Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 37

Discussie: Ellie (Roemenie)

Last Online
    11 januari 2025 @ 10:54
    Discussies
    197
    Thanks
    2.499

Beitrag Ellie (Roemenie)

Naam : Ellie

Nationaliteit / taal : Roemeense / duits

Leeftijd : 20-24jaar

Haarkleur/lengte : Zwart halflang haar

Lengte : 1.60m

Postuur / Cupmaat : Normaal tot wat mollig / B-cup

Service : PMC, NMC, zoenen, aftrekken

Extra :

Al weer even geleden, maar tijdje terug met dit meisje op de kamer geweest en toen ik haar gisteren weer zag, dacht ik er weer aan om toch een recensie te schrijven, maar dan vooral om de mede-ijsbeertjes te waarschuwen:

Ellie is een wat rubiaans meisje, maar heeft een zondanige geile blik in haar ogen, dat bijna alle ijsbeertjes er in trappen. Ze ziet er uit als een lief, onschuldig meisje (denk 19 jaar of zo), bruine ogen, zwart haar, rond gezichtje, dus wat mollig lijf, 1m60 en erg actief aan het hunten. Zo lief en goed ze op de bank is, zo'n kater is het dan op de kamer: zoenen wordt opeens een stuk minder, vasthouden mag niet, stapel tissues wordt gepakt (maar liever nog doet ze PMC of eigenlijk helemaal geen pijpen, maar ja, dat gaat natuurlijk niet), bij GV wordt continu het handje gebruikt om af te weren, etc.

Kortom: in de top-5 van slechte ervaringen, cijfer: 4.

Gezien het feit dat er veel ijsberen voor de 1e keer met haar op de kamer gaan, verwacht ik dat haar "newbie" effect over een week of 2 uitgewerkt is.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 28 april 2007 om 14:00 Reden: Paspoort

Last Online
    Vandaag @ 10:49
    Discussies
    4642
    Thanks
    46

Standaard

Het gekke is dat ze met Snelle Henkie heel uitgebreid aan het zoenen was terwijl Mauriceyep en ik dat trachten na te doen
    Laatst gewijzigd door Willem2; 28 april 2007 om 14:35
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    Discussies
    197
    Thanks
    2.499

Standaard

zo gek is dat niet hoor, MY zoent wel vaker met zijn mede-ijsberen :D

en ook niet gek dat Ellie dit deed: het zoenen op de bank was prima, maar eenmaal op de kamer...........

Last Online
    25 juni 2023 @ 20:52
    Discussies
    83
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Het gekke is dat ze met Snelle Henkie heel uitgebreid aan het zoenen was terwijl Mauriceyep en ik dat trachten na te doen
    Het zag er bijzonder aantrekkelijk uit, het zoenen tussen Henkie en deze dame, daarbij hield ze ook nadrukkelijk in de gaten of haar omgeving wel goed zag hoe goed zij dat allemaal deed.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    zo gek is dat niet hoor, MY zoent wel vaker met zijn mede-ijsberen :D

en ook niet gek dat Ellie dit deed: het zoenen op de bank was prima, maar eenmaal op de kamer...........
    Na terugkomst had snelle henkie dezelfde conclusie getrokken als MiniMe: eens maar nooit meer.
    Overigens niet jaloers worden Willem, ik zoen echt niet zomaar iedereen!
    On the seventh day finally he got creative ..... and God created woman

Last Online
    22 juli 2023 @ 00:38
    Discussies
    127
    Thanks
    422

Standaard

Ze heeft vrijdag alle mogelijke moeite gedaan mij op de kamer te krijgen, hetgeen haar dus niet gelukt is. Achteraf maar goed ook nu ik bovenstaande zo lees. Ze presenteert zich inderdaad zeer liefelijk, aanhankelijk en onschuldig.

Last Online
    2 november 2014 @ 15:40
    Discussies
    60
    Thanks
    7

Daumen runter Ook zeer slechte ervaring met Ellie

Hallo Ijsberen

De verhalen die ik lees over dit Typetje komen percies zo over als mijn mening en zeer slechte ervaring met deze {d}Ellie.
    Details zijn duidelijk,Maar ik was op de kamer nog duidelijker...:teuflisch
    Een advies.. Negeer haar !

Grtz Listige

Last Online
    22 december 2013 @ 19:10
    Discussies
    52
    Thanks
    0

Ausrufezeichen

Ik ben Gisteren gevallen voor de der Geile blik, En ik moet zeggen ze liet zich behoorlijk gaan en geen slechte ervaring gehad met haar. Geen herhalings gevaar bij haar omdat ze na het kamer bezoek behoorlijk opdringerig blijft en wat jaloerse trekjes vertoonde

Saluti L Diablo
    Little Don of Golden time:guilty[1]

" rispetto per una donna "

Last Online
    Gisteren @ 11:31
    Discussies
    75
    Thanks
    966

Standaard GT 15-9

Gedeelte uit :
    https://www.ijsberenforum.com/forum/sh...&postcount=172

Afgelopen zaterdag was het weer zover. Het was tijd voor een dag GT.
    ...............
    Teruggekomen van de kamer zag ik dat mijn GT-vrienden iets wilden gaan bestellen bij de Kroaat. Na even wikken en wegen besloot ik met hun mee te doen. Opnieuw een goede keuze, want voor het eerst zou ik in GT een heerlijke maaltijd gaan nuttigen. Ik hoorde overigens later dat het eten van GT zelf deze keer ook goed verzorgd was. Het zag er in ieder geval redelijk goed uit. Gedurende het eten kwamen Bettina, Franceska, Ely en toen Grace bij ons zitten. Bettina en Ely hadden het de hele tijd over Herkules (Duits voor Hercules). Ik moest daarbij de hele tijd denken aan Ace2 (vooral ook omdat zij regelmatig zijn echte voornaam lieten vallen), totdat het bleek dat Bettina wel 11 Herkulessen had. Ik ging maar eens doorvragen, maar Ace tot mijn spijt ze bedoelden niet jou, maar Diablo!!! Kan er niets aan doen! Na het eten begonnen Ely en Bettina zoals inmiddels bijna ‘gewoonlijk’ de boel weer flink op te hitsen, wat bij mij in ieder geval resulteerde in een goed diepgaand gesprek met Ely. Ondanks de wat wisselende berichten op het forum en opmerkingen gedurende de dag kreeg ik steeds meer zin in haar. En zo kwam het dat ik mijn eerste mindere ervaring bij GT beleefde. Ely zou fantastisch zijn als ze op de kamer net zo zou zijn als dat ze gedurende de rest van de dag is. En laat ik wel zijn, ik hoor ook hele goede ervaringen van haar, dus laat ik het er maar bij houden dat het tussen ons op de kamer niet wilde klikken. Wat ik wel irritant vond was dat als ik ook maar naar haar wees ze al weer ergens een pijntje hier en daar had en er dus niet aan mocht komen. Uiteindelijk heb ik mijzelf maar geholpen, anders was het helemaal voor niets geweest. Jammer, maar helaas en toch…… toch blijft ze gewoon een lekker ding.

LuckyP
    Laatst gewijzigd door Willem2; 18 september 2007 om 02:11

Last Online
    26 december 2024 @ 23:52
    Discussies
    17
    Thanks
    54

Standaard

Als Elly gestern das GT betrat, gab es erstmal n Bussy für MiniMe :-))) Aber der konnte sich auch kaum wehren :-)))

Scheinen Freude fürs Leben zu sein, die zwei.

Last Online
    Vandaag @ 00:43
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Discussies
    93
    Thanks
    277

Ausrufezeichen vraag aan moderator van dienst.

Elly is nu inmiddels langer dan een half jaar in ons midden.ben intussen nog niet met haar naar kamer geweest.
    Is zeer vriendelijk, heeft een mooi voorkomen en doet reuze goed haar best.
    De recensies mogen dan wel wisselend zijn,maar ik begin me een beetje af te vragen, is die neerwaarste rode duim, voor haar Topic naam nog wel op zijn plaats.
    Degene die als eerste een recensie schrijft over een dame, die geeft middels een teken aan hoe zijn ervaring met de dames was. Dat kan afhankelijk zijn van zowel man als dame, maar ook de dame kan zich in de loop van haar carriere ontwikkelen.
    Mijn indruk is stellig dat dit laatste zich bij Ellie in positieve zin heeft gedaan.
    Mijn vraag is dan ook of die duim door een ander teken vervangen kan worden...

Gustomass, die op een zaterdagavond anders hele andere bezigheden aan zijn lijf heeft.....

Gustomass , met het oog( een knipoog naar Bibi) op morgen.....
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

need to get her before we can be together...

Last Online
    Discussies
    197
    Thanks
    2.499

Standaard

Ellie is een schat van een dame. Dus een groene thumbs up! Ga alleen niet met haar op de kamer, want dan blijft de duim rood en naar beneden hangen. Jammer, want buiten de kamers is ze geweldig!

Last Online
    Discussies
    75
    Thanks
    966

Standaard Ellie

Ik sluit me aan bij MiniMe. Gewoon heerlijk buiten de kamer, je kan veel met haar lachen, ze is daarnaast ook best wel erotisch, je treft haar ook nog wel eens in de whirlpool aan, waar ze op haar best is. Maar eenmaal op de kamer is het net of de stekker eruit gehaald is.

Gr.
    LuckyP

Last Online
    27 mei 2009 @ 11:44
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard

ik ken haar al een tijdje en heb regelmatig met haar lopen dollen. Het was altijd zeer gezellig en leuk. Maar aangezien bij mij de recensies in het hoofd spookten , liet ik het vervolg altijd wijselijk achterwege.
    En nu komt het, gisterenmiddag begon het weer hetzelfde, beetje dollen, beetje geilen, beetje zoenen, normale repertoire. Ik wilde toen eigenlijk ook weer de handdoek gooien en vertelde tegen een mede-ijsbeer die een goed contact met haar heeft, dat het zo jammer was dat ze op de kamer zo anders was. Want eigenlijk is zij wel precies mijn type. Tot mijn verbazing zei hij tegen mij dat ik met een gerust hart verder met haar kon gaan, jij hebt een klik met haar, dat heb ik allang gemerkt. Ik geloofde het eigenlijk niet, maar toen hij mij voorstelde dat als ik niet tevreden was, hij het kamerbezoek zou betalen, heb ik alle recensies maar overboord gegooid. Ik ga er niet over uitwijden, want dan gelooft niemand mij.

Oh ja, ik heb het zelf betaald.
    beter 1 vagina in de hand dan de lucht van 10 in de neus.

Last Online
    19 februari 2023 @ 20:18
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Vandaag ook Elly(ie??) tegen het lijf gelopen..... Vanuit de kino meteen een kamer opgezocht (had haar recensies niet gelezen o.i.d.) met haar en Guhl. Was erg aangenaam en heb er later ook nog een tweede ronde achteraan geplakt.....
    Overigens moet ik zeggen dat ik het mollige niet bij haar heb kunnen ontdekken, maar een mooi setje buikspieren heb kunnen voelen....
    Voor mij echt eentje die zeker herhaald gaat worden.....

Last Online
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door anoniem16 Bekijk bericht
    Vandaag ook Elly(ie??) tegen het lijf gelopen..... Vanuit de kino meteen een kamer opgezocht (had haar recensies niet gelezen o.i.d.) met haar en Guhl. Was erg aangenaam en heb er later ook nog een tweede ronde achteraan geplakt.....
    Overigens moet ik zeggen dat ik het mollige niet bij haar heb kunnen ontdekken, maar een mooi setje buikspieren heb kunnen voelen....
    Voor mij echt eentje die zeker herhaald gaat worden.....
    denk dat dit een andere dame is, maar ik zal het vandaag vragen.

Last Online
    2 november 2014 @ 15:40
    Discussies
    60
    Thanks
    7

Cool Reaktie

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door intergames Bekijk bericht
    denk dat dit een andere dame is, maar ik zal het vandaag vragen.
    Vond het allemaal al zeer onwaarschijnlijk

Grtz Listige
    ....Verliefdheid is een moment van waanzin. Het is onmogelijk lang vol te houden, dan zou je echt gek worden....:krach:

Last Online
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard

was inderdaad niet deze dame, er schijnt ook nog een Poolse "ellie "rond te lopen.

Last Online
    23 juli 2018 @ 13:39
    Discussies
    91
    Thanks
    0

Standaard

Ik heb mij eergisteren ook laten vangen door deze dame. Ik heb een hele tijd met haar op de bank gezeten en had écht het het gevoel; "Dit wordt hèlemaal super". Lekker kroelen en zoenen, lekker speels... toppertje... tot we op de kamer aan de slag gingen.

Eerst stuurde ze aan op een voledig uur ("dan kan je mij eens goed masseren...") en vervolgens aansturen op FT (terwijl PZC echt haar ding niet is). Toen duidelijk werd dat dit allemaal niet zou lukken probeerde ze er zich met haastwerk vanaf te maken, maar dat was buiten de waard gerekend...fuck:

Niet voor herhaling vatbaar dus...

:wink:
    Cancel my subscription to the ressurection...

Last Online
    Discussies
    197
    Thanks
    2.499

Standaard

TSB toch, dit hadden we niet verwacht van een ervaren ijsbeer als jij. Alhoewel: er zijn al vele beren ingetrapt, Ellie doet echt super pre- (en after-) sales, maar op de kamer is het echt niets. Jammer, want een schatje is het wel.

Last Online
    23 juli 2018 @ 13:39
    Discussies
    91
    Thanks
    0

Standaard

TSB toch, dit hadden we niet verwacht van een ervaren ijsbeer als jij....

you win some, you lose some....
    Cancel my subscription to the ressurection...

Last Online
    Discussies
    75
    Thanks
    966

Standaard

Het is inderdaad een schatje, ...... maar niks op de kamer! Erg jammer, als ze daar nog haar best zou doen zou ze meer op de kamer zijn dan nu. Maar ja dan heeft ze weer minder tijd voor de pre- en aftersales!!!

Gr.
    Cupido

Last Online
    25 juni 2023 @ 20:52
    Discussies
    83
    Thanks
    0

Lächeln

De afgelopen twee weken hebben we Ellie weer aan het werk gezien (uiteraard buiten de kamer). Geweldig om te zien hoe ze met haar ogen en enthousiasme de mannen weet te vangen. Nog geweldiger zijn haar "kotsgebaren" naar collega's als een man wegloopt en het wordt helemaal fantastisch hoe het gezicht weer in een vriendelijke plooi geraakt (aangeleerd gedrag) als ze merkt dat anderen dit gezien blijken te hebben.

Ook over een aantal collega-dames heeft ze een uitgesproken mening
    Het is echt een vervelend, arrogant en verwend meisje dat wel weet welk gedrag ze moet vertonen om haar zin te krijgen / aardig gevonden te worden. Helaas houdt ze dat natuurlijk nooit lang vol.

Mijn inschatting: ze slaat een keer een rijke vent aan de haak, die ze sexueel het minimale zal geven - want tja ... voor het huwelijk doe je dat soort dingen niet - en als hij er in is getrapt wordt alles verboden terrein :D

Geniet in GT van Ellie - uiteraard alleen maar buiten de kamer - want ze is een echte bezienswaardigheid!
    On the seventh day finally he got creative ..... and God created woman

Last Online
    18 november 2020 @ 21:58
    Discussies
    9
    Thanks
    1

Standaard ellie/ely

Als gewaarschuwde ijsbeer was ik uiteraard op m'n hoede voor de charme van deze dame, nadat ik haar eerder op de dag vriendelijk had ontweken kwam ze later op de dag buiten bij me praten. Erg vriendelijk en verleidelijk. Maar er blijft een stemmetje in je hoofd doe het niet.Het gesprek verliep prettig en de verleiding werd groter. Ik liet haar het woord doen over de invulling van de tijd die we samen door zouden brengen. Het klonk allemaal niet slecht, ze was voor alles in behalve anaal. Ik zei dat mij dat ook niet fijn leek zoenen deed ze zeer passievol en niet gehaast. PZC volgde op zeer natuurlijke wijze, lekker kalm aan en geen enkel haastwerk. FF peukie gerookt beetje kletsen(niet te lang) en het spel weer voort gezet. Dus in tegen stelling van de andere verhalen kan ik niet anders zeggen dat dit meisje geen gevaar is. Neem de tijd en ze ontdooid. Ze kan het dus wel. (het hele pakket zonder negative bijzaken) :wink::wink:
    Laatst gewijzigd door Willem2; 22 juni 2008 om 01:10

Last Online
    3 december 2024 @ 19:18
    Discussies
    43
    Thanks
    371

Standaard

maar dan vooral om de mede-ijsbeertjes te waarschuwen:

Ellie is een wat rubiaans meisje, maar heeft een zondanige geile blik in haar ogen, dat bijna alle ijsbeertjes er in trappen. Ze ziet er uit als een lief, onschuldig meisje (denk 19 jaar of zo), bruine ogen, zwart haar, rond gezichtje, dus wat mollig lijf, 1m60 en erg actief aan het hunten. Zo lief en goed ze op de bank is,
    Het was toch gisteren -schat ik- al mijn 5de x ondertussen in de GT (1ste x 2augustus '08 denk ik) en ik had ze nog nooit gezien maar wat MiniMe schreef, klopt als een bus. Ze stond hoog op mijn lijstje na een eerste wandeling maar ik vond
    ook al dat ze continu te opzichtig met haar lange haren schudde maar ik bleef ze wel in het vizier houden. Na Nikita aan de bar en een paar Roemeense meisjes in de kino afgeschud te hebben kwam ik een oude bekende tegen (niet van het forum)
    en die zei me dat Ellie helemaal niks was op kamer ... en van hem geloof ik dat, dus zij viel af. Ondertussen was één van mijn favo's een 1/2uurtje daarvoor binnengekomen en had ik mijn keuze al gemaakt. Daarna was mijn geld op maar ben ik nog een paar uurtjes gebleven en weer zat Ellie op haar
    vertrouwde plekje (half op de zetels). Ik zat ff alleen aan de bar en plots
    zag ik ze in sneltrein tempo afkomen (ik dacht dat die naar buiten ging of zo)
    maar aan de bar nam ze een bocht van 90 graden om nog net te kunnen stoppen op 5 millimeter van mij en dan toverde ze haar mooiste lach tevoorschijn en na wat algemene kennismaking zei ik dat mijn geld op was (geen leugen trouwens) en dan ging ze op normaal tempo weer naar haar stekkie. Ik heb nog nooit een DVP zo rond zien crossen tot bij een man... dégoutant gewoon.
    Amen!
    Het doel heiligt de middelen

Last Online
    18 november 2020 @ 21:58
    Discussies
    9
    Thanks
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the saint Bekijk bericht
    Het was toch gisteren -schat ik- al mijn 5de x ondertussen in de GT (1ste x 2augustus '08 denk ik) en ik had ze nog nooit gezien maar wat MiniMe schreef, klopt als een bus. Ze stond hoog op mijn lijstje na een eerste wandeling maar ik vond
    ook al dat ze continu te opzichtig met haar lange haren schudde maar ik bleef ze wel in het vizier houden. Na Nikita aan de bar en een paar Roemeense meisjes in de kino afgeschud te hebben kwam ik een oude bekende tegen (niet van het forum)
    en die zei me dat Ellie helemaal niks was op kamer ... en van hem geloof ik dat, dus zij viel af. Ondertussen was één van mijn favo's een 1/2uurtje daarvoor binnengekomen en had ik mijn keuze al gemaakt. Daarna was mijn geld op maar ben ik nog een paar uurtjes gebleven en weer zat Ellie op haar
    vertrouwde plekje (half op de zetels). Ik zat ff alleen aan de bar en plots
    zag ik ze in sneltrein tempo afkomen (ik dacht dat die naar buiten ging of zo)
    maar aan de bar nam ze een bocht van 90 graden om nog net te kunnen stoppen op 5 millimeter van mij en dan toverde ze haar mooiste lach tevoorschijn en na wat algemene kennismaking zei ik dat mijn geld op was (geen leugen trouwens) en dan ging ze op normaal tempo weer naar haar stekkie. Ik heb nog nooit een DVP zo rond zien crossen tot bij een man... dégoutant gewoon.
    Amen!
    Wat is niks en wat is super? Dat kan je alleen zelf bepalen, toch? Bij je tour door de clubs kom je elke ervaring tegen. Maar laat het je eigen ervaringen zijn en dan kan het best zo zijn dat het voor jou heel anders is dan voor iemand anders. ze is gewoon een beetje kritisch:wink:

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten