Haarkleur/-lengte : donkerblond/ halflang
Lengte dame :1m60
Postuur/Cupmaat : Normaal
Nationaliteit/Taal :Belgisch Vlaams/Frans/Engels
Leeftijd : 24 (zegt ze)
Tatoeages/Piercings : no-1
Service: PZC-NMC-TZ-FT-Beffen
Voordelen:vriendelijk spontaan en lief
Nadelen: te stil
Tijdsduur :1uur
Prijs :100 (1uur+FT)
Extra’s bij het bezoek:
Ze zat stilletjes in een zetel te nippen van haar Cola, ik had ze nog nooit gezien dus even kennis gemaakt.
Ze komt uit Vlaanderen wat het praten makkelijk maakt, ze moet ooit eens in de Queenies zijn gaan kijken maar ze vond het te rustig daar, te weinig mannen vooral.
Een ijsbeer had haar verteld dat ze de YY maar eens moest proberen en dat deed ze dus op paaszondag de eerste keer.
Ze vond dat het ook hier te rustig was, ik heb haar verteld dat er normaal veel meer volk is en dat Pasen wel iets zal te maken hebben met de povere opkomst.
Ze dacht al niet meer te komen en de GT eens op te zoeken maar ik denk dat ik haar heb kunnen overhalen om dat voorlopig niet te doen.
Na een lange babbel dus naar de kamer getrokken.
Inge is echt lief en teder. Ze pijpt lekker nat maar niet erg diep, ze heeft een naturelle D cup met mooie stijve tepeltjes.
Tijdens het beffen viel op dat ze uithangende schaamlippen heeft wat bij zo een jong ding toch niet zoveel voorkomt.
Ik proefde dat ze echt nat werd, haar klitje sprong naar voor en was volledig opgezwollen, spuiten deed ze niet maar eerder druppelend klaarkomen. Uit dank pijpte ze me, ik spoot mijn vrachtje in haar mondje en ze slikte alles netjes door.
Na een wat nagenieten op het bed begon ze terug aan kleine Zeppos te sabbelen, nu lukt het me meestal niet om 2 keer binnen 1uur te komen, maar haar lik en pijpwerk was nu zo overtuigend dat hij toch pal omhoog stond.
We rolden in een 69 standje en tijdens het oraal vermaak wist ze op een elegante manier het rubbertje aan te brengen.
Ze kroop in omgekeerde amazone over mij en wat toen volgde was een neukpartij in alle standjes die de kamasutra rijk is (en die uitvoerbaar zijn).
Om het met een lied van De Mens te beschrijven.... dit waren dampende lijven.
Zelden zo een stomende sessie gehad en uiteindelijk op zijn hondjes klaar gekomen, waarbij ze kirde hey ik voel het zakje vollopen.
Uiteindelijk 100€ gegeven 75 voor het uur (dat zeker 75 min duurde) en 25 voor de FT, waarvan ze zei dat dit echt niet nodig was, maar eerlijk is eerlijk vind ik.
Ze vertelde nog dat ze het afbolde wegens te weinig volk maar dat ze zeker in de loop van de week nog een terug kwam, haar GSM nummer gekregen maar ik moest op mijn eerste komunie zieltje beloven om het niet door te geven, doe ik dus ook niet.