Isabella dus, zoals ze zelf benadrukte. Ze is héél mooi en oogt inderdaad (24, 25, hoewel ik voor 27 ging :smile:, maar is 35!)
Een uiterst mooie dame dus en ook nog heel lief en vriendelijk aan de bar. Dit maakte dat ik na al die tijd toch met haar naar de kamer ging, ik keek al héél dikwijls naar haar :smile:. In gedachte aan eergisteren in LR Rita waar ook geen goed over te horen was in de beruchte wandelgangen :smile:.
Het was een goeie service, zondermeer. Tongzoenen was te min voor mij; GFE werd vervangen door semi-professionalisme , pijpte met condoom. Ze weet echter wel als geen ander hoe je een man in hogere sferen kan krijgen. Ik heb al wel wat slechtere ervaringen in YY achter de rug. Herhalingsgevaar? Kijken wel, aankomen niet meer . Te weinig GFE-gehalte. Maar mannen die niet voor GFE gaan en PZC geen spelbreker van formaat vinden (ik blijf erbij dat PZC of PMC geen wezenlijk verschil oplevert: uitstekend zonder is ook zéér o.k. met, slecht is ook slecht zonder) zullen zeker een goede date met haar hebben. Met andere woorden: ze heeft een vervolmakingsjaar achter de rug op school in de richting orale verwennerij :smile:.
Na-service: nihil (om dat stomme woord maar eens te gebruiken)
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man