Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Discussie: Ola (Pools)

Last Online
    23 januari 2025 @ 17:26
    Discussies
    7
    Thanks
    0

Standaard Ola (Pools)

Naam : Ola
    Haarkleur/-lengte : Blond

Lengte dame : 1.65m

Postuur/Cupmaat : Normaal tot slank, kleine B

Nationaliteit/Taal : Engels Pools

Leeftijd : 21 jaar

Tatoeages/Piercings : nee nog niet

Service : goed pijpen, beetje zoenen, slecht neuken, geen zin in beffen

Ola is enkele weken in GT.
    Ola zat even met Caligula te babbelen. Nadat Caligula andere horizonten opzocht ging ik even met haar babbelen. Dan sleutel halen.
    Pijpen was duidelijk goed. Maar na het pijpen viel het toch tegen. Met de minuut werd ze passiever en op sommige momenten was ze duidelijk aan het rond zien op de kamer.
    Ze doet het absoluut niet graag.
    Voor mij een slechte beurt. Wat nog al meer gebeurt in GT de laatste tijd.

Last Online
    26 april 2018 @ 12:03
    Discussies
    197
    Thanks
    13

Standaard Ola, 17 april GT

Afgelopen dinsdag ben ik ook met Ola naar de kamer geweest.
    In tegenstelling tot wat Janm hierboven heeft beschreven heb ik een uitstekende sessie gehad met deze Girl Next Door Poolse. Inderdaad rustig op de kamer, echter ik heb haar tot hogere sferen mogen beffen. Ze wilde gewillig worden en schroomde niet vele standjes uit het CS boek de revue te laten passeren. Voor mij heel dicht tegen een GFE aan

Ola voor mij zeker de moeite waard om op herhaling te gaan

BR, Sonny:wink:

Last Online
    9 april 2016 @ 01:09
    Discussies
    7
    Thanks
    3

Standaard A nice girl

I know Ola as well. We spent some time in the sun during the meal Saturday babbelen and goofing around, She made some ring tones with her voice for my handy. Then later Sunday I saw her on the couch eating an apple like Eve the Lolita. After some interrogation we obtained a key for room 7. Very nice kisses and a teasing pijp then more vigorous BJ, beffen was not getting any reaction and there was a hygiene issue there anyway, but cowgirl and reverse cowgirl and doggy were very geile and athletic, though again, delightlful optikfik and no real reaction. After 30 minutes of sex play, she had a smoke, more fun chatting and fooling around and finished her sekt and we had 45 minutes for 50 euro. A nice girl, going back home this week, a beginner with good prospects.
    doog
    pepto

Last Online
    Discussies
    197
    Thanks
    13

Standaard Ola, een herhalingsgevalletje

Afgelopen vrijdagavond een tweede maal met Ola naar de kamer. Leuke spontane meid welke af en toe uitdagende opmerkingen plaatst wanneer je haar in de wei tegenkomt. Bij de bar sprak ik haar weer aan en raakte gezellig met haar aan de klets. Het kletsen werd diverse malen afgewisseld met heerlijk tongzoenen aan de bar. Haar gevraagd de sleutel te halen en na een kwartier wachttijd op de kamer beland. Eerst haar weer lekker gemasseerd waarnaar we tot het echte werk over gingen. Ik heb een goede klik met Ola, dus de sex was voor onze beide weer een volledige GFE. Uiteindelijk ruim twee uur met haar op de kamer geweest. Na afloop nog even met haar op de bank gezeten waarna ik samen met Rex en GM richting LR vertrok. Ze is nu terug naar Polen en komt waarschijnlijk eind volgende week weer terug.

BR, Sonny:wink:

Last Online
    Discussies
    197
    Thanks
    13

Standaard Oude liefde roest niet

Deze platinablonde Ola is ook weer in GT neergestreken.
    Volgens haar eigen zegge zou ze er tot volgende week vrijdag blijven.

Sonny:wink:

Last Online
    Discussies
    197
    Thanks
    13

Standaard Toch maar weer de kamer op met Ola

Ola als afsluiter op woensdag 27 februari 2008 in GT.

Ola ken ik heel goed, eigenlijk te goed. Dit kwam de sessie niet ten goede.
    We hebben afgelopen zomer heel wat met elkaar meegemaakt en ik twijfelde nog om haar mee naar de kamer te nemen, toch gedaan.

Het was niet meer zoals afgelopen zomer. Wanneer een dame meer in je ziet dan alleen klant dan kan het wel eens niet ontspannen gaan. Onze affaire (niets negatief, integendeel) van afgelopen zomer had zijn sporen nagelaten. Ola ontpopte zich ditmaal als een preuts meisje welke blijkbaar moeite had haar normale ding te doen. Uit respect voor Ola heb ik het zo gelaten en voor mezelf besloten haar voortaan niet meer voor een kamersessie uit te nodigen.

Het is beter zo............

Sonny:wink:

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten