Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 25

Discussie: Bettina (hongaarse)

Last Online
    25 juni 2023 @ 20:52
    Discussies
    83
    Thanks
    0

Standaard Bettina (hongaarse)

Haarkleur/-lengte : Zwart dik en lang haar
    Lengte dame : 1.65m
    Postuur/Cupmaat : slank / A-B
    Nationaliteit/Taal : Hongaars / Duits
    Leeftijd : ongeveer 24?
    Tatoeages/Piercings : niet opgevallen
    Service: Goed. TZ, PZC, NMC.
    Voordelen: lief, actief, pijpt uitstekend, zoenen ok
    Nadelen: een beetje een "snor"
    Tijdsduur : 30 min
    Prijs : EUR 50
    Extra’s bij het bezoek: Mooie grote bruin ogen

Bij binnenkomst 3 hongaarse dames gesignaleerd, waarvan Bettine/Bettina het meeste opviel door haar figuur en haarbos. Een dame die duidelijk op sex gericht is, maar toch een prima ervaring. Leuk gebabbeld, ook op de kamer alle tijd en goede sex. Haar gezicht is niet erg opvallend, maar haar ogen zijn behoorlijk indringend. Ze is sinds 4 dagen in GT en beweerd rechtstreeks uit hongarije te komen. Haar duits is opvallend goed voor een hongaarse.
    On the seventh day finally he got creative ..... and God created woman

Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Last Online
    Vandaag @ 09:48
    Discussies
    141
    Thanks
    7.156

Standaard

Na al mijn openingsrituelen liep ik de bar in en bestelde een glas water (gezond he), ging ik staan en riep luid: “Proost en alsnog gefeliciteerd Boedha.” Snel kwam een thekefrau op mij af gelopen en zei, in lichte paniek: “Fur dich heute keine alcoholische getranke.” Even overwoog ik de discussie aan te zwengelen, maar in de ietswat lege bar zag ik op de bank een spaans uitziende dame. Dat spaans was niet geheel goed ingeschat want het bleek Bettina uit Hongarije te zijn. Ze kwam mij vaag bekend voor, maar het was pas haar derde dag in Duitsland/GT. Ik zal mij wel hebben vergist. Ik had haar naam in eerste instantie niet goed verstaan. Ik dacht dat ze Bertina zei. Ik vond dat erg nederlands klinken en dat vertelde ik haar ook. Ik verwees naar de vrouw van Ronald Koeman en dat wij Hollanders onze friese koeien ook zo noemen. Ondertussen zat mijn nieuwe vriendin maar nee te schudden en steeds feller haar naam te roepen. Na een tijdje had ik de hints door, met name de hint: "Ich heisse Bettina, ohne R.”
    Bettina is een kleine, zeer slanke dame van rond de 30. Ik zou haar knap willen noemen. Nadeel is dat ze nogal veel rookt en bij het halen van de sleutel bemerkte ik dat ze wel erg snel terug was. Geen douchen vooraf. Frisse dames vind ik wel zo fijn. Bij de komende kamer sessie had ik er echter geen last van.
    Om 13.00u. betrad ik met haar de kamer. Ik meen kamer 6, met 2 bedden. “Brauchen wir diese grosse zimmer?” vroeg ik verbaast. “Ja” zei Betina geheimzinnig. Ik vreesde het ergste. Wat ik niet zei dat op die kamer mijn GT-liefdes zijn begonnen. Zover zou het dit keer niet komen. Ik vroeg Bettina welk bed ze wilde gebruiken. Ze wees een van de twee bedden aan en ik zei: “OK, dann soll ich auf die andere liggen.”. Bettina slaakte een zuchtje en besefte dat dit wel eens een lange zware sessie voor haar zou kunnen worden.
    We gingen samen op het bed zitten en ze kuste mij teder, net als ik haar teder kuste. Ineens gaf ze mij een forse duw en duwde mij op mijn buik. Ze pakte een fles Nivea en smeerde mijn rug in. Daarna ging ze achterse voren op mij zitten en smeerde met haar slanke strakke billen mijn rug in. Het beviel mij goed. Na een paar minuten stelde ik voor om dat bij haar te doen, maar als je beseft dat mijn gewicht een factor 2 van dat van haar moet zijn geweest, dan kun je je wellicht voorstellen dat ze dat geen goed voorstel vond. Daar komt bij dat mijn billen niet strak en slank genoemd kunnen worden. De massage werd voortgezet in een zoen sessie waarbij wij beiden op onze knieen zaten. Langzaam ging Bettina likkend naar beneden en kwam bij mijn penis aan, die al hard was. Ze duwde mij hard naar achteren, zodat ik lag. Ze keek mij aan en likte al kijkend naar mij mijn ballen en mijn penis. Langzaam, heel langzaam zette ze haar mond op mijn eikel, om vervolgens langzaam, heel langzaam mijn penis grotendeels in haar mond te laten verdwijnen. Ondertussen bleef ze mij aankijken. Een goede pijp sessie volgde.
    Ineens pakte ik haar op en dit keer was ik het die haar op bed duwde. Ze keek mij verbaast aan. “Ich lerne schnell.” zei ik. Ik zoende haar lichaam en ging langzaam naar haar poesje dat geschoren was op een klein recht streepje na. Haar poesje was al nat en het smaakte goed. Ik likte en likte en ik luisterde naar haar gehijg. Jammer dat het toneelspel geweest moet zijn. Na enkele minuten ging ik voor haar liggen en ging verder met likken, waarbij ik een vinger in en uit haar poesje liet gaan. Zoals zo vaak, werd na een paar minuten mijn hoofd gepakt en werd het bekken naar voren gestoten. Het gesteun, gehijg en gekronkel was net echt. Zoals gezegd: jammer dat het toneelspel geweest moet zijn.
    Nu was het mijn beurt en ik liet mij gewillig klaar pijpen. Het was veel en een gedeelte hield ze niet meer in haar mond en liet ze in haar handen vallen. Hijgend lagen wij naast elkaar, waarbij Bettina en ik wat zaken bespraken. De eerste sessie zat erop.
    Bettina zou ik die middag nog vaak tegenkomen. Even een praatje, even een zoentje. Aan het einde van de middag kwam ze nog even op mijn schoot in de tuin zitten en vertrouwde mij toe dat het niet mee zat voor haar die dag. Ik keek haar begrijpend aan: “War ich ein slechter gaste?” , zei ik naar complimentjes vissend. “Du gibt mir spass. Komm schnell zuruck zu mir.” zouden haar afscheidswoorden aan mij zijn.

Last Online
    11 januari 2025 @ 10:54
    Discussies
    197
    Thanks
    2.499

Standaard

tsja, de smaak van MY wisselt nogal eens, maar die "snor" is wel erg prominent aanwezig, maar goed, ieder zijn plezier! :D

Ace2's schermafbeelding
    Last Online
    Discussies
    141
    Thanks
    7.156

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mauriceyep
    Ze is sinds 4 dagen in GT en beweerd rechtstreeks uit hongarije te komen. Haar duits is opvallend goed voor een hongaarse.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ace2
    .......want het bleek Bettina uit Hongarije te zijn. Ze kwam mij vaag bekend voor, maar het was pas haar derde dag in Duitsland/GT. Ik zal mij wel hebben vergist. .....
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door oblix
    Ik zou heel graag Bettina en zus Monica (hongaars) weer eens ontmoeten.
    deze zijn volgens mij werkzaam in zwitserland. PHG
    Deze Bettina was de gehele dag samen met een andere Hongaarse dame die met een beetje fantasie wel enige gelijkenis met Bettina had.
    Bettina vertelde mij dat ze hiervoor in Oostenrijk/Zwitserland had gewerkt.

Ook op een ander forum reageren ijsberen bij horen van de naam Bettina uit Hongarije. Dat is toch opvallend te noemen voor een dame die pas 3 dagen in Duitsland werkzaam is.

Is de Bettina die nu gespot is in GT, de Bettina die voorheen heeft gewerkt in PHG?

Last Online
    6 november 2023 @ 17:22
    Discussies
    41
    Thanks
    74

Standaard

De Bettina die eerder in PHG gewerkt heeft is nu de 30 wel gepasseerd. Haar was donkerblond en niet een van de allerknapsten. Daarnaast staat bij deze slank en dat was Bettina ook niet echt, wel heel geil . Denk dus dat dit een heel andere Bettina is.

Grtz, H_1
    Laatst gewijzigd door Willem2; 17 april 2007 om 12:05

Last Online
    23 januari 2015 @ 10:35
    Discussies
    45
    Thanks
    2

Standaard Bettina....huh..???

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ace2 Bekijk bericht
    ....Deze Bettina was de gehele dag samen met een andere Hongaarse dame die met een beetje fantasie wel enige gelijkenis met Bettina had.
    Bettina vertelde mij dat ze hiervoor in Oostenrijk/Zwitserland had gewerkt....
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Silvester Bekijk bericht
    Bettina...

Oh, those sweet memories...
    tsaltogniewaarwezen...

Silvester die spontaan hartkloppingen krijgt...
    “Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi

Ace2's schermafbeelding
    Last Online
    Discussies
    141
    Thanks
    7.156

Standaard

......In de bar aangekomen versperde Bettina mij de weg. Ze omhelsde mij en gaf mij een tedere zoen. Ik legde mijn handen om haar slanke billen en ik merkte dat dit mijn eerste dame van de dag zou worden. We knuffelde wat, waarna ik haar voorstelde om naar de kamer te gaan.

Op de kamer aangekomen, ontdeed Bettina mij van mijn badjas en begonnen mij voorzichtig af te trekken. “Ich habe dich vermisst.” zei ze. Ik tilde haar op en (tong)zoende haar, waarna ik haar op bed legde. Ik kuste teder haar lichaam, waarbij ik uiteindelijk aankwam bij een mooi poesje dat ik kuste en langzaam likte. Haar poesje was al vochtig en werd al ras natter. Ik lag voor haar en voerde het tempo van het beffen langzaam op, waarbij ik haar vingerde. Haar bekken reageerde daar positief op en ze bewoog steeds sneller. Ineens werd ik weggeduwd. Hardhandig werd ik op mijn rug gelegd. Ze kuste en likte mijn lichaam, waarbij ook mijn penis niet werd vergeten. Daarna pakte ze haar tasje en haalde er een sjaal uit. Ze legde mijn handen achter mijn hoofd en bond mijn handen met die sjaal aan elkaar vast. Vervolgens kroop ze naar beneden om voor mij te gaan zitten. Ze nam, al zachtjes rukkend, mijn penis in haar hand en begon mij voorzichtig te pijpen. Steeds dieper. Ze probeerde mijn hele penis naar binnen te krijgen. Ze pijpte goed, nat en gulzig. Ik schatte in dat wij een kwartier bezig waren en ik vond het nog te vroeg om klaar te komen. Daarom ontdeed ik mij van mijn zijde boeien en ik nam haar in mijn handen waarna een zittende zoenpartij zich voltrok. Na een minuut duwde ze mij naar achteren en ging op mijn mond zitten. In standje 69 begon ze mij te pijpen en ik haar te beffen. Alleen nog ons gezucht, gesteun en geslurp was hoorbaar. Ik had het idee dat ik dit nog wel eventjes kon volhouden. Maar Bettina besliste anders. Ze haalde een condoom uit haar tasje en deed die om mijn penis. Daarna ging ze op mijn penis zitten en liet zich langzaam (zachtjes kreunend) op mij zakken, om weer omhoog te gaan en terug om langzaam mijn penis dieper in haar te laten zakken. Als een volleerde amazone bereed ze mij. Haar ogen kneep ze dicht en kreunde zachtjes. Dit “gevecht” zou ik verliezen en zo geschiedde. Ineens voelde ik mijn sperma in volle vaart opkomen en met een geweldige explosie kwam ik klaar. Ik bleef maar schokken en even was ik bang dat het condoom kapot zou zijn gegaan (het zou niet de eerste keer zijn). Gelukkig was dat niet het geval.

Bettina moest lachen, toen ik daar lag. Uitgeput lag ik op bed. Weg was mijn grote mond. Ik kon nog alleen stamelen: “Wass hast du mit mir gemacht?”. Bettina maakte alles vakkundig schoon. Daarna kwam ze naast mij liggen en kroop tegen mij aan. Samen kwebbelden wij wat aan. Toen het uur bijna voorbij was, vond ik het wel welletjes. Ik veronderstelde dat Bettina het ook wel genoeg vond. Ze keek echter een beetje teleurgesteld. “Alle manner verlassen mich.” zei ze. Ik wist even niet hoe ik de “humor” in die woorden zou moeten inschatten. Ik stond daar aan de rand van het bed en ik wist mij even geen houding te geven. Bettina kroop naar mij toe en liet haar tongetje uit haar mond hangen. Ze pakte mijn penis. In tegenstelling tot wat ik verwachtte werd mijn penis weer hard. Bettina greep haar kans en begon mij te pijpen. Ik stond daar, al met mijn badjas aan, bij de rand van het bed. Bettina pakte met haar handen mijn billen, terwijl ze mij lekker pijpte. Dat deed ze redelijk wild, slurpend en nat. Ze duwde met haar handen tegen mijn billen aan om mijn penis zo diep mogelijk naar binnen te krijgen. Dat lukte niet echt, dus duwde ze nog harder tegen mijn billen aan. Af en toe moest ze ietswat kokhalzen en gorgelen waarbij grote slierten speeksel uit haar mond kwamen. Ik stond erbij en keek er naar. Ik keek naar dit bijzonder geile gezicht en gevoel. Bettina bleef maar doorgaan en op een gegeven moment voelde ik mijn orgasme weer aankomen. Ik had geen zin om het tegen te houden. Bettina hoorde aan mijn gesteun dat ik ging klaarkomen. Ze duwde nog eenmaal hard tegen mijn billen zodat mijn penis grotendeels in haar mond zat. Ik spoot mijn sperma recht in haar keel. Toen mijn penis uit haar mond kwam liet ze wat sperma over haar lippen druppen en met haar tong likte ze nog wat op.

Terug in de bar, na een verfrissende douche, besloot ik eens te kijken wat er te eten was. Dat was niet eens zo slecht. Pasta met sla en schnitzel. Ik schepte mijn bord vol en net toen ik wilde gaan zitten stond Bettina voor mij. Ik besloot een heer te zijn en gaf haar mijn bord. Dat had ze wel verdiend. Tot kan ik over Bettina zeggen dat ze vanaf volgende week even terug naar Hongarije gaat. Althans dat zei ze afgelopen woensdag. je weet het echter nooit......

Last Online
    20 januari 2025 @ 19:08
    Discussies
    22
    Thanks
    5

Standaard

Gisteren was ik met Bettina op de kamer.
    Eigenlijk kan ik mij bij al de vorige schrijvers aansluiten, maar ik heb iets toe te voegen. Ik mist een beetje subtiliteit.
    Bettina is mooi, is erg lief, doet voor zover mij bekend alles wat je wil, neemt zelf ook initiatief maar is miste dat beetje gevoel voor haar klant.
    Een voorbeeld: Tijdens het pijpen ging ze ongevraagd met haar poes op mijn gezicht zitten. Ik ben dol op beffen, maar niet altijd meteen de eerste keer en ik wil ook graag het moment en het standje daaarbij zelf bepalen.
    Het kwam op mij allemaal wat mechanisch over.

Daarom nauwelijks herhalingsgevaar zolang er nog meisjes als Nelly rondlopen.

Last Online
    7 september 2024 @ 16:00
    Discussies
    14
    Thanks
    13

Standaard Bettina

Afgelopen zondag ook eens met deze Bettina geweest. Ik had haar al wel vaker gezien de afgelopen tijd.. (ze is inmiddels tot de vaste inventaris van GT gaan behoren..)
    Ik had haar gevangen achter in de tuin op de boot waar ze wat lag te zonnen..... leek me leuke meid om 'ns nader kennis mee te maken. Toch maar mee naar 'n kamer getogen voor het intiemere werk.....
    Ik moet zeggen dat ze me achteraf wel wat tegenviel, niet slecht maar ik had niet het gevoel dat ik haar kon boeien laat staan haar in de zevende hemel brengen...... kwam ook wel door diverse telefoontjes die ze tussendoor kreeg, zo had ze eerst haar moeder uitgebreid aan de lijn en daarna een neef..... wel heel verstorend allemaal. Aan neuken zijn we niet toegekomen temeer omdat ze zelf waarschijnlijk graag 'n FT'tje wilde scoren.....
    Niet verkeerd allemaal maar voor mij niet voldoende, ik miste de passie en de overgave om echt te genieten.....
    Ik zal er een volgende keer niet zo gauw meer voor warmlopen denk ik.......
    Zo'n ehhhhh..... je-weet-wel kater......

Eén van de avonturen van Dickydik: http://www.youtube.com/watch?v=ymvCF...eature=related

Last Online
    22 december 2013 @ 19:10
    Discussies
    52
    Thanks
    0

Daumen hoch

Ook ik ben vorige week woensdag met dit hertje mee geweest . gevallen voor der lekkere body en der smile. Op de kamer absoluut van haar genoten. goeie sex en TZ. Inderdaad werd ik wel 2x verstoord door haar telefoon:owat me uit concentratie bracht. Ook kwam na de heerlijke vrij partij een andere roemeense dame de kamer in gestormt om haar uitleg te vragen wat zij met mij aan het doen wasDe bekende jaloezie claim in GT

Saluti L Diablo
    Little Don of Golden time:guilty[1]

" rispetto per una donna "

Last Online
    3 januari 2021 @ 15:24
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard Bettina

Haarkleur/-lengte : lang, vol zwart haar, lichtjes golvend
    Lengte dame : 1,68
    Postuur/Cupmaat : slank/B naturel
    Nationaliteit/Taal : Hongarije/Duits
    Leeftijd : 27
    Tatoeages/Piercings : geen/navel
    Service: standaard (tz, o.k., maar zal het initiatief niet nemen tot)
    Voordelen: speels, inventief, beetje dominant
    Nadelen:
    Tijdsduur : 30'
    Prijs : 50
    Extra’s bij het bezoek: neemt tijd voor de voorservice en weet haar schoonheid tijdens het seksspel uit te spelen :smile:
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Na wat ondeugende toeren in de sofa opgewonden met haar naar de kamer getrokken. Waar het er allemaal teaserig en plagerig aan toe ging. The perfecte body, mooie borsten, slank, geile aanblikken… wat wil je nog meer om geprikkeld te geraken en om tot een hoogtepunt te komen? Niets overhaast, ruime tijdsinterpretatie.
    Kwam vandaag donderdag voor het eerst een piepje nemen in YY. Komt van GT, is bevestigd door mede-ijsberen.
    Ze heeft haar kostelijk geamuseerd.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    16 april 2017 @ 22:16
    Discussies
    20
    Thanks
    89

Standaard Back in GT

Bettina was gisteren weer terug in GT en voornemens daar ook voorlopig te blijven.

Gr. Gt-junky
    ............., я тебя люблю дорогая!

Ace2's schermafbeelding
    Last Online
    Discussies
    141
    Thanks
    7.156

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GT-junky Bekijk bericht
    Bettina was gisteren weer terug in GT en voornemens daar ook voorlopig te blijven.

Gr. Gt-junky
    Voorlopig is schijnbaar enkele dagen. Vandaag was ze zeker niet in GT en volgens eigen zeggen zat ze gewoon in YY, om daar te blijven.

Last Online
    16 april 2017 @ 22:16
    Discussies
    20
    Thanks
    89

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ace2 Bekijk bericht
    Voorlopig is schijnbaar enkele dagen. Vandaag was ze zeker niet in GT en volgens eigen zeggen zat ze gewoon in YY, om daar te blijven.
    Helaas, niets veranderlijk dan vrouwen
    ............., я тебя люблю дорогая!

Last Online
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

In YY is het aangenamer vertoeven, vindt ze. Maar zo sommige tijden is er net wat té weinig werk (= beren die niet enkel willen drinken, maar ook seksen :thefinger) te vinden in YY. Dan gaat ze wat snelle euro's rapen in GT, zoiets is het . (gelijk heeft ze) Dus zal ze altijd wel blijven heen en weer reizen :o.

Last Online
    Vandaag @ 00:43
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Discussies
    93
    Thanks
    277

Frage en mama Marianne dan???

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marko Bekijk bericht
    weet iemand waar bettina tegenwoordig werkt?
    Weet iemand waar ene goede vriendin van Bettina, Mama Marianne op dit moment werkt.
    een jaar terug fladderden ze samen wat van GT, via Goch naar YY en nu naar...?????

Gustomass die best een beetje nieuwsgierig wordt....
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

need to get her before we can be together...

Last Online
    Vandaag @ 09:32
    Discussies
    16
    Thanks
    170

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gustomass Bekijk bericht
    ..... Mama Marianne .....
    Al een lange tijd niet meer gezien. Spijt me voor jou!!!

Last Online
    8 april 2023 @ 20:13
    Discussies
    2
    Thanks
    0

Standaard

mooi dan ga ik eens op bezoek kijken wat ze allemaal te bieden heeft

Last Online
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Marjan werkt nog steedsn in YY, Bettina daaraantegen is daar al lang niet meer geweest (oef één (1) zin ).

Ace2's schermafbeelding
    Last Online
    Discussies
    141
    Thanks
    7.156

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Marjan werkt nog steedsn in YY, Bettina daaraantegen is daar al lang niet meer geweest (oef één (1) zin ).
    Bettina is de laatste weken regelmatig in GT gesignaleerd (vraag maar aan Extince). Zo hoorde ik dat ze er afgelopen dinsdag ook nog daar was. Gisteren, donderdag 26 juni, was van Bettina echter geen spoor te bekennen in GT.

Last Online
    24 juli 2013 @ 20:44
    Discussies
    20
    Thanks
    0

Standaard

Afgelopen dinsdag nog heerlijk met haar gekamerd, maar gisteren was ze er ook niet. Jammer als ze gestopt is, maar goed voor haar natuurlijk. Bettina is een bijzondere dame, dat het haar goed moge gaan .
    Steeds weer als je denkt dit is het einde, sta je op de grens van wat begint.

Last Online
    12 maart 2012 @ 15:53
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Cool https://www.ijsberenforum.com/forum/images/icons/icon6.gif

hey collega ijsberen weet iemand waar bettina nu werkt?

Last Online
    28 juli 2012 @ 01:09
    Discussies
    2
    Thanks
    0

Standaard

Ik heb haar met de pinksterdagen in YY getroffen. Trof haar toen op zondag maar ze zei dat ze normaal niet op zondag werkte.
    Had haar ook lange tijd niet gezien. Ze is op de juiste plekken wat voller geworden + nieuw kapsel.
    Hoop zelf vrijdag naar YY te gaan en haar te treffen.

Last Online
    12 maart 2012 @ 15:53
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

hartelijk dank

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten