch uitzicht.

Daarna sprongen we samen onder de douche en beval ze mij op bed te gaan liggen om vervolgens een lekkere massage te geven. Na een minuut of tien verdween ze om een verassing te gaan halen (ze wist inmiddels van mijn trio voorkeur). Even later kwam ze terug met Mel. Een Duitse meid die zowat de blonde versie van Sunny is. Enig pikant verschil is dat Mel een schattig klein ringetje doorhaar klit heeft en daar houdt Mink wel van... De dames geboden mij met de rug tegen de muur te gaan zitten en begonnen aan een heerlijke show met elkaar. Uiteindelijk kon Mink zich niet meer inhouden en ben ik er maar tussen gesprongen. Met beide dames in diverse standje door het bed heengerold en uiteindelijk gekomen terwijl twee heerlijke mondjes tegelijk met kleine Mink bezig waren.
    Ik heb nu al een aantal trio's meegemaakt met nog nooit waren de dames zo enthousiast als deze keer. Ter afsluiting met zijn drieën nog even onder de douche.

De totale sessie duurde anderhalf uur, Sunny rekende hiervoor € 150,-, Mel kwam er pas een halfuur later bij voor € 100,-.

In de loop van de middag kwam ik Sunny wederom tegen in de tuin en om de één of andere (steigerende) reden kon ik haar niet weerstaan en heb ik haar nogmaals gevraagd om een sleutel te halen. Ook deze tweede sessie was heerlijk. Dit keer was het de beurt aan Mink om te verwennen, na een massage heb ik haar heerlijke kale grotje gelikt en mijn laatste kruid van de dag heb ik op zijn hondjes verschoten.

Komt niet vaak voor dat ik mij gedurende een GT bezoek zo lang met één dezelfde meid ophoudt, maar Sunny was het waard!

Mink

Last Online
    26 december 2024 @ 23:52
    Discussies
    17
    Thanks
    54

Standaard

diese Dame hat mich auch angesprochen, aber sie wirkt auf mich superprofessionell. Vielleicht täusche ich mich, aber man meint, sie will immer nur Dreier mit Bianca anbieten, alleine das finde ich suspekt.

Dieses FFM-Gehabe im GT geht mir machmal tierisch auf den Sack. Wenn ich nur eine Frau buchen möchte, dann möchte ich das eben so, und damit basta. Da darf die Geschäftsführung gerne mal einschreiten und die Damen zur Besonnenheit animieren.

Aber OK ich weiß, die Frauen sind selbstständige Unternehmerinnen, da darf man als Clubbetreiber eigentlich wenig sagen......die Diskussion hatten wir gerade an anderer Stelle.

flensi

Last Online
    27 november 2016 @ 08:59
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009

Standaard

Weet iemand waar deze vrouw nu werkt?

Last Online
    Discussies
    7
    Thanks
    0

Standaard

Ze werkt nog steeds in GT, maar is haar rijbewijs voor een tijdje kwijt vanwege iets te hard rijden...

Komt alleen nog naar GT als ze een lift kan krijgen van een collega of de masseur. Heb haar op 4-7 nog gespot (en meer.... :D).

Mink

Last Online
    27 november 2016 @ 08:59
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009

Standaard

Hallo Mink,

Bedankt voor je antwoord.

Last Online
    Discussies
    7
    Thanks
    0

Standaard

Als eerste een uitstekende sessie gehad met Sonny (de dame) en Sarah. Beide dames bezoekt Mink met regelmatig en mijn ervaringen zijn altijd zeer goed geweest. Vandaar deze dames nu eens samen meegenomen om uit te vinden of 1+1 drie is. Dat heeft Mink geweten. Deze beide dames geven een topservice, zeker als je ze al wat langer kent en het klikt zal het je aan niets ontbreken.
    Aangezien ik net uit de sauna kwam begon de sessie met een heerlijke koude douche met Sonny, Sarah maakte ondertussen het bed op, haalde wat drinken en vleide haar heerlijke lichaam afwachtend op het bed. Na de douche is Mink gaan liggen voor een massage. Echt een fantastisch gevoel vier van die zachte handen die je overal aanraken. Heel langzaam ging de massage over een in pijpbeurt waarbij de dames beide met hun grotje naar Mink toelagen zodat ook mijn handen ondertussen iets te doen hadden. Om mijn kruid nog niet gelijk te verschieten heb ik ze vervolgens uitgenodigd om elkaar te verwennen en even toe te kijken. Aangezien er een klik was tussen de meisjes leverde dit een zeer geil schouwspel op. De daarop volgende duo FT was de enige juiste afsluiting van deze spetterende sessie.

Last Online
    8 januari 2025 @ 03:48
    Discussies
    32
    Thanks
    3.364

Standaard

vandaag was ze er.nog voor mijn 2e kopje koffie na binnenkomst was ze er al en werd ik meteen geboekt
    was al geruime tijd geleden maar daarom niet minder leuk.
    ze werkt op dinsdag en donderdag vandaar dat ik haar al heel lang niet meer had getroffen.ze zou nou ook eens op zondag komen checken.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten