Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Monica, Hongarije

Last Online
    9 maart 2009 @ 22:12
    Discussies
    94
    Thanks
    0

Standaard Monica, Hongarije

Haarkleur/-lengte : Donkerblond, steil, met blonde en roodachtigekleurtinten / lang, tot ver over haar schouders
    Lengte dame : 1.65m
    Postuur/Cupmaat : slank / A
    Nationaliteit/Taal : Hongaars / Duits, beetje Engels
    Leeftijd : ongeveer 23
    Tatoeages/Piercings : niet opgevallen
    Service: Goed. TZ, PZC, NMC. Niet beffen. FT weet ik niet.
    Voordelen: lief, zoent lekker
    Nadelen:
    Tijdsduur : 30 min
    Prijs : EUR 50
    Extra’s bij het bezoek:

GT, 12 april

Een lief Hongaars meiske. 's Middags had ze al verleidingspogingen gedaan die ik nog wist te weerstaan, maar 's avonds was er geen ontsnappen meer mogelijk. Ze zoent heel lekker, en op de kamer hebben we een lekker half uur doorgebracht. Geen supertop, maar heel aangenaam, en vast wel eens herhaling.

Last Online
    17 december 2024 @ 16:12
    Discussies
    22
    Thanks
    5

Standaard

Vandaag met Monika op de kamer geweest. Ik vond het waardeloos.
    Mechanisch pijpen en weinig zoenen.
    Ze zei dat ze 21 is, maar dat geloof ik niet.
    Beslist nooit een herhaling met haar.

Gek toch. Omdat een van mijn favorieten van Freude39 naar GT is verhuisd kom ik daar af en toe, maar in ongeveer de helft van de keren dat ik aan een nieuwe dame in GT begin is het puur slecht.
    Ik begin aan GT te wennen want er zijn ook toppertjes, maar toch teveel dames die er niks van bakken.

Toppers: Nelly (Wit Rusland, Karina (Roemenie) Afknappers: Angelika (Polen) Monika (Hongarije)

Wordt vervolgd.

Last Online
    30 oktober 2024 @ 12:10
    Discussies
    197
    Thanks
    2.494

Standaard

Helemaal mee eens blijemotorrijder; bij GT is de kans op succes (dat wil zeggen super dame met super sex) denk zo'n 25-30%, maar de kans op een afwerkbeurt is aanzienlijk. Als je goed oplet wordt dan worden je eigen kansen groter, maar het aantal geschikte dames blijft klein (in verhouding tot de totale populatie).

In Freude is het meestal 95% die super is, als je al ooit een slechte dame treft, dan weet je zeker dat ze 1 week of zo later er niet meer werkt. Hopelijk gaat het GT management hier ook weer wat kritischer op zijn (is vroeger wel zo geweest) maar ook als bezoekers moeten we dit proberen niet te accepteren (echt, als ze niets verdienen zijn ze snel weg hoor!).

Goed, ook vandaag volle bak in GT, maar relatief weinig toppers (we hebben dezelfde smaak zie ik al :D) en de toppers die er zijn, zijn veel en lang op de kamer en krijg je dus niet te pakken. Resultaat: 8 uur in GT en 2 (gelukkig zeer goede!) kamersessies. Ter vergelijk: in Freude ben ik meestal 6 a 8 uur en heb dan altijd(!) 3 a 4 super sessies.
    Het mooie weer, de lekkere tuin en het gekeuvel met de aanwezige ijsberen maakte weer veel goed, kortom: het was een gezellig dagje uit
    Laatst gewijzigd door Willem2; 13 juli 2007 om 22:27

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten