-
Olivia (duits)
Haarkleur/-lengte : Blond, lang
Lengte dame : 175
Postuur/Cupmaat : slank, B
Nationaliteit/Taal : Duits / Redelijk engels
Leeftijd : 29
Tatoeages/Piercings :ring tato / neus, tong en navel piercing
Service: nmc, pzc, tz
Voordelen: lief (GFE)
Nadelen: geen
Tijdsduur : 1 uur
Prijs : 75
Extra’s bij het bezoek: telnr
Het liep al tegen het einde van de middag, bar vol met ijsberen, geen zin om in een fauteuil plaats te nemen dus maar op de tweede rij op een barkruk op enige afstand van een blonde dame. Niet van het kaliber buurmeisje maar van een jonge buurvrouw met een lieve uitstraling.
Omdat een andere ijsbeer zich zonodig tussen haar en haar buurvrouw moest dringen schoof ze wat naar mij toe. Was van plan om na een biertje huiswaarts te gaan maar ja als zo'n exemplaar binnen handbereik is wil je ook niet onbeleefd zijn. Dus een gesprekje begonnen wat al gauw na het obligate heel leuk werd.
Tja en dan. Gewetensconflict. Huiswaarts of hutwaarts. Ach naar huis kan altijd ook na de hut, maar omgekeerd gaat wat moeilijker. Dus maar zelf de sleutelvraag gesteld en zowaar ze zei ja . Ze werkte nog niet zolang in GT dus misschien daarom geen recensies.
Wel collega's. Het is een toppertje. Heerlijk uurtje gehad, gelachen, gestreeld, gepijpt (zij dan), gebeft (ik dan) en gepraat.
Als ik weer naar GT ga bel ik haar eerst even om te horen of ze er zal zijn. Anders stel ik het wel uit. Kortom een herhaling is in de planning
-
-
15 december 2007, 13:45
Olivinee
Anders dan de schrijver van het eerste bericht vond ik het qua sex ver beneden het gemiddelde niveau. Op de schaal van vriendelijk en aardig scoort zij heel hoog (in de bar althans), maar haar prestaties op de kamer zijn om eerlijk te zijn niet veel.
Op de kamer begint ze met het vertellen dat een heel uur 100 kost. Dat is meer dan gebruikelijk zei ik. Zei vertelde dat ze het niet voor minder deed en dat 25 voor ieder extra half uur schandalig is. Waarom werk je hier dan vroeg ik? Omdat ik in LR niks verdien. Tja...
Verder klaagde ze over de Oosteuropese dames. Die doen gewoon alles voor het laagste bedrag volgens haar. Ik probeerde nog wat tegenargumenten, maar er was niet veel tegen in te brengen. Dan maar wat anders inbrengen dacht ik.
Zo gezegd zo gedaan. Doe je aan TZ? Ja natuurlijk. Prima dacht ik nog. Maar mijn definitie van TZ is toch wel een andere dan die van haar. Een piepklein tongetje naar buiten en niet meer dan 10 seconden. Dat was het dan. Verdere pogingen werden afgeweerd door het wegdraaien van haar gezicht (en als ik ergens een hekel aan heb).
Beffen werkte fysiek wel goed door op haar, ze werd er erg nat van, maar genieten liet ze niet toe. Je voelt dat gewoon, dat ze het erg lekker vinden, maar het gewoon tegen zitten te houden. Soms wel begrijpelijk als je nog een dag moet werken.
Dan maar wat laten pijpen. Ik heb recent een recensie gelezen (weet niet meer over wie) die precies hetzelfde beschreef: de lippen niet om je lul maar er net tegenaan en op en neer bewegen zonder gebruik van de tong en zonder te zuigen. Uiteraard wel flink handinzet. Dat noem ik geen pijpen. En dan ook nog na 30 seconden vragen of het condoom er al om heen mag. Nee, eerst verder oefenen. Dat baart kunst...
Omdat er geen verbetering merkbaar was overgaan tot cow girl. Nou dat ging wel. Missionaris was weer moeilijk want ik was zo groot geschapen. Dheuu, gewone middelmaat mevrouw. Met jouw leeftijd moet je daar geen probleem mee hebben.
Half uurtje volgemaakt en 50 euro afgetikt. Douchen, kleren aan en naar huis. Jammer, het had zo mooi kunnen zijn (zowel Zhara als Olga vroegen of ik de sleutel wilde halen om wat plezier te beleven). Had ik maar...:angryfire
-
-
15 december 2007, 13:54
Tjsa, het is al vaker gezegd: gewoon vragen naar de nationaliteit. Komen ze uit Koln (daar komen ze blijkbaar vaak vandaan) of ergens anders in de buurt en zijn ze idd geboren en getogen in Duitsland (of NL of B of Polen) dan gewoon verder gaan en op zoek naar echte toppers!
Het is trouwens goed verklaarbaar dat de oost-europese en russische dames zo goed zijn. Weet je wat het is: hoe verder van huis, hoe beter de kwaliteit en waarom? De dames die van heel ver weg komen, hebben allemaal een vakantiegevoel en ja, kijk naar jezelf op vakantie, dan voel je je relaxed, een stuk losser en ga je er helemaal voor! zo is het bij die dames natuurlijk ook! :teuflisch
-
-
15 december 2007, 17:44
Thanx MM, that put a smile on my face...
-
-
Olivia
Diese Frau Kann Ich nicht empfehlen:green_smi An der Bar sagt sie,Ich mache Alles und im Zimmer schnell fertig werden ohne Küssen
Wiederholungsgefahr 0 %
P.S. Sie war auch etwas betrunken:green_smi
Gruß
woods25:wink:
-
Tags voor deze discussie
Regels voor berichten